דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. אילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב'

אילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב'

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
238 פוסטים 30 כותבים 18.3k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילן פא מנותק
    אילן פא מנותק
    אילן פ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #221
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אילן פא אילן פ

      שיר חדש --"ים גלותם "
      עברו שנתיים מאז עשיתי לשיר הפקה מקצועית - וישב אצלי בנגן
      לאחרונה עשו לי קליפ מילים-- והודות ל יח"ץ מקצב @שמעון-2 -שטפל בעניין ההפצה
      במקצועיות וסבלנות אין קץ כמו חבר הכי טוב -- השיר הועלה לרשתות וקבוצות האזנה
      מקווה שתאהבו -- ואשמח לקבל תגובות גם בפורום וגם ברשת

      http://youtu.be/4TNOh1tYvSc

      S מנותק
      S מנותק
      shoval
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
      #222

      @אילן-פ ואווווווווווווו
      איזה שיר טהור!!!!
      כתיבה משגעת ולחן מטורףףףף
      הקול שלך בא לידי ביטוי במיוחד בשיר הזה.
      תמשיך ליצור ולשתף
      ובעז״ה תגיע רחוק…

      הערה קטנה, אני חושבת שיותר מתאים לקרוא לשיר ״כשתגיע״ או משהו בסגנון, כי השיר מדבר על זמן הגאולה יותר מאשר על הגלות.

      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

      אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • S shoval

        @אילן-פ ואווווווווווווו
        איזה שיר טהור!!!!
        כתיבה משגעת ולחן מטורףףףף
        הקול שלך בא לידי ביטוי במיוחד בשיר הזה.
        תמשיך ליצור ולשתף
        ובעז״ה תגיע רחוק…

        הערה קטנה, אני חושבת שיותר מתאים לקרוא לשיר ״כשתגיע״ או משהו בסגנון, כי השיר מדבר על זמן הגאולה יותר מאשר על הגלות.

        אילן פא מנותק
        אילן פא מנותק
        אילן פ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #223
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • אילן פא מנותק
          אילן פא מנותק
          אילן פ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
          #224

          לחן לשיר שכתבתי --על הולדת תינוק אצלינו במשפחה
          הוריו קראו לו -- יונתן
          תפילת התינוקות

          תפילת התינוקות .mp3

          את המילים העלתי לשירים לכתיבה
          https://miktzav.com/post/282002

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • אילן פא מנותק
            אילן פא מנותק
            אילן פ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
            #225

            מעלה לפורום שיר עם לחן שכתבתי והלחנתי די מזמן --✍
            את המילים כבר העליתי לשירים לכתיבה --וכתבתי שמתי שהוא אעלה גם לחן
            אז הגיע הזמן 🕰
            ההפקה נעשתה ברמה של סקיצה באולפן הביתי
            אשמח לשמוע מה אומרים
            בן יחיד -.mp3

            הדריה B 2 תגובות תגובה אחרונה
            2
            • אילן פא אילן פ

              מעלה לפורום שיר עם לחן שכתבתי והלחנתי די מזמן --✍
              את המילים כבר העליתי לשירים לכתיבה --וכתבתי שמתי שהוא אעלה גם לחן
              אז הגיע הזמן 🕰
              ההפקה נעשתה ברמה של סקיצה באולפן הביתי
              אשמח לשמוע מה אומרים
              בן יחיד -.mp3

              הדריה מנותק
              הדריה מנותק
              הדרי
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #226

              @אילן-פ
              וואהו!!
              מהמם, מרגשש!!
              הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
              הרבה הצלחה בהמשך..)

              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

              אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • אילן פא אילן פ

                מעלה לפורום שיר עם לחן שכתבתי והלחנתי די מזמן --✍
                את המילים כבר העליתי לשירים לכתיבה --וכתבתי שמתי שהוא אעלה גם לחן
                אז הגיע הזמן 🕰
                ההפקה נעשתה ברמה של סקיצה באולפן הביתי
                אשמח לשמוע מה אומרים
                בן יחיד -.mp3

                B מנותק
                B מנותק
                BINYAMIN OFFICIAL
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #227

                @אילן-פ נו זה לא משנה כבר על מה תעשה שיר
                זה תמיד ייצא לך מושלם

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • הדריה הדרי

                  @אילן-פ
                  וואהו!!
                  מהמם, מרגשש!!
                  הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
                  הרבה הצלחה בהמשך..)

                  אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #228

                  @הדרי כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':
                  @BINYAMIN-OFFICIAL

                  וואהו!!
                  מהמם, מרגשש!!
                  הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
                  הרבה הצלחה בהמשך..)

                  תודה על המחמאות
                  ממש כייף שיש חברים כמוכם בפורום שמתיחסים ליצירות מקוריות שחברים מעלים
                  גם אני באופן אישי גם תמיד משתדל להתיחס לחומר מקורי של החברים -
                  -אם זה קטע נגינה -עיבוד -שיר -קאבר וגם לשירים לכתיבה שמעלים
                  סה"כ --מישהו -השקיע -וחשב -והשתדל --והעלה משהו במטרה לשתף את החברים
                  והרבה חברים כאן בפורום נבנו והתקדמו יפה בזכות הפידבקים שקבלו כאן בפורום
                  שהצטרפתי לפורום היה הרבה יותר התענינות בקטע הזה
                  בתקופה האחרונה יש לי הרגשה שמשהו כאן התפספס - וחבל
                  והלואי שמישהו יקח לתשומת ליבו את הדברים -💔

                  B תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • אילן פא אילן פ

                    @הדרי כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':
                    @BINYAMIN-OFFICIAL

                    וואהו!!
                    מהמם, מרגשש!!
                    הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
                    הרבה הצלחה בהמשך..)

                    תודה על המחמאות
                    ממש כייף שיש חברים כמוכם בפורום שמתיחסים ליצירות מקוריות שחברים מעלים
                    גם אני באופן אישי גם תמיד משתדל להתיחס לחומר מקורי של החברים -
                    -אם זה קטע נגינה -עיבוד -שיר -קאבר וגם לשירים לכתיבה שמעלים
                    סה"כ --מישהו -השקיע -וחשב -והשתדל --והעלה משהו במטרה לשתף את החברים
                    והרבה חברים כאן בפורום נבנו והתקדמו יפה בזכות הפידבקים שקבלו כאן בפורום
                    שהצטרפתי לפורום היה הרבה יותר התענינות בקטע הזה
                    בתקופה האחרונה יש לי הרגשה שמשהו כאן התפספס - וחבל
                    והלואי שמישהו יקח לתשומת ליבו את הדברים -💔

                    B מנותק
                    B מנותק
                    BINYAMIN OFFICIAL
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #229

                    @אילן-פ את האמת שכן אני חושב ממש כמוך זה כבר לא מגרה להיכנס לכאן וחבל שאין שום שינוי מצד המשתמשים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🤷‍♂️
                    1
                    • אילן פא מנותק
                      אילן פא מנותק
                      אילן פ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #230

                      מעלה קטע נגינה באורגן
                      בסגנון בוסונובה -- שיר ישראלי קצת נוסטלגי
                      יש בקטע הזה שילובי אקורדים מאוד מעניינים ומקוריים
                      ולקח לי זמן ללמוד ולהעלות משהו ברמה סבירה
                      קטע בוסונובה.mp3

                      הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אילן פא אילן פ

                        מעלה קטע נגינה באורגן
                        בסגנון בוסונובה -- שיר ישראלי קצת נוסטלגי
                        יש בקטע הזה שילובי אקורדים מאוד מעניינים ומקוריים
                        ולקח לי זמן ללמוד ולהעלות משהו ברמה סבירה
                        קטע בוסונובה.mp3

                        הדריה מנותק
                        הדריה מנותק
                        הדרי
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #231

                        @אילן-פ
                        יצירת מופת שכיף ונעים להאזין לה!!
                        תודה על זה🙏

                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אילן פא מנותק
                          אילן פא מנותק
                          אילן פ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #232

                          מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                          קטע נגינה חביב באורגן
                          מתנות קטנות ר קלינשטיין
                          ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                          מתנות קטנות.mp3

                          אחות קטנהא דוד 33ד הדריה 3 תגובות תגובה אחרונה
                          3
                          • אילן פא אילן פ

                            מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                            קטע נגינה חביב באורגן
                            מתנות קטנות ר קלינשטיין
                            ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                            מתנות קטנות.mp3

                            אחות קטנהא מנותק
                            אחות קטנהא מנותק
                            אחות קטנה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #233

                            @אילן-פ כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':

                            מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל

                            חתמת איתנו חוזה ואני לא ידעתי 😉
                            קטע מתוקקקקקק

                            החיים מנגינה!
                            התדעו להלחינה?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אילן פא אילן פ

                              מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                              קטע נגינה חביב באורגן
                              מתנות קטנות ר קלינשטיין
                              ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                              מתנות קטנות.mp3

                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #234

                              @אילן-פ כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':

                              מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                              קטע נגינה חביב באורגן
                              מתנות קטנות ר קלינשטיין
                              ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                              מתנות קטנות.mp3

                              יפה, תעשה אלבום אינסטרומנטלי נעימות (כמו הניגון שבלב)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אילן פא אילן פ

                                מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                                קטע נגינה חביב באורגן
                                מתנות קטנות ר קלינשטיין
                                ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                                מתנות קטנות.mp3

                                הדריה מנותק
                                הדריה מנותק
                                הדרי
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #235

                                @אילן-פ כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':

                                מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                                קטע נגינה חביב באורגן
                                מתנות קטנות ר קלינשטיין
                                ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                                מתנות קטנות.mp3

                                איזה נוסטלגיה השיר הזה😂
                                מהמם!!!
                                נעים להאזין, יש פה יופי מיוחד!

                                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #236

                                  מאחר וכלכך אהבתם ?! 😍
                                  את הקאבר הקודם --אז מעלה עוד קאבר נגינה ללהיט של נ גושן /ריבו
                                  התשדלתי שיהיה מעניין מקווה שהצלחתי
                                  נחכה לך - נ גושן.mp3

                                  דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👌
                                  2
                                  • אילן פא אילן פ

                                    מאחר וכלכך אהבתם ?! 😍
                                    את הקאבר הקודם --אז מעלה עוד קאבר נגינה ללהיט של נ גושן /ריבו
                                    התשדלתי שיהיה מעניין מקווה שהצלחתי
                                    נחכה לך - נ גושן.mp3

                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #237

                                    @אילן-פ
                                    יפה?
                                    מוטי (2).jpg

                                    אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    ♥
                                    2
                                    • דוד 33ד דוד 33

                                      @אילן-פ
                                      יפה?
                                      מוטי (2).jpg

                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #238

                                      @דוד-33
                                      מקסים תודה על הפרגון וההשקעה -- הפתעה מרגשת
                                      ואם פעם באמת יהיה אלבום אינסטרומנטלי --אז ב"נ אשתמש בעטיפה היפה הזאת כעיקרון אני לא ממש קלידן די חובבן כדי להוציא אלבום צריך להיות מקצוען ומדויק --ולהבנתי יש לי עוד לעבוד הרבה כדי להגיע לרמה כזאת
                                      בכל אופן ממש שמחת אותי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות
                                      תגובה
                                      • תגובה כנושא
                                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                                      • מהישן לחדש
                                      • מהחדש לישן
                                      • הכי הרבה הצבעות


                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • דף הבית
                                      • לא נקרא 0
                                      • פוסטים אחרונים
                                      • לא נפתר
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • שליחת פנייה לניהול