דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. אילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב'

אילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב'

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
238 פוסטים 30 כותבים 18.2k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S shoval

    @אילן-פ ואווווווווווווו
    איזה שיר טהור!!!!
    כתיבה משגעת ולחן מטורףףףף
    הקול שלך בא לידי ביטוי במיוחד בשיר הזה.
    תמשיך ליצור ולשתף
    ובעז״ה תגיע רחוק…

    הערה קטנה, אני חושבת שיותר מתאים לקרוא לשיר ״כשתגיע״ או משהו בסגנון, כי השיר מדבר על זמן הגאולה יותר מאשר על הגלות.

    אילן פא מנותק
    אילן פא מנותק
    אילן פ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #223
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • אילן פא מנותק
      אילן פא מנותק
      אילן פ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
      #224

      לחן לשיר שכתבתי --על הולדת תינוק אצלינו במשפחה
      הוריו קראו לו -- יונתן
      תפילת התינוקות

      תפילת התינוקות .mp3

      את המילים העלתי לשירים לכתיבה
      https://miktzav.com/post/282002

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • אילן פא מנותק
        אילן פא מנותק
        אילן פ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
        #225

        מעלה לפורום שיר עם לחן שכתבתי והלחנתי די מזמן --✍
        את המילים כבר העליתי לשירים לכתיבה --וכתבתי שמתי שהוא אעלה גם לחן
        אז הגיע הזמן 🕰
        ההפקה נעשתה ברמה של סקיצה באולפן הביתי
        אשמח לשמוע מה אומרים
        בן יחיד -.mp3

        הדריה B 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • אילן פא אילן פ

          מעלה לפורום שיר עם לחן שכתבתי והלחנתי די מזמן --✍
          את המילים כבר העליתי לשירים לכתיבה --וכתבתי שמתי שהוא אעלה גם לחן
          אז הגיע הזמן 🕰
          ההפקה נעשתה ברמה של סקיצה באולפן הביתי
          אשמח לשמוע מה אומרים
          בן יחיד -.mp3

          הדריה מנותק
          הדריה מנותק
          הדרי
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #226

          @אילן-פ
          וואהו!!
          מהמם, מרגשש!!
          הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
          הרבה הצלחה בהמשך..)

          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

          אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • אילן פא אילן פ

            מעלה לפורום שיר עם לחן שכתבתי והלחנתי די מזמן --✍
            את המילים כבר העליתי לשירים לכתיבה --וכתבתי שמתי שהוא אעלה גם לחן
            אז הגיע הזמן 🕰
            ההפקה נעשתה ברמה של סקיצה באולפן הביתי
            אשמח לשמוע מה אומרים
            בן יחיד -.mp3

            B מנותק
            B מנותק
            BINYAMIN OFFICIAL
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #227

            @אילן-פ נו זה לא משנה כבר על מה תעשה שיר
            זה תמיד ייצא לך מושלם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • הדריה הדרי

              @אילן-פ
              וואהו!!
              מהמם, מרגשש!!
              הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
              הרבה הצלחה בהמשך..)

              אילן פא מנותק
              אילן פא מנותק
              אילן פ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #228

              @הדרי כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':
              @BINYAMIN-OFFICIAL

              וואהו!!
              מהמם, מרגשש!!
              הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
              הרבה הצלחה בהמשך..)

              תודה על המחמאות
              ממש כייף שיש חברים כמוכם בפורום שמתיחסים ליצירות מקוריות שחברים מעלים
              גם אני באופן אישי גם תמיד משתדל להתיחס לחומר מקורי של החברים -
              -אם זה קטע נגינה -עיבוד -שיר -קאבר וגם לשירים לכתיבה שמעלים
              סה"כ --מישהו -השקיע -וחשב -והשתדל --והעלה משהו במטרה לשתף את החברים
              והרבה חברים כאן בפורום נבנו והתקדמו יפה בזכות הפידבקים שקבלו כאן בפורום
              שהצטרפתי לפורום היה הרבה יותר התענינות בקטע הזה
              בתקופה האחרונה יש לי הרגשה שמשהו כאן התפספס - וחבל
              והלואי שמישהו יקח לתשומת ליבו את הדברים -💔

              B תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • אילן פא אילן פ

                @הדרי כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':
                @BINYAMIN-OFFICIAL

                וואהו!!
                מהמם, מרגשש!!
                הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
                הרבה הצלחה בהמשך..)

                תודה על המחמאות
                ממש כייף שיש חברים כמוכם בפורום שמתיחסים ליצירות מקוריות שחברים מעלים
                גם אני באופן אישי גם תמיד משתדל להתיחס לחומר מקורי של החברים -
                -אם זה קטע נגינה -עיבוד -שיר -קאבר וגם לשירים לכתיבה שמעלים
                סה"כ --מישהו -השקיע -וחשב -והשתדל --והעלה משהו במטרה לשתף את החברים
                והרבה חברים כאן בפורום נבנו והתקדמו יפה בזכות הפידבקים שקבלו כאן בפורום
                שהצטרפתי לפורום היה הרבה יותר התענינות בקטע הזה
                בתקופה האחרונה יש לי הרגשה שמשהו כאן התפספס - וחבל
                והלואי שמישהו יקח לתשומת ליבו את הדברים -💔

                B מנותק
                B מנותק
                BINYAMIN OFFICIAL
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #229

                @אילן-פ את האמת שכן אני חושב ממש כמוך זה כבר לא מגרה להיכנס לכאן וחבל שאין שום שינוי מצד המשתמשים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                🤷‍♂️
                1
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #230

                  מעלה קטע נגינה באורגן
                  בסגנון בוסונובה -- שיר ישראלי קצת נוסטלגי
                  יש בקטע הזה שילובי אקורדים מאוד מעניינים ומקוריים
                  ולקח לי זמן ללמוד ולהעלות משהו ברמה סבירה
                  קטע בוסונובה.mp3

                  הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אילן פא אילן פ

                    מעלה קטע נגינה באורגן
                    בסגנון בוסונובה -- שיר ישראלי קצת נוסטלגי
                    יש בקטע הזה שילובי אקורדים מאוד מעניינים ומקוריים
                    ולקח לי זמן ללמוד ולהעלות משהו ברמה סבירה
                    קטע בוסונובה.mp3

                    הדריה מנותק
                    הדריה מנותק
                    הדרי
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #231

                    @אילן-פ
                    יצירת מופת שכיף ונעים להאזין לה!!
                    תודה על זה🙏

                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אילן פא מנותק
                      אילן פא מנותק
                      אילן פ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #232

                      מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                      קטע נגינה חביב באורגן
                      מתנות קטנות ר קלינשטיין
                      ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                      מתנות קטנות.mp3

                      אחות קטנהא דוד 33ד הדריה 3 תגובות תגובה אחרונה
                      3
                      • אילן פא אילן פ

                        מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                        קטע נגינה חביב באורגן
                        מתנות קטנות ר קלינשטיין
                        ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                        מתנות קטנות.mp3

                        אחות קטנהא מנותק
                        אחות קטנהא מנותק
                        אחות קטנה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #233

                        @אילן-פ כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':

                        מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל

                        חתמת איתנו חוזה ואני לא ידעתי 😉
                        קטע מתוקקקקקק

                        החיים מנגינה!
                        התדעו להלחינה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אילן פא אילן פ

                          מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                          קטע נגינה חביב באורגן
                          מתנות קטנות ר קלינשטיין
                          ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                          מתנות קטנות.mp3

                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #234

                          @אילן-פ כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':

                          מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                          קטע נגינה חביב באורגן
                          מתנות קטנות ר קלינשטיין
                          ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                          מתנות קטנות.mp3

                          יפה, תעשה אלבום אינסטרומנטלי נעימות (כמו הניגון שבלב)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אילן פא אילן פ

                            מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                            קטע נגינה חביב באורגן
                            מתנות קטנות ר קלינשטיין
                            ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                            מתנות קטנות.mp3

                            הדריה מנותק
                            הדריה מנותק
                            הדרי
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #235

                            @אילן-פ כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':

                            מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                            קטע נגינה חביב באורגן
                            מתנות קטנות ר קלינשטיין
                            ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                            מתנות קטנות.mp3

                            איזה נוסטלגיה השיר הזה😂
                            מהמם!!!
                            נעים להאזין, יש פה יופי מיוחד!

                            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • אילן פא מנותק
                              אילן פא מנותק
                              אילן פ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #236

                              מאחר וכלכך אהבתם ?! 😍
                              את הקאבר הקודם --אז מעלה עוד קאבר נגינה ללהיט של נ גושן /ריבו
                              התשדלתי שיהיה מעניין מקווה שהצלחתי
                              נחכה לך - נ גושן.mp3

                              דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👌
                              2
                              • אילן פא אילן פ

                                מאחר וכלכך אהבתם ?! 😍
                                את הקאבר הקודם --אז מעלה עוד קאבר נגינה ללהיט של נ גושן /ריבו
                                התשדלתי שיהיה מעניין מקווה שהצלחתי
                                נחכה לך - נ גושן.mp3

                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #237

                                @אילן-פ
                                יפה?
                                מוטי (2).jpg

                                אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                ♥
                                2
                                • דוד 33ד דוד 33

                                  @אילן-פ
                                  יפה?
                                  מוטי (2).jpg

                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #238

                                  @דוד-33
                                  מקסים תודה על הפרגון וההשקעה -- הפתעה מרגשת
                                  ואם פעם באמת יהיה אלבום אינסטרומנטלי --אז ב"נ אשתמש בעטיפה היפה הזאת כעיקרון אני לא ממש קלידן די חובבן כדי להוציא אלבום צריך להיות מקצוען ומדויק --ולהבנתי יש לי עוד לעבוד הרבה כדי להגיע לרמה כזאת
                                  בכל אופן ממש שמחת אותי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות
                                  תגובה
                                  • תגובה כנושא
                                  התחברו כדי לפרסם תגובה
                                  • מהישן לחדש
                                  • מהחדש לישן
                                  • הכי הרבה הצבעות


                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • לא נקרא 0
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • שליחת פנייה לניהול