אילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב'
-
@הדרי כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':
@BINYAMIN-OFFICIALוואהו!!
מהמם, מרגשש!!
הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
הרבה הצלחה בהמשך..)תודה על המחמאות
ממש כייף שיש חברים כמוכם בפורום שמתיחסים ליצירות מקוריות שחברים מעלים
גם אני באופן אישי גם תמיד משתדל להתיחס לחומר מקורי של החברים -
-אם זה קטע נגינה -עיבוד -שיר -קאבר וגם לשירים לכתיבה שמעלים
סה"כ --מישהו -השקיע -וחשב -והשתדל --והעלה משהו במטרה לשתף את החברים
והרבה חברים כאן בפורום נבנו והתקדמו יפה בזכות הפידבקים שקבלו כאן בפורום
שהצטרפתי לפורום היה הרבה יותר התענינות בקטע הזה
בתקופה האחרונה יש לי הרגשה שמשהו כאן התפספס - וחבל
והלואי שמישהו יקח לתשומת ליבו את הדברים -
-
@הדרי כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':
@BINYAMIN-OFFICIALוואהו!!
מהמם, מרגשש!!
הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
הרבה הצלחה בהמשך..)תודה על המחמאות
ממש כייף שיש חברים כמוכם בפורום שמתיחסים ליצירות מקוריות שחברים מעלים
גם אני באופן אישי גם תמיד משתדל להתיחס לחומר מקורי של החברים -
-אם זה קטע נגינה -עיבוד -שיר -קאבר וגם לשירים לכתיבה שמעלים
סה"כ --מישהו -השקיע -וחשב -והשתדל --והעלה משהו במטרה לשתף את החברים
והרבה חברים כאן בפורום נבנו והתקדמו יפה בזכות הפידבקים שקבלו כאן בפורום
שהצטרפתי לפורום היה הרבה יותר התענינות בקטע הזה
בתקופה האחרונה יש לי הרגשה שמשהו כאן התפספס - וחבל
והלואי שמישהו יקח לתשומת ליבו את הדברים -
@אילן-פ את האמת שכן אני חושב ממש כמוך זה כבר לא מגרה להיכנס לכאן וחבל שאין שום שינוי מצד המשתמשים
-
מעלה קטע נגינה באורגן
בסגנון בוסונובה -- שיר ישראלי קצת נוסטלגי
יש בקטע הזה שילובי אקורדים מאוד מעניינים ומקוריים
ולקח לי זמן ללמוד ולהעלות משהו ברמה סבירה
קטע בוסונובה.mp3 -
מעלה קטע נגינה באורגן
בסגנון בוסונובה -- שיר ישראלי קצת נוסטלגי
יש בקטע הזה שילובי אקורדים מאוד מעניינים ומקוריים
ולקח לי זמן ללמוד ולהעלות משהו ברמה סבירה
קטע בוסונובה.mp3 -
מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל

קטע נגינה חביב באורגן
מתנות קטנות ר קלינשטיין
ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור -
מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל

קטע נגינה חביב באורגן
מתנות קטנות ר קלינשטיין
ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור@אילן-פ כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':
מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל
חתמת איתנו חוזה ואני לא ידעתי

קטע מתוקקקקקק -
מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל

קטע נגינה חביב באורגן
מתנות קטנות ר קלינשטיין
ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור@אילן-פ כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':
מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל

קטע נגינה חביב באורגן
מתנות קטנות ר קלינשטיין
ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשוריפה, תעשה אלבום אינסטרומנטלי נעימות (כמו הניגון שבלב)
-
מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל

קטע נגינה חביב באורגן
מתנות קטנות ר קלינשטיין
ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור@אילן-פ כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':
מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל

קטע נגינה חביב באורגן
מתנות קטנות ר קלינשטיין
ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשוראיזה נוסטלגיה השיר הזה

מהמם!!!
נעים להאזין, יש פה יופי מיוחד! -
מאחר וכלכך אהבתם ?!

את הקאבר הקודם --אז מעלה עוד קאבר נגינה ללהיט של נ גושן /ריבו
התשדלתי שיהיה מעניין מקווה שהצלחתי
נחכה לך - נ גושן.mp3 -
מאחר וכלכך אהבתם ?!

את הקאבר הקודם --אז מעלה עוד קאבר נגינה ללהיט של נ גושן /ריבו
התשדלתי שיהיה מעניין מקווה שהצלחתי
נחכה לך - נ גושן.mp3 -
@דוד-33
מקסים תודה על הפרגון וההשקעה -- הפתעה מרגשת
ואם פעם באמת יהיה אלבום אינסטרומנטלי --אז ב"נ אשתמש בעטיפה היפה הזאת כעיקרון אני לא ממש קלידן די חובבן כדי להוציא אלבום צריך להיות מקצוען ומדויק --ולהבנתי יש לי עוד לעבוד הרבה כדי להגיע לרמה כזאת
בכל אופן ממש שמחת אותי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

