תחנות הרדיו המוזיקליות - דיון
-
@ב-ב
תלחצי על איפה שכתוב 5מצביעים נגיד ויעלה לך חלון שיהיה כתוב שם מי הצביע לזה@hakol-mishamaim גדוללללללללללל
תודה
לגבי מה שאמרת על יואלי סלחי לי אבל לא הבנתי (אולי צריך להאזין לו כדי להבין.... חחח)
אשמח להסבר טנקס -
@צור דיייייי אתה מפדח אנשים!!!!
קודם כל איך אפשר לראות מי הצביע למי
שנית, אני ג"כ סבורה שאין מה לחפש שם ובכל זאת יש להם מלא מאזינים ומעריצים, אז לכן פתחתי ת'נושא הזה.
שכנעו אותי...
אולי גם אני אמצא את עצמי בסוף מאזינה להם...... -
@hakol-mishamaim גדוללללללללללל
תודה
לגבי מה שאמרת על יואלי סלחי לי אבל לא הבנתי (אולי צריך להאזין לו כדי להבין.... חחח)
אשמח להסבר טנקס@ב-ב
הוא מעלה מאזינים ואומר להם לבחור מספר מ1-120 ואולי המספר הזה מזכה אותם בפרס עד כאן סבבה
אבל אז הוא מ"מסובב" רולטה וזה מגוחך או שאתה מסובב רולטה לכל מאזין או שאתה אומר להם לבחור מספר...
זה מספיק מובן? -
@ב-ב אני לא חושב שזו פדיחה לדעת למי הצבעת המשתמש הביע את דעתו בפומבי בזה שהוא הצביע
אדרבה יאמרו לי החברים כאן אם זו בושה אמחק -
@ב-ב
הוא מעלה מאזינים ואומר להם לבחור מספר מ1-120 ואולי המספר הזה מזכה אותם בפרס עד כאן סבבה
אבל אז הוא מ"מסובב" רולטה וזה מגוחך או שאתה מסובב רולטה לכל מאזין או שאתה אומר להם לבחור מספר...
זה מספיק מובן?@hakol-mishamaim לא ממש סורי
זה באמת נשמע לא טוב...
אם כבר פתחנו את הענין של יואלי, ורצה לפתוח חזית?? יש לי המווון מה לומר עליו...
המון המון על הרמה הפחותה של השידורים ובכלל הוא מוריד את רמת המאזינים ג"כ
פדיחה לתחנה שזו תכנית הדגל שלה -
@hakol-mishamaim לא ממש סורי
זה באמת נשמע לא טוב...
אם כבר פתחנו את הענין של יואלי, ורצה לפתוח חזית?? יש לי המווון מה לומר עליו...
המון המון על הרמה הפחותה של השידורים ובכלל הוא מוריד את רמת המאזינים ג"כ
פדיחה לתחנה שזו תכנית הדגל שלה@ב-ב
לפתוח פוסט חדש או שנדון על זה פה? -
@ב-ב
לפתוח פוסט חדש או שנדון על זה פה?@hakol-mishamaim פה. זה קשור לא?
-
@hakol-mishamaim פה. זה קשור לא?
@ב-ב
קשור יאלה דברי -
-
@משתמש-חכם אני רואה שבחרת בקול פליי
סתם מעניין אותי היות ואיני מכיר את התחנה יש מה לחפש שם? -
@צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב
-
@משתמש-חכם נפגעת מאיך שהזכרתי אותך?
-
אני שומע גם קול פליי וגם קול חי וגם קול ברמה וגם קול חי, די להתבכיינות וויכוחים טיפשיים כול ם טובים כולם תותחים די מי שנמנע מלשמוע קול פליי או כל תחנה אחרת מסיבות שלא נוגעות למוזיקה אז

-
@צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב
@משתמש-חכם אמר בתחנות הרדיו המוזיקליות - דיון:
@צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב
הטענה הזאת שהשירים שם יותר מגוונים נכונה לגמרי. אבל זה בדיוק מה שמפריע לי. מה זה מגוון?? מה ששומעים בחוץ? מוזיקה חילונית? באיזה קטע הם מרשים לעצמם להשמיע נתן גושן? אז מה שיש לו ג"כ שירים טובים, זה עוד לא מתיר לשמוע אותו... הם גם משמיעים שרולי ונתנאל מה שבקול חי מיוזיק לא תשמע בחיים! ויש עוד אינספור דוגמאות..
-
@צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב
-
פוסט זה נמחק!
-
די די עם הלשון הרע מי שלא רוצה שלא ישמע ביי ביי
נ.ב אולי אני לא אגלוש בפורום כי מעלים פה שירים של שרולי די מי שרוצה שישמע מי שלא לא ללכלך.
-
@צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב
@משתמש-חכם אמר בתחנות הרדיו המוזיקליות - דיון:
@צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב
יואלי לא מעניין בכלל
יואלי כולהה מנצח על תזמורות לא יותר מזה
זה שהוא נהיה שדרן בכלל לא מתאים לו
שיחזור להיות מנצח כמו שהוא יודע -
@משתמש-חכם אמר בתחנות הרדיו המוזיקליות - דיון:
@צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב
יואלי לא מעניין בכלל
יואלי כולהה מנצח על תזמורות לא יותר מזה
זה שהוא נהיה שדרן בכלל לא מתאים לו
שיחזור להיות מנצח כמו שהוא יודע -
@אחד-יחיד אמר בתחנות הרדיו המוזיקליות - דיון:
יואלי כולהה מנצח על תזמורות לא יותר מזה
הוא יודע קצת יותר מזה,
מעבד ומפיק מוזיקאלי, זמר (אולי יש מי שיחלוק עלי...), וכו'...
חוצמיזה, שהוא יודע לנגן על המווון כלים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות