תחנות הרדיו המוזיקליות - דיון
-
@ב-ב
לפתוח פוסט חדש או שנדון על זה פה?@hakol-mishamaim פה. זה קשור לא?
-
@hakol-mishamaim פה. זה קשור לא?
@ב-ב
קשור יאלה דברי -
-
@משתמש-חכם אני רואה שבחרת בקול פליי
סתם מעניין אותי היות ואיני מכיר את התחנה יש מה לחפש שם? -
@צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב
-
@משתמש-חכם נפגעת מאיך שהזכרתי אותך?
-
אני שומע גם קול פליי וגם קול חי וגם קול ברמה וגם קול חי, די להתבכיינות וויכוחים טיפשיים כול ם טובים כולם תותחים די מי שנמנע מלשמוע קול פליי או כל תחנה אחרת מסיבות שלא נוגעות למוזיקה אז

-
@צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב
@משתמש-חכם אמר בתחנות הרדיו המוזיקליות - דיון:
@צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב
הטענה הזאת שהשירים שם יותר מגוונים נכונה לגמרי. אבל זה בדיוק מה שמפריע לי. מה זה מגוון?? מה ששומעים בחוץ? מוזיקה חילונית? באיזה קטע הם מרשים לעצמם להשמיע נתן גושן? אז מה שיש לו ג"כ שירים טובים, זה עוד לא מתיר לשמוע אותו... הם גם משמיעים שרולי ונתנאל מה שבקול חי מיוזיק לא תשמע בחיים! ויש עוד אינספור דוגמאות..
-
@צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב
-
פוסט זה נמחק!
-
די די עם הלשון הרע מי שלא רוצה שלא ישמע ביי ביי
נ.ב אולי אני לא אגלוש בפורום כי מעלים פה שירים של שרולי די מי שרוצה שישמע מי שלא לא ללכלך.
-
@צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב
@משתמש-חכם אמר בתחנות הרדיו המוזיקליות - דיון:
@צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב
יואלי לא מעניין בכלל
יואלי כולהה מנצח על תזמורות לא יותר מזה
זה שהוא נהיה שדרן בכלל לא מתאים לו
שיחזור להיות מנצח כמו שהוא יודע -
@משתמש-חכם אמר בתחנות הרדיו המוזיקליות - דיון:
@צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב
יואלי לא מעניין בכלל
יואלי כולהה מנצח על תזמורות לא יותר מזה
זה שהוא נהיה שדרן בכלל לא מתאים לו
שיחזור להיות מנצח כמו שהוא יודע -
@אחד-יחיד אמר בתחנות הרדיו המוזיקליות - דיון:
יואלי כולהה מנצח על תזמורות לא יותר מזה
הוא יודע קצת יותר מזה,
מעבד ומפיק מוזיקאלי, זמר (אולי יש מי שיחלוק עלי...), וכו'...
חוצמיזה, שהוא יודע לנגן על המווון כלים. -
@אחד-יחיד אמר בתחנות הרדיו המוזיקליות - דיון:
יואלי כולהה מנצח על תזמורות לא יותר מזה
הוא יודע קצת יותר מזה,
מעבד ומפיק מוזיקאלי, זמר (אולי יש מי שיחלוק עלי...), וכו'...
חוצמיזה, שהוא יודע לנגן על המווון כלים.@ntz אמר בתחנות הרדיו המוזיקליות - דיון:
@אחד-יחיד אמר בתחנות הרדיו המוזיקליות - דיון:
יואלי כולהה מנצח על תזמורות לא יותר מזה
הוא יודע קצת יותר מזה,
אבל שדרן הוא לא יודע להיות -
-
הכל בסדר גם קול חי מיוזיק וגם קול פליי תחנות רדיו ששוה אשפה [הדבר היחיד היפה זה בקול פליי התוכנית של אהרלה וינטרוב בערב שבת שווה להאזין...]
@צוותא אמר בתחנות הרדיו המוזיקליות - דיון:
הכל בסדר גם קול חי מיוזיק וגם קול פליי תחנות רדיו ששוה אשפה [הדבר היחיד היפה זה בקול פליי התוכנית של אהרלה וינטרוב בערב שבת שווה להאזין...]
יש לדעתך רדיו שלא שוה אשפה?
-
אני חושבת שבכל העסק הזה של תחנות שמשמיעות שירים בלבד קול חי מיוזיק בדוווווווק עם יותר רמה גם הם משמיעים רקקקק מוסיקה יהודית ערכית הם צברו יותר נסיון וסלחו לי אבל הצוות של קול חי מיוזיק עם הרבה יותר הבנה לצרכים של הציבור החרדי שנשמר ממוסיקות לא ראויות.
-
@משתמש-חכם אמר בתחנות הרדיו המוזיקליות - דיון:
@צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב
יואלי לא מעניין בכלל
יואלי כולהה מנצח על תזמורות לא יותר מזה
זה שהוא נהיה שדרן בכלל לא מתאים לו
שיחזור להיות מנצח כמו שהוא יודע@אחד-יחיד אמר בתחנות הרדיו המוזיקליות - דיון:
@משתמש-חכם אמר בתחנות הרדיו המוזיקליות - דיון:
@צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב
יואלי לא מעניין בכלל
יואלי כולהה מנצח על תזמורות לא יותר מזה
זה שהוא נהיה שדרן בכלל לא מתאים לו
שיחזור להיות מנצח כמו שהוא יודעיואלי בתור מוזיקאי הוא ע-נ-ק ועל זה אין חולק (אתה הראשון שאני שומע שחולק על זה) אבל בתור שדרן לדעתי הוא רק מפדח את עצמו כי הוא יורד שם לרמה נמוכה ביותר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות