אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@בינינו-לא-משנה סורי על הדילאיי, אבל אם את רוצה לכתוב אודותייך ועדיין אין לך מספיק מוניטין בשביל זה, את יכולה לכתוב את זה בשורה של 'שם מלא', ואז זה כאילו מופיע באותיות יותר גדולות ואפורות כאלה.
זה מה שאני עשיתי הרבה זמן.@אליש אה אוקי תודה

-
האם יש פה שלוחה בפורום לנשים?
-
האם יש פה שלוחה בפורום לנשים?
@יהודי-זה-הכי לא נראה לי. אבל זה דווקא רעיון!
-
@יהודי-זה-הכי לא נראה לי. אבל זה דווקא רעיון!
-
@מרב אה, כשאני חושבת על זה- די הגיוני שזה ירד...
אי אפשר באמת לדעת דרך האינטרנט פרטים על מגדר של בנ"א, ומאוד קל לזייף.@אליש יש בזה משהו אבל למה בכלל לפתוח פורום לנשים?, כדי שישלחו שם שירים של נשים? וגם אם כן זה אסור כי יכולים גברים להכנס בכל זאת

-
@אליש יש בזה משהו אבל למה בכלל לפתוח פורום לנשים?, כדי שישלחו שם שירים של נשים? וגם אם כן זה אסור כי יכולים גברים להכנס בכל זאת

@בינינו-לא-משנה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אליש יש בזה משהו אבל למה בכלל לפתוח פורום לנשים?, כדי שישלחו שם שירים של נשים? וגם אם כן זה אסור כי יכולים גברים להכנס בכל זאת

אני מכירה אישית כמה צאטים כאלה- ואני פשוט לא ניכנסת לשם...
יש לנו אישית קבוצה מייל של בנות שלמדנו בבית ספר למוזיקה מסויים..- ורק תלמידות שלה יכולות להיכנס לשם..- וזה משהו אחר לגמרי!!
אבל בכללי אני חושבת שזה ממש נחמד..- אבל יש ביחד עם זה גם איזשהי סכנה מסויימת..
היו דיונים בעבר וצוות פיקוח החליטו שלא- ואני מבינה אותם ממש!!
אז בואו נהנה כאן ונסתפק בזה...
-
שאלתי אתזה לא מזמן ואני לא זוכרת מה התשובה.מה עושים כדי לקבל תו של משתמש ותיק?
-
האם יש פה שלוחה בפורום לנשים?
פוסט זה נמחק! -
@ויווש להיות חצי שנה בפורום ללא הרחקות ודוויחים..
וכדי להכנס-- צריך לשלוח בקשה לצוות פיקוח... -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
איך אני יודעת אם הורחקתי? וכמה פעמים?
-
תגידו רגע ממתי אני משתמש ותיק/מומחה או כל דבר אחר כזה וממתי אני יכולה לכתוב על עצמי בפרופיל? כאילו מכמה לייקים סליחה אם שאלו את זה כבר פשוט אין לי כח לדפדף וגם אף- פעם לא ענו ענו לי על זה נורמאלי

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות