אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@מרב אה, כשאני חושבת על זה- די הגיוני שזה ירד...
אי אפשר באמת לדעת דרך האינטרנט פרטים על מגדר של בנ"א, ומאוד קל לזייף.@אליש יש בזה משהו אבל למה בכלל לפתוח פורום לנשים?, כדי שישלחו שם שירים של נשים? וגם אם כן זה אסור כי יכולים גברים להכנס בכל זאת

-
@אליש יש בזה משהו אבל למה בכלל לפתוח פורום לנשים?, כדי שישלחו שם שירים של נשים? וגם אם כן זה אסור כי יכולים גברים להכנס בכל זאת

@בינינו-לא-משנה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אליש יש בזה משהו אבל למה בכלל לפתוח פורום לנשים?, כדי שישלחו שם שירים של נשים? וגם אם כן זה אסור כי יכולים גברים להכנס בכל זאת

אני מכירה אישית כמה צאטים כאלה- ואני פשוט לא ניכנסת לשם...
יש לנו אישית קבוצה מייל של בנות שלמדנו בבית ספר למוזיקה מסויים..- ורק תלמידות שלה יכולות להיכנס לשם..- וזה משהו אחר לגמרי!!
אבל בכללי אני חושבת שזה ממש נחמד..- אבל יש ביחד עם זה גם איזשהי סכנה מסויימת..
היו דיונים בעבר וצוות פיקוח החליטו שלא- ואני מבינה אותם ממש!!
אז בואו נהנה כאן ונסתפק בזה...
-
שאלתי אתזה לא מזמן ואני לא זוכרת מה התשובה.מה עושים כדי לקבל תו של משתמש ותיק?
-
האם יש פה שלוחה בפורום לנשים?
פוסט זה נמחק! -
@ויווש להיות חצי שנה בפורום ללא הרחקות ודוויחים..
וכדי להכנס-- צריך לשלוח בקשה לצוות פיקוח... -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
איך אני יודעת אם הורחקתי? וכמה פעמים?
-
תגידו רגע ממתי אני משתמש ותיק/מומחה או כל דבר אחר כזה וממתי אני יכולה לכתוב על עצמי בפרופיל? כאילו מכמה לייקים סליחה אם שאלו את זה כבר פשוט אין לי כח לדפדף וגם אף- פעם לא ענו ענו לי על זה נורמאלי

-
תגידו רגע ממתי אני משתמש ותיק/מומחה או כל דבר אחר כזה וממתי אני יכולה לכתוב על עצמי בפרופיל? כאילו מכמה לייקים סליחה אם שאלו את זה כבר פשוט אין לי כח לדפדף וגם אף- פעם לא ענו ענו לי על זה נורמאלי

@בינינו-לא-משנה משתמש ותיק-משנה ומעלה ללא הרחקות (לפי מה שאמרו לי)
ממוחה-זה לפי מה שהבנתי שאת מוחית בדבר מסוים (קויבס ודברים כאלה)
בפרופיל את יכולה לכתוב על עצמך שיש לך הרבה מוניטין
וקחי אותי בעירבון למה כל מה שכתבתי לך זה מתשובות שענו לי פה ולא מחייב שזה נכון אז אם יש פה טעות תתקנו אותי
-
@בינינו-לא-משנה משתמש ותיק-משנה ומעלה ללא הרחקות (לפי מה שאמרו לי)
ממוחה-זה לפי מה שהבנתי שאת מוחית בדבר מסוים (קויבס ודברים כאלה)
בפרופיל את יכולה לכתוב על עצמך שיש לך הרבה מוניטין
וקחי אותי בעירבון למה כל מה שכתבתי לך זה מתשובות שענו לי פה ולא מחייב שזה נכון אז אם יש פה טעות תתקנו אותי
@ויווש @בינינו-לא-משנה לפי מה שאני יודעת מחצי שנה ומעלה ללא הרחקות אפשר לבקש להיות משתמש ותיק. בפרופיל אפשר מ- 150 נראה לי
אולי @צוות-פיקוח יודעים
-
@ויווש @בינינו-לא-משנה לפי מה שאני יודעת מחצי שנה ומעלה ללא הרחקות אפשר לבקש להיות משתמש ותיק. בפרופיל אפשר מ- 150 נראה לי
אולי @צוות-פיקוח יודעים
@אילה1 אבל לא נראה לי שזה מחייב שהם יקבלו...
כנראה שהכוונה שמי שעומד בתנאים הנ"ל יכול לנסות לשלוח בקשה... -
@אילה1 אבל לא נראה לי שזה מחייב שהם יקבלו...
כנראה שהכוונה שמי שעומד בתנאים הנ"ל יכול לנסות לשלוח בקשה...@עופר-האיילים ברור.........
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות