אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
שלום רציתי לדעת כמה מוניטין אני צריכה, שיהיה לי כדי לעשות חתימה?
-
שלום רציתי לדעת כמה מוניטין אני צריכה, שיהיה לי כדי לעשות חתימה?
@אביגיל-אליאסוב
נראלי משהו כמו 150אולי קצת יותר -
@ויווש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@053 שאת/ה עוקב/ת אחרי מישהו אז שהוא פותח נושא חדש את מקבלת עלזה התראה
רק שהוא פותח נושא ממש --או גם על סתם פוסט שהעלה באיזה נושא מקבלים התראה ?
-
אני לא יודע אם העלו את זה הנושא פה לגבי שירים של זמרים חילונים אשמח לקבל תשובה בפירוט מלא
נ.ב. בזמנו כן העלו שירים כאלה וכדו@bafi מותר רק mp3 ורק מנגינה או שירים שמתאימים לציבור החרדי כמו שקיעות אדומות וכו'
-
אני לא יודע אם העלו את זה הנושא פה לגבי שירים של זמרים חילונים אשמח לקבל תשובה בפירוט מלא
נ.ב. בזמנו כן העלו שירים כאלה וכדו -
@bafi מותר רק mp3 ורק מנגינה או שירים שמתאימים לציבור החרדי כמו שקיעות אדומות וכו'
@רות-רפפורט א אשמח ליותר פירוט ב לא נראה לי כי היה תגובה אחת על איסור בכללי גם שקיעות וכו
-
@רות-רפפורט א אשמח ליותר פירוט ב לא נראה לי כי היה תגובה אחת על איסור בכללי גם שקיעות וכו
@bafi התכוונתי בלי המילים
ואולי יש בכללים של הפורום על הנושא הזה אני כבר מעלה לך קישור -
@רות-רפפורט א אשמח ליותר פירוט ב לא נראה לי כי היה תגובה אחת על איסור בכללי גם שקיעות וכו
@bafi https://miktzav.com/post/176778
-
@bafi https://miktzav.com/post/176778
-
@bafi זה אומר שהם נעולים בגלל שיש כבר נושא כזה או שהיה שם ספאם
-
@ויווש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@053 שאת/ה עוקב/ת אחרי מישהו אז שהוא פותח נושא חדש את מקבלת עלזה התראה
רק שהוא פותח נושא ממש --או גם על סתם פוסט שהעלה באיזה נושא מקבלים התראה ?
-
@bafi זה אומר שהם נעולים בגלל שיש כבר נושא כזה או שהיה שם ספאם
@רות-רפפורט מה זה ספאם?
-
@רות-רפפורט מה זה ספאם?
@בינינו-לא-משנה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רות-רפפורט מה זה ספאם?
ספאם = זבל. זאת אומרת, סטיות מהנושאים, תגובות שלא קשורות למוזיקה, וכו'.
@נתי-בר לצערנו הפורום נחסם כבר לפני כשלושה חודשים בנטפרי, אז כל הנטפריים לא כאן.
-
@בינינו-לא-משנה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רות-רפפורט מה זה ספאם?
ספאם = זבל. זאת אומרת, סטיות מהנושאים, תגובות שלא קשורות למוזיקה, וכו'.
@נתי-בר לצערנו הפורום נחסם כבר לפני כשלושה חודשים בנטפרי, אז כל הנטפריים לא כאן.
@כ-פ יאא באסה, באמת ניסיתי לפני יומיים להכנס ממחשב של נטפרי ולא הבנתי מה קרה, זה באמת בגל שנטפרי ראו שהיו נושאים לא מתאימים?!
ואי אפשר שהם יפתחו את זה שוב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות