אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
אני לא יודע אם העלו את זה הנושא פה לגבי שירים של זמרים חילונים אשמח לקבל תשובה בפירוט מלא
נ.ב. בזמנו כן העלו שירים כאלה וכדו@bafi מותר רק mp3 ורק מנגינה או שירים שמתאימים לציבור החרדי כמו שקיעות אדומות וכו'
-
אני לא יודע אם העלו את זה הנושא פה לגבי שירים של זמרים חילונים אשמח לקבל תשובה בפירוט מלא
נ.ב. בזמנו כן העלו שירים כאלה וכדו -
@bafi מותר רק mp3 ורק מנגינה או שירים שמתאימים לציבור החרדי כמו שקיעות אדומות וכו'
@רות-רפפורט א אשמח ליותר פירוט ב לא נראה לי כי היה תגובה אחת על איסור בכללי גם שקיעות וכו
-
@רות-רפפורט א אשמח ליותר פירוט ב לא נראה לי כי היה תגובה אחת על איסור בכללי גם שקיעות וכו
@bafi התכוונתי בלי המילים
ואולי יש בכללים של הפורום על הנושא הזה אני כבר מעלה לך קישור -
@רות-רפפורט א אשמח ליותר פירוט ב לא נראה לי כי היה תגובה אחת על איסור בכללי גם שקיעות וכו
@bafi https://miktzav.com/post/176778
-
@bafi https://miktzav.com/post/176778
-
@bafi זה אומר שהם נעולים בגלל שיש כבר נושא כזה או שהיה שם ספאם
-
@ויווש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@053 שאת/ה עוקב/ת אחרי מישהו אז שהוא פותח נושא חדש את מקבלת עלזה התראה
רק שהוא פותח נושא ממש --או גם על סתם פוסט שהעלה באיזה נושא מקבלים התראה ?
-
@bafi זה אומר שהם נעולים בגלל שיש כבר נושא כזה או שהיה שם ספאם
@רות-רפפורט מה זה ספאם?
-
@רות-רפפורט מה זה ספאם?
@בינינו-לא-משנה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רות-רפפורט מה זה ספאם?
ספאם = זבל. זאת אומרת, סטיות מהנושאים, תגובות שלא קשורות למוזיקה, וכו'.
@נתי-בר לצערנו הפורום נחסם כבר לפני כשלושה חודשים בנטפרי, אז כל הנטפריים לא כאן.
-
@בינינו-לא-משנה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רות-רפפורט מה זה ספאם?
ספאם = זבל. זאת אומרת, סטיות מהנושאים, תגובות שלא קשורות למוזיקה, וכו'.
@נתי-בר לצערנו הפורום נחסם כבר לפני כשלושה חודשים בנטפרי, אז כל הנטפריים לא כאן.
@כ-פ יאא באסה, באמת ניסיתי לפני יומיים להכנס ממחשב של נטפרי ולא הבנתי מה קרה, זה באמת בגל שנטפרי ראו שהיו נושאים לא מתאימים?!
ואי אפשר שהם יפתחו את זה שוב? -
אם משתמש מורחק אז הוא לא יכול לעקוב אחרי אנשים אחרים?
ואם מישהו מפסיק לעקוב אחרי משתמש אחר אז מגיעה למשתמש שהפסיקו לעקוב אחריו על זה התראה? -
אם משתמש מורחק אז הוא לא יכול לעקוב אחרי אנשים אחרים?
ואם מישהו מפסיק לעקוב אחרי משתמש אחר אז מגיעה למשתמש שהפסיקו לעקוב אחריו על זה התראה?@בינינו-לא-משנה 1) משתמש שמורחק לא יכול לעקוב אחרי אחרים רק אחרי שהוא חוזר לפורום(שעובר לו הימים של ההרחקה)
2) אם את מפסיקה לעקוב אחרי מישהו אז לא מגיעה אליו את התראה אלא אם כן את חוזרת לעקוב אחריו בחזרה
(בכול זאת עדיף שתתייגי את צוות פיקוח והם יענו לך במדוייק אני ענית לך את מה שאני יודעת
) -
@בינינו-לא-משנה 1) משתמש שמורחק לא יכול לעקוב אחרי אחרים רק אחרי שהוא חוזר לפורום(שעובר לו הימים של ההרחקה)
2) אם את מפסיקה לעקוב אחרי מישהו אז לא מגיעה אליו את התראה אלא אם כן את חוזרת לעקוב אחריו בחזרה
(בכול זאת עדיף שתתייגי את צוות פיקוח והם יענו לך במדוייק אני ענית לך את מה שאני יודעת
)פוסט זה נמחק! -
@דוד-33 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מותר לפתוח במקצב נושא לעטיפות לשירים?
קיים כזה נושא:
https://miktzav.com/topic/7385/%D7%91%D7%A7%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%97%D7%AA-%D7%A2%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D -
@דוד-33 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מותר לפתוח במקצב נושא לעטיפות לשירים?
קיים כזה נושא:
https://miktzav.com/topic/7385/%D7%91%D7%A7%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%97%D7%AA-%D7%A2%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות