-
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@דוד-33 לא, וגם אין לי ממי להשיג אותה...
יש לך אולי את העטיפה של האלבום של פרחי מיאמי "מיאמי אולטימייט"?
את יכולה לכתוב את השם באנגלית ואני אנסה לחפש?
-
@דוד-33 victory entebbe
אבל יש לך אותו וגם שלחתי אותו בדרייב (יש לו כמה עטיפות) עם הצהוב זה מה שפורסם בישראל -
-
@דוד-33 לא, וגם אין לי ממי להשיג אותה...
יש לך אולי את העטיפה של האלבום של פרחי מיאמי "מיאמי אולטימייט"?
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@דוד-33 לא, וגם אין לי ממי להשיג אותה...
יש לך אולי את העטיפה של האלבום של פרחי מיאמי "מיאמי אולטימייט"?
מצאת לי את העטיפה?
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@דוד-33 אמר בפרחי מיאמי:
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@דוד-33 זה דיסק שיצא אני חושבת בשנת 1990 בערך. של סימפונית מיאמי (המבוגרים ששרים ולא הילדים...)
אני יכולה לשלוח לך את השירים, רוצה?כן
אני כרגע לא רואה את זה, יכול להיות שזה במחשב אחר...
יש לך אולי יוטיוב?@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@דוד-33 אמר בפרחי מיאמי:
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@דוד-33 זה דיסק שיצא אני חושבת בשנת 1990 בערך. של סימפונית מיאמי (המבוגרים ששרים ולא הילדים...)
אני יכולה לשלוח לך את השירים, רוצה?כן
אני כרגע לא רואה את זה, יכול להיות שזה במחשב אחר...
יש לך אולי יוטיוב?שמעת את השירים של המיאמי סימפוני?
-
@אילה1 מאיזה אלבום זה
-
@כ-פ אבל משיח לא יצא בלייב וידיאו אלא רק באודיו, וזה וידיאו.
לפי התלבושות זה מרווח אבל זה לא מההופעה רווח@אייס נכון, השיר מאלבום "משיח" וזה גירסת לייב לשיר, אני לא יודע אם השיר עצמו יצא לפני האלבום, כי בוידאו כתוב 2006, ואלבום משיח יצא ב2007, יכול להיות שזה פשוט הופעה אחרת של רווח לפני האלבום משיח
@כ-פ אמר בפרחי מיאמי:
זה נראה הילדים של בין רווח למשיח, גם לפי התאריך
זה אותם ילדים שהיו ברווח, ארי רוזנר על הגיטרה, שאול אלסון חליל, יוסי שיק על התופים, שמולי ברוין על הפרקשיין, יגאל ספרשטיין על הכינור, יאיר קניג על הקלידים, כל אלה היו גם ברווח
-
@אייס נכון, השיר מאלבום "משיח" וזה גירסת לייב לשיר, אני לא יודע אם השיר עצמו יצא לפני האלבום, כי בוידאו כתוב 2006, ואלבום משיח יצא ב2007, יכול להיות שזה פשוט הופעה אחרת של רווח לפני האלבום משיח
@כ-פ אמר בפרחי מיאמי:
זה נראה הילדים של בין רווח למשיח, גם לפי התאריך
זה אותם ילדים שהיו ברווח, ארי רוזנר על הגיטרה, שאול אלסון חליל, יוסי שיק על התופים, שמולי ברוין על הפרקשיין, יגאל ספרשטיין על הכינור, יאיר קניג על הקלידים, כל אלה היו גם ברווח
@המאסטרו-הנסתר אמר בפרחי מיאמי:
@אייס נכון, השיר מאלבום "משיח" וזה גירסת לייב לשיר, אני לא יודע אם השיר עצמו יצא לפני האלבום, כי בוידאו כתוב 2006, ואלבום משיח יצא ב2007, יכול להיות שזה פשוט הופעה אחרת של רווח לפני האלבום משיח
@כ-פ אמר בפרחי מיאמי:
זה נראה הילדים של בין רווח למשיח, גם לפי התאריך
זה אותם ילדים שהיו ברווח, ארי רוזנר על הגיטרה, שאול אלסון חליל, יוסי שיק על התופים, שמולי ברוין על הפרקשיין, יגאל ספרשטיין על הכינור, יאיר קניג על הקלידים, כל אלה היו גם ברווח
גם האלבום משיח זה גירסת לייב (ולא מהאולפן מלבד עריכות כלשהן)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



