עזרה בהגדרות בנגן
-
יש לי בנגן הגדרות באנגלית שאני ישמח אם מישהו יסביר לי מה תוכנם.
- MQA SPDIF שם יש 2 אופציות decoded mqa או bitstream
- GAIN H / GAIN M / GAIN L
- PO / LO / SPDIF OUT
- ALL TO DSD
- CROSSFADE
(ההגדרות הם של מוזיקה לכאורה)
תעדכנו אם זה לא קשור לפורום.
תעדכנו אם זה לא בקטגוריה הנכונה. -
מ מנאששש העביר נושא זה מ-סאונד והפקה מוזיקלית ב-
-
יש לי בנגן הגדרות באנגלית שאני ישמח אם מישהו יסביר לי מה תוכנם.
- MQA SPDIF שם יש 2 אופציות decoded mqa או bitstream
- GAIN H / GAIN M / GAIN L
- PO / LO / SPDIF OUT
- ALL TO DSD
- CROSSFADE
(ההגדרות הם של מוזיקה לכאורה)
תעדכנו אם זה לא קשור לפורום.
תעדכנו אם זה לא בקטגוריה הנכונה. -
מ מנאששש סימן נושא זה כשאלה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות