-
-
-
@אילה1 עשיתי בדיקה מעמיקה קצת יותר... אין שם את בנישי ואלסון
אבל עדיין לא הגעתי לוידאו... אולי לך?
נמשיך חקור -
הוידיאו של אט אט שנקרא בשמחה רבה בדרייב
https://drive.google.com/file/d/199UgidTBKQ55x62JGSQgxqHX_B2uZ1nY/view?usp=drive_link
יש שם את הביצועים של מקהלת הבוגרים לענבי הגפן ולהנה מה טוב וכן יש שם את מקהלת האחדות -
הוידיאו של אט אט שנקרא בשמחה רבה בדרייב
https://drive.google.com/file/d/199UgidTBKQ55x62JGSQgxqHX_B2uZ1nY/view?usp=drive_link
יש שם את הביצועים של מקהלת הבוגרים לענבי הגפן ולהנה מה טוב וכן יש שם את מקהלת האחדות -
צפיתי בהופעה "בשמחה רבה". התמקדתי בשיר "ענבי" אבל השיר שמופיע שם הוא השיר המקורי שיצא באלבום. החלק היחיד ששומעים שם שבוצע בלייב זה הסולו של אדון בנדר ואודינסקי. כנראה שזה היה החלק הנורמלי היחיד שהיה ניתן לשדר מההופעה הזו... והמבין יבין...
בכל אופן יש שם גם הרבה שירים שהתזמורת סתם ניגנה.. הם פשוט שמו את הפלייבק של השיר המקורי ושרו.
אגב הרעיון הזה התחיל מההופעה של משיח. עד אז ירחמיאל כלל לא העלה אותו על דעתו... -
צפיתי בהופעה "בשמחה רבה". התמקדתי בשיר "ענבי" אבל השיר שמופיע שם הוא השיר המקורי שיצא באלבום. החלק היחיד ששומעים שם שבוצע בלייב זה הסולו של אדון בנדר ואודינסקי. כנראה שזה היה החלק הנורמלי היחיד שהיה ניתן לשדר מההופעה הזו... והמבין יבין...
בכל אופן יש שם גם הרבה שירים שהתזמורת סתם ניגנה.. הם פשוט שמו את הפלייבק של השיר המקורי ושרו.
אגב הרעיון הזה התחיל מההופעה של משיח. עד אז ירחמיאל כלל לא העלה אותו על דעתו... -
-
וואי ההופעה, או בעצם יותר נכון, ההצגה של save the day ממש ממש חמודה. הלחנים של השירים שם יפים (חוץ מכסף) ועם מסר טובבב...
ואני הייתי ממליצה לירחמיאל (לו היה שואל את דעתי חחחח) להוציא את השירים הללו גם בגרסת אולפן.
מי יודע... אולי הם יצאו באלבום הקרוב...@הדרית איזה הופעה?
-
@הדרית איזה הופעה?
@החליל-הקסום save the day
נמצא במיאמי 36 נראה לי (בתור בונוס) -
@החליל-הקסום save the day
נמצא במיאמי 36 נראה לי (בתור בונוס) -
@החליל-הקסום הצגה חמודה של חצי שעה עם 5 שירים חדשים ויפים...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
