דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. בקשות קליפים

בקשות קליפים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
1.4k פוסטים 227 כותבים 129.6k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א י צא מנותק
    א י צא מנותק
    א י צ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1292

    אם אפשר בבקשה את הקליפ daddy come home 🏡 של ישיבה בויס ואת כדי להודות של מרדכי שפירא???

    רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א י צא א י צ

      אם אפשר בבקשה את הקליפ daddy come home 🏡 של ישיבה בויס ואת כדי להודות של מרדכי שפירא???

      רות רפפורטר מנותק
      רות רפפורטר מנותק
      רות רפפורט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1293

      @א-י-צ בהורדה או קישור?

      "יהודי אף פעם לא מתייאש
      תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
      (אני)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א י צא מנותק
        א י צא מנותק
        א י צ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1294

        הורדה

        רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א י צא א י צ

          הורדה

          רות רפפורטר מנותק
          רות רפפורטר מנותק
          רות רפפורט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1295

          @א-י-צ https://send.magicode.me/send-file/file/ee73b1d3ce02e5378a058b350f401f97acbae3e7/view

          "יהודי אף פעם לא מתייאש
          תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
          (אני)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א מנותק
            א מנותק
            אוהבת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1296

            יש למשהו את תן לי אור של אבי אילסון?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ענבלע מנותק
              ענבלע מנותק
              ענבל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1297

              אם אפשר את הקליפ של משה קליין תחזור הבייתה אם זה לא בעיתי תודה

              מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א מנותק
                א מנותק
                אוהבת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1298
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ענבלע ענבל

                  אם אפשר את הקליפ של משה קליין תחזור הבייתה אם זה לא בעיתי תודה

                  מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                  #1299

                  @ענבל
                  @נתנאל כתב בשרשור שירים חדשים של כל יום | תשפ"ד:

                  משה קליין - תחזור הביתה
                  תחזור הביתה.mp3
                  https://www.youtube.com/watch?v=f5TNkVPmNs4

                  בהשראת ימים מורכבים אלו, כשפחד וחוסר אונים שולט, והלב השבור רוצה תשובות ונחמה – משחרר משה קליין סינגל חדש שמבטא במילותיו את התחושות והציפייה לימים טובים יותר. המילים והלחן של יאיר אדלר, העיבוד וההפקה המוזיקלית של גיא ויהל.

                  "תחזור הביתה" - שיר מרגש ומלא עוצמה שמבטא את הכאב והתקווה של כל יהודי ומדבר על הציפייה המשולשת בלב כל אחד - השבת הבנים והבנות החטופים לגבולם, שובם של החיילים הגיבורים הביתה בריאים ושלמים ושובו של בורא עולם לביתו, בניין בית המקדש אחרי כל כך הרבה שנות גלות.

                  מילות השיר מלאות תקווה ואמונה עם מסר ברור שגם שהקב״ה בעל הרחמים מסתיר לפעמים את הנהגתו, הכל מכוון מלמעלה ובוודאי יגיעו ימים טובים יותר עד לביאת המשיח.

                  מילים ולחן: יאיר אדלר.
                  עיבוד והפקה מוזיקלית: גיא מנטש ויהל דורון.
                  הפקת שירה: אייל & יאיר שריקי.
                  גיטרות: יהל דורון.
                  קנון: אמיר אלייב.
                  מיקס ומאסטרינג : רונן הלל.

                  @אוהבת

                  @NBHGV כתב באבי אילסון:

                  אבי אילסון - תן לי אור
                  https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjO7ZacofzwAhWsg_0HHVXyD60QtwIwAHoECAMQAw&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DpJMXeJRm7cg&usg=AOvVaw3iz-3BJE3pZ1xfFYg_WWjp

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א י צא מנותק
                    א י צא מנותק
                    א י צ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1300

                    https://youtu.be/FlPyLwFuOEc מישהו פה יכול להוריד לי את זה ל mp4

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א י צא א י צ

                      https://youtu.be/FlPyLwFuOEc מישהו פה יכול להוריד לי את זה ל mp4

                      I מנותק
                      I מנותק
                      inon003המוזיקה היא חיי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1301

                      @א-י-צ מה זה? אני רואה רק ריבוע לבן

                      מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • I inon003המוזיקה היא חיי

                        @א-י-צ מה זה? אני רואה רק ריבוע לבן

                        מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1302

                        @inon003המוזיקה-היא-חיי
                        זה מיוטיוב
                        וזה כנראה חסום לך.

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        I תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מנאשששמ מנאששש

                          @inon003המוזיקה-היא-חיי
                          זה מיוטיוב
                          וזה כנראה חסום לך.

                          I מנותק
                          I מנותק
                          inon003המוזיקה היא חיי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1303

                          @מנאששש אוקי איזה שיר זה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ענבלע מנותק
                            ענבלע מנותק
                            ענבל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1304
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • NAAMA 0N מנותק
                              NAAMA 0N מנותק
                              NAAMA 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1305
                              פוסט זה נמחק!
                              הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • NAAMA 0N NAAMA 0

                                פוסט זה נמחק!

                                הדריה מנותק
                                הדריה מנותק
                                הדרי
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1306
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • 0 מנותק
                                  0 מנותק
                                  053
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1307
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מנאשששמ מנאששש

                                    @ענבל
                                    @נתנאל כתב בשרשור שירים חדשים של כל יום | תשפ"ד:

                                    משה קליין - תחזור הביתה
                                    תחזור הביתה.mp3
                                    https://www.youtube.com/watch?v=f5TNkVPmNs4

                                    בהשראת ימים מורכבים אלו, כשפחד וחוסר אונים שולט, והלב השבור רוצה תשובות ונחמה – משחרר משה קליין סינגל חדש שמבטא במילותיו את התחושות והציפייה לימים טובים יותר. המילים והלחן של יאיר אדלר, העיבוד וההפקה המוזיקלית של גיא ויהל.

                                    "תחזור הביתה" - שיר מרגש ומלא עוצמה שמבטא את הכאב והתקווה של כל יהודי ומדבר על הציפייה המשולשת בלב כל אחד - השבת הבנים והבנות החטופים לגבולם, שובם של החיילים הגיבורים הביתה בריאים ושלמים ושובו של בורא עולם לביתו, בניין בית המקדש אחרי כל כך הרבה שנות גלות.

                                    מילות השיר מלאות תקווה ואמונה עם מסר ברור שגם שהקב״ה בעל הרחמים מסתיר לפעמים את הנהגתו, הכל מכוון מלמעלה ובוודאי יגיעו ימים טובים יותר עד לביאת המשיח.

                                    מילים ולחן: יאיר אדלר.
                                    עיבוד והפקה מוזיקלית: גיא מנטש ויהל דורון.
                                    הפקת שירה: אייל & יאיר שריקי.
                                    גיטרות: יהל דורון.
                                    קנון: אמיר אלייב.
                                    מיקס ומאסטרינג : רונן הלל.

                                    @אוהבת

                                    @NBHGV כתב באבי אילסון:

                                    אבי אילסון - תן לי אור
                                    https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjO7ZacofzwAhWsg_0HHVXyD60QtwIwAHoECAMQAw&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DpJMXeJRm7cg&usg=AOvVaw3iz-3BJE3pZ1xfFYg_WWjp

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אוהבת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1308

                                    @מנאששש כתב בבקשות קליפים:

                                    @ענבל
                                    @נתנאל כתב בשרשור שירים חדשים של כל יום | תשפ"ד:

                                    משה קליין - תחזור הביתה
                                    תחזור הביתה.mp3
                                    https://www.youtube.com/watch?v=f5TNkVPmNs4

                                    בהשראת ימים מורכבים אלו, כשפחד וחוסר אונים שולט, והלב השבור רוצה תשובות ונחמה – משחרר משה קליין סינגל חדש שמבטא במילותיו את התחושות והציפייה לימים טובים יותר. המילים והלחן של יאיר אדלר, העיבוד וההפקה המוזיקלית של גיא ויהל.

                                    "תחזור הביתה" - שיר מרגש ומלא עוצמה שמבטא את הכאב והתקווה של כל יהודי ומדבר על הציפייה המשולשת בלב כל אחד - השבת הבנים והבנות החטופים לגבולם, שובם של החיילים הגיבורים הביתה בריאים ושלמים ושובו של בורא עולם לביתו, בניין בית המקדש אחרי כל כך הרבה שנות גלות.

                                    מילות השיר מלאות תקווה ואמונה עם מסר ברור שגם שהקב״ה בעל הרחמים מסתיר לפעמים את הנהגתו, הכל מכוון מלמעלה ובוודאי יגיעו ימים טובים יותר עד לביאת המשיח.

                                    מילים ולחן: יאיר אדלר.
                                    עיבוד והפקה מוזיקלית: גיא מנטש ויהל דורון.
                                    הפקת שירה: אייל & יאיר שריקי.
                                    גיטרות: יהל דורון.
                                    קנון: אמיר אלייב.
                                    מיקס ומאסטרינג : רונן הלל.

                                    @אוהבת

                                    @NBHGV כתב באבי אילסון:

                                    אבי אילסון - תן לי אור
                                    https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjO7ZacofzwAhWsg_0HHVXyD60QtwIwAHoECAMQAw&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DpJMXeJRm7cg&usg=AOvVaw3iz-3BJE3pZ1xfFYg_WWjp

                                    יש אפשרות כקובץ או בדרייב זה חסום לי!

                                    מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אוהבת

                                      @מנאששש כתב בבקשות קליפים:

                                      @ענבל
                                      @נתנאל כתב בשרשור שירים חדשים של כל יום | תשפ"ד:

                                      משה קליין - תחזור הביתה
                                      תחזור הביתה.mp3
                                      https://www.youtube.com/watch?v=f5TNkVPmNs4

                                      בהשראת ימים מורכבים אלו, כשפחד וחוסר אונים שולט, והלב השבור רוצה תשובות ונחמה – משחרר משה קליין סינגל חדש שמבטא במילותיו את התחושות והציפייה לימים טובים יותר. המילים והלחן של יאיר אדלר, העיבוד וההפקה המוזיקלית של גיא ויהל.

                                      "תחזור הביתה" - שיר מרגש ומלא עוצמה שמבטא את הכאב והתקווה של כל יהודי ומדבר על הציפייה המשולשת בלב כל אחד - השבת הבנים והבנות החטופים לגבולם, שובם של החיילים הגיבורים הביתה בריאים ושלמים ושובו של בורא עולם לביתו, בניין בית המקדש אחרי כל כך הרבה שנות גלות.

                                      מילות השיר מלאות תקווה ואמונה עם מסר ברור שגם שהקב״ה בעל הרחמים מסתיר לפעמים את הנהגתו, הכל מכוון מלמעלה ובוודאי יגיעו ימים טובים יותר עד לביאת המשיח.

                                      מילים ולחן: יאיר אדלר.
                                      עיבוד והפקה מוזיקלית: גיא מנטש ויהל דורון.
                                      הפקת שירה: אייל & יאיר שריקי.
                                      גיטרות: יהל דורון.
                                      קנון: אמיר אלייב.
                                      מיקס ומאסטרינג : רונן הלל.

                                      @אוהבת

                                      @NBHGV כתב באבי אילסון:

                                      אבי אילסון - תן לי אור
                                      https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjO7ZacofzwAhWsg_0HHVXyD60QtwIwAHoECAMQAw&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DpJMXeJRm7cg&usg=AOvVaw3iz-3BJE3pZ1xfFYg_WWjp

                                      יש אפשרות כקובץ או בדרייב זה חסום לי!

                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאששש
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1309

                                      @אוהבת
                                      מג'יקוד טוב?

                                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                      הטכניקה באה מעצמה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אוהבת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1310

                                        לא יש לי אתרוג...
                                        לא נפתח לי

                                        מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אוהבת

                                          לא יש לי אתרוג...
                                          לא נפתח לי

                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאששש
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1311

                                          @אוהבת
                                          גם אני באתרוג..
                                          תבדקי אם זה נפתח.
                                          https://send.magicode.me/send-file/file/b3c34ec8c5ccd707892154de34a7a02be9c15ea3/view

                                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                          הטכניקה באה מעצמה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול