-
@אביטל-צבי את בנושא של חיים ישראל...
-
@דוד-33 אם אינני טועה השיר 'בום פם' (נראה לי באלבום 'מלאכים') של חיים ישראל הוא בדואט עם ליפא
-
לא אין לי.... תעלה אותו ואני יעשה אותו פלייבק אבל זה יקרה רק בערב [יש לימודים בסופו של דבר]
@משה-דוק-1 אפשר לשאול איך אתה עושה פלייבק??

-
@משה-דוק-1 אפשר לשאול איך אתה עושה פלייבק??

@שלומקה-כהן-0 יש לי תוכנה פצצתית שעושה את זה בצורה פצצה

-
@שלומקה-כהן-0 יש לי תוכנה פצצתית שעושה את זה בצורה פצצה

@משה-דוק-1 איזה תוכנה????
-
אתה יכול להעשות העתק של השם??
-
אם מישהו יכול להעלות פה את האלבום אספתי רגעים כרצועות בודדות עם החוברת, הוא נמצא ביוטיוב ומותר להעלות אותו, בתודה מראש
-
שאלה???
מישהו יודע למה פורסם היום בכל בכל הקבוצות מייל, וואצאפ וכו' שיר חדש של חיים ישראל בשם "לך נא ראה" וזה בכלל לא שיר חדש זה שיר שיצא לפני 16 שנה באלבום "יש לנו על מי לסמוך" אז למה זה פורסם עכשיו שוב?
אשמח לדעת אם יש למישהו מידע בנושא...
לך נא ראה.mp3
https://www.youtube.com/watch?v=GMRN_4_lM3o -
שאלה???
מישהו יודע למה פורסם היום בכל בכל הקבוצות מייל, וואצאפ וכו' שיר חדש של חיים ישראל בשם "לך נא ראה" וזה בכלל לא שיר חדש זה שיר שיצא לפני 16 שנה באלבום "יש לנו על מי לסמוך" אז למה זה פורסם עכשיו שוב?
אשמח לדעת אם יש למישהו מידע בנושא...
לך נא ראה.mp3
https://www.youtube.com/watch?v=GMRN_4_lM3o -
חיים ישראל ונתנאל ישראל - תהיה שמח - רמיקס
תהיה שמח - רמיקס.mp3
https://www.youtube.com/watch?v=94VDD_G6j0c
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות