אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@ברדק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מזה הלוגו החדש שעשו לפורום, תמיכה משהו, מזה?
תרומה לפורום.
אם גם אתם רוצים פורום יותר יעיל- ונהנים בפורום- מוזמנים לתרום!!@דודו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני חדש פה ושמתי לב שאני לא מצליח להפעיל שמע, אני בנטפרי כנראה זה קשור לזה, יש משהו לעשות בעניין???
כל קישור של שמע שמעלים לפורום עצמו- פשוט תלחץ עליו קליק ימני אח"כ 'פתיחה בכרטיסיה חדשה' ותוכל לשמוע ולהוריד.
ו.. אם מעלים קישורים ליוטיוב שאתה לא יכול לשמוע אתה יכול לפתוח בקשה בבקשות שירים ויעלו לך לפורום עצמו.
בהצלחה!! -
למה אני לא מצליח לעשות לייק [אני לא יודע איך מביאים פה את התמונה איפה שנתקעתי] הוא כותב משהו באנגלית עם המספר 15באמצע
-
@נוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מיכלוש
לא חסמו אותך?
ואם כן כנראה שזה בגלל זה חסימהחשבתי ככה..
אבל לא עשיתי כלום שם זה ממש מוזר לי -
@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
עקב זאת שאת חדשה אני אסביר שוב.
אומנם היית בפורום מזמן והיה פתוח לך הצאט. רק מה-
שהשתנו המון כללים.
קראי שוב את חוקי הפורום- הכל כתוב!!
ברעיון כרגע רק מכמות מוניטין מסויימת הצאט ניפתח. לא ניתן להגיד את הכמות. ברגע שיפתח לך- תדעי!
הצאט נסגר למעט מקריים אחרים שההנהלה בוחרת לסגור ואת זה ניתן לפתור רק בפנייה להנהלה.@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אוקיי ואין לי אפשרות לתת לך לייק.למה?
דווקא לייקים את יכולה לתת.
אולי תנסי לרענן את האתר. -
@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
עקב זאת שאת חדשה אני אסביר שוב.
אומנם היית בפורום מזמן והיה פתוח לך הצאט. רק מה-
שהשתנו המון כללים.
קראי שוב את חוקי הפורום- הכל כתוב!!
ברעיון כרגע רק מכמות מוניטין מסויימת הצאט ניפתח. לא ניתן להגיד את הכמות. ברגע שיפתח לך- תדעי!
הצאט נסגר למעט מקריים אחרים שההנהלה בוחרת לסגור ואת זה ניתן לפתור רק בפנייה להנהלה.@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אוקיי ואין לי אפשרות לתת לך לייק.למה?
דווקא לייקים את יכולה לתת.
אולי תנסי לרענן את האתר. -
@אייצ-ית לייקים אני לא יכולה לתת לא יודעת למה.
ואיזה הזוי! יש לי חתימה (כפי שאת רואה...) אבל אין לי איך להגיע לעריכת החתימה משהו מוזרר נוסף
וואי סורי שאני משגעת את השכל אבל מה ?כל הדברים האלה קורים רק לי?
-
@אייצ-ית לייקים אני לא יכולה לתת לא יודעת למה.
ואיזה הזוי! יש לי חתימה (כפי שאת רואה...) אבל אין לי איך להגיע לעריכת החתימה משהו מוזרר נוסף
וואי סורי שאני משגעת את השכל אבל מה ?כל הדברים האלה קורים רק לי?
-
@הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

יש לי חתימה! -
@הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

יש לי חתימה! -
@הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

יש לי חתימה!@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

יש לי חתימה!אצלך זה מראה ככה אצלי זה מראה ככה

-
@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית וזה מה שקורה כשאני מנסה לעשות לייק
שוב-
נחכה ל @צור הוא בטוח יעזור כאן.
כנראה שאין לך כרגע הרשאות.. -
@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית זה הגיוני להוריד הרשאות רק כי לא הייתי פה הרבה זמן?
לא!
חד משמעי זו לא סיבה. אין להנהלה עיניין להצר פה צעדים של משתמשים.@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ואל תמחקי לי את הפוסט כי כתבתי תודה
כל פוסט שנאמר בו תודה נמחק!
ברגע שנפתחת האפשרות ללייק לייקו במקום תודה. אם לא אל תספימו סתם..
ובזה תם הדיון!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


כי זה הסיבה הכי נראית לעין..