דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.6m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תלמודת מנותק
    תלמודת מנותק
    תלמוד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #777

    למה אני לא מצליח לעשות לייק [אני לא יודע איך מביאים פה את התמונה איפה שנתקעתי] הוא כותב משהו באנגלית עם המספר 15באמצע

    נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • תלמודת תלמוד

      למה אני לא מצליח לעשות לייק [אני לא יודע איך מביאים פה את התמונה איפה שנתקעתי] הוא כותב משהו באנגלית עם המספר 15באמצע

      נוינ מנותק
      נוינ מנותק
      נוי
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #778

      @תלמוד
      כשייהיה לך מספיק מוניטין
      תהיה לך אפשרות לעשות לייקים

      נפלתי 🥀
      כדי להרים את עצמי!!🌅

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מיכלושמ מנותק
        מיכלושמ מנותק
        מיכלוש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #779

        היה פתוח לי הצאט
        למה הוא נחסם?
        @צור @ntz @אייצ-ית

        נוינ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מיכלושמ מיכלוש

          היה פתוח לי הצאט
          למה הוא נחסם?
          @צור @ntz @אייצ-ית

          נוינ מנותק
          נוינ מנותק
          נוי
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #780

          @מיכלוש
          לא חסמו אותך?
          ואם כן כנראה שזה בגלל זה חסימה

          נפלתי 🥀
          כדי להרים את עצמי!!🌅

          מיכלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נוינ נוי

            @מיכלוש
            לא חסמו אותך?
            ואם כן כנראה שזה בגלל זה חסימה

            מיכלושמ מנותק
            מיכלושמ מנותק
            מיכלוש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #781

            @נוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @מיכלוש
            לא חסמו אותך?
            ואם כן כנראה שזה בגלל זה חסימה

            חשבתי ככה..
            אבל לא עשיתי כלום שם זה ממש מוזר לי

            נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיכלושמ מיכלוש

              @נוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @מיכלוש
              לא חסמו אותך?
              ואם כן כנראה שזה בגלל זה חסימה

              חשבתי ככה..
              אבל לא עשיתי כלום שם זה ממש מוזר לי

              נוינ מנותק
              נוינ מנותק
              נוי
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #782

              @מיכלוש
              אולי כתבת איזה סלנג לא מתאים?
              טיפ: תעברי על חוקי הפורום ותראי מה נראה לך

              נפלתי 🥀
              כדי להרים את עצמי!!🌅

              מיכלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נוינ נוי

                @מיכלוש
                אולי כתבת איזה סלנג לא מתאים?
                טיפ: תעברי על חוקי הפורום ותראי מה נראה לך

                מיכלושמ מנותק
                מיכלושמ מנותק
                מיכלוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכלוש
                #783
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיכלושמ מיכלוש

                  היה פתוח לי הצאט
                  למה הוא נחסם?
                  @צור @ntz @אייצ-ית

                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'ית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                  #784

                  @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  היה פתוח לי הצאט
                  למה הוא נחסם?
                  @צור @ntz @אייצ-ית

                  עקב זאת שאת חדשה אני אסביר שוב.
                  אומנם היית בפורום מזמן והיה פתוח לך הצאט. רק מה-
                  שהשתנו המון כללים.
                  קראי שוב את חוקי הפורום- הכל כתוב!!
                  ברעיון כרגע רק מכמות מוניטין מסויימת הצאט ניפתח. לא ניתן להגיד את הכמות. ברגע שיפתח לך- תדעי!
                  הצאט נסגר למעט מקריים אחרים שההנהלה בוחרת לסגור ואת זה ניתן לפתור רק בפנייה להנהלה.

                  @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @אייצ-ית אוקיי ואין לי אפשרות לתת לך לייק.למה?

                  דווקא לייקים את יכולה לתת.
                  אולי תנסי לרענן את האתר.

                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                  מיכלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                    @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    היה פתוח לי הצאט
                    למה הוא נחסם?
                    @צור @ntz @אייצ-ית

                    עקב זאת שאת חדשה אני אסביר שוב.
                    אומנם היית בפורום מזמן והיה פתוח לך הצאט. רק מה-
                    שהשתנו המון כללים.
                    קראי שוב את חוקי הפורום- הכל כתוב!!
                    ברעיון כרגע רק מכמות מוניטין מסויימת הצאט ניפתח. לא ניתן להגיד את הכמות. ברגע שיפתח לך- תדעי!
                    הצאט נסגר למעט מקריים אחרים שההנהלה בוחרת לסגור ואת זה ניתן לפתור רק בפנייה להנהלה.

                    @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @אייצ-ית אוקיי ואין לי אפשרות לתת לך לייק.למה?

                    דווקא לייקים את יכולה לתת.
                    אולי תנסי לרענן את האתר.

                    מיכלושמ מנותק
                    מיכלושמ מנותק
                    מיכלוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #785

                    @אייצ-ית לייקים אני לא יכולה לתת לא יודעת למה.
                    ואיזה הזוי! יש לי חתימה (כפי שאת רואה...) אבל אין לי איך להגיע לעריכת החתימה משהו מוזרר נוסף
                    וואי סורי שאני משגעת את השכל אבל מה ?כל הדברים האלה קורים רק לי?😕

                    ה אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • מיכלושמ מיכלוש

                      @אייצ-ית לייקים אני לא יכולה לתת לא יודעת למה.
                      ואיזה הזוי! יש לי חתימה (כפי שאת רואה...) אבל אין לי איך להגיע לעריכת החתימה משהו מוזרר נוסף
                      וואי סורי שאני משגעת את השכל אבל מה ?כל הדברים האלה קורים רק לי?😕

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      הודיה 1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 1
                      #786

                      @מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

                      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                      מיכלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מיכלושמ מיכלוש

                        @אייצ-ית לייקים אני לא יכולה לתת לא יודעת למה.
                        ואיזה הזוי! יש לי חתימה (כפי שאת רואה...) אבל אין לי איך להגיע לעריכת החתימה משהו מוזרר נוסף
                        וואי סורי שאני משגעת את השכל אבל מה ?כל הדברים האלה קורים רק לי?😕

                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #787

                        @מיכלוש כמו שאני יודעת יש לך הרשאות ללייק ולגבי החתימה זה עניין של כמות מוניטין.
                        אולי @צור יוכל לעזור בעיניין...

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ה הודיה 1

                          @מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

                          מיכלושמ מנותק
                          מיכלושמ מנותק
                          מיכלוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכלוש
                          #788

                          @הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

                          9ed6b82b-8873-4a14-a9fc-3dcb75a1d97c-image.png
                          יש לי חתימה!

                          אייצ'יתא מיכלושמ ה 3 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • מיכלושמ מיכלוש

                            @הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

                            9ed6b82b-8873-4a14-a9fc-3dcb75a1d97c-image.png
                            יש לי חתימה!

                            אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'ית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                            #789

                            @מיכלוש תרעעני את הדף ב ctrl+f5

                            כי אין לך-
                            678c049a-55a2-4d91-b1ba-2efe2cc0e35f-image.png

                            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מיכלושמ מיכלוש

                              @הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

                              9ed6b82b-8873-4a14-a9fc-3dcb75a1d97c-image.png
                              יש לי חתימה!

                              מיכלושמ מנותק
                              מיכלושמ מנותק
                              מיכלוש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #790

                              @אייצ-ית וזה מה שקורה כשאני מנסה לעשות לייק
                              dc7e94a6-086d-4996-bf63-0b222d4e02ad-2.jpg

                              אייצ'יתא N 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • מיכלושמ מיכלוש

                                @הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

                                9ed6b82b-8873-4a14-a9fc-3dcb75a1d97c-image.png
                                יש לי חתימה!

                                ה מנותק
                                ה מנותק
                                הודיה 1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #791

                                @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

                                9ed6b82b-8873-4a14-a9fc-3dcb75a1d97c-image.png
                                יש לי חתימה!

                                אצלך זה מראה ככה אצלי זה מראה ככה
                                ed1f808e-0de5-4a63-aebd-3924ae90dba6-image.png

                                "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מיכלושמ מיכלוש

                                  @אייצ-ית וזה מה שקורה כשאני מנסה לעשות לייק
                                  dc7e94a6-086d-4996-bf63-0b222d4e02ad-2.jpg

                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'ית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #792

                                  @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @אייצ-ית וזה מה שקורה כשאני מנסה לעשות לייק

                                  שוב-
                                  נחכה ל @צור הוא בטוח יעזור כאן.
                                  כנראה שאין לך כרגע הרשאות..

                                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                  מיכלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                                    @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @אייצ-ית וזה מה שקורה כשאני מנסה לעשות לייק

                                    שוב-
                                    נחכה ל @צור הוא בטוח יעזור כאן.
                                    כנראה שאין לך כרגע הרשאות..

                                    מיכלושמ מנותק
                                    מיכלושמ מנותק
                                    מיכלוש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכלוש
                                    #793

                                    @אייצ-ית זה הגיוני להוריד הרשאות רק כי לא הייתי פה הרבה זמן?😉 כי זה הסיבה הכי נראית לעין..
                                    טוב תודה לך בכל אופן ואל תמחקי לי את הפוסט כי כתבתי תודה
                                    בגלל שאין לי אפשרות לליקים כרגע...
                                    @צור כשאתה פה, תראה מה תוכל לעשות בנידון..

                                    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מיכלושמ מיכלוש

                                      @אייצ-ית זה הגיוני להוריד הרשאות רק כי לא הייתי פה הרבה זמן?😉 כי זה הסיבה הכי נראית לעין..
                                      טוב תודה לך בכל אופן ואל תמחקי לי את הפוסט כי כתבתי תודה
                                      בגלל שאין לי אפשרות לליקים כרגע...
                                      @צור כשאתה פה, תראה מה תוכל לעשות בנידון..

                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'ית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #794

                                      @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @אייצ-ית זה הגיוני להוריד הרשאות רק כי לא הייתי פה הרבה זמן?

                                      לא!
                                      חד משמעי זו לא סיבה. אין להנהלה עיניין להצר פה צעדים של משתמשים.

                                      @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      ואל תמחקי לי את הפוסט כי כתבתי תודה

                                      כל פוסט שנאמר בו תודה נמחק!
                                      ברגע שנפתחת האפשרות ללייק לייקו במקום תודה. אם לא אל תספימו סתם..
                                      ובזה תם הדיון!

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מיכלושמ מיכלוש

                                        @אייצ-ית וזה מה שקורה כשאני מנסה לעשות לייק
                                        dc7e94a6-086d-4996-bf63-0b222d4e02ad-2.jpg

                                        N מנותק
                                        N מנותק
                                        ntz
                                        מנהל ראשי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #795

                                        @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @אייצ-ית וזה מה שקורה כשאני מנסה לעשות לייק
                                        dc7e94a6-086d-4996-bf63-0b222d4e02ad-2.jpg

                                        תבדקו אם הסתדר.
                                        היה הגבלה של 40 לייקים בשרשור למשתמש, וכנראה זה מה שגרם לשגיאה.
                                        ביטלתי את זה.

                                        אפשר ליצור קשר במייל:
                                        noam6947@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • מיכלושמ מנותק
                                          מיכלושמ מנותק
                                          מיכלוש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכלוש
                                          #796

                                          עובד .

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול