אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@אייצ-ית לייקים אני לא יכולה לתת לא יודעת למה.
ואיזה הזוי! יש לי חתימה (כפי שאת רואה...) אבל אין לי איך להגיע לעריכת החתימה משהו מוזרר נוסף
וואי סורי שאני משגעת את השכל אבל מה ?כל הדברים האלה קורים רק לי?
-
@אייצ-ית לייקים אני לא יכולה לתת לא יודעת למה.
ואיזה הזוי! יש לי חתימה (כפי שאת רואה...) אבל אין לי איך להגיע לעריכת החתימה משהו מוזרר נוסף
וואי סורי שאני משגעת את השכל אבל מה ?כל הדברים האלה קורים רק לי?
-
@הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

יש לי חתימה! -
@הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

יש לי חתימה! -
@הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

יש לי חתימה!@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

יש לי חתימה!אצלך זה מראה ככה אצלי זה מראה ככה

-
@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית וזה מה שקורה כשאני מנסה לעשות לייק
שוב-
נחכה ל @צור הוא בטוח יעזור כאן.
כנראה שאין לך כרגע הרשאות.. -
@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית זה הגיוני להוריד הרשאות רק כי לא הייתי פה הרבה זמן?
לא!
חד משמעי זו לא סיבה. אין להנהלה עיניין להצר פה צעדים של משתמשים.@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ואל תמחקי לי את הפוסט כי כתבתי תודה
כל פוסט שנאמר בו תודה נמחק!
ברגע שנפתחת האפשרות ללייק לייקו במקום תודה. אם לא אל תספימו סתם..
ובזה תם הדיון! -
מה זה?
You can't vote more messages today, you already voted 5 timesשוב-ניסתי לעשות לייק למשהו שעזר לי מאד אבל זה מה שזה כתב לי..
ואז היתי צריכה לכתוב תודה ולהסתכן שירחיקו אותי אוף!
לא לא כתבתי בסוף..
אבל מה עושים? -
@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
You can't vote more messages today, you already voted 5 times
אינך יכול להצביע למסרים נוספים היום, הצבעת כבר 5 פעמים
-
@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
או שרק לי?
?
למה שיקרה רק לך?.....
אף אחד כאן אינו מטרה ספציפית.
יש חוקים. ופשוט התנגשת בהם....
זה הכל. -
@מיכלוש ואני לא מבין מה יש ללייק יותר מחמש פעמים ביום
וכן רוח ההנהלה לא נוחה כלל מליוקי יתר אשר נועדו בד"כ למטרות כפתיחת צ'אט/לייק/חתימה וכו@צור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מיכלוש ואני לא מבין מה יש ללייק יותר מחמש פעמים ביום
וכן רוח ההנהלה לא נוחה כלל מליוקי יתר אשר נועדו בד"כ למטרות כפתיחת צ'אט/לייק/חתימה וכוזה לא תמיד ככה וברור שלא בשביל לפתוח צאט וכו.
זה רק לפעמים ביום אחד אני שואלת כמה שאלות בו זמנית וכמה אנשים עזרו לי ובגלל שאסור לכתוב תודה אז אני רוצה לתת לייק כדי שידעו שזה עזר לי. זה הכל
אבל בסדר מותר לכם להגביל את זה ל5 והכל טוב.
רק שהיה לי מוזר כי כל היום ההוא היה לי בעיות עם הפורום..
זהו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


כי זה הסיבה הכי נראית לעין..