דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אחינועם מלולא מנותק
    אחינועם מלולא מנותק
    אחינועם מלול
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1534

    אפשר בבקשה את המילים לשיר של ניסים בלאק away from here?

    בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

    rivka 0R תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אחינועם מלולא אחינועם מלול

      אפשר בבקשה את המילים לשיר של ניסים בלאק away from here?

      rivka 0R מנותק
      rivka 0R מנותק
      rivka 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1535

      @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

      אפשר בבקשה את המילים לשיר של ניסים בלאק away from here?

      אאל"ט זה השיר הזה:
      FLY
      I wanna fly fly away
      Far far away from this place
      Where nobody can bring me down
      Where nobody can bring me down

      I wanna fly fly away
      Far far away from this place
      Where nobody can bring me down
      Where nobody can bring me down

      We are the light we shine on
      It’s a delight we cry on
      With joyful tears
      I know a place away from here
      I wanna go
      I wanna know what’s my purpose, Tachlis
      I wanna glow
      I wanna show my inner greatness not fear
      Nobody knows my pain
      But I’m ready to make a change
      Thus here is my heart of anger
      Replace and rearrange it
      See, I need freedom for me
      To be all I can be
      Look from heaven and see
      I chose to leave it to me

      I wanna fly fly away
      Far far away from this place
      Where nobody can bring me down
      Where nobody can bring me down

      I wanna fly fly away
      Far far away from this place
      Where nobody can bring me down
      Where nobody can bring me down

      This is the moment to make a blanket statement
      But I changed my mind I can’t relate it
      I’m on the quest for greatness
      For now I’m learning patience
      The Neshama inside is filled with many places
      The Mikdash Me’at
      Lifting the curtains up
      Breathing singing the inner spot
      The inner chamber my heart is racing
      My only thought
      Is to hold to this moment
      And then to let it be
      The place I was looking to be
      Was here inside of me

      I wanna fly fly away
      Far far away from this place
      Where nobody can bring me down
      Where nobody can bring me down

      I wanna fly fly away
      Far far away from this place
      Where nobody can bring me down
      Where nobody can bring me down

      שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

      אחינועם מלולא תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • rivka 0R rivka 0

        @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        אפשר בבקשה את המילים לשיר של ניסים בלאק away from here?

        אאל"ט זה השיר הזה:
        FLY
        I wanna fly fly away
        Far far away from this place
        Where nobody can bring me down
        Where nobody can bring me down

        I wanna fly fly away
        Far far away from this place
        Where nobody can bring me down
        Where nobody can bring me down

        We are the light we shine on
        It’s a delight we cry on
        With joyful tears
        I know a place away from here
        I wanna go
        I wanna know what’s my purpose, Tachlis
        I wanna glow
        I wanna show my inner greatness not fear
        Nobody knows my pain
        But I’m ready to make a change
        Thus here is my heart of anger
        Replace and rearrange it
        See, I need freedom for me
        To be all I can be
        Look from heaven and see
        I chose to leave it to me

        I wanna fly fly away
        Far far away from this place
        Where nobody can bring me down
        Where nobody can bring me down

        I wanna fly fly away
        Far far away from this place
        Where nobody can bring me down
        Where nobody can bring me down

        This is the moment to make a blanket statement
        But I changed my mind I can’t relate it
        I’m on the quest for greatness
        For now I’m learning patience
        The Neshama inside is filled with many places
        The Mikdash Me’at
        Lifting the curtains up
        Breathing singing the inner spot
        The inner chamber my heart is racing
        My only thought
        Is to hold to this moment
        And then to let it be
        The place I was looking to be
        Was here inside of me

        I wanna fly fly away
        Far far away from this place
        Where nobody can bring me down
        Where nobody can bring me down

        I wanna fly fly away
        Far far away from this place
        Where nobody can bring me down
        Where nobody can bring me down

        אחינועם מלולא מנותק
        אחינועם מלולא מנותק
        אחינועם מלול
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1536

        @rivka-0
        קודם כל תודה
        אבל זה לא השיר הזה
        אני צריכה את המילים לשיר away from here
        ולא fly away

        בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

        rivka 0R תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אחינועם מלולא אחינועם מלול

          @rivka-0
          קודם כל תודה
          אבל זה לא השיר הזה
          אני צריכה את המילים לשיר away from here
          ולא fly away

          rivka 0R מנותק
          rivka 0R מנותק
          rivka 0
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1537

          @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          @rivka-0
          קודם כל תודה
          אבל זה לא השיר הזה
          אני צריכה את המילים לשיר away from here
          ולא fly away

          סורי.
          הרבה פעמים יש כאלה שקוראים לשיר לא בשם האמיתי, לכן חשבתי שאולי זה זה.
          בכולופן מצאתי את המילים פה בפורום!!
          (נראה לי שזה לא כל המילים, את יכולה להצליב את זה עם התמלול ביוטיוב (מתחת לסרטון יש פרטים, ללחוץ על 'עוד' ולרדת למטה עד ל'הצגת התמלול' ואז רואים את זה בצד, זה לא מושלם אבל זה גם משהו), ואז להגיע לכל המילים...)

          @שריוש כתב בניסים בלאק:

          @LOVE-YOURSELF Can you take me far away somewhere I can rest my head
          Can you take me far away from here?
          Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
          I want to see the stars with you
          Can you take me far away somewhere I can rest my head
          Can you take me far away from here?
          Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
          I want to see the stars with you
          I said I can't do it all alone, no I can't be on my own
          yeah I just wanna lay down with the stars and you
          And I fall down deeper, down deeper
          Yeah I fall down deeper, down deeper
          Can you take me far away somewhere I can rest my head
          Can you take me far away from here?
          Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
          I want to see the stars with you
          Can you take me far away somewhere I can rest my head
          Can you take me far away from here?
          And I fall down deeper, down deeper
          Yeah I fall down deeper, down deeper

          שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • שירה קיי אולפניםש מנותק
            שירה קיי אולפניםש מנותק
            שירה קיי אולפנים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1538

            היי אפשר את המילים לשיר "אמא" של גד אלבז החדש? תודה!

            B תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שירה קיי אולפניםש שירה קיי אולפנים

              היי אפשר את המילים לשיר "אמא" של גד אלבז החדש? תודה!

              B מנותק
              B מנותק
              BINYAMIN OFFICIAL
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1539

              @שירה-קיי-אולפנים קמה עייפה כמה לא ישנה הלילה
              קול קטן מעיר שוב משינה
              במטבח שלה שורף המלח על פצעיה
              שיר ישן מחסיר בה פעימה

              שוב המחשבה שוב אותה דמעה מוחה לה
              חור קטן שמתמלא בה
              רעידה קטנה בלב שבור שלא חובר לה
              למה לך לבהות שוב בתמונה

              אמא יקרה אני בדרך אלייך עוד שניה
              לראות אותך מחייכת מאירה תשמחי בשבילי
              אמא יקרה אני מביא את השמש במזוודה
              קרן אור לפזר את שהיה תפתחי אני בא

              כמה אהבה כמה חום יוצא מאמא
              אני שוב מתמלא בנתינה
              רגע של שלווה חיבוק אחד והיא הבינה
              דרישת שלום מכל המשפחה

              אמא יקרה זה אני שעומד כאן בבושה
              על שנים שהחסרתי אהבה תשמחי בשבילי
              אמא יקרה אני באתי לקחת לי צידה
              ארוכה היא הדרך חזרה תפתחי אני בא

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • שירה קיי אולפניםש מנותק
                שירה קיי אולפניםש מנותק
                שירה קיי אולפנים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1540
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש מנותק
                  ש מנותק
                  שילה קליין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1541

                  למישהו יש את המילים לשיר לך לך של מנדעל ראטה?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ת מנותק
                    ת מנותק
                    תודה לך ה'
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1542

                    אפשר בבקשה את המילים לשיר יגיע זמן של שמואל פרדניק??

                    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🕰
                    0
                    • ת תודה לך ה'

                      אפשר בבקשה את המילים לשיר יגיע זמן של שמואל פרדניק??

                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1543

                      @תודה-לך-ה
                      אין תרופה ומזור לכאבנו
                      אין מקום שיסבול קול צעקתנו
                      את הלב שנשבר בלי הכר, ובסתר עדיין
                      דופק ושר שיר חדש שמרעיד את השמיים

                      תחזיקו חזק
                      יגיע זמן, יגיע זמן
                      וישובו לפעום שברי שברי ליבנו
                      ניסים עצומים, על קצות האצבעות
                      דוהרים לעברנו
                      יום יבוא ומלך ביפיו תחזינה עינינו
                      יגיע זמן

                      הכאב הוא מורה, ואני תלמיד גרוע
                      מבקש ממני לקום ואני עוד שרוע
                      מצפה לביחד שיתגלה מתוך כל הצער
                      יש תקווה מעל כל הגיון שתפתח לנו שער

                      כשאין בחוץ על מי להישען
                      שובו אל האוצרות שלכם

                      ותחזיקו חזק…

                      מרחקים שחשבנו אין דרך לחצות
                      יתרככו, יתחברו, יישברו החומות
                      אור גנוז יבקע דרך הצלקות
                      הצמא הגדול עומד להתמלאות
                      צונאמי אהבה ישטוף את הדמעות
                      נשב על הגגות, הכל עומד להשתנות
                      יגיע זמן

                      מילים: שמואל, הדר בת ציון
                      לחן: שמואל
                      הפקה מוזיקלית: שמואל
                      גיטרות: עמית יצחק, אפי שיינר
                      קלידים נוספים, הקלטות שירה: אייל מזיג
                      תכנותים נוספים: אפי שיינר
                      מיקס ומאסטר: רונן הלל
                      ייעוץ מוזיקלי: אייל מזיג
                      תודה לדולב רם על הליווי מכל הלב.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • צופצוףצ מנותק
                        צופצוףצ מנותק
                        צופצוף
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1544

                        היי
                        אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אחינועם מלולא מנותק
                          אחינועם מלולא מנותק
                          אחינועם מלול
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1545

                          אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

                          בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

                          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צופצוףצ צופצוף

                            היי
                            אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1546

                            @צופצוף כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            היי
                            אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

                            Why are we all so far apart
                            Tired of fighting
                            A war that I didn’t start
                            But this is my life
                            And that’s just life

                            They say another
                            Day follows tomorrow
                            But who knows
                            what’s in store for tomorrow
                            It all seems too rough
                            Haven’t we been through enough

                            Close my eyes
                            take a moment
                            just try to breathe
                            Then I see if I push
                            I can make it
                            If I just believe

                            I’ve been through everything
                            and after all I’ve been through
                            Nothing can push me down
                            Away from the life I choose
                            I know I am a fighter
                            A life worth fighting for

                            Why are we all so far apart
                            Tired of fighting
                            a war that I didn’t start
                            But this is my life
                            And that’s just life

                            I’ve been through everything
                            and after all I’ve been through
                            Nothing can push me down
                            Away from the life I choose
                            I know I am a fighter

                            I stand here
                            On the battleground
                            Like a fighter
                            A warrior
                            Fighting for little ground
                            I got my head up high
                            No one can push me down
                            This is what I’m made for
                            This is what I came for

                            I’ve been through everything
                            and after all I’ve been through
                            Nothing can push me down
                            away from the life I choose
                            I know I am a fighter

                            I’ve been through everything
                            and after all I’ve been through
                            Nothing can push me down
                            away from the life I choose
                            I know I am a fighter
                            A life worth fighting for

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אחינועם מלולא אחינועם מלול

                              אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1547

                              @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

                              זה השם של השיר?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חכם_בלילהח מנותק
                                חכם_בלילהח מנותק
                                חכם_בלילה
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1548

                                אשמח למילים של השיר כלם אהובים של מנדי גולדברג ופיני
                                תודה רבה

                                "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                  אשמח למילים של השיר כלם אהובים של מנדי גולדברג ופיני
                                  תודה רבה

                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1549

                                  @חכם_בלילה בכיף
                                  כולם אהובים, כולם ברורים, כולם גיבורים, כולם קדושים
                                  וואו וואויל איז יעדער ייד
                                  געשמאק צו זיין א ייד

                                  "קשה לשכוח אנשים
                                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                  חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                    @חכם_בלילה בכיף
                                    כולם אהובים, כולם ברורים, כולם גיבורים, כולם קדושים
                                    וואו וואויל איז יעדער ייד
                                    געשמאק צו זיין א ייד

                                    חכם_בלילהח מנותק
                                    חכם_בלילהח מנותק
                                    חכם_בלילה
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1550

                                    @המחבל-המחופש כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    וואו וואויל איז יעדער ייד
                                    געשמאק צו זיין א ייד

                                    אפשר תרגום מאיידיש?
                                    תודה רבה!

                                    "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                    כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1551

                                      לא יודעת אידיש
                                      שמי שיודע שיגיד לך

                                      "קשה לשכוח אנשים
                                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                        @המחבל-המחופש כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        וואו וואויל איז יעדער ייד
                                        געשמאק צו זיין א ייד

                                        אפשר תרגום מאיידיש?
                                        תודה רבה!

                                        כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                        #1552

                                        @חכם_בלילה כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        אפשר תרגום מאיידיש?
                                        תודה רבה!

                                        כמה מבורך כל יהודי
                                        זה געשמאק להיות יהודי

                                        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • 123 REUV'N1 מנותק
                                          123 REUV'N1 מנותק
                                          123 REUV'N
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1553

                                          אפשר את המילים לשיר 'שקדתי' של שמילי?

                                          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול