דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.0k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ת תודה לך ה'

    אפשר בבקשה את המילים לשיר יגיע זמן של שמואל פרדניק??

    דוד 33ד מנותק
    דוד 33ד מנותק
    דוד 33
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1543

    @תודה-לך-ה
    אין תרופה ומזור לכאבנו
    אין מקום שיסבול קול צעקתנו
    את הלב שנשבר בלי הכר, ובסתר עדיין
    דופק ושר שיר חדש שמרעיד את השמיים

    תחזיקו חזק
    יגיע זמן, יגיע זמן
    וישובו לפעום שברי שברי ליבנו
    ניסים עצומים, על קצות האצבעות
    דוהרים לעברנו
    יום יבוא ומלך ביפיו תחזינה עינינו
    יגיע זמן

    הכאב הוא מורה, ואני תלמיד גרוע
    מבקש ממני לקום ואני עוד שרוע
    מצפה לביחד שיתגלה מתוך כל הצער
    יש תקווה מעל כל הגיון שתפתח לנו שער

    כשאין בחוץ על מי להישען
    שובו אל האוצרות שלכם

    ותחזיקו חזק…

    מרחקים שחשבנו אין דרך לחצות
    יתרככו, יתחברו, יישברו החומות
    אור גנוז יבקע דרך הצלקות
    הצמא הגדול עומד להתמלאות
    צונאמי אהבה ישטוף את הדמעות
    נשב על הגגות, הכל עומד להשתנות
    יגיע זמן

    מילים: שמואל, הדר בת ציון
    לחן: שמואל
    הפקה מוזיקלית: שמואל
    גיטרות: עמית יצחק, אפי שיינר
    קלידים נוספים, הקלטות שירה: אייל מזיג
    תכנותים נוספים: אפי שיינר
    מיקס ומאסטר: רונן הלל
    ייעוץ מוזיקלי: אייל מזיג
    תודה לדולב רם על הליווי מכל הלב.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • צופצוףצ מנותק
      צופצוףצ מנותק
      צופצוף
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1544

      היי
      אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אחינועם מלולא מנותק
        אחינועם מלולא מנותק
        אחינועם מלול
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1545

        אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

        בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צופצוףצ צופצוף

          היי
          אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

          דוד 33ד מנותק
          דוד 33ד מנותק
          דוד 33
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1546

          @צופצוף כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          היי
          אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

          Why are we all so far apart
          Tired of fighting
          A war that I didn’t start
          But this is my life
          And that’s just life

          They say another
          Day follows tomorrow
          But who knows
          what’s in store for tomorrow
          It all seems too rough
          Haven’t we been through enough

          Close my eyes
          take a moment
          just try to breathe
          Then I see if I push
          I can make it
          If I just believe

          I’ve been through everything
          and after all I’ve been through
          Nothing can push me down
          Away from the life I choose
          I know I am a fighter
          A life worth fighting for

          Why are we all so far apart
          Tired of fighting
          a war that I didn’t start
          But this is my life
          And that’s just life

          I’ve been through everything
          and after all I’ve been through
          Nothing can push me down
          Away from the life I choose
          I know I am a fighter

          I stand here
          On the battleground
          Like a fighter
          A warrior
          Fighting for little ground
          I got my head up high
          No one can push me down
          This is what I’m made for
          This is what I came for

          I’ve been through everything
          and after all I’ve been through
          Nothing can push me down
          away from the life I choose
          I know I am a fighter

          I’ve been through everything
          and after all I’ve been through
          Nothing can push me down
          away from the life I choose
          I know I am a fighter
          A life worth fighting for

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אחינועם מלולא אחינועם מלול

            אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

            דוד 33ד מנותק
            דוד 33ד מנותק
            דוד 33
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1547

            @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

            זה השם של השיר?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • חכם_בלילהח מנותק
              חכם_בלילהח מנותק
              חכם_בלילה
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1548

              אשמח למילים של השיר כלם אהובים של מנדי גולדברג ופיני
              תודה רבה

              "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                אשמח למילים של השיר כלם אהובים של מנדי גולדברג ופיני
                תודה רבה

                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1549

                @חכם_בלילה בכיף
                כולם אהובים, כולם ברורים, כולם גיבורים, כולם קדושים
                וואו וואויל איז יעדער ייד
                געשמאק צו זיין א ייד

                "קשה לשכוח אנשים
                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                  @חכם_בלילה בכיף
                  כולם אהובים, כולם ברורים, כולם גיבורים, כולם קדושים
                  וואו וואויל איז יעדער ייד
                  געשמאק צו זיין א ייד

                  חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילה
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1550

                  @המחבל-המחופש כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  וואו וואויל איז יעדער ייד
                  געשמאק צו זיין א ייד

                  אפשר תרגום מאיידיש?
                  תודה רבה!

                  "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                  כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1551

                    לא יודעת אידיש
                    שמי שיודע שיגיד לך

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                      @המחבל-המחופש כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      וואו וואויל איז יעדער ייד
                      געשמאק צו זיין א ייד

                      אפשר תרגום מאיידיש?
                      תודה רבה!

                      כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                      #1552

                      @חכם_בלילה כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      אפשר תרגום מאיידיש?
                      תודה רבה!

                      כמה מבורך כל יהודי
                      זה געשמאק להיות יהודי

                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • 123 REUV'N1 מנותק
                        123 REUV'N1 מנותק
                        123 REUV'N
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1553

                        אפשר את המילים לשיר 'שקדתי' של שמילי?

                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 123 REUV'N1 123 REUV'N

                          אפשר את המילים לשיר 'שקדתי' של שמילי?

                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1554

                          @123-REUV-N
                          שקדתי.png
                          (מתןך החוברת של האלבום "שלום עליכם")

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ישי בן שלוםי מנותק
                            ישי בן שלוםי מנותק
                            ישי בן שלום
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1555

                            אפשר את הילים לשיר פייער של שמילי אונגר

                            דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ישי בן שלוםי ישי בן שלום

                              אפשר את הילים לשיר פייער של שמילי אונגר

                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1556

                              @ישי-בן-שלום
                              א פייער.png

                              ישי בן שלוםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • דוד 33ד דוד 33

                                @ישי-בן-שלום
                                א פייער.png

                                ישי בן שלוםי מנותק
                                ישי בן שלוםי מנותק
                                ישי בן שלום
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1557

                                @דוד-33 זה לא נפתח באתרוג

                                דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ישי בן שלוםי ישי בן שלום

                                  @דוד-33 זה לא נפתח באתרוג

                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1558

                                  @ישי-בן-שלום
                                  https://send.magicode.me/send-file/file/f88fb23d86f8d579c6eb576f9e0a38a136a99fb0/view

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • B LOVE BB מנותק
                                    B LOVE BB מנותק
                                    B LOVE B
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1559

                                    היי אני אשמח למילים של השיר WE ARE ONE של גד אלבז,ניסים בלאק,רפאל מירילה..

                                    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • B LOVE BB מנותק
                                      B LOVE BB מנותק
                                      B LOVE B
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1560

                                      היי אני אשמח מילים של השיר this is the moment

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • B LOVE BB B LOVE B

                                        היי אני אשמח למילים של השיר WE ARE ONE של גד אלבז,ניסים בלאק,רפאל מירילה..

                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1561

                                        @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        היי אני אשמח למילים של השיר WE ARE ONE של גד אלבז,ניסים בלאק,רפאל מירילה..

                                        Like a light leaves a flame
                                        In the darkness, In the darkness
                                        I keep calling out your name
                                        I know you're here
                                        Under half a trillion stars
                                        I'm searching, you are searching
                                        Like we're light years apart
                                        But you're so near
                                        If you're in pieces and you're just falling down, falling down
                                        I'll pick you up
                                        And if you feel like you're outnumbered on the battleground
                                        And had enough
                                        Well I will be there for you every time
                                        As you turn around
                                        I wont let you down
                                        Be there and we'll both become
                                        Brighter than the sun
                                        Together We are one ooouhhh
                                        We are one ooouhhh
                                        We are people under siege
                                        I see them around us
                                        They surround us
                                        But we have to believe
                                        That together we're strong
                                        We are so strong
                                        In pieces when they keep falling down, falling down
                                        I'll pick them up
                                        So if you feel like you're outnumbered on the battleground
                                        And had enough
                                        Well I will be there for you every time
                                        As you turn around
                                        I wont let you down
                                        Be there and we'll both become
                                        Brighter than the sun
                                        Together We are one ooouhhh
                                        We are one ooouhhh
                                        Yeah
                                        It's me you
                                        We together like one two
                                        Even if it's only one Jew
                                        We together call it Achdut, a Jew
                                        But every generation they take one raisin' to hate us
                                        Then Hashem hit the pavement
                                        Blazin' to save us
                                        Till the world asks where they went
                                        Patients are faithless
                                        Lets hope I get the whole world a face-lift
                                        If hatred is baseless
                                        We take it, erase it
                                        And exchange it for that master goal
                                        We don't forget wherever we may go
                                        There's only one place we know
                                        It is called Uno, One
                                        If you're in pieces and you're just falling down, falling down
                                        I'll pick you up
                                        And if you feel like you're outnumbered on the battleground
                                        And you had enough
                                        Well I will be there for you every time
                                        As you turn around
                                        I wont let you down
                                        Be there and we'll both become
                                        Brighter than the sun
                                        Together We are one ooouhhh
                                        We are one ooouhhh
                                        We are one

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • B LOVE BB מנותק
                                          B LOVE BB מנותק
                                          B LOVE B
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1562

                                          וואי תנקיו

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול