דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. חוכמה בינה ו... דעתכם!

חוכמה בינה ו... דעתכם!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
222 פוסטים 21 כותבים 19.0k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חצי קלאץ'ח מנותק
    חצי קלאץ'ח מנותק
    חצי קלאץ'
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #99

    הללו את השם1 הכלי זה נראה לי יוקלילי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • דוד 33ד דוד 33

      @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

      מה זה הכלי הזה?

      הללו את השם2.wav

      זה נשמע מלודיקה
      519a4e6f-5d79-4b68-ae6b-01726e35155a-image.png

      זה נשמע שיר מזרחי?

      מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

      והכלי הזה?

      הללו את השם1.wav

      034ff9e3-21ec-4a48-9c30-7a2c13876a9e-image.png
      אולי זה?

      ה מנותק
      ה מנותק
      הדרית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #100

      @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

      זה נשמע מלודיקה

      אולי, באמת זכור לי שביקשתי משהו כזה באחד השירים...
      אבל בעיקר בעיקר זכור לי שביקשתי אקורדיון. (טוב, אולי בעצם זה אקורדיון אלקטרוני 😊).
      לפחות העיבוד יצא יפה...

      @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

      מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

      הללו את השם1 נשמע יותר מזרחי מבחינת העיבוד ובחלק מסוים מהשיר גם מבחינת הזמר.

      @חצי-קלאץ-amp-x27 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

      הכלי זה נראה לי יוקלילי

      יוקלילי? מה זה הכלי הזה?

      ומה השם הרשמי של ה"כינור הענק"?

      אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ה הדרית

        @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

        זה נשמע מלודיקה

        אולי, באמת זכור לי שביקשתי משהו כזה באחד השירים...
        אבל בעיקר בעיקר זכור לי שביקשתי אקורדיון. (טוב, אולי בעצם זה אקורדיון אלקטרוני 😊).
        לפחות העיבוד יצא יפה...

        @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

        מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

        הללו את השם1 נשמע יותר מזרחי מבחינת העיבוד ובחלק מסוים מהשיר גם מבחינת הזמר.

        @חצי-קלאץ-amp-x27 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

        הכלי זה נראה לי יוקלילי

        יוקלילי? מה זה הכלי הזה?

        ומה השם הרשמי של ה"כינור הענק"?

        אחות קטנהא מנותק
        אחות קטנהא מנותק
        אחות קטנה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #101

        @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

        יוקלילי? מה זה הכלי הזה?

        זה גיטרה קטנה ובעלת 4 מיתרים ולא 6

        @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

        ומה השם הרשמי של ה"כינור הענק"?

        את מתכוונת לצ'לו??

        החיים מנגינה!
        התדעו להלחינה?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • דוד 33ד מנותק
          דוד 33ד מנותק
          דוד 33
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #102

          מי שאמר.mp3
          יפה?

          אחות קטנהא חצי קלאץ'ח ה 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • דוד 33ד דוד 33

            מי שאמר.mp3
            יפה?

            אחות קטנהא מנותק
            אחות קטנהא מנותק
            אחות קטנה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #103

            @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

            מי שאמר.mp3
            יפה?

            אחלה מוזיקה
            פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)
            אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול
            המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
            אבל הקול ממש מציק לי
            אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
            הרובוטיות הזו מעצבנת

            החיים מנגינה!
            התדעו להלחינה?

            כ.פ.כ דוד 33ד 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • אחות קטנהא אחות קטנה

              @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

              מי שאמר.mp3
              יפה?

              אחלה מוזיקה
              פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)
              אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול
              המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
              אבל הקול ממש מציק לי
              אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
              הרובוטיות הזו מעצבנת

              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #104

              @אחות-קטנה ניסית פעם ליצור בבינה מלאכותית?

              האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

              אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • כ.פ.כ כ.פ.

                @אחות-קטנה ניסית פעם ליצור בבינה מלאכותית?

                אחות קטנהא מנותק
                אחות קטנהא מנותק
                אחות קטנה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #105

                @כ-פ הלוואי ויכולתי
                בנתיים זה חסום לי....

                החיים מנגינה!
                התדעו להלחינה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אחות קטנהא אחות קטנה

                  @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                  מי שאמר.mp3
                  יפה?

                  אחלה מוזיקה
                  פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)
                  אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול
                  המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
                  אבל הקול ממש מציק לי
                  אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
                  הרובוטיות הזו מעצבנת

                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                  #106

                  @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                  @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                  מי שאמר.mp3
                  יפה?

                  אחלה מוזיקה
                  פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)

                  יצא לי שיר יותר יפה אבל זה קול של אישה, אנסה לשנות

                  אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול

                  ההגייה החסידית זה בכוונה אני עשיתי

                  המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
                  אבל הקול ממש מציק לי

                  אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
                  הרובוטיות הזו מעצבנת

                  אפשר לעלות קובץ ווקאל עד 60 שניות ולעשות שיר

                  אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דוד 33ד דוד 33

                    @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                    @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                    מי שאמר.mp3
                    יפה?

                    אחלה מוזיקה
                    פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)

                    יצא לי שיר יותר יפה אבל זה קול של אישה, אנסה לשנות

                    אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול

                    ההגייה החסידית זה בכוונה אני עשיתי

                    המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
                    אבל הקול ממש מציק לי

                    אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
                    הרובוטיות הזו מעצבנת

                    אפשר לעלות קובץ ווקאל עד 60 שניות ולעשות שיר

                    אחות קטנהא מנותק
                    אחות קטנהא מנותק
                    אחות קטנה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #107

                    @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                    ההגייה החסידית זה בכוונה אני עשיתי

                    כן הבנתי
                    אבל הוא לא עושה את זה מושלם

                    החיים מנגינה!
                    התדעו להלחינה?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • דוד 33ד מנותק
                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                      #108

                      שמעתי בתוכנית זמן אוויר של מנחם טוקר שה"ימים" המפורסם כבר חפר אז הנה שיר שיצרתי בבינה מלאכותית:
                      יָמִ֣ים עַל־יְמֵי־מֶ֣לֶךְ תּוֹסִ֑יף.mp3
                      יפה?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דוד 33ד דוד 33

                        מי שאמר.mp3
                        יפה?

                        חצי קלאץ'ח מנותק
                        חצי קלאץ'ח מנותק
                        חצי קלאץ'
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #109

                        @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                        מי שאמר.mp3

                        וואו ממש יפה זה כן נשמע חסידי
                        אם כי נשמע טיפה חסידי מודרני
                        אבל ממש יפה!!!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • דוד 33ד דוד 33

                          מי שאמר.mp3
                          יפה?

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          הדרית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #110

                          @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                          יפה?

                          בהחלט. עיבוד יפה, בחירה יפה.
                          אבל למה השיר כ"כ קצר?

                          @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                          אולי יש אופציה דגום קול אנושי??

                          בטח, אבל אז גם זמרים יכחדו מן העולם...

                          @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                          יצא לי שיר יותר יפה אבל זה קול של אישה,

                          😄 גם לי יצאו כמה כאלו,
                          ואי אפשר לשנות...

                          אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דוד 33ד מנותק
                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                            #111

                            ימים.mp3
                            יֹוֹמִים עַל יְמֵי מֶלֶךְ תּוֹיְסִיף שְׁ.mp3
                            יפה?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה הדרית

                              @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                              יפה?

                              בהחלט. עיבוד יפה, בחירה יפה.
                              אבל למה השיר כ"כ קצר?

                              @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                              אולי יש אופציה דגום קול אנושי??

                              בטח, אבל אז גם זמרים יכחדו מן העולם...

                              @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                              יצא לי שיר יותר יפה אבל זה קול של אישה,

                              😄 גם לי יצאו כמה כאלו,
                              ואי אפשר לשנות...

                              אחות קטנהא מנותק
                              אחות קטנהא מנותק
                              אחות קטנה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #112

                              @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                              בטח, אבל אז גם זמרים יכחדו מן העולם...

                              יש מצב
                              אבל צריך לשמוע איך זה ישמע....
                              כי יש סיכוי גדול שגם זה לא ישמע טוב
                              כמו שנשמע "קרליבך" בהאסק

                              החיים מנגינה!
                              התדעו להלחינה?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • דוד 33ד מנותק
                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #113

                                שלחו פה קובץ ווקאל עד 60 שניות ואני אנסה לעשות שיר

                                אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דוד 33ד דוד 33

                                  שלחו פה קובץ ווקאל עד 60 שניות ואני אנסה לעשות שיר

                                  אחות קטנהא מנותק
                                  אחות קטנהא מנותק
                                  אחות קטנה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #114

                                  @דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
                                  זה רושם לי שגיאה
                                  ניסיתי ב2 אתרים שונים
                                  תנסו
                                  ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3

                                  החיים מנגינה!
                                  התדעו להלחינה?

                                  דוד 33ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אחות קטנהא אחות קטנה

                                    @דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
                                    זה רושם לי שגיאה
                                    ניסיתי ב2 אתרים שונים
                                    תנסו
                                    ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3

                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                    #115

                                    @אחות-קטנה
                                    אפשר 60 שניות מהפזמון שמתחיל "בוקר טוב"?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אחות קטנהא מנותק
                                      אחות קטנהא מנותק
                                      אחות קטנה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
                                      #116

                                      ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1 (1).mp3

                                      זה עם המוזיקה

                                      החיים מנגינה!
                                      התדעו להלחינה?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אחות קטנהא אחות קטנה

                                        @דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
                                        זה רושם לי שגיאה
                                        ניסיתי ב2 אתרים שונים
                                        תנסו
                                        ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3

                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #117

                                        @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                        @דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
                                        זה רושם לי שגיאה
                                        ניסיתי ב2 אתרים שונים
                                        תנסו
                                        ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3

                                        ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1-1 [vocals].mp3

                                        אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דוד 33ד דוד 33

                                          @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                          @דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
                                          זה רושם לי שגיאה
                                          ניסיתי ב2 אתרים שונים
                                          תנסו
                                          ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3

                                          ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1-1 [vocals].mp3

                                          אחות קטנהא מנותק
                                          אחות קטנהא מנותק
                                          אחות קטנה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
                                          #118

                                          @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                          @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                          @דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
                                          זה רושם לי שגיאה
                                          ניסיתי ב2 אתרים שונים
                                          תנסו
                                          ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3

                                          ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1-1 [vocals].mp3

                                          מעולה עכשיו

                                          @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                          שלחו פה קובץ ווקאל עד 60 שניות ואני אנסה לעשות שיר

                                          בוא נראה מה יצא
                                          ועד כמה זה באמת ישמע הוא

                                          הלוואי והייתי יכולה לנסות בעצמי

                                          החיים מנגינה!
                                          התדעו להלחינה?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול