חוכמה בינה ו... דעתכם!
-
שמעתי בתוכנית זמן אוויר של מנחם טוקר שה"ימים" המפורסם כבר חפר אז הנה שיר שיצרתי בבינה מלאכותית:
יָמִ֣ים עַל־יְמֵי־מֶ֣לֶךְ תּוֹסִ֑יף.mp3
יפה? -
מי שאמר.mp3
יפה?@דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:
מי שאמר.mp3
וואו ממש יפה זה כן נשמע חסידי
אם כי נשמע טיפה חסידי מודרני
אבל ממש יפה!!! -
מי שאמר.mp3
יפה?@דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:
יפה?
בהחלט. עיבוד יפה, בחירה יפה.
אבל למה השיר כ"כ קצר?@אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:
אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
בטח, אבל אז גם זמרים יכחדו מן העולם...
@דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:
יצא לי שיר יותר יפה אבל זה קול של אישה,
גם לי יצאו כמה כאלו,
ואי אפשר לשנות... -
@דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:
יפה?
בהחלט. עיבוד יפה, בחירה יפה.
אבל למה השיר כ"כ קצר?@אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:
אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
בטח, אבל אז גם זמרים יכחדו מן העולם...
@דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:
יצא לי שיר יותר יפה אבל זה קול של אישה,
גם לי יצאו כמה כאלו,
ואי אפשר לשנות...@הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:
בטח, אבל אז גם זמרים יכחדו מן העולם...
יש מצב
אבל צריך לשמוע איך זה ישמע....
כי יש סיכוי גדול שגם זה לא ישמע טוב
כמו שנשמע "קרליבך" בהאסק -
@דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
זה רושם לי שגיאה
ניסיתי ב2 אתרים שונים
תנסו
___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3 -
@דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
זה רושם לי שגיאה
ניסיתי ב2 אתרים שונים
תנסו
___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3@אחות-קטנה
אפשר 60 שניות מהפזמון שמתחיל "בוקר טוב"? -
___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1 (1).mp3
זה עם המוזיקה
-
@דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
זה רושם לי שגיאה
ניסיתי ב2 אתרים שונים
תנסו
___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3@אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:
@דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
זה רושם לי שגיאה
ניסיתי ב2 אתרים שונים
תנסו
___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1-1 [vocals].mp3
-
@אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:
@דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
זה רושם לי שגיאה
ניסיתי ב2 אתרים שונים
תנסו
___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1-1 [vocals].mp3
@דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:
@אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:
@דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
זה רושם לי שגיאה
ניסיתי ב2 אתרים שונים
תנסו
___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1-1 [vocals].mp3
מעולה עכשיו
@דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:
שלחו פה קובץ ווקאל עד 60 שניות ואני אנסה לעשות שיר
בוא נראה מה יצא
ועד כמה זה באמת ישמע הואהלוואי והייתי יכולה לנסות בעצמי
-
בוקר טוב 2.mp3
מטורף!!! זה רק עם הקול של פריד וכלים של הבינה -
בוקר טוב 2.mp3
מטורף!!! זה רק עם הקול של פריד וכלים של הבינה -
@יהודה20
הכנסתי את הקול של פריד מופרד בתוכנה אחרת לווקאלי ואז הוספתי כלים בתוכנה של הבינה וא זה זה יצא -
@דוד-33 באמת מטורף, אתה יכול לכתוב לו גם מילים אחרות שהוא ישיר על הקול של פריד, ואז אתה מוציא שיר חדש עם הקול של פריד אבל שהבינה מלאכותית עשתה?
-
@יהודה20 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:
@דוד-33 באמת מטורף, אתה יכול לכתוב לו גם מילים אחרות שהוא ישיר על הקול של פריד, ואז אתה מוציא שיר חדש עם הקול של פריד אבל שהבינה מלאכותית עשתה...
בטוח? אני יכול לכתוב מילים והווקאל שר מה שאני כותב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות