-
@שמה
זה שיר די קצבי של מקהלה ישנה ישנה (שמעתי אותו בקלטת...)
המילים זכור לי לא ישא גוי... משהו עם מלחמה...
וזהו. אין לי עוד פרטים.
אה, וזה לא של צליל וזמר או מיאמי, כמובן. -
דוד? ראית את הפוסטים שלי בחומרים נדירים על השיר הגנוז של דדי על בית אל? אנחנו לא מוצאים את השיר הזה של בית אל. תוכל לעזור למצוא את השיר המלא?
-
@הדרית כתב בשירים צליל וזמר:
@שמה
זה שיר די קצבי של מקהלה ישנה ישנה (שמעתי אותו בקלטת...)מה כתוב על הקלטת? בשביל שאני אחפש
-
@מנאששש יש לי את כל הדיסקים שלהם, אני פשוט העליתי רק מה שראיתי ביוטיוב, (זכויות יוצרים.....?)
-
-
-
-
-
@רוחלה-כהן כתב בשירים צליל וזמר:
@כ-פ "קלי למה עזבתני רחוק מישועתי דברי שאגתי"
לא מכירה כזה של צליל וזמר....
-
@רוחלה-כהן כתב בשירים צליל וזמר:
@כ-פ "קלי למה עזבתני רחוק מישועתי דברי שאגתי"
יש לשלומי גרטנר שיר כזה
-
@רוחלה-כהן כתב בשירים צליל וזמר:
@כ-פ "קלי למה עזבתני רחוק מישועתי דברי שאגתי"
יש לשלומי גרטנר שיר כזה
@דוד-33 כתב בשירים צליל וזמר:
@רוחלה-כהן כתב בשירים צליל וזמר:
@כ-פ "קלי למה עזבתני רחוק מישועתי דברי שאגתי"
יש לשלומי גרטנר שיר כזה
מלונדון?
-
@דוד-33 כתב בשירים צליל וזמר:
@רוחלה-כהן כתב בשירים צליל וזמר:
@כ-פ "קלי למה עזבתני רחוק מישועתי דברי שאגתי"
יש לשלומי גרטנר שיר כזה
מלונדון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
