גדול הזמר החסידי
-
@שמה @הדרית ספיישל בשבילכם

אז ככה
מ.ב.ד., קמפה, זאנוויל, שלמה כהן, אוהד
ואת האמת שני האחרונים הם די אותו דבר כתבתי את שלמה כהן קודם כי גם גדלתי עליו בניגוד לאוהד שהכרתי בשלבים מאוחרים יותר
ולפני שתגידו אבל קמפה וזאנוויל חדשים איך הם הגדולים
אז ככה שניהם לדעתי עשו מהפכה ענקית (כל אחד בתחומו)
ומבחינתי מי שמגיע שוב ושוב ושוב לדרשו זה מראה דבר או שניים
וגם הפריצה המטורפת שלהם בעידן של היום
וספציפית על קמפה להוציא 4 אלבומים מקוריים ועוד אחד של קאברים בקצת פחות מ5 שנים (שוב היום בשנים עברו זה קרה הרבה)
להכניס שיר להלל ועוד אחד לתפילות של הימים הנוראים
ואת בעבור אבותינו
בקיצור נראה לי שבכמעט 6 שנים האחרונות רוב הלהיטים החזקים הם שלו
בשירים טובים לא שירי מדף שהם להיטי רדיו חודש עד שנמאס מהם......@אחות-קטנה כתב בגדול הזמר החסידי:
מ.ב.ד., קמפה, זאנוויל,
את שלושתם ניחשתי
אבל מבחינתך קמפה הוא מספר 1!@אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:
אגב זה רלוונטי לכל זמר...
יכול להיות שזמר היום יהיה שווה מאוד וכולם ישמעו אותו ומחר הוא לא כאן (ורואים את זה....)נכון, והאמת זה ממש מעניין לחקור את התופעה הזו.
למה לדעתכם זה קורה?
למה זמר מסויים יכול להישאר על ה"במה" במשך תקופה ארוכה ארוכה, ולעומתו אחרים לא שורדים יותר מכמה שנים?
כי זה לא מפרנס?
כי זה קשה?
כי צריך בשביל זה עור של פיל, רגל של צבי, קול של זמיר וחלילה לא רצון של תוכי? -
@אחות-קטנה כתב בגדול הזמר החסידי:
מ.ב.ד., קמפה, זאנוויל,
את שלושתם ניחשתי
אבל מבחינתך קמפה הוא מספר 1!@אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:
אגב זה רלוונטי לכל זמר...
יכול להיות שזמר היום יהיה שווה מאוד וכולם ישמעו אותו ומחר הוא לא כאן (ורואים את זה....)נכון, והאמת זה ממש מעניין לחקור את התופעה הזו.
למה לדעתכם זה קורה?
למה זמר מסויים יכול להישאר על ה"במה" במשך תקופה ארוכה ארוכה, ולעומתו אחרים לא שורדים יותר מכמה שנים?
כי זה לא מפרנס?
כי זה קשה?
כי צריך בשביל זה עור של פיל, רגל של צבי, קול של זמיר וחלילה לא רצון של תוכי?@הדרית כתב בגדול הזמר החסידי:
@אחות-קטנה כתב בגדול הזמר החסידי:
מ.ב.ד., קמפה, זאנוויל,
את שלושתם ניחשתי
אבל מבחינתך קמפה הוא מספר 1!@אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:
אגב זה רלוונטי לכל זמר...
יכול להיות שזמר היום יהיה שווה מאוד וכולם ישמעו אותו ומחר הוא לא כאן (ורואים את זה....)נכון, והאמת זה ממש מעניין לחקור את התופעה הזו.
למה לדעתכם זה קורה?
למה זמר מסויים יכול להישאר על ה"במה" במשך תקופה ארוכה ארוכה, ולעומתו אחרים לא שורדים יותר מכמה שנים?
כי זה לא מפרנס?
כי זה קשה?
כי צריך בשביל זה עור של פיל, רגל של צבי, קול של זמיר וחלילה לא רצון של תוכי?לדעתי זה קשור לזה שכל כמה זמן המוזיקה משנה כיוון ומי שלא עומד בקצב/ עושה את הקליפים הכי יפים/ מקוריים וכו' לא שומעים אותו.
זה גם קשור ליח"צ ולכמה עומדים ברף שהמאזינים מצפים לו...
יכול להיות וזה כנראה שיש עוד גורמים כמו שאמרת אבל זה בטוח גם נכון... -
שמתם לב שלאחרונה כותבים בפרסומות לארועים לכל זמר "גדול הזמר"?
https://miktzav.com/topic/11250/%D7%94%D7%95%D7%A4%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%A5-%D7%AA%D7%A9%D7%A4-%D7%93/18
https://miktzav.com/post/128954
https://miktzav.com/post/138222
מה נמדד גדול הזמר?
-
שמתם לב שלאחרונה כותבים בפרסומות לארועים לכל זמר "גדול הזמר"?
https://miktzav.com/topic/11250/%D7%94%D7%95%D7%A4%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%A5-%D7%AA%D7%A9%D7%A4-%D7%93/18
https://miktzav.com/post/128954
https://miktzav.com/post/138222
מה נמדד גדול הזמר?
-
@אחות-קטנה כתב בגדול הזמר החסידי:
מ.ב.ד., קמפה, זאנוויל,
את שלושתם ניחשתי
אבל מבחינתך קמפה הוא מספר 1!@אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:
אגב זה רלוונטי לכל זמר...
יכול להיות שזמר היום יהיה שווה מאוד וכולם ישמעו אותו ומחר הוא לא כאן (ורואים את זה....)נכון, והאמת זה ממש מעניין לחקור את התופעה הזו.
למה לדעתכם זה קורה?
למה זמר מסויים יכול להישאר על ה"במה" במשך תקופה ארוכה ארוכה, ולעומתו אחרים לא שורדים יותר מכמה שנים?
כי זה לא מפרנס?
כי זה קשה?
כי צריך בשביל זה עור של פיל, רגל של צבי, קול של זמיר וחלילה לא רצון של תוכי?@הדרית כתב בגדול הזמר החסידי:
את שלושתם ניחשתי אבל מבחינתך קמפה הוא מספר 1!
לא נכון
כתבתי לפי הסדר
מ.ב.ד הוא מס' 1
אין כמו ולא יהיה כמו@Fbd כתב בגדול הזמר החסידי:
@דוד-33 זמר שהמחיר שלו לחתונה מסכנה 'גדול'
עצוב כמה שזה נכון
-
שמתם לב שלאחרונה כותבים בפרסומות לארועים לכל זמר "גדול הזמר"?
https://miktzav.com/topic/11250/%D7%94%D7%95%D7%A4%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%A5-%D7%AA%D7%A9%D7%A4-%D7%93/18
https://miktzav.com/post/128954
https://miktzav.com/post/138222
מה נמדד גדול הזמר?
@דוד-33 כתב בגדול הזמר החסידי:
שמתם לב שלאחרונה כותבים בפרסומות לארועים לכל זמר "גדול הזמר"?
https://miktzav.com/topic/11250/%D7%94%D7%95%D7%A4%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%A5-%D7%AA%D7%A9%D7%A4-%D7%93/18
https://miktzav.com/post/128954
https://miktzav.com/post/138222
מה נמדד גדול הזמר?
היום אין מושג גדול....
זה מושג עתיק שנמדד על זמרים עתיקים והשתרש לדורינו.....
טוב, זה היה סוג של בדיחה.
ועכשיו ברצינות!! ---
יש היום בעיה שקשורה גם ליח"צ וגם לכל מיני נוספים, שבכל מקום מנפחים את המציאות
אני מקווה שלא יכעסו כאן, אבל זה השתרש כמו שקוראים לכל אברך "רב"/ "הרב"/ "רבי" (כמובן בתור כבוד!!)
וכל אחד הוא וואווו וכו'... -
שמתם לב שלאחרונה כותבים בפרסומות לארועים לכל זמר "גדול הזמר"?
https://miktzav.com/topic/11250/%D7%94%D7%95%D7%A4%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%A5-%D7%AA%D7%A9%D7%A4-%D7%93/18
https://miktzav.com/post/128954
https://miktzav.com/post/138222
מה נמדד גדול הזמר?
-
@משה-0527 ההצבעה שלי לא היתה הכי נכונה כי לא הצבעתי לזמר כל כך חסידי פשוט הצבעתי למי שלדעתי שינה משהו במוזיקה ומרדכי שפירא בהחלט עונה לזה, הוא הביא משהו אחר בסגנון הפופ שלו, הרבה מנסים לעשות את זה אבל הוא עושה את זה (לדעתי) הכי טוב!
@חסויה כתב בגדול הזמר החסידי:
@משה-0527 ההצבעה שלי לא היתה הכי נכונה כי לא הצבעתי לזמר כל כך חסידי פשוט הצבעתי למי שלדעתי שינה משהו במוזיקה ומרדכי שפירא בהחלט עונה לזה, הוא הביא משהו אחר בסגנון הפופ שלו, הרבה מנסים לעשות את זה אבל הוא עושה את זה (לדעתי) הכי טוב!
אני גם חושבת שמרדכי שפירא תותח!
הכי מכולם. הוא לא חסידי וחבל שלא היה אותו בסקר...
אבל אין על מרדכי שפירא!!
אלוף שבאלופים! -
כל אחד אומר על עצמו שהא 'גדול הזמר'. ואם תשימו לב שמנחם טוקר מראין זמרים וכאלו על כל זר הוא אומר שהוא 'שהוא גדול הזמר'...
בא לי לשאול אותו מה הסיפור...!!!
כאילו מה נראה לו? שהוא יצליח לעבוד עלינו??? -
@דס-הדרדס הרעיון ברדיו זה לעשות דרמה רצופה וככה מקשיבים בלי להפסיק
אז חלק מהדרמה זה לפתוח במשהו וואאו@שמואל-דוד כתב בגדול הזמר החסידי:
@דס-הדרדס הרעיון ברדיו זה לעשות דרמה רצופה וככה מקשיבים בלי להפסיק
אז חלק מהדרמה זה לפתוח במשהו וואאולגמרי! חלק מההתדרדרות של הדור.
-
כל אחד אומר על עצמו שהא 'גדול הזמר'. ואם תשימו לב שמנחם טוקר מראין זמרים וכאלו על כל זר הוא אומר שהוא 'שהוא גדול הזמר'...
בא לי לשאול אותו מה הסיפור...!!!
כאילו מה נראה לו? שהוא יצליח לעבוד עלינו???@דס-הדרדס
לא רואה בזה בעיה
שיגיד לכל אחד שהוא גדול הזמר...
ויואלי דיקמן אומר לכל אחד האחד והיחיד
וגם גדול הזמר וכו...לי זה לא מפריע
אם זה עושה טוב לזמרים... -
@דס-הדרדס
לא רואה בזה בעיה
שיגיד לכל אחד שהוא גדול הזמר...
ויואלי דיקמן אומר לכל אחד האחד והיחיד
וגם גדול הזמר וכו...לי זה לא מפריע
אם זה עושה טוב לזמרים...@mymusic2024 יש הבדל בין יחיד ומיוחד, שלכל אדם בעולם יש את המיוחדות שלו, לבין גדול הזמר שזה אחריות למאזינים הרבים שצריכים לשמוע זמר סביר בתור גדול זמר. זה מגוחך! מבינה את ההבדל?
-
@mymusic2024 יש הבדל בין יחיד ומיוחד, שלכל אדם בעולם יש את המיוחדות שלו, לבין גדול הזמר שזה אחריות למאזינים הרבים שצריכים לשמוע זמר סביר בתור גדול זמר. זה מגוחך! מבינה את ההבדל?
@שמה כתב בגדול הזמר החסידי:
@mymusic2024 יש הבדל בין יחיד ומיוחד, שלכל אדם בעולם יש את המיוחדות שלו, לבין גדול הזמר שזה אחריות למאזינים הרבים שצריכים לשמוע זמר סביר בתור גדול זמר. זה מגוחך! מבינה את ההבדל?
למה זה נקרא אחריות למאזינים?
מי שקשה לו לשמוע זמר סביר בגלל שאמרו לו שהוא זמר גדול, זה בעיה שלו -
@שמה כתב בגדול הזמר החסידי:
@mymusic2024 יש הבדל בין יחיד ומיוחד, שלכל אדם בעולם יש את המיוחדות שלו, לבין גדול הזמר שזה אחריות למאזינים הרבים שצריכים לשמוע זמר סביר בתור גדול זמר. זה מגוחך! מבינה את ההבדל?
למה זה נקרא אחריות למאזינים?
מי שקשה לו לשמוע זמר סביר בגלל שאמרו לו שהוא זמר גדול, זה בעיה שלו@שמואל-דוד כי שדרן אחראי על המוזיקות שיכבשו את הקהל, כי הם צינורות לכלל המאזינים. בלעדיהם לא היה כלום לעולם, כי אף אחד לא היה יודע מה קורה ומה יוצא.
הם קיבלו מהמדינה רישיון לשדר מוזיקה לציבור שלהם, ויש להם אחריות! אסור להם לפשל ולהביא דברים לא טובים. בגלל זה גם יש וועדה רוחנית. -
@דס-הדרדס
לא רואה בזה בעיה
שיגיד לכל אחד שהוא גדול הזמר...
ויואלי דיקמן אומר לכל אחד האחד והיחיד
וגם גדול הזמר וכו...לי זה לא מפריע
אם זה עושה טוב לזמרים...@mymusic2024 אין לי בעיה שיגיד להם את זה, בכיף:)
אבל זה כבר לא אמין...
גם יואלי דיקמן אותו חרטה.... -
הסקר היה לפני כמה שנים מענין אם משהו השתנה מאז...
מה דעתכם התוצאות פה רלוונטיות גם להיום? -
הסקר היה לפני כמה שנים מענין אם משהו השתנה מאז...
מה דעתכם התוצאות פה רלוונטיות גם להיום?@מוח-שליט-על-הלב אתה יכול לעשות את הסקר מחדש,
אבל אולי כדאי לחכות שהמנוטפרים יחזרו בהמוניהם. -
@מוח-שליט-על-הלב אתה יכול לעשות את הסקר מחדש,
אבל אולי כדאי לחכות שהמנוטפרים יחזרו בהמוניהם.@אבי-לוי צריך אישור מהצוות עם אני לא טועה כדי לפתוח סקר
וכן אנחנו כולנו מחכים למנוטפרים! -
@מוח-שליט-על-הלב אתה יכול לעשות את הסקר מחדש,
אבל אולי כדאי לחכות שהמנוטפרים יחזרו בהמוניהם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
קובעים מי הוא גדול הזמר !!!!!!!