דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. גדול הזמר החסידי

גדול הזמר החסידי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
צור
288 פוסטים 85 כותבים 31.2k צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אחות קטנהא אחות קטנה

    @שמה @הדרית ספיישל בשבילכם 😉
    אז ככה
    מ.ב.ד., קמפה, זאנוויל, שלמה כהן, אוהד
    ואת האמת שני האחרונים הם די אותו דבר כתבתי את שלמה כהן קודם כי גם גדלתי עליו בניגוד לאוהד שהכרתי בשלבים מאוחרים יותר
    ולפני שתגידו אבל קמפה וזאנוויל חדשים איך הם הגדולים
    אז ככה שניהם לדעתי עשו מהפכה ענקית (כל אחד בתחומו)
    ומבחינתי מי שמגיע שוב ושוב ושוב לדרשו זה מראה דבר או שניים
    וגם הפריצה המטורפת שלהם בעידן של היום
    וספציפית על קמפה להוציא 4 אלבומים מקוריים ועוד אחד של קאברים בקצת פחות מ5 שנים (שוב היום בשנים עברו זה קרה הרבה)
    להכניס שיר להלל ועוד אחד לתפילות של הימים הנוראים
    ואת בעבור אבותינו
    בקיצור נראה לי שבכמעט 6 שנים האחרונות רוב הלהיטים החזקים הם שלו
    בשירים טובים לא שירי מדף שהם להיטי רדיו חודש עד שנמאס מהם......

    ה מנותק
    ה מנותק
    הדרית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #269

    @אחות-קטנה כתב בגדול הזמר החסידי:

    מ.ב.ד., קמפה, זאנוויל,

    את שלושתם ניחשתי 😉אבל מבחינתך קמפה הוא מספר 1!

    @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

    אגב זה רלוונטי לכל זמר...
    יכול להיות שזמר היום יהיה שווה מאוד וכולם ישמעו אותו ומחר הוא לא כאן (ורואים את זה....)

    נכון, והאמת זה ממש מעניין לחקור את התופעה הזו.
    למה לדעתכם זה קורה?
    למה זמר מסויים יכול להישאר על ה"במה" במשך תקופה ארוכה ארוכה, ולעומתו אחרים לא שורדים יותר מכמה שנים?
    כי זה לא מפרנס?
    כי זה קשה?
    כי צריך בשביל זה עור של פיל, רגל של צבי, קול של זמיר וחלילה לא רצון של תוכי?

    א אחות קטנהא 2 תגובות תגובה אחרונה
    😂
    2
    • ה הדרית

      @אחות-קטנה כתב בגדול הזמר החסידי:

      מ.ב.ד., קמפה, זאנוויל,

      את שלושתם ניחשתי 😉אבל מבחינתך קמפה הוא מספר 1!

      @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

      אגב זה רלוונטי לכל זמר...
      יכול להיות שזמר היום יהיה שווה מאוד וכולם ישמעו אותו ומחר הוא לא כאן (ורואים את זה....)

      נכון, והאמת זה ממש מעניין לחקור את התופעה הזו.
      למה לדעתכם זה קורה?
      למה זמר מסויים יכול להישאר על ה"במה" במשך תקופה ארוכה ארוכה, ולעומתו אחרים לא שורדים יותר מכמה שנים?
      כי זה לא מפרנס?
      כי זה קשה?
      כי צריך בשביל זה עור של פיל, רגל של צבי, קול של זמיר וחלילה לא רצון של תוכי?

      א מנותק
      א מנותק
      אילה1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #270

      @הדרית כתב בגדול הזמר החסידי:

      @אחות-קטנה כתב בגדול הזמר החסידי:

      מ.ב.ד., קמפה, זאנוויל,

      את שלושתם ניחשתי 😉אבל מבחינתך קמפה הוא מספר 1!

      @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

      אגב זה רלוונטי לכל זמר...
      יכול להיות שזמר היום יהיה שווה מאוד וכולם ישמעו אותו ומחר הוא לא כאן (ורואים את זה....)

      נכון, והאמת זה ממש מעניין לחקור את התופעה הזו.
      למה לדעתכם זה קורה?
      למה זמר מסויים יכול להישאר על ה"במה" במשך תקופה ארוכה ארוכה, ולעומתו אחרים לא שורדים יותר מכמה שנים?
      כי זה לא מפרנס?
      כי זה קשה?
      כי צריך בשביל זה עור של פיל, רגל של צבי, קול של זמיר וחלילה לא רצון של תוכי?

      לדעתי זה קשור לזה שכל כמה זמן המוזיקה משנה כיוון ומי שלא עומד בקצב/ עושה את הקליפים הכי יפים/ מקוריים וכו' לא שומעים אותו.
      זה גם קשור ליח"צ ולכמה עומדים ברף שהמאזינים מצפים לו...
      יכול להיות וזה כנראה שיש עוד גורמים כמו שאמרת אבל זה בטוח גם נכון...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • דוד 33ד מנותק
        דוד 33ד מנותק
        דוד 33
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
        #271

        שמתם לב שלאחרונה כותבים בפרסומות לארועים לכל זמר "גדול הזמר"?

        https://miktzav.com/topic/11250/%D7%94%D7%95%D7%A4%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%A5-%D7%AA%D7%A9%D7%A4-%D7%93/18

        https://miktzav.com/post/128954

        https://miktzav.com/post/138222

        מה נמדד גדול הזמר?

        FbdF א אילן פא 3 תגובות תגובה אחרונה
        😢 😂
        1
        • דוד 33ד דוד 33

          שמתם לב שלאחרונה כותבים בפרסומות לארועים לכל זמר "גדול הזמר"?

          https://miktzav.com/topic/11250/%D7%94%D7%95%D7%A4%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%A5-%D7%AA%D7%A9%D7%A4-%D7%93/18

          https://miktzav.com/post/128954

          https://miktzav.com/post/138222

          מה נמדד גדול הזמר?

          FbdF מנותק
          FbdF מנותק
          Fbd
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #272

          @דוד-33 זמר שהמחיר שלו לחתונה מסכנה 'גדול'

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😢
          0
          • ה הדרית

            @אחות-קטנה כתב בגדול הזמר החסידי:

            מ.ב.ד., קמפה, זאנוויל,

            את שלושתם ניחשתי 😉אבל מבחינתך קמפה הוא מספר 1!

            @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

            אגב זה רלוונטי לכל זמר...
            יכול להיות שזמר היום יהיה שווה מאוד וכולם ישמעו אותו ומחר הוא לא כאן (ורואים את זה....)

            נכון, והאמת זה ממש מעניין לחקור את התופעה הזו.
            למה לדעתכם זה קורה?
            למה זמר מסויים יכול להישאר על ה"במה" במשך תקופה ארוכה ארוכה, ולעומתו אחרים לא שורדים יותר מכמה שנים?
            כי זה לא מפרנס?
            כי זה קשה?
            כי צריך בשביל זה עור של פיל, רגל של צבי, קול של זמיר וחלילה לא רצון של תוכי?

            אחות קטנהא מנותק
            אחות קטנהא מנותק
            אחות קטנה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #273

            @הדרית כתב בגדול הזמר החסידי:

            את שלושתם ניחשתי אבל מבחינתך קמפה הוא מספר 1!

            לא נכון
            כתבתי לפי הסדר
            מ.ב.ד הוא מס' 1
            אין כמו ולא יהיה כמו

            @Fbd כתב בגדול הזמר החסידי:

            @דוד-33 זמר שהמחיר שלו לחתונה מסכנה 'גדול'

            עצוב כמה שזה נכון

            החיים מנגינה!
            התדעו להלחינה?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד 33ד דוד 33

              שמתם לב שלאחרונה כותבים בפרסומות לארועים לכל זמר "גדול הזמר"?

              https://miktzav.com/topic/11250/%D7%94%D7%95%D7%A4%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%A5-%D7%AA%D7%A9%D7%A4-%D7%93/18

              https://miktzav.com/post/128954

              https://miktzav.com/post/138222

              מה נמדד גדול הזמר?

              א מנותק
              א מנותק
              אילה1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #274

              @דוד-33 כתב בגדול הזמר החסידי:

              שמתם לב שלאחרונה כותבים בפרסומות לארועים לכל זמר "גדול הזמר"?

              https://miktzav.com/topic/11250/%D7%94%D7%95%D7%A4%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%A5-%D7%AA%D7%A9%D7%A4-%D7%93/18

              https://miktzav.com/post/128954

              https://miktzav.com/post/138222

              מה נמדד גדול הזמר?

              היום אין מושג גדול....
              זה מושג עתיק שנמדד על זמרים עתיקים והשתרש לדורינו.....
              טוב, זה היה סוג של בדיחה.
              ועכשיו ברצינות!! ---
              יש היום בעיה שקשורה גם ליח"צ וגם לכל מיני נוספים, שבכל מקום מנפחים את המציאות🤕
              אני מקווה שלא יכעסו כאן, אבל זה השתרש כמו שקוראים לכל אברך "רב"/ "הרב"/ "רבי" (כמובן בתור כבוד!!)
              וכל אחד הוא וואווו וכו'...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • דוד 33ד דוד 33

                שמתם לב שלאחרונה כותבים בפרסומות לארועים לכל זמר "גדול הזמר"?

                https://miktzav.com/topic/11250/%D7%94%D7%95%D7%A4%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%A5-%D7%AA%D7%A9%D7%A4-%D7%93/18

                https://miktzav.com/post/128954

                https://miktzav.com/post/138222

                מה נמדד גדול הזמר?

                אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #275

                @דוד-33 כתב בגדול הזמר החסידי:

                שמתם לב שלאחרונה כותבים בפרסומות לארועים לכל זמר "גדול הזמר"?
                מה נמדד גדול הזמר?

                לצערינו 😢 --היחצנים 😎 קובעים מי הוא גדול הזמר !!!!!!!
                אבל לא חובה להאמין להם

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • חסויהח חסויה

                  @משה-0527 ההצבעה שלי לא היתה הכי נכונה כי לא הצבעתי לזמר כל כך חסידי פשוט הצבעתי למי שלדעתי שינה משהו במוזיקה ומרדכי שפירא בהחלט עונה לזה, הוא הביא משהו אחר בסגנון הפופ שלו, הרבה מנסים לעשות את זה אבל הוא עושה את זה (לדעתי) הכי טוב!

                  דס הדרדסד מנותק
                  דס הדרדסד מנותק
                  דס הדרדס
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #276

                  @חסויה כתב בגדול הזמר החסידי:

                  @משה-0527 ההצבעה שלי לא היתה הכי נכונה כי לא הצבעתי לזמר כל כך חסידי פשוט הצבעתי למי שלדעתי שינה משהו במוזיקה ומרדכי שפירא בהחלט עונה לזה, הוא הביא משהו אחר בסגנון הפופ שלו, הרבה מנסים לעשות את זה אבל הוא עושה את זה (לדעתי) הכי טוב!

                  אני גם חושבת שמרדכי שפירא תותח!
                  הכי מכולם. הוא לא חסידי וחבל שלא היה אותו בסקר...
                  אבל אין על מרדכי שפירא!!
                  אלוף שבאלופים!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דס הדרדסד מנותק
                    דס הדרדסד מנותק
                    דס הדרדס
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #277

                    כל אחד אומר על עצמו שהא 'גדול הזמר'. ואם תשימו לב שמנחם טוקר מראין זמרים וכאלו על כל זר הוא אומר שהוא 'שהוא גדול הזמר'...
                    בא לי לשאול אותו מה הסיפור...!!!
                    כאילו מה נראה לו? שהוא יצליח לעבוד עלינו???

                    ש mymusic2024M 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • דס הדרדסד דס הדרדס

                      כל אחד אומר על עצמו שהא 'גדול הזמר'. ואם תשימו לב שמנחם טוקר מראין זמרים וכאלו על כל זר הוא אומר שהוא 'שהוא גדול הזמר'...
                      בא לי לשאול אותו מה הסיפור...!!!
                      כאילו מה נראה לו? שהוא יצליח לעבוד עלינו???

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמואל דוד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #278

                      @דס-הדרדס הרעיון ברדיו זה לעשות דרמה רצופה וככה מקשיבים בלי להפסיק
                      אז חלק מהדרמה זה לפתוח במשהו וואאו

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שמואל דוד

                        @דס-הדרדס הרעיון ברדיו זה לעשות דרמה רצופה וככה מקשיבים בלי להפסיק
                        אז חלק מהדרמה זה לפתוח במשהו וואאו

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #279

                        @שמואל-דוד כתב בגדול הזמר החסידי:

                        @דס-הדרדס הרעיון ברדיו זה לעשות דרמה רצופה וככה מקשיבים בלי להפסיק
                        אז חלק מהדרמה זה לפתוח במשהו וואאו

                        לגמרי! חלק מההתדרדרות של הדור.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • דס הדרדסד דס הדרדס

                          כל אחד אומר על עצמו שהא 'גדול הזמר'. ואם תשימו לב שמנחם טוקר מראין זמרים וכאלו על כל זר הוא אומר שהוא 'שהוא גדול הזמר'...
                          בא לי לשאול אותו מה הסיפור...!!!
                          כאילו מה נראה לו? שהוא יצליח לעבוד עלינו???

                          mymusic2024M מנותק
                          mymusic2024M מנותק
                          mymusic2024
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי mymusic2024
                          #280

                          @דס-הדרדס
                          לא רואה בזה בעיה
                          שיגיד לכל אחד שהוא גדול הזמר...
                          ויואלי דיקמן אומר לכל אחד האחד והיחיד
                          וגם גדול הזמר וכו...

                          לי זה לא מפריע
                          אם זה עושה טוב לזמרים...

                          ש דס הדרדסד 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • mymusic2024M mymusic2024

                            @דס-הדרדס
                            לא רואה בזה בעיה
                            שיגיד לכל אחד שהוא גדול הזמר...
                            ויואלי דיקמן אומר לכל אחד האחד והיחיד
                            וגם גדול הזמר וכו...

                            לי זה לא מפריע
                            אם זה עושה טוב לזמרים...

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #281

                            @mymusic2024 יש הבדל בין יחיד ומיוחד, שלכל אדם בעולם יש את המיוחדות שלו, לבין גדול הזמר שזה אחריות למאזינים הרבים שצריכים לשמוע זמר סביר בתור גדול זמר. זה מגוחך! מבינה את ההבדל?

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שמה

                              @mymusic2024 יש הבדל בין יחיד ומיוחד, שלכל אדם בעולם יש את המיוחדות שלו, לבין גדול הזמר שזה אחריות למאזינים הרבים שצריכים לשמוע זמר סביר בתור גדול זמר. זה מגוחך! מבינה את ההבדל?

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמואל דוד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #282

                              @שמה

                              @שמה כתב בגדול הזמר החסידי:

                              @mymusic2024 יש הבדל בין יחיד ומיוחד, שלכל אדם בעולם יש את המיוחדות שלו, לבין גדול הזמר שזה אחריות למאזינים הרבים שצריכים לשמוע זמר סביר בתור גדול זמר. זה מגוחך! מבינה את ההבדל?

                              למה זה נקרא אחריות למאזינים?
                              מי שקשה לו לשמוע זמר סביר בגלל שאמרו לו שהוא זמר גדול, זה בעיה שלו

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😀
                              0
                              • ש שמואל דוד

                                @שמה

                                @שמה כתב בגדול הזמר החסידי:

                                @mymusic2024 יש הבדל בין יחיד ומיוחד, שלכל אדם בעולם יש את המיוחדות שלו, לבין גדול הזמר שזה אחריות למאזינים הרבים שצריכים לשמוע זמר סביר בתור גדול זמר. זה מגוחך! מבינה את ההבדל?

                                למה זה נקרא אחריות למאזינים?
                                מי שקשה לו לשמוע זמר סביר בגלל שאמרו לו שהוא זמר גדול, זה בעיה שלו

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שמה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #283

                                @שמואל-דוד כי שדרן אחראי על המוזיקות שיכבשו את הקהל, כי הם צינורות לכלל המאזינים. בלעדיהם לא היה כלום לעולם, כי אף אחד לא היה יודע מה קורה ומה יוצא.
                                הם קיבלו מהמדינה רישיון לשדר מוזיקה לציבור שלהם, ויש להם אחריות! אסור להם לפשל ולהביא דברים לא טובים. בגלל זה גם יש וועדה רוחנית.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • mymusic2024M mymusic2024

                                  @דס-הדרדס
                                  לא רואה בזה בעיה
                                  שיגיד לכל אחד שהוא גדול הזמר...
                                  ויואלי דיקמן אומר לכל אחד האחד והיחיד
                                  וגם גדול הזמר וכו...

                                  לי זה לא מפריע
                                  אם זה עושה טוב לזמרים...

                                  דס הדרדסד מנותק
                                  דס הדרדסד מנותק
                                  דס הדרדס
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #284

                                  @mymusic2024 אין לי בעיה שיגיד להם את זה, בכיף:)
                                  אבל זה כבר לא אמין...
                                  גם יואלי דיקמן אותו חרטה....

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                    מוח שליט על הלבמ מנותק
                                    מוח שליט על הלב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #285

                                    הסקר היה לפני כמה שנים מענין אם משהו השתנה מאז...
                                    מה דעתכם התוצאות פה רלוונטיות גם להיום?

                                    אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                    אבי לויא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                                      הסקר היה לפני כמה שנים מענין אם משהו השתנה מאז...
                                      מה דעתכם התוצאות פה רלוונטיות גם להיום?

                                      אבי לויא מחובר
                                      אבי לויא מחובר
                                      אבי לוי
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #286

                                      @מוח-שליט-על-הלב אתה יכול לעשות את הסקר מחדש,
                                      אבל אולי כדאי לחכות שהמנוטפרים יחזרו בהמוניהם.

                                      למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

                                      מוח שליט על הלבמ ברדקב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אבי לויא אבי לוי

                                        @מוח-שליט-על-הלב אתה יכול לעשות את הסקר מחדש,
                                        אבל אולי כדאי לחכות שהמנוטפרים יחזרו בהמוניהם.

                                        מוח שליט על הלבמ מנותק
                                        מוח שליט על הלבמ מנותק
                                        מוח שליט על הלב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #287

                                        @אבי-לוי צריך אישור מהצוות עם אני לא טועה כדי לפתוח סקר
                                        וכן אנחנו כולנו מחכים למנוטפרים!

                                        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • אבי לויא אבי לוי

                                          @מוח-שליט-על-הלב אתה יכול לעשות את הסקר מחדש,
                                          אבל אולי כדאי לחכות שהמנוטפרים יחזרו בהמוניהם.

                                          ברדקב מנותק
                                          ברדקב מנותק
                                          ברדק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #288

                                          @אבי-לוי זה בסדר. הם כבר פה.

                                          החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול