רפרטואר לקומזיצים
-
@ילד-חוכם וואו מאיפה הורדת את כל זה? תודה רבה

@גיטריסט-מתחיל אמר ברפרטואר לקומזיצים:
וואו מאיפה הורדת את כל זה?
@ילד-חוכם אמר ברפרטואר לקומזיצים:
https://www.youtube.com/watch?v=yMDSNVq5ub0
-
@מנאששש אם אני לא טועה @בנימין-לוריא שם פה באתר קישור של דרייב לכל הסטים של נחמן. תפנה אליו או שתעשה חיפוש גוגל.
@אייצ-ית כן, הנה זה:
@בנימין-לוריא אמר בבקשה לסטים-נחמן פילמר:כל הסטים של נחמן פילמר בדרייב!!!
-
@אייצ-ית כן, הנה זה:
@בנימין-לוריא אמר בבקשה לסטים-נחמן פילמר:כל הסטים של נחמן פילמר בדרייב!!!
-
@אייצ-ית כן, הנה זה:
@בנימין-לוריא אמר בבקשה לסטים-נחמן פילמר:כל הסטים של נחמן פילמר בדרייב!!!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@ילד-חוכם תודה רבה על כל מה שהבאת כאן

אבל אני אשמח לקבל יותר חסידית אותנטית מחסידית מודרנית אם יש לך או לכל אחד אחר אשמח אם ישאירו כאן תודה רבה -
@ילד-חוכם תודה רבה על כל מה שהבאת כאן

אבל אני אשמח לקבל יותר חסידית אותנטית מחסידית מודרנית אם יש לך או לכל אחד אחר אשמח אם ישאירו כאן תודה רבה@גיטריסט-מתחיל יה ריבון עלם ועולמיא מקהלת שירה מנדי וויס
רבי יעקב אומר העולם הזה דומה לפרויזדור
למקדשך פיטספורג -
@ילד-חוכם תודה רבה על כל מה שהבאת כאן

אבל אני אשמח לקבל יותר חסידית אותנטית מחסידית מודרנית אם יש לך או לכל אחד אחר אשמח אם ישאירו כאן תודה רבה@גיטריסט-מתחיל
@אלי-מהאולפן אמר בשירים לשבע ברכות/אירוסין:שקטים (להיטים מוכרים
ברכני
לעשות רצונך
נפשי חמדה
נפשי (לוי פ.)
בעבור אבותינו קמפה
ותערב מבד
ואמנם האיש הזוכה (מלאך)
הנני רופא לך
והנה ה' נצב עליו
ויהי נועם
מה תשתוחחי
לא לנו (סמט)
ריבון העולמים
קול דודי דופק
שימני כחותם
זכור ברית
היליגע באשעפער
ויהיו רחמיך
קה אכסוף
אלקא די ליה
פאר דיר
גשר צר מאוד
יהיו לרצון
יענקלה הכונס
אבא מלך העולם
כה אמר ה' (מוטי שטיינמץ)
לבקש רחמים
כאיל שטיינמץ
מלך יחיד
ותערב
כה אמר שטיינמץ
צמאה לך נפשי חב"ד
צמאה לך
נפשי בעלז
שומרי מצוותיה
כח
תפילה לעני
ענוים ענוים
בכל צער וצער
מודה אני שטיינמץ
טוב לי פלקוביץ
ליבי ובשרי פלקוביץ
פתח לנו שער
ואפילו בהסתרה
רבה רבה
אלוקי אברהם ענינו
חזו בני חביבי
ואהבתך
ויתן לך בנים - אוהד
עד הנה
אנא ה' קרליבך
משה ואהרן
ממקמך קרליבך
ד' בבות
אבינו מלכנו חבד
דוד המלך
אחת שאלתי (יונגערליך)
השבעתי
קשה פרידתך
רצה השם(אברהם פריד)
ויתן לך (יונגערלאך)
אליהו הנביא (יונגערלאך)
מי אנכי שאזכה להתפלל (דאווענען)
והיו למשיסה (קרליבך)
ניצחתי ואנצח
ניגון לעלוב (חצי שמח)יש שם עוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות