הקול החדש!
-
וואוו ענבל ושרמן בגמר זה מטורף
אבל למה הפרסומת הזאת של כרמית תקועה באמצע מה הקשר זה כזה מביך וגם יהודה בורן לא עשה אותה שמתם לב הוא שזה רק אני?! -
וואוו ענבל ושרמן בגמר זה מטורף
אבל למה הפרסומת הזאת של כרמית תקועה באמצע מה הקשר זה כזה מביך וגם יהודה בורן לא עשה אותה שמתם לב הוא שזה רק אני?!@הילה-אילסון כתב בהקול החדש!:
וואוו ענבל ושרמן בגמר זה מטורף
אבל למה הפרסומת הזאת של כרמית תקועה באמצע מה הקשר זה כזה מביך וגם יהודה בורן לא עשה אותה שמתם לב הוא שזה רק אני?!נכון, אם הייתי מתמודדת שם- אין סיכוי שהייתי עולה לעשות את הפרסומת הזו!!
זה מביך!, ולא קשור לתחרות.כן, בורן לא היה....
וואהו זה גמר אש-
ענבל ובורן שנהם מצויינים!, שרמן כבר זמר...
מענייו מי ייקח.אבל חייבת לציין-
שראינו בעונות הקודמות, שדווקא אלו שעלו לגמר ולא זכו- הם אלו שבס"ד הצליחו והתפתחו מבחינה מוזיקלית.
כמו- שמואל, קליין, אריאלי...
אז עצם זה שהם עולים לגמר- זה כבר משהו גדול שאפשר להתפתח ממנו ברגע..., התחרות חשפה אותם לעולם גדול של מאזינים וצופים, עשו להם חצי דרך של פרסום.. -
שאלה שמנקרת בראשי
כולנו יודעים שהתוכנית פחות או יותר מכורה מראש (ופליז נא לא להכנס לדיון הזה שוב)
והנה ניתוח מעניין שיוכיח עוד קצת
אז ככה
ארבעת המתמודדים שעלו מפרקי החצי גמר לגמר יודעים על כך כבר כחודשיים (הפרקים צולמו עוד לפני ששודר הפרק הראשון של רבע הגמר)
מתמודד חמישי עולה מגלגל הצלה
ופה יש תמיהה ראשונה
למה הוא צריך לדעת רק כמה ימים לפני הגמר איפה ההוגנות?
תמיהה שניה
למה אנחנו יכולים לדרג (החל משבוע הבא אחרי שישודר הפרק השני של חצי הגמר) את מי שבא לנו
גם אם הוא נפל באודישן?
מעולם אל עשו דבר מוזר שכזה
פתרון שעלה בדעתי
גם המתמודד החמישי יודע מצוין שהוא עלה
וככל הנראה זה מתמודד שנפל ברבע הגמר (אינלר/פרישמן/אבקסיס/שפירא)
אז כדי להסביר את הקפיצה הזו לגמר
הם נותנים לנו אפשרות "לדרג" את מי שאנחנו רוצים
אגב גם לחצי הגמר הם העלו מתמודד בשיקולי מערכת ולא גלגל הצלה (העלו את יוסף חיים באופן בלתי ברור היו טובים יותר בשלב התחרות שיכלו לעלות אותם) -
@אחות-קטנה האמת נשמע קצת הגיוני, אל תשכחו שקמינסקי (אני מקווה שככה כותבים את זה) פרש, ואהרלה רמז עליו בפרק האחרון, וכמובן שכולם התלהבו עליו, ואז משחקים קצת עם הכללים של הפורמט, להערכתי הוא יהיה זה שיעלה (גם כי הם התלהבו עליו, ואני מאמין שגם הרבה מהמאזינים התלהבו עליו. אמנם הוא באמת היה מסומן מהתחלה, אבל סופו של דבר הוא החליט לפרוש, וזה בעיה שלו) מעניין לעקוב....
-
נכון,
אם קמיאנסקי יעלה זה יהיה הזוי.
כי כמו אמר @אברימל הוא בחר לפרוש וזה בעיה שלו,
אבל מה שכן..
מהתחלה רואים שטוקר עף עליו והוא מת שהוא יחזור..
אז יכול להיות שקמיאנסקי ביקש אולי יש אפשרות לחזרה וטוקר התלהב והם החליטו לעשות את הקונספט הזה,
או שטוקר ממש רצה אותו, אז הם שאלו אם יש סיכוי לחזרה והוא הסכים ולכן החליטו על הקונספט הזה...
השאלה אם זה באמת יהיה הוא או סתם משהו אחר..
היו עוד כמה טובים שהודחו, ולא יזיק שיהיו בגמר.
למרות שאני ממש לא אהבתי את כל העניין הזה שמי שהודח פתאום קופץ ישר לגמר,
זה ממש ממש ממש לא הוגן מבחינתי (במיוחד אם הוא יהיה זה שבסוף ינצח ויקח את הגמר) לא פר גם בשביל שאר המתמודדים שהגיעו עד לגמר.
קיצור, נחיה ונראה...
אאההה,
ולגבי כרמית:
לדעתי לא היה דבר מגוחך יותר מזה...
זה פשוט היה דבילי.
לא מצליחה להבין מה נפל שם על האנשים. -
נכון,
אם קמיאנסקי יעלה זה יהיה הזוי.
כי כמו אמר @אברימל הוא בחר לפרוש וזה בעיה שלו,
אבל מה שכן..
מהתחלה רואים שטוקר עף עליו והוא מת שהוא יחזור..
אז יכול להיות שקמיאנסקי ביקש אולי יש אפשרות לחזרה וטוקר התלהב והם החליטו לעשות את הקונספט הזה,
או שטוקר ממש רצה אותו, אז הם שאלו אם יש סיכוי לחזרה והוא הסכים ולכן החליטו על הקונספט הזה...
השאלה אם זה באמת יהיה הוא או סתם משהו אחר..
היו עוד כמה טובים שהודחו, ולא יזיק שיהיו בגמר.
למרות שאני ממש לא אהבתי את כל העניין הזה שמי שהודח פתאום קופץ ישר לגמר,
זה ממש ממש ממש לא הוגן מבחינתי (במיוחד אם הוא יהיה זה שבסוף ינצח ויקח את הגמר) לא פר גם בשביל שאר המתמודדים שהגיעו עד לגמר.
קיצור, נחיה ונראה...
אאההה,
ולגבי כרמית:
לדעתי לא היה דבר מגוחך יותר מזה...
זה פשוט היה דבילי.
לא מצליחה להבין מה נפל שם על האנשים.@אוהבת
שנייה.... על מה את מדברת? קמיאנסקי חוזר? -
@אוהבת
שנייה.... על מה את מדברת? קמיאנסקי חוזר?@אפרת-גלבוע לא יודעת ,
אני משארת..
הרי משהו צריך לעלות...
אבל באמת מעניין מי זה יהיה למרות שאני חושבת שגם דניאל אינלר היה מעולה.
והיה עוד הרבה טובים.
אבל תכלס, נשמע הזוי שהם יעשו את הקונספט הזה בשביל מישהו שהם הדיחו,
במיוחד שארהלה רמז על קמיאנסקי, שמה הוא קשור בכלל בחצי הגמר.
אבל באמת שאין לי מושג מידיעה..
ולא משנה מי יעלה זה יהיה ממש לא הוגן.אגב,
מעניין איך זה יעבוד.
רק בהחלטת השופטים או גם המאזינים?
תכלס מי שעולה צריך לדעת את זה עכשיו כדי להתכונן עם ביצועים לגמר.
אז כאילו הם כבר החליטו על משהו אבל יעני הם אומרים שהם יחליטו בגמר?
מעניין איך זה יעבוד. -
@אפרת-גלבוע לא יודעת ,
אני משארת..
הרי משהו צריך לעלות...
אבל באמת מעניין מי זה יהיה למרות שאני חושבת שגם דניאל אינלר היה מעולה.
והיה עוד הרבה טובים.
אבל תכלס, נשמע הזוי שהם יעשו את הקונספט הזה בשביל מישהו שהם הדיחו,
במיוחד שארהלה רמז על קמיאנסקי, שמה הוא קשור בכלל בחצי הגמר.
אבל באמת שאין לי מושג מידיעה..
ולא משנה מי יעלה זה יהיה ממש לא הוגן.אגב,
מעניין איך זה יעבוד.
רק בהחלטת השופטים או גם המאזינים?
תכלס מי שעולה צריך לדעת את זה עכשיו כדי להתכונן עם ביצועים לגמר.
אז כאילו הם כבר החליטו על משהו אבל יעני הם אומרים שהם יחליטו בגמר?
מעניין איך זה יעבוד.@אוהבת
ואת זה אתם מסיקים כאילו בגלל שאפשר לדרג את כל המתמודדים? לא ידעתי את זהה
וואי זה לגמרי הזוי -
@אוהבת
ואת זה אתם מסיקים כאילו בגלל שאפשר לדרג את כל המתמודדים? לא ידעתי את זהה
וואי זה לגמרי הזוי -
@אוהבת
אני שואלת כאילו מאיפה חשבתם על הרעיון הזה שהמתמודדים שנפלו יחזרו לגמר? -
@אוהבת
אני שואלת כאילו מאיפה חשבתם על הרעיון הזה שהמתמודדים שנפלו יחזרו לגמר?@אפרת-גלבוע כתב בהקול החדש!:
ני שואלת כאילו מאיפה חשבתם על הרעיון הזה שהמתמודדים שנפלו יחזרו לגמר?
לא מתמודדים, אלא מתמודד.
מנחם טוקר, וארהלה נחשוני אמרו את זה בפרק האחרון. -
@אפרת-גלבוע כתב בהקול החדש!:
ני שואלת כאילו מאיפה חשבתם על הרעיון הזה שהמתמודדים שנפלו יחזרו לגמר?
לא מתמודדים, אלא מתמודד.
מנחם טוקר, וארהלה נחשוני אמרו את זה בפרק האחרון.@אוהבת
אההה אוקי...
וסתם ככה , רק אני מבואסת שאדמוני נפל? -
@אוהבת
אההה אוקי...
וסתם ככה , רק אני מבואסת שאדמוני נפל?@אפרת-גלבוע כתב בהקול החדש!:
ק אני מבואסת שאדמוני נפל?
הוא באמת היה טוב,אבל בכל מצב לא נראה לי הוא היה זוכה בגמר.
זה היה ברור שהוא יפול..
או עכשיו או בגמר,
אבל הוא לא היה זוכה...
יש יותר טובים ממנו.
לדעתי כמובן
-
@אפרת-גלבוע כתב בהקול החדש!:
ק אני מבואסת שאדמוני נפל?
הוא באמת היה טוב,אבל בכל מצב לא נראה לי הוא היה זוכה בגמר.
זה היה ברור שהוא יפול..
או עכשיו או בגמר,
אבל הוא לא היה זוכה...
יש יותר טובים ממנו.
לדעתי כמובן
@אוהבת
מסכימה שיש טובים ממנו , אבל רציתי שיהיה ייצוג מזרחי בגמר ... וגם קצת צבע קול שונה ומעניין ולא קלאסי וחרוששש
ולפי מה שנראה - לא יהיו קולות כאלו בגמר וזה חבל , כי התוכנית היא הקול החדש - ולא הקול הבא -
@אוהבת
מסכימה שיש טובים ממנו , אבל רציתי שיהיה ייצוג מזרחי בגמר ... וגם קצת צבע קול שונה ומעניין ולא קלאסי וחרוששש
ולפי מה שנראה - לא יהיו קולות כאלו בגמר וזה חבל , כי התוכנית היא הקול החדש - ולא הקול הבא@אפרת-גלבוע נכון, לגמרי צודקת...
כן יהיה גיוון בקולות, ואביה שרמן הוא לגמרי קול חדש.
אבל בהחלט לא יהיה מזרחי (נראה לי, נכון?)
מסכן משה קליין:) -
@אפרת-גלבוע נכון, לגמרי צודקת...
כן יהיה גיוון בקולות, ואביה שרמן הוא לגמרי קול חדש.
אבל בהחלט לא יהיה מזרחי (נראה לי, נכון?)
מסכן משה קליין:)@אוהבת
כל מילה.
שרמן הוא בהחלט קול חדש במוזיקה.
ומשה קליין באמת יתבאס שהוא יידע על זה... תכלס הוא גם השופט המזרחי היחיד.... -
@אוהבת
אההה אוקי...
וסתם ככה , רק אני מבואסת שאדמוני נפל?@אפרת-גלבוע כתב בהקול החדש!:
@אוהבת
אההה אוקי...
וסתם ככה , רק אני מבואסת שאדמוני נפל?כן, ממש חבל
יש לו קול מזרחי עוצמתי."הלב שלי" לא התאים לו כ"כ, היה צריך להביא משהו יותר פיוטי עם טונים וכ'ו...
והעניין שהוא לא שלט בטקסט הפיל אותו...לא ראיתי עוד ביצועים שלו חוץ מהפרק האחרון, אני לא עוקבת אחרי כל הפרקים..
אבל משם רואים את הפוטנציאל שלו...
מבאס שנפל:) -
אחלה שרמן שבעולם...
-
https://www.youtube.com/watch?v=htkUt8iYIDI
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות