הקול החדש!
-
@אוהבת
שנייה.... על מה את מדברת? קמיאנסקי חוזר?@אפרת-גלבוע לא יודעת ,
אני משארת..
הרי משהו צריך לעלות...
אבל באמת מעניין מי זה יהיה למרות שאני חושבת שגם דניאל אינלר היה מעולה.
והיה עוד הרבה טובים.
אבל תכלס, נשמע הזוי שהם יעשו את הקונספט הזה בשביל מישהו שהם הדיחו,
במיוחד שארהלה רמז על קמיאנסקי, שמה הוא קשור בכלל בחצי הגמר.
אבל באמת שאין לי מושג מידיעה..
ולא משנה מי יעלה זה יהיה ממש לא הוגן.אגב,
מעניין איך זה יעבוד.
רק בהחלטת השופטים או גם המאזינים?
תכלס מי שעולה צריך לדעת את זה עכשיו כדי להתכונן עם ביצועים לגמר.
אז כאילו הם כבר החליטו על משהו אבל יעני הם אומרים שהם יחליטו בגמר?
מעניין איך זה יעבוד. -
@אפרת-גלבוע לא יודעת ,
אני משארת..
הרי משהו צריך לעלות...
אבל באמת מעניין מי זה יהיה למרות שאני חושבת שגם דניאל אינלר היה מעולה.
והיה עוד הרבה טובים.
אבל תכלס, נשמע הזוי שהם יעשו את הקונספט הזה בשביל מישהו שהם הדיחו,
במיוחד שארהלה רמז על קמיאנסקי, שמה הוא קשור בכלל בחצי הגמר.
אבל באמת שאין לי מושג מידיעה..
ולא משנה מי יעלה זה יהיה ממש לא הוגן.אגב,
מעניין איך זה יעבוד.
רק בהחלטת השופטים או גם המאזינים?
תכלס מי שעולה צריך לדעת את זה עכשיו כדי להתכונן עם ביצועים לגמר.
אז כאילו הם כבר החליטו על משהו אבל יעני הם אומרים שהם יחליטו בגמר?
מעניין איך זה יעבוד.@אוהבת
ואת זה אתם מסיקים כאילו בגלל שאפשר לדרג את כל המתמודדים? לא ידעתי את זהה
וואי זה לגמרי הזוי -
@אוהבת
ואת זה אתם מסיקים כאילו בגלל שאפשר לדרג את כל המתמודדים? לא ידעתי את זהה
וואי זה לגמרי הזוי -
@אוהבת
אני שואלת כאילו מאיפה חשבתם על הרעיון הזה שהמתמודדים שנפלו יחזרו לגמר? -
@אוהבת
אני שואלת כאילו מאיפה חשבתם על הרעיון הזה שהמתמודדים שנפלו יחזרו לגמר?@אפרת-גלבוע כתב בהקול החדש!:
ני שואלת כאילו מאיפה חשבתם על הרעיון הזה שהמתמודדים שנפלו יחזרו לגמר?
לא מתמודדים, אלא מתמודד.
מנחם טוקר, וארהלה נחשוני אמרו את זה בפרק האחרון. -
@אפרת-גלבוע כתב בהקול החדש!:
ני שואלת כאילו מאיפה חשבתם על הרעיון הזה שהמתמודדים שנפלו יחזרו לגמר?
לא מתמודדים, אלא מתמודד.
מנחם טוקר, וארהלה נחשוני אמרו את זה בפרק האחרון.@אוהבת
אההה אוקי...
וסתם ככה , רק אני מבואסת שאדמוני נפל? -
@אוהבת
אההה אוקי...
וסתם ככה , רק אני מבואסת שאדמוני נפל?@אפרת-גלבוע כתב בהקול החדש!:
ק אני מבואסת שאדמוני נפל?
הוא באמת היה טוב,אבל בכל מצב לא נראה לי הוא היה זוכה בגמר.
זה היה ברור שהוא יפול..
או עכשיו או בגמר,
אבל הוא לא היה זוכה...
יש יותר טובים ממנו.
לדעתי כמובן
-
@אפרת-גלבוע כתב בהקול החדש!:
ק אני מבואסת שאדמוני נפל?
הוא באמת היה טוב,אבל בכל מצב לא נראה לי הוא היה זוכה בגמר.
זה היה ברור שהוא יפול..
או עכשיו או בגמר,
אבל הוא לא היה זוכה...
יש יותר טובים ממנו.
לדעתי כמובן
@אוהבת
מסכימה שיש טובים ממנו , אבל רציתי שיהיה ייצוג מזרחי בגמר ... וגם קצת צבע קול שונה ומעניין ולא קלאסי וחרוששש
ולפי מה שנראה - לא יהיו קולות כאלו בגמר וזה חבל , כי התוכנית היא הקול החדש - ולא הקול הבא -
@אוהבת
מסכימה שיש טובים ממנו , אבל רציתי שיהיה ייצוג מזרחי בגמר ... וגם קצת צבע קול שונה ומעניין ולא קלאסי וחרוששש
ולפי מה שנראה - לא יהיו קולות כאלו בגמר וזה חבל , כי התוכנית היא הקול החדש - ולא הקול הבא@אפרת-גלבוע נכון, לגמרי צודקת...
כן יהיה גיוון בקולות, ואביה שרמן הוא לגמרי קול חדש.
אבל בהחלט לא יהיה מזרחי (נראה לי, נכון?)
מסכן משה קליין:) -
@אפרת-גלבוע נכון, לגמרי צודקת...
כן יהיה גיוון בקולות, ואביה שרמן הוא לגמרי קול חדש.
אבל בהחלט לא יהיה מזרחי (נראה לי, נכון?)
מסכן משה קליין:)@אוהבת
כל מילה.
שרמן הוא בהחלט קול חדש במוזיקה.
ומשה קליין באמת יתבאס שהוא יידע על זה... תכלס הוא גם השופט המזרחי היחיד.... -
@אוהבת
אההה אוקי...
וסתם ככה , רק אני מבואסת שאדמוני נפל?@אפרת-גלבוע כתב בהקול החדש!:
@אוהבת
אההה אוקי...
וסתם ככה , רק אני מבואסת שאדמוני נפל?כן, ממש חבל
יש לו קול מזרחי עוצמתי."הלב שלי" לא התאים לו כ"כ, היה צריך להביא משהו יותר פיוטי עם טונים וכ'ו...
והעניין שהוא לא שלט בטקסט הפיל אותו...לא ראיתי עוד ביצועים שלו חוץ מהפרק האחרון, אני לא עוקבת אחרי כל הפרקים..
אבל משם רואים את הפוטנציאל שלו...
מבאס שנפל:) -
אחלה שרמן שבעולם...
-
https://www.youtube.com/watch?v=htkUt8iYIDI
-
וואהו, איזה קרב צמוד!!
דעתי-
בורן- היה מצוין, בחירת שיר נכונה, לא פחד לשחק עם השיר- נתן ביצוע מצויין!
שר שלום מהצרי- הווקאל שלו מצויין, מזרחי כזה:), יש לו מנעד רחב ומפותח..., הוא מדוייק ויודע מה הוא עושה!!
ישראל אבר- ביצוע שקט, מרגש קצת..., אהבתי שהתחיל בשקט- פתח..- ואז חזר לטון הנמוך- והכל בשליטה!!
דייטש- צבע קול טוב ומעניין, הגבוהים שלו טובים יותר מהנמוכים.בגמר לדעתי ענבל בורן או שרמן ייקחו...
-
@נתנאל כתב בהקול החדש!:
החמישייה שלי:
- דניאל אינלר
- אביה שרמן
- נתנאל אבקסיס
- יהודה בורן
- דודי פרישמן
אז החמישייה שלי לגמר הזה
(עד שמישהו כבר יוכל לומר מהם הרביעייה..)- אלחנן ענבל
- יהודה בורן
- שר שלום מהצרי
- אביה שרמן
- אלי דייטש
-
ולאלה שכתבו שזה כנראה קאמיאנסקי אז לא הבנתם מה הלך פה!
הוא לא פרש הוא סוג של אילצו אותו לעוף!
קול חי קלטו אחרי האודישן שהוא עושה חתונות באמריקה ובן אדם שעושה חתונות וכבר נמצא בתוך תעשיית המוזיקה הוא לא קול חדש!
יש גם דעה שהוא לא הסכים להתחלק עם קול חי ברווחים (וזה מראה לכם שהוא לא צריך את קול חי כי הוא כבר עושה אירועים והוא היה צריך את החשיפה בארץ)
אבל מתמודד שעושה אירועים הוא לא קול חדש! -
ולאלה שכתבו שזה כנראה קאמיאנסקי אז לא הבנתם מה הלך פה!
הוא לא פרש הוא סוג של אילצו אותו לעוף!
קול חי קלטו אחרי האודישן שהוא עושה חתונות באמריקה ובן אדם שעושה חתונות וכבר נמצא בתוך תעשיית המוזיקה הוא לא קול חדש!
יש גם דעה שהוא לא הסכים להתחלק עם קול חי ברווחים (וזה מראה לכם שהוא לא צריך את קול חי כי הוא כבר עושה אירועים והוא היה צריך את החשיפה בארץ)
אבל מתמודד שעושה אירועים הוא לא קול חדש! -
באיחור קליל ראיתי היום את הפרק האחרון של הקול החדש
לדעתי נעשה לדייטש עוול
אבל
וזה אבל גדול
בכל מקרה בטריו מול מהצרי ובורן לא היה לו (ולא לאף אחד אחר) הרבה סיכוי
מקווה שהוא יחזור בגלגל ונראה אותו על הבמה במוצ"ש
למרות שלפי מה שזה היה נראה האתר מי שיחזור זה זלטא (הפתעה די גדולה)@תשרי כתב בהקול החדש!:
קול חי קלטו אחרי האודישן שהוא עושה חתונות באמריקה ובן אדם שעושה חתונות וכבר נמצא בתוך תעשיית המוזיקה הוא לא קול חדש!
אמממ
אז למה את שרמן הם לא העיפו
גם הוא עושה אירועים
ולא רק שלא העיפו אלה התעקשו איתו להישאר גם אחרי שרצה לפרוש בעצמו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
