דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. הקול החדש!

הקול החדש!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
444 פוסטים 71 כותבים 40.5k צפיות 15 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

    @אבי-לוי
    נו נו , הבינה סך הכל משקללת את הנתונים שיש עליהם באינטרנט, וידוע שבורן היה הכי אהוב... וכן היתר , מתי תבינו שהבינה זה סך הכל יכולת חישוב ושכלול נתונים??
    ולעיניינו , הזוי שבורן לא זכה, אם הייתי יכולה לבחור בין ענבל לבורן הייתי בוחרת בבורן. מהצרי גם מאוד טוב.
    מעניין מה יהיה במאסטרו......

    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #421

    @אפרת-גלבוע אלחנן הביא את עצמו בצורה הכי טובה שיכולה להיות לאורך כל התחרות.
    יש לו קול טוב שחודר ברמה אחרת ואני ממש שמחה שהוא הזוכה... ולא עשו פרוטקציות כפי שכולם חשבו שיהיה...
    יותר מתאים לבורן השירים השקטים והמרגשים כמו שהוא הביא בכל הביצועים, לפי דעתי..

    נ.ב אם מישהו יוכל לחתוך ןלהעלות את ה93 של עדי אשמח ממש😆😅

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

      @אפרת-גלבוע אלחנן הביא את עצמו בצורה הכי טובה שיכולה להיות לאורך כל התחרות.
      יש לו קול טוב שחודר ברמה אחרת ואני ממש שמחה שהוא הזוכה... ולא עשו פרוטקציות כפי שכולם חשבו שיהיה...
      יותר מתאים לבורן השירים השקטים והמרגשים כמו שהוא הביא בכל הביצועים, לפי דעתי..

      נ.ב אם מישהו יוכל לחתוך ןלהעלות את ה93 של עדי אשמח ממש😆😅

      אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבוע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #422

      @פונץ-בננה
      נכון אבל הרבה יותר התחברתי לצבע קול של בורן

      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

      אבי לויא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ת מנותק
        ת מנותק
        תשרי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #423
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

          @פונץ-בננה
          נכון אבל הרבה יותר התחברתי לצבע קול של בורן

          אבי לויא מנותק
          אבי לויא מנותק
          אבי לוי
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #424
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • L מנותק
            L מנותק
            levkivker
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי levkivker
            #425

            הגמר הגדול להורדה מדרייב
            להאזנה MP3 איכות גבוהה

            https://drive.google.com/file/d/1NtiGThHwooG5NbGwTzYPufVWnb81SUW9/view

            הגמר הגדול להורדה מדרייב
            לצפייה איכות גבוהה 1080

            https://drive.google.com/file/d/178kZis20dN3uhJ-1aaSvV65MWkl-NUUF/view

            (הועלה לפני כמה דקות...)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👏
            3
            • הדריה מנותק
              הדריה מנותק
              הדרי
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #426

              טוב,
              אז חייבת לציין שמהביצוע הראשון של אלחנן אתמול- אבא שלי אמר- תראי שהוא יזכה...😂
              הוא נתן ביצוע אנרגטי, טוב, מדוייק!!, גם הביצועים שלו בהמשך היו מטורפים!!
              יש לו גם גבוהים, גם נמוכים- גם רגש, גם אנרגייה- הזמר חתונות הבא!
              שרמן- לא הכרתי את השיר.., ולא התחברתי גם בגלל זה, הצבע קול שלו ווואהו אחד ענק.., וכמו שאמרו זיופים היו..
              מהצרי- תותח!!- קול פעמונים!, הביצוע השני שלו של "תודה" קנה אותי!
              בורן- הביצוע של "ירושליים" שלו לא היה משהו...., הוא לקח את הסולם המקורי שיש שם טונים מטורפים! לכן היו סטיות מהסולם, רעידות קצת בקול- כנראה מההתרגשות..
              אבל בביצוע השני שלו של "יהודי אף פעם לא לבד.."-הוא היה מצויין!!, כאן הוא היה בורן שאנחנו מכירים...
              פשוט יותר מחמיא לו הרגש...

              העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

              אבי לויא אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
              2
              • הדריה הדרי

                טוב,
                אז חייבת לציין שמהביצוע הראשון של אלחנן אתמול- אבא שלי אמר- תראי שהוא יזכה...😂
                הוא נתן ביצוע אנרגטי, טוב, מדוייק!!, גם הביצועים שלו בהמשך היו מטורפים!!
                יש לו גם גבוהים, גם נמוכים- גם רגש, גם אנרגייה- הזמר חתונות הבא!
                שרמן- לא הכרתי את השיר.., ולא התחברתי גם בגלל זה, הצבע קול שלו ווואהו אחד ענק.., וכמו שאמרו זיופים היו..
                מהצרי- תותח!!- קול פעמונים!, הביצוע השני שלו של "תודה" קנה אותי!
                בורן- הביצוע של "ירושליים" שלו לא היה משהו...., הוא לקח את הסולם המקורי שיש שם טונים מטורפים! לכן היו סטיות מהסולם, רעידות קצת בקול- כנראה מההתרגשות..
                אבל בביצוע השני שלו של "יהודי אף פעם לא לבד.."-הוא היה מצויין!!, כאן הוא היה בורן שאנחנו מכירים...
                פשוט יותר מחמיא לו הרגש...

                העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

                אבי לויא מנותק
                אבי לויא מנותק
                אבי לוי
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי לוי
                #427

                @הדרי כתב בהקול החדש!:

                העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

                @תשרי כתב בהקול החדש!:

                למישהו יש כח לתחרות מאסטרו עכשיו?

                אני דווקא כן אהבתי את המאסטרו, יותר את ההפקה ואת השופטים ואת המתמודים,
                אבל לא נראה לי שהפעם זה יהיה באולפן של ערוץ 14, כנראה זה יהיה באולפן החדש של קול חי שהוא פחות מוצלח,
                וגם ההגדרה של החתחרות הזאת לא מספיק ברורה, כמו שדיברו פה בעבר.

                אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • הדריה הדרי

                  טוב,
                  אז חייבת לציין שמהביצוע הראשון של אלחנן אתמול- אבא שלי אמר- תראי שהוא יזכה...😂
                  הוא נתן ביצוע אנרגטי, טוב, מדוייק!!, גם הביצועים שלו בהמשך היו מטורפים!!
                  יש לו גם גבוהים, גם נמוכים- גם רגש, גם אנרגייה- הזמר חתונות הבא!
                  שרמן- לא הכרתי את השיר.., ולא התחברתי גם בגלל זה, הצבע קול שלו ווואהו אחד ענק.., וכמו שאמרו זיופים היו..
                  מהצרי- תותח!!- קול פעמונים!, הביצוע השני שלו של "תודה" קנה אותי!
                  בורן- הביצוע של "ירושליים" שלו לא היה משהו...., הוא לקח את הסולם המקורי שיש שם טונים מטורפים! לכן היו סטיות מהסולם, רעידות קצת בקול- כנראה מההתרגשות..
                  אבל בביצוע השני שלו של "יהודי אף פעם לא לבד.."-הוא היה מצויין!!, כאן הוא היה בורן שאנחנו מכירים...
                  פשוט יותר מחמיא לו הרגש...

                  העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

                  אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #428

                  @הדרי
                  טוב
                  פרשנות שלי לגמר -- אולי ישמע קצת מעצבן --מחילה מראש
                  לדעתי כל אלו שהגיעו לגמר היו מצויינים באותה רמה --כל אחד עם בסגנון שלו --וממש קשה להשוות מי יותר טוב --כי זה כבר עניין של טעם אישי
                  ההסתכלות היתה יותר הנתונים הכלליים --מי נראה הכי מתאים לזכות ?
                  בלי שום קשר לעדיפות של רמת שירה ?-- אני כבר הפסקתי להיות תמים בקטע הזה
                  בגלל זה להבנתי --היה דיי שקוף מי יזכה -- וסומן מראש
                  שרמן ---לא מזוהה עם הציבור החרדי --לכן לא מתאים למקום ראשון
                  רצו שיעלה לגמר כדי לפנות לקהל שלו שאולי יתחבר קצת לקול חי ולחרדים
                  מהצרי -- סגנון קצת מזרחי מידי כדי להיות מקום ראשון בקול החדש - מי שמבין - מבין
                  בורן -- לטעמי הכי אהבתי -- הוא היה מצוין -- אבל כנראה צעיר מידי
                  מה נשאר ?? --ענבל
                  נחמד למראה - מראה ישיבתי קלאסי - בשל מבחינת הגיל שלו -- לכן היה הכי מתאים שיזכה
                  בעתיד -- ברור לי שנשמע הכי הרבה מבורן -- ומענבל פחות

                  יוסי גחוןי כ.פ.כ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  👍
                  3
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אוהבת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת
                    #429

                    ושלי:)
                    ענבל- אין מה לומר היה ביצוע מהמהמם, אהבתי את ההתחלה וסוף סוף זה היה משהו מקפיץ (שבסוף כל אחד צריך לתת את כל הסגנונות)יש לו מראה קלאסי לזמר חתונות מצליח, ואין מה לומר היה ביצוע מעולה לדעתי. יש לו קול מטורףףף אהבתי ממש מהרגע הראשון. וישר בסוף הביצוע שלו אמרתי הוא חייב להיות הזוכה, שמחה שקלעתי😊
                    שרמן- צבע קול מאוד מסוים, מי שמתחבר מתחבר מהשניה הראשונה ומי שלא אז לא. לדעתי היה לו ביצועים הרבה יותר טובים במהלך התחרות מאשר בגמר. אבל הוא באמת עונה לתואר הקול החדש מה שאחרים טובים אבל הם לא קול חדש.
                    מהצרי- מזרחי חזק, עניין של טעם.. אבל הוא תותח ממש, הביצוע היה אש!! נס שהוא הגיע לגמר, כל הזמן רציתי אותו בגמר.
                    בורן- טוב, יש לו שואו אדיר והוא צעיר וסוחף (מזכיר לי קצת את יואלי דיקמן איך שכולם מתלהבים עליו - מעניין אם רק לי..) הבתים היו נחמדים, לא משהו.. אבל בפזמון הוא הפציץץץץץץ הוא באמת הביא משהו נדיר!! והוא תותח על, ובטוח עוד נשמע ממנו הרבה. כל העונה חכיתי מי יהיה זה שיבצע את השיר הזה, זה היה ברור לי שהוא יהיה איפשהו בתחרות.. חיכיתי לו:)
                    אבר- צפוי שמשהו שנפל לא יזכה בגמר, הגלל הזה היה דבילי ממש לדעתי חסר טעם, אם כי שמחה בשבילו שהיה לו את האפשרות. הביצוע היה טוב! לא היה בו משהו מיוחד אבל, ביצוע לאודישן ואולי לראש בראש לדעתי.., בגמר הוא היה צריך להפציץ בכל דרך שהוא רואה בה לנכון. ענבל עם השיר שרמן עם הסקספון ובורן כנל עם השיר, הם הביאו ביצועים שהם לא היו יכולים לעשות בקול חי, וזה ביצוע שלגמרי הוא יכול לשים אותו גם בשלבי התחרות. מקווה שהובנתי:) טוב שאשתו מסכימה לו להגיע במהלך השבע ברכות😁
                    אגב, את הפרשנות שלי כתבתי לפני ששמעתי את דעת השופטים, וממש התלהבתי שקלעתי פחות או יותר:)
                    ובגדול בכללי @אילן-פ צודק לגמרי!! כל מילה.
                    לגבי המאסטרו,

                    @אבי-לוי כתב בהקול החדש!:

                    העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

                    אני גם מבואסת. לא אהבתי את העונה. כי לדעתי משהו שמתחרה על הקול לא יכול להתחרות עם משהו שמנגן בחצוצרה,לוידת.. לא אהבתי בכלל את הקונספט אף פעם.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    2
                    • אילן פא אילן פ

                      @הדרי
                      טוב
                      פרשנות שלי לגמר -- אולי ישמע קצת מעצבן --מחילה מראש
                      לדעתי כל אלו שהגיעו לגמר היו מצויינים באותה רמה --כל אחד עם בסגנון שלו --וממש קשה להשוות מי יותר טוב --כי זה כבר עניין של טעם אישי
                      ההסתכלות היתה יותר הנתונים הכלליים --מי נראה הכי מתאים לזכות ?
                      בלי שום קשר לעדיפות של רמת שירה ?-- אני כבר הפסקתי להיות תמים בקטע הזה
                      בגלל זה להבנתי --היה דיי שקוף מי יזכה -- וסומן מראש
                      שרמן ---לא מזוהה עם הציבור החרדי --לכן לא מתאים למקום ראשון
                      רצו שיעלה לגמר כדי לפנות לקהל שלו שאולי יתחבר קצת לקול חי ולחרדים
                      מהצרי -- סגנון קצת מזרחי מידי כדי להיות מקום ראשון בקול החדש - מי שמבין - מבין
                      בורן -- לטעמי הכי אהבתי -- הוא היה מצוין -- אבל כנראה צעיר מידי
                      מה נשאר ?? --ענבל
                      נחמד למראה - מראה ישיבתי קלאסי - בשל מבחינת הגיל שלו -- לכן היה הכי מתאים שיזכה
                      בעתיד -- ברור לי שנשמע הכי הרבה מבורן -- ומענבל פחות

                      יוסי גחוןי מנותק
                      יוסי גחוןי מנותק
                      יוסי גחון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי גחון
                      #430

                      @אילן-פ מסכים עם כל מילה
                      נ.ב כבר באודישן של שרמן היה נראה שאחד מהשופטים פחות מתלהב ממנו (אפילו נגרמה שם איזו סערה קטנה), וכמו שכתבת הוא הגיע לגמר בשביל להגיד שמקבלים גם את הציבור הדתי...

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • יוסי גחוןי יוסי גחון

                        @אילן-פ מסכים עם כל מילה
                        נ.ב כבר באודישן של שרמן היה נראה שאחד מהשופטים פחות מתלהב ממנו (אפילו נגרמה שם איזו סערה קטנה), וכמו שכתבת הוא הגיע לגמר בשביל להגיד שמקבלים גם את הציבור הדתי...

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אוהבת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #431

                        @יוסי-גחון כתב בהקול החדש!:

                        הוא הגיע לגמר בשביל להגיד שמקבלים גם את הציבור הדתי...

                        יש לו קול טוב, ובהחלט אם הוא היה חרדי הוא היה יכול להגיע לגמר לגמרי בזכות הקול שלו.
                        במקרה הספציפי הזה באמת היו יותר טובים והגיוני שזה נגוע..
                        אבל לא להוריד. הוא היה טוב ממש!!

                        יוסי גחוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        2
                        • א אוהבת

                          @יוסי-גחון כתב בהקול החדש!:

                          הוא הגיע לגמר בשביל להגיד שמקבלים גם את הציבור הדתי...

                          יש לו קול טוב, ובהחלט אם הוא היה חרדי הוא היה יכול להגיע לגמר לגמרי בזכות הקול שלו.
                          במקרה הספציפי הזה באמת היו יותר טובים והגיוני שזה נגוע..
                          אבל לא להוריד. הוא היה טוב ממש!!

                          יוסי גחוןי מנותק
                          יוסי גחוןי מנותק
                          יוסי גחון
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #432

                          @אוהבת ברור שהוא הגיע כי יש לו קול טוב, והסיבה שהעלו אותו לגמר ולא העיפו אותו זה בגלל שרצו להגיד שמקבלים את הציבור הדתי
                          כמובן שהכל זה ע"פ ההיגיון הפשוט שלי ואיך שאני רואה את הדברים
                          וכמובן שבאופן כללי התחרות הייתה מדהימה בעיני!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          2
                          • אבי לויא אבי לוי

                            @הדרי כתב בהקול החדש!:

                            העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

                            @תשרי כתב בהקול החדש!:

                            למישהו יש כח לתחרות מאסטרו עכשיו?

                            אני דווקא כן אהבתי את המאסטרו, יותר את ההפקה ואת השופטים ואת המתמודים,
                            אבל לא נראה לי שהפעם זה יהיה באולפן של ערוץ 14, כנראה זה יהיה באולפן החדש של קול חי שהוא פחות מוצלח,
                            וגם ההגדרה של החתחרות הזאת לא מספיק ברורה, כמו שדיברו פה בעבר.

                            אילן פא מנותק
                            אילן פא מנותק
                            אילן פ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #433

                            @אבי-לוי כתב בהקול החדש!:

                            @הדרי כתב בהקול החדש!:

                            העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

                            מי אמר שהתחרות הבאה מאסטרו ? -- ככה אתם חושבים ? או ששמעתם מטוקר ?
                            כי אם זה לפי הסדר אז אולי צריך להיות --- "המלחינים"

                            הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אילן פא אילן פ

                              @אבי-לוי כתב בהקול החדש!:

                              @הדרי כתב בהקול החדש!:

                              העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

                              מי אמר שהתחרות הבאה מאסטרו ? -- ככה אתם חושבים ? או ששמעתם מטוקר ?
                              כי אם זה לפי הסדר אז אולי צריך להיות --- "המלחינים"

                              הדריה מנותק
                              הדריה מנותק
                              הדרי
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #434

                              @אילן-פ
                              טוקר אמר בגמר "כבדרך אגב..."

                              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              1
                              • אילן פא אילן פ

                                @הדרי
                                טוב
                                פרשנות שלי לגמר -- אולי ישמע קצת מעצבן --מחילה מראש
                                לדעתי כל אלו שהגיעו לגמר היו מצויינים באותה רמה --כל אחד עם בסגנון שלו --וממש קשה להשוות מי יותר טוב --כי זה כבר עניין של טעם אישי
                                ההסתכלות היתה יותר הנתונים הכלליים --מי נראה הכי מתאים לזכות ?
                                בלי שום קשר לעדיפות של רמת שירה ?-- אני כבר הפסקתי להיות תמים בקטע הזה
                                בגלל זה להבנתי --היה דיי שקוף מי יזכה -- וסומן מראש
                                שרמן ---לא מזוהה עם הציבור החרדי --לכן לא מתאים למקום ראשון
                                רצו שיעלה לגמר כדי לפנות לקהל שלו שאולי יתחבר קצת לקול חי ולחרדים
                                מהצרי -- סגנון קצת מזרחי מידי כדי להיות מקום ראשון בקול החדש - מי שמבין - מבין
                                בורן -- לטעמי הכי אהבתי -- הוא היה מצוין -- אבל כנראה צעיר מידי
                                מה נשאר ?? --ענבל
                                נחמד למראה - מראה ישיבתי קלאסי - בשל מבחינת הגיל שלו -- לכן היה הכי מתאים שיזכה
                                בעתיד -- ברור לי שנשמע הכי הרבה מבורן -- ומענבל פחות

                                כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #435

                                @אילן-פ מסכימה עם כל מילה
                                בסופו של דבר בוחרים את מי שהכי 'פוטוגני' שינצח....
                                ולדעתי רובם שם היו ממש טובים, לא היו פערים משמעותיים בין המתמודדים שהיו בגמר.

                                האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • חדשות המוזיקהח מנותק
                                  חדשות המוזיקהח מנותק
                                  חדשות המוזיקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #436

                                  מספר טלפון של ישראל אבר אישי 053-5580084

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    אוהבת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #437

                                    מסכמים את הקול החדש- מוצ"ש חי.
                                    https://www.youtube.com/watch?v=mY-QNq9mcCE

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • D מנותק
                                      D מנותק
                                      dani245
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #438

                                      https://send.magicode.me/send-file/file/c9e7676de2efe87****68956acf629eb3ffdf275f26a/view
                                      להוריד כוכביות

                                      מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • D dani245

                                        https://send.magicode.me/send-file/file/c9e7676de2efe87****68956acf629eb3ffdf275f26a/view
                                        להוריד כוכביות

                                        מוח שליט על הלבמ מנותק
                                        מוח שליט על הלבמ מנותק
                                        מוח שליט על הלב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #439

                                        @dani245 ואוווווווווווווווווווו הם מטורפים מי הכי מצליח היום?

                                        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                        יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                                          @dani245 ואוווווווווווווווווווו הם מטורפים מי הכי מצליח היום?

                                          יונמיוזיקי מנותק
                                          יונמיוזיקי מנותק
                                          יונמיוזיק
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #440

                                          @מוח-שליט-על-הלב יהודה בורן יש לו הכי הרבה אירועים לבינתיים.

                                          שווה לכם לעקוב!
                                          חכם.gif

                                          מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול