דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. הקול החדש!

הקול החדש!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
444 פוסטים 71 כותבים 40.6k צפיות 15 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילן פא אילן פ

    @הדרי
    טוב
    פרשנות שלי לגמר -- אולי ישמע קצת מעצבן --מחילה מראש
    לדעתי כל אלו שהגיעו לגמר היו מצויינים באותה רמה --כל אחד עם בסגנון שלו --וממש קשה להשוות מי יותר טוב --כי זה כבר עניין של טעם אישי
    ההסתכלות היתה יותר הנתונים הכלליים --מי נראה הכי מתאים לזכות ?
    בלי שום קשר לעדיפות של רמת שירה ?-- אני כבר הפסקתי להיות תמים בקטע הזה
    בגלל זה להבנתי --היה דיי שקוף מי יזכה -- וסומן מראש
    שרמן ---לא מזוהה עם הציבור החרדי --לכן לא מתאים למקום ראשון
    רצו שיעלה לגמר כדי לפנות לקהל שלו שאולי יתחבר קצת לקול חי ולחרדים
    מהצרי -- סגנון קצת מזרחי מידי כדי להיות מקום ראשון בקול החדש - מי שמבין - מבין
    בורן -- לטעמי הכי אהבתי -- הוא היה מצוין -- אבל כנראה צעיר מידי
    מה נשאר ?? --ענבל
    נחמד למראה - מראה ישיבתי קלאסי - בשל מבחינת הגיל שלו -- לכן היה הכי מתאים שיזכה
    בעתיד -- ברור לי שנשמע הכי הרבה מבורן -- ומענבל פחות

    יוסי גחוןי מנותק
    יוסי גחוןי מנותק
    יוסי גחון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי גחון
    #430

    @אילן-פ מסכים עם כל מילה
    נ.ב כבר באודישן של שרמן היה נראה שאחד מהשופטים פחות מתלהב ממנו (אפילו נגרמה שם איזו סערה קטנה), וכמו שכתבת הוא הגיע לגמר בשביל להגיד שמקבלים גם את הציבור הדתי...

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • יוסי גחוןי יוסי גחון

      @אילן-פ מסכים עם כל מילה
      נ.ב כבר באודישן של שרמן היה נראה שאחד מהשופטים פחות מתלהב ממנו (אפילו נגרמה שם איזו סערה קטנה), וכמו שכתבת הוא הגיע לגמר בשביל להגיד שמקבלים גם את הציבור הדתי...

      א מנותק
      א מנותק
      אוהבת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #431

      @יוסי-גחון כתב בהקול החדש!:

      הוא הגיע לגמר בשביל להגיד שמקבלים גם את הציבור הדתי...

      יש לו קול טוב, ובהחלט אם הוא היה חרדי הוא היה יכול להגיע לגמר לגמרי בזכות הקול שלו.
      במקרה הספציפי הזה באמת היו יותר טובים והגיוני שזה נגוע..
      אבל לא להוריד. הוא היה טוב ממש!!

      יוסי גחוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      2
      • א אוהבת

        @יוסי-גחון כתב בהקול החדש!:

        הוא הגיע לגמר בשביל להגיד שמקבלים גם את הציבור הדתי...

        יש לו קול טוב, ובהחלט אם הוא היה חרדי הוא היה יכול להגיע לגמר לגמרי בזכות הקול שלו.
        במקרה הספציפי הזה באמת היו יותר טובים והגיוני שזה נגוע..
        אבל לא להוריד. הוא היה טוב ממש!!

        יוסי גחוןי מנותק
        יוסי גחוןי מנותק
        יוסי גחון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #432

        @אוהבת ברור שהוא הגיע כי יש לו קול טוב, והסיבה שהעלו אותו לגמר ולא העיפו אותו זה בגלל שרצו להגיד שמקבלים את הציבור הדתי
        כמובן שהכל זה ע"פ ההיגיון הפשוט שלי ואיך שאני רואה את הדברים
        וכמובן שבאופן כללי התחרות הייתה מדהימה בעיני!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        2
        • אבי לויא אבי לוי

          @הדרי כתב בהקול החדש!:

          העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

          @תשרי כתב בהקול החדש!:

          למישהו יש כח לתחרות מאסטרו עכשיו?

          אני דווקא כן אהבתי את המאסטרו, יותר את ההפקה ואת השופטים ואת המתמודים,
          אבל לא נראה לי שהפעם זה יהיה באולפן של ערוץ 14, כנראה זה יהיה באולפן החדש של קול חי שהוא פחות מוצלח,
          וגם ההגדרה של החתחרות הזאת לא מספיק ברורה, כמו שדיברו פה בעבר.

          אילן פא מנותק
          אילן פא מנותק
          אילן פ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #433

          @אבי-לוי כתב בהקול החדש!:

          @הדרי כתב בהקול החדש!:

          העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

          מי אמר שהתחרות הבאה מאסטרו ? -- ככה אתם חושבים ? או ששמעתם מטוקר ?
          כי אם זה לפי הסדר אז אולי צריך להיות --- "המלחינים"

          הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אילן פא אילן פ

            @אבי-לוי כתב בהקול החדש!:

            @הדרי כתב בהקול החדש!:

            העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

            מי אמר שהתחרות הבאה מאסטרו ? -- ככה אתם חושבים ? או ששמעתם מטוקר ?
            כי אם זה לפי הסדר אז אולי צריך להיות --- "המלחינים"

            הדריה מנותק
            הדריה מנותק
            הדרי
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #434

            @אילן-פ
            טוקר אמר בגמר "כבדרך אגב..."

            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            1
            • אילן פא אילן פ

              @הדרי
              טוב
              פרשנות שלי לגמר -- אולי ישמע קצת מעצבן --מחילה מראש
              לדעתי כל אלו שהגיעו לגמר היו מצויינים באותה רמה --כל אחד עם בסגנון שלו --וממש קשה להשוות מי יותר טוב --כי זה כבר עניין של טעם אישי
              ההסתכלות היתה יותר הנתונים הכלליים --מי נראה הכי מתאים לזכות ?
              בלי שום קשר לעדיפות של רמת שירה ?-- אני כבר הפסקתי להיות תמים בקטע הזה
              בגלל זה להבנתי --היה דיי שקוף מי יזכה -- וסומן מראש
              שרמן ---לא מזוהה עם הציבור החרדי --לכן לא מתאים למקום ראשון
              רצו שיעלה לגמר כדי לפנות לקהל שלו שאולי יתחבר קצת לקול חי ולחרדים
              מהצרי -- סגנון קצת מזרחי מידי כדי להיות מקום ראשון בקול החדש - מי שמבין - מבין
              בורן -- לטעמי הכי אהבתי -- הוא היה מצוין -- אבל כנראה צעיר מידי
              מה נשאר ?? --ענבל
              נחמד למראה - מראה ישיבתי קלאסי - בשל מבחינת הגיל שלו -- לכן היה הכי מתאים שיזכה
              בעתיד -- ברור לי שנשמע הכי הרבה מבורן -- ומענבל פחות

              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #435

              @אילן-פ מסכימה עם כל מילה
              בסופו של דבר בוחרים את מי שהכי 'פוטוגני' שינצח....
              ולדעתי רובם שם היו ממש טובים, לא היו פערים משמעותיים בין המתמודדים שהיו בגמר.

              האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • חדשות המוזיקהח מנותק
                חדשות המוזיקהח מנותק
                חדשות המוזיקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #436

                מספר טלפון של ישראל אבר אישי 053-5580084

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אוהבת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #437

                  מסכמים את הקול החדש- מוצ"ש חי.
                  https://www.youtube.com/watch?v=mY-QNq9mcCE

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • D מנותק
                    D מנותק
                    dani245
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #438

                    https://send.magicode.me/send-file/file/c9e7676de2efe87****68956acf629eb3ffdf275f26a/view
                    להוריד כוכביות

                    מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • D dani245

                      https://send.magicode.me/send-file/file/c9e7676de2efe87****68956acf629eb3ffdf275f26a/view
                      להוריד כוכביות

                      מוח שליט על הלבמ מנותק
                      מוח שליט על הלבמ מנותק
                      מוח שליט על הלב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #439

                      @dani245 ואוווווווווווווווווווו הם מטורפים מי הכי מצליח היום?

                      אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                      יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                        @dani245 ואוווווווווווווווווווו הם מטורפים מי הכי מצליח היום?

                        יונמיוזיקי מנותק
                        יונמיוזיקי מנותק
                        יונמיוזיק
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #440

                        @מוח-שליט-על-הלב יהודה בורן יש לו הכי הרבה אירועים לבינתיים.

                        שווה לכם לעקוב!
                        חכם.gif

                        מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                          @מוח-שליט-על-הלב יהודה בורן יש לו הכי הרבה אירועים לבינתיים.

                          מוח שליט על הלבמ מנותק
                          מוח שליט על הלבמ מנותק
                          מוח שליט על הלב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #441

                          @יונמיוזיק כתב בהקול החדש!:

                          יהודה בורן יש לו הכי הרבה אירועים לבינתיים.

                          אבל הבנתי שזה לא באמת אירועים זה כאילו לקפוץ לשיר אחד או שתיים
                          וגם סתם טוקר דוחף אותו לכל מקום וגם זה לשיר אחד שתיים לא משהו גדול

                          אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                          יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                            @יונמיוזיק כתב בהקול החדש!:

                            יהודה בורן יש לו הכי הרבה אירועים לבינתיים.

                            אבל הבנתי שזה לא באמת אירועים זה כאילו לקפוץ לשיר אחד או שתיים
                            וגם סתם טוקר דוחף אותו לכל מקום וגם זה לשיר אחד שתיים לא משהו גדול

                            יונמיוזיקי מנותק
                            יונמיוזיקי מנותק
                            יונמיוזיק
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #442

                            @מוח-שליט-על-הלב ומהצרי וענבל?

                            שווה לכם לעקוב!
                            חכם.gif

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ארי גא מנותק
                              ארי גא מנותק
                              ארי ג
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #443

                              בוגר הקול החדש שר שלום מהצרי בסינגל חדש להתגלות
                              שר שלום מהצרי- להתגלות.mp3

                              "אנשים ישכחו את מעשיכם
                              אבל יזכרו איך הרגישו בזכותכם"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אבי לויא מחובר
                                אבי לויא מחובר
                                אבי לוי
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #444

                                בוגר הקול החדש דודי פרישמן בסינגל חדש - רשות
                                רשות | דודי פרישמן & יגאל לאופר
                                נכתב ממקום מאוד שקט.
                                בלי תשובות גדולות,
                                רק תודה על הקול שלא נדם,
                                ובקשה אחת:
                                שאהיה כלי.

                                תפילה על קול שלא נדם,
                                על נשמה שמרגישה,
                                ועל הידיעה שהכול – באמת הכול – ממך.
                                https://www.youtube.com/watch?v=HT5oMYdVtS8&list=RDHT5oMYdVtS8&start_radio=1

                                למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות
                                תגובה
                                • תגובה כנושא
                                התחברו כדי לפרסם תגובה
                                • מהישן לחדש
                                • מהחדש לישן
                                • הכי הרבה הצבעות


                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • לא נקרא 0
                                • פוסטים אחרונים
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • שליחת פנייה לניהול