הקול החדש!
-
@הדרי
טוב
פרשנות שלי לגמר -- אולי ישמע קצת מעצבן --מחילה מראש
לדעתי כל אלו שהגיעו לגמר היו מצויינים באותה רמה --כל אחד עם בסגנון שלו --וממש קשה להשוות מי יותר טוב --כי זה כבר עניין של טעם אישי
ההסתכלות היתה יותר הנתונים הכלליים --מי נראה הכי מתאים לזכות ?
בלי שום קשר לעדיפות של רמת שירה ?-- אני כבר הפסקתי להיות תמים בקטע הזה
בגלל זה להבנתי --היה דיי שקוף מי יזכה -- וסומן מראש
שרמן ---לא מזוהה עם הציבור החרדי --לכן לא מתאים למקום ראשון
רצו שיעלה לגמר כדי לפנות לקהל שלו שאולי יתחבר קצת לקול חי ולחרדים
מהצרי -- סגנון קצת מזרחי מידי כדי להיות מקום ראשון בקול החדש - מי שמבין - מבין
בורן -- לטעמי הכי אהבתי -- הוא היה מצוין -- אבל כנראה צעיר מידי
מה נשאר ?? --ענבל
נחמד למראה - מראה ישיבתי קלאסי - בשל מבחינת הגיל שלו -- לכן היה הכי מתאים שיזכה
בעתיד -- ברור לי שנשמע הכי הרבה מבורן -- ומענבל פחות -
@אילן-פ מסכים עם כל מילה
נ.ב כבר באודישן של שרמן היה נראה שאחד מהשופטים פחות מתלהב ממנו (אפילו נגרמה שם איזו סערה קטנה), וכמו שכתבת הוא הגיע לגמר בשביל להגיד שמקבלים גם את הציבור הדתי...@יוסי-גחון כתב בהקול החדש!:
הוא הגיע לגמר בשביל להגיד שמקבלים גם את הציבור הדתי...
יש לו קול טוב, ובהחלט אם הוא היה חרדי הוא היה יכול להגיע לגמר לגמרי בזכות הקול שלו.
במקרה הספציפי הזה באמת היו יותר טובים והגיוני שזה נגוע..
אבל לא להוריד. הוא היה טוב ממש!! -
@יוסי-גחון כתב בהקול החדש!:
הוא הגיע לגמר בשביל להגיד שמקבלים גם את הציבור הדתי...
יש לו קול טוב, ובהחלט אם הוא היה חרדי הוא היה יכול להגיע לגמר לגמרי בזכות הקול שלו.
במקרה הספציפי הזה באמת היו יותר טובים והגיוני שזה נגוע..
אבל לא להוריד. הוא היה טוב ממש!! -
@הדרי כתב בהקול החדש!:
העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...
@תשרי כתב בהקול החדש!:
למישהו יש כח לתחרות מאסטרו עכשיו?
אני דווקא כן אהבתי את המאסטרו, יותר את ההפקה ואת השופטים ואת המתמודים,
אבל לא נראה לי שהפעם זה יהיה באולפן של ערוץ 14, כנראה זה יהיה באולפן החדש של קול חי שהוא פחות מוצלח,
וגם ההגדרה של החתחרות הזאת לא מספיק ברורה, כמו שדיברו פה בעבר.@אבי-לוי כתב בהקול החדש!:
@הדרי כתב בהקול החדש!:
העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...
מי אמר שהתחרות הבאה מאסטרו ? -- ככה אתם חושבים ? או ששמעתם מטוקר ?
כי אם זה לפי הסדר אז אולי צריך להיות --- "המלחינים" -
@אבי-לוי כתב בהקול החדש!:
@הדרי כתב בהקול החדש!:
העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...
מי אמר שהתחרות הבאה מאסטרו ? -- ככה אתם חושבים ? או ששמעתם מטוקר ?
כי אם זה לפי הסדר אז אולי צריך להיות --- "המלחינים" -
@הדרי
טוב
פרשנות שלי לגמר -- אולי ישמע קצת מעצבן --מחילה מראש
לדעתי כל אלו שהגיעו לגמר היו מצויינים באותה רמה --כל אחד עם בסגנון שלו --וממש קשה להשוות מי יותר טוב --כי זה כבר עניין של טעם אישי
ההסתכלות היתה יותר הנתונים הכלליים --מי נראה הכי מתאים לזכות ?
בלי שום קשר לעדיפות של רמת שירה ?-- אני כבר הפסקתי להיות תמים בקטע הזה
בגלל זה להבנתי --היה דיי שקוף מי יזכה -- וסומן מראש
שרמן ---לא מזוהה עם הציבור החרדי --לכן לא מתאים למקום ראשון
רצו שיעלה לגמר כדי לפנות לקהל שלו שאולי יתחבר קצת לקול חי ולחרדים
מהצרי -- סגנון קצת מזרחי מידי כדי להיות מקום ראשון בקול החדש - מי שמבין - מבין
בורן -- לטעמי הכי אהבתי -- הוא היה מצוין -- אבל כנראה צעיר מידי
מה נשאר ?? --ענבל
נחמד למראה - מראה ישיבתי קלאסי - בשל מבחינת הגיל שלו -- לכן היה הכי מתאים שיזכה
בעתיד -- ברור לי שנשמע הכי הרבה מבורן -- ומענבל פחות -
מספר טלפון של ישראל אבר אישי 053-5580084
-
https://send.magicode.me/send-file/file/c9e7676de2efe87****68956acf629eb3ffdf275f26a/view
להוריד כוכביות@dani245 ואוווווווווווווווווווו הם מטורפים מי הכי מצליח היום?
-
@dani245 ואוווווווווווווווווווו הם מטורפים מי הכי מצליח היום?
@מוח-שליט-על-הלב יהודה בורן יש לו הכי הרבה אירועים לבינתיים.
-
@מוח-שליט-על-הלב יהודה בורן יש לו הכי הרבה אירועים לבינתיים.
@יונמיוזיק כתב בהקול החדש!:
יהודה בורן יש לו הכי הרבה אירועים לבינתיים.
אבל הבנתי שזה לא באמת אירועים זה כאילו לקפוץ לשיר אחד או שתיים
וגם סתם טוקר דוחף אותו לכל מקום וגם זה לשיר אחד שתיים לא משהו גדול -
@יונמיוזיק כתב בהקול החדש!:
יהודה בורן יש לו הכי הרבה אירועים לבינתיים.
אבל הבנתי שזה לא באמת אירועים זה כאילו לקפוץ לשיר אחד או שתיים
וגם סתם טוקר דוחף אותו לכל מקום וגם זה לשיר אחד שתיים לא משהו גדול@מוח-שליט-על-הלב ומהצרי וענבל?
-
בוגר הקול החדש שר שלום מהצרי בסינגל חדש להתגלות
שר שלום מהצרי- להתגלות.mp3 -
בוגר הקול החדש דודי פרישמן בסינגל חדש - רשות
רשות | דודי פרישמן & יגאל לאופר
נכתב ממקום מאוד שקט.
בלי תשובות גדולות,
רק תודה על הקול שלא נדם,
ובקשה אחת:
שאהיה כלי.תפילה על קול שלא נדם,
על נשמה שמרגישה,
ועל הידיעה שהכול – באמת הכול – ממך.
https://www.youtube.com/watch?v=HT5oMYdVtS8&list=RDHT5oMYdVtS8&start_radio=1
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
