המאסטרו 2 | קול חי
-
מי אמר? איך נרשמים?
-
מי אמר? איך נרשמים?
@חדשות-המוזיקה כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:
מי אמר?
בגמר טוקר אמר את זה בכדרך אגב,
@חדשות-המוזיקה כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:איך נרשמים?
לקראת התחרות יפרסמו איך נרשמים.
-
@חדשות-המוזיקה כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:
מי אמר?
בגמר טוקר אמר את זה בכדרך אגב,
@חדשות-המוזיקה כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:איך נרשמים?
לקראת התחרות יפרסמו איך נרשמים.
-
@אבי-לוי כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:
בכדרך אגב
לא הבנתי מה הסגנון של התוכנית הזאת, שירה? נגינה? יצירת שירים?
@דוד-33 כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:
לא הבנתי מה הסגנון של התוכנית הזאת, שירה? נגינה? יצירת שירים?
הכל
כבר היה עונה אחת כזו -
@דוד-33 כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:
לא הבנתי מה הסגנון של התוכנית הזאת, שירה? נגינה? יצירת שירים?
הכל
כבר היה עונה אחת כזו@אחות-קטנה כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:
כבר היה עונה אחת כזו
אני יודע.
אם זה גם שירה אז את "הקול הבא/החדש"
אם זה גם נגינה אז יש את "הקלידנים"
אם זה גם הלחנה אז יש את "המלחינים" -
@אחות-קטנה כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:
כבר היה עונה אחת כזו
אני יודע.
אם זה גם שירה אז את "הקול הבא/החדש"
אם זה גם נגינה אז יש את "הקלידנים"
אם זה גם הלחנה אז יש את "המלחינים"@דוד-33 כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:
@אחות-קטנה כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:
כבר היה עונה אחת כזו
אני יודע.
אם זה גם שירה אז את "הקול הבא/החדש"
אם זה גם נגינה אז יש את "הקלידנים"
אם זה גם הלחנה אז יש את "המלחינים"אכן
זו שאלה שנשאלה כבר בזמנו
לדעתי זו תוכנית למוזיקאים שאינם קלידנים/מלחינים/שרים
אלא מנגנים על כל מיני כלים אחרים כדוג' צור סגל והמנדולינה או הכנר שניצח (לא זוכרת את שמו...)
מעבדים
או זמרים יוצרים (למרות שגם בקול החדש היו כאלו) -
@דוד-33 כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:
@אחות-קטנה כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:
כבר היה עונה אחת כזו
אני יודע.
אם זה גם שירה אז את "הקול הבא/החדש"
אם זה גם נגינה אז יש את "הקלידנים"
אם זה גם הלחנה אז יש את "המלחינים"אכן
זו שאלה שנשאלה כבר בזמנו
לדעתי זו תוכנית למוזיקאים שאינם קלידנים/מלחינים/שרים
אלא מנגנים על כל מיני כלים אחרים כדוג' צור סגל והמנדולינה או הכנר שניצח (לא זוכרת את שמו...)
מעבדים
או זמרים יוצרים (למרות שגם בקול החדש היו כאלו)@אחות-קטנה נכון.
היה שם גם את ההוא המעבד.
שעשה עם השניצל פסטה משהו זכור לי....
חיים פלאם, הוא היה טוב!!!!אבל באמת הקונספט של התוכנית לא ברור.
אף אחד גם לא מידי אוהב אותה, אז מה העניין?
אבל אולי יעשו שם משהו חדש. כי הם כבר יודעים את החסרונות של העונה הקודמת ולומדים ממנה לעונה הבאה..
אולי יהיה בזה קונספט שונה ומעניין יותר -
@לוי-ל כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:
בוודאות שיוחנן בלייך גאון וטוב פי חמש מחיים פלאם
מי אמר שלא?
רק אמרתי שחיים פלאם היה טוב.
ואגב לדעתי הוא גם הגיע לגמר בגלל המקצוע שלו, כלומר שיהיה הרבה סגנונות בגמר כיהיה למאסטרו:)@לוי-ל כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:
הוא פשוט לא הצליח להוכיח את זה שם
מזתומרת?
הוא עשה עיבודים מגניבים, לא כמו יוחנן בלייך. לא משווה.
הוא היה מעולה בסגנון שלו. -
@אוהבת מה שזה אומר
זה שיוחנן בלייך היה יכול לעשות משהו פי חמש טוב מבלייך ואני יודע את זה כי אני עוקב אחריו ביוטיוב וכו', אבל משום מה לא הלך לו, דבר שני מבחינת עומק מוזיקלי יוחנן היה הרבה יותר טוב -
@לוי-ל מה, יוחנן בלייך גם היה במאסטרו?
לא זוכרת...
אם זה היה כוונתך שהוא היה ופלאם המשיך והוא לא, אז הגיוני שאתה צודק.
לא היה זכור לי שהוא היה בתחרות גם..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות