דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. המאסטרו 2 | קול חי

המאסטרו 2 | קול חי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
15 פוסטים 7 כותבים 884 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אבי לויא אבי לוי

    @חדשות-המוזיקה כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:

    מי אמר?

    בגמר טוקר אמר את זה בכדרך אגב,
    @חדשות-המוזיקה כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:

    איך נרשמים?

    לקראת התחרות יפרסמו איך נרשמים.

    דוד 33ד מנותק
    דוד 33ד מנותק
    דוד 33
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #5

    @אבי-לוי כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:

    בכדרך אגב

    לא הבנתי מה הסגנון של התוכנית הזאת, שירה? נגינה? יצירת שירים?

    אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • דוד 33ד דוד 33

      @אבי-לוי כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:

      בכדרך אגב

      לא הבנתי מה הסגנון של התוכנית הזאת, שירה? נגינה? יצירת שירים?

      אחות קטנהא מנותק
      אחות קטנהא מנותק
      אחות קטנה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      @דוד-33 כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:

      לא הבנתי מה הסגנון של התוכנית הזאת, שירה? נגינה? יצירת שירים?

      הכל
      כבר היה עונה אחת כזו

      החיים מנגינה!
      התדעו להלחינה?

      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אחות קטנהא אחות קטנה

        @דוד-33 כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:

        לא הבנתי מה הסגנון של התוכנית הזאת, שירה? נגינה? יצירת שירים?

        הכל
        כבר היה עונה אחת כזו

        דוד 33ד מנותק
        דוד 33ד מנותק
        דוד 33
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
        #7

        @אחות-קטנה כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:

        כבר היה עונה אחת כזו

        אני יודע.

        אם זה גם שירה אז את "הקול הבא/החדש"
        אם זה גם נגינה אז יש את "הקלידנים"
        אם זה גם הלחנה אז יש את "המלחינים"

        אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • דוד 33ד דוד 33

          @אחות-קטנה כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:

          כבר היה עונה אחת כזו

          אני יודע.

          אם זה גם שירה אז את "הקול הבא/החדש"
          אם זה גם נגינה אז יש את "הקלידנים"
          אם זה גם הלחנה אז יש את "המלחינים"

          אחות קטנהא מנותק
          אחות קטנהא מנותק
          אחות קטנה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @דוד-33 כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:

          @אחות-קטנה כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:

          כבר היה עונה אחת כזו

          אני יודע.

          אם זה גם שירה אז את "הקול הבא/החדש"
          אם זה גם נגינה אז יש את "הקלידנים"
          אם זה גם הלחנה אז יש את "המלחינים"

          אכן
          זו שאלה שנשאלה כבר בזמנו
          לדעתי זו תוכנית למוזיקאים שאינם קלידנים/מלחינים/שרים
          אלא מנגנים על כל מיני כלים אחרים כדוג' צור סגל והמנדולינה או הכנר שניצח (לא זוכרת את שמו...)
          מעבדים
          או זמרים יוצרים (למרות שגם בקול החדש היו כאלו)

          החיים מנגינה!
          התדעו להלחינה?

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אחות קטנהא אחות קטנה

            @דוד-33 כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:

            @אחות-קטנה כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:

            כבר היה עונה אחת כזו

            אני יודע.

            אם זה גם שירה אז את "הקול הבא/החדש"
            אם זה גם נגינה אז יש את "הקלידנים"
            אם זה גם הלחנה אז יש את "המלחינים"

            אכן
            זו שאלה שנשאלה כבר בזמנו
            לדעתי זו תוכנית למוזיקאים שאינם קלידנים/מלחינים/שרים
            אלא מנגנים על כל מיני כלים אחרים כדוג' צור סגל והמנדולינה או הכנר שניצח (לא זוכרת את שמו...)
            מעבדים
            או זמרים יוצרים (למרות שגם בקול החדש היו כאלו)

            א מנותק
            א מנותק
            אוהבת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            @אחות-קטנה נכון.
            היה שם גם את ההוא המעבד.
            שעשה עם השניצל פסטה משהו זכור לי....
            חיים פלאם, הוא היה טוב!!!!

            אבל באמת הקונספט של התוכנית לא ברור.
            אף אחד גם לא מידי אוהב אותה, אז מה העניין?
            אבל אולי יעשו שם משהו חדש. כי הם כבר יודעים את החסרונות של העונה הקודמת ולומדים ממנה לעונה הבאה..
            אולי יהיה בזה קונספט שונה ומעניין יותר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • לוי ל.ל מנותק
              לוי ל.ל מנותק
              לוי ל.
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @אוהבת בוודאות שיוחנן בלייך גאון וטוב פי חמש מחיים פלאם
              הוא פשוט לא הצליח להוכיח את זה שם

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • לוי ל.ל לוי ל.

                @אוהבת בוודאות שיוחנן בלייך גאון וטוב פי חמש מחיים פלאם
                הוא פשוט לא הצליח להוכיח את זה שם

                א מנותק
                א מנותק
                אוהבת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @לוי-ל כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:

                בוודאות שיוחנן בלייך גאון וטוב פי חמש מחיים פלאם

                מי אמר שלא?
                רק אמרתי שחיים פלאם היה טוב.
                ואגב לדעתי הוא גם הגיע לגמר בגלל המקצוע שלו, כלומר שיהיה הרבה סגנונות בגמר כיהיה למאסטרו:)

                @לוי-ל כתב בהמאסטרו 2 | קול חי:

                הוא פשוט לא הצליח להוכיח את זה שם

                מזתומרת?
                הוא עשה עיבודים מגניבים, לא כמו יוחנן בלייך. לא משווה.
                הוא היה מעולה בסגנון שלו.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • לוי ל.ל מנותק
                  לוי ל.ל מנותק
                  לוי ל.
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @אוהבת מה שזה אומר
                  זה שיוחנן בלייך היה יכול לעשות משהו פי חמש טוב מבלייך ואני יודע את זה כי אני עוקב אחריו ביוטיוב וכו', אבל משום מה לא הלך לו, דבר שני מבחינת עומק מוזיקלי יוחנן היה הרבה יותר טוב

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • לוי ל.ל לוי ל.

                    @אוהבת מה שזה אומר
                    זה שיוחנן בלייך היה יכול לעשות משהו פי חמש טוב מבלייך ואני יודע את זה כי אני עוקב אחריו ביוטיוב וכו', אבל משום מה לא הלך לו, דבר שני מבחינת עומק מוזיקלי יוחנן היה הרבה יותר טוב

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אוהבת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @לוי-ל מה, יוחנן בלייך גם היה במאסטרו?
                    לא זוכרת...
                    אם זה היה כוונתך שהוא היה ופלאם המשיך והוא לא, אז הגיוני שאתה צודק.
                    לא היה זכור לי שהוא היה בתחרות גם..

                    אבי לויא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אוהבת

                      @לוי-ל מה, יוחנן בלייך גם היה במאסטרו?
                      לא זוכרת...
                      אם זה היה כוונתך שהוא היה ופלאם המשיך והוא לא, אז הגיוני שאתה צודק.
                      לא היה זכור לי שהוא היה בתחרות גם..

                      אבי לויא מנותק
                      אבי לויא מנותק
                      אבי לוי
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @אוהבת https://www.youtube.com/watch?v=_qHuF2ORXc8

                      למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      2
                      • אלישמע צ.א מנותק
                        אלישמע צ.א מנותק
                        אלישמע צ.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15

                        יש חדש?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        תגובה
                        • תגובה כנושא
                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                        • מהישן לחדש
                        • מהחדש לישן
                        • הכי הרבה הצבעות


                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • לא נקרא 0
                        • פוסטים אחרונים
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • שליחת פנייה לניהול