מה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע
-
פעם ראשונה שאני מקשיב לו וואלה סבבה לא הפיל אותי מהכיסא
-
פעם ראשונה שאני מקשיב לו וואלה סבבה לא הפיל אותי מהכיסא
@מוח-שליט-על-הלב חבל כי הוא מלך
-
@מוח-שליט-על-הלב חבל כי הוא מלך
@זאלוני אז למה אפחד לא מכיר אותו
-
@זאלוני אז למה אפחד לא מכיר אותו
@מוח-שליט-על-הלב כל אדם בן 40 פלוס מכיר את האיש ואת המוזיקה שלו
-
@זאלוני אז למה אפחד לא מכיר אותו
@מוח-שליט-על-הלב בא נגיד ככה שאולי אתה לא מכיר כי כנראה אתה ליטאי, אצל החסידים הוא אגדה!!
-
@מוח-שליט-על-הלב בא נגיד ככה שאולי אתה לא מכיר כי כנראה אתה ליטאי, אצל החסידים הוא אגדה!!
@יהודה20 בעלזא וכ'ו.......
-
@מוח-שליט-על-הלב בא נגיד ככה שאולי אתה לא מכיר כי כנראה אתה ליטאי, אצל החסידים הוא אגדה!!
@יהודה20 כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:
אצל החסידים הוא אגדה!!
זה כי אצל החסידים יתחילו להקשיב למי שהרב'ה אומר לא בהכרח כי הוא משהו
-
@יהודה20 כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:
אצל החסידים הוא אגדה!!
זה כי אצל החסידים יתחילו להקשיב למי שהרב'ה אומר לא בהכרח כי הוא משהו
@מוח-שליט-על-הלב כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:
@יהודה20 כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:
אצל החסידים הוא אגדה!!
זה כי אצל החסידים יתחילו להקשיב למי שהרב'ה אומר לא בהכרח כי הוא משהו
טוב בסדר אני בכלל לא חסיד ואומר לך שהוא חד משמעית אגדה, בא נגיד ככה שכל השטיינמץ וסמאעט וזאנויל ומי שאתה לא מכיר, הכל בעיקר מגיע בסופו של דבר מירמיה דמן ומשה גולדמן
-
@מוח-שליט-על-הלב כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:
@יהודה20 כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:
אצל החסידים הוא אגדה!!
זה כי אצל החסידים יתחילו להקשיב למי שהרב'ה אומר לא בהכרח כי הוא משהו
טוב בסדר אני בכלל לא חסיד ואומר לך שהוא חד משמעית אגדה, בא נגיד ככה שכל השטיינמץ וסמאעט וזאנויל ומי שאתה לא מכיר, הכל בעיקר מגיע בסופו של דבר מירמיה דמן ומשה גולדמן
@יהודה20 מענין שלא שמענו עליו.....
אם הוא כזה שורשי היינו אמורים -
@מוח-שליט-על-הלב כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:
@יהודה20 כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:
אצל החסידים הוא אגדה!!
זה כי אצל החסידים יתחילו להקשיב למי שהרב'ה אומר לא בהכרח כי הוא משהו
טוב בסדר אני בכלל לא חסיד ואומר לך שהוא חד משמעית אגדה, בא נגיד ככה שכל השטיינמץ וסמאעט וזאנויל ומי שאתה לא מכיר, הכל בעיקר מגיע בסופו של דבר מירמיה דמן ומשה גולדמן
-
@יהודה20 מענין שלא שמענו עליו.....
אם הוא כזה שורשי היינו אמורים -
@יהודה20 מענין שלא שמענו עליו.....
אם הוא כזה שורשי היינו אמורים@מוח-שליט-על-הלב מה לעשות שנפתלי קמפה שאינו חשוד על התנענעות בדביקות יתירה בצילו של אדמור כזה או אחר שאמר בראיון שאביו היה מעקם את אפו על מרדכי בן דוד וירמיה דמן השמיע את קולו ברמה מתוך הטייפ הבייתי שלהם
-
@יהודה20 מענין שלא שמענו עליו.....
אם הוא כזה שורשי היינו אמורים@מוח-שליט-על-הלב רשימה קצרה של הלהיטים של דמן יצליח אשרי מי סימן טוב תהא השעה הזאת וחסד ה' חסדי ה' פתח שערי שמים צמאה לך נפשי שימני כחותם וידעו ויש עוד כמויות
-
@יהודה20 כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:
אצל החסידים הוא אגדה!!
זה כי אצל החסידים יתחילו להקשיב למי שהרב'ה אומר לא בהכרח כי הוא משהו
@מוח-שליט-על-הלב קשקוש מי שבחר בירמיה כסולן בבעלזא זה מונה שיש לו הבנה כלשהי במוזיקה ובכלל לא הרבה
-
@מוח-שליט-על-הלב רשימה קצרה של הלהיטים של דמן יצליח אשרי מי סימן טוב תהא השעה הזאת וחסד ה' חסדי ה' פתח שערי שמים צמאה לך נפשי שימני כחותם וידעו ויש עוד כמויות
-
@מוח-שליט-על-הלב רשימה קצרה של הלהיטים של דמן יצליח אשרי מי סימן טוב תהא השעה הזאת וחסד ה' חסדי ה' פתח שערי שמים צמאה לך נפשי שימני כחותם וידעו ויש עוד כמויות
@זאלוני כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:
@מוח-שליט-על-הלב של הלהיטים של דמן
"להיטים" הכוונה ללחנים או ביצועים?
אם לחנים אז השיר "סימן טוב" זה לחן של שייע מנדלוביץ (הפיק אלבומים וזמרים) והשיר "וחסד ה'" זה לחן של האדמו"ר מבעלזא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות