"די לרדידות!"
-
@יהודה20 אגב בניתי מאגר מסודר של 200 ג'יגה של מוזיקה חסידית בדרייב אם אתה רוצה אשלח לך קישור
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@יהודה20 אגב בניתי מאגר מסודר של 200 ג'יגה של מוזיקה חסידית בדרייב אם אתה רוצה אשלח לך קישור
@זאלוני כתב ב"די לרדידות!":
@יהודה20 אגב בניתי מאגר מסודר של 200 ג'יגה של מוזיקה חסידית בדרייב אם אתה רוצה אשלח לך קישור
אחינו ממליץ לך דחוף לעבור על התקנון והחוקים של הפורום לפני שההנהלה תחסום אותך..
אם אתה רוצה אתה יכול לבקש דרך ההנהלה לשלוח הודעה למשתמש והם יחברו ביניכם. -
@זאלוני כתב ב"די לרדידות!":
@יהודה20 אגב בניתי מאגר מסודר של 200 ג'יגה של מוזיקה חסידית בדרייב אם אתה רוצה אשלח לך קישור
אחינו ממליץ לך דחוף לעבור על התקנון והחוקים של הפורום לפני שההנהלה תחסום אותך..
אם אתה רוצה אתה יכול לבקש דרך ההנהלה לשלוח הודעה למשתמש והם יחברו ביניכם. -
@זאלוני כתב ב"די לרדידות!":
@יהודה20 המון מילים גבוהות ונבובות לזה קוראים בעיברית דיבורים כמו חול ואין מה לאכול שאול כהנא נותן בראש לעדת הטיפשים ששרולי גרין ושמוליק סוכות הם הפיבוריט שלהם במוזיקה רמה מינוס אחד כמו שבן דוד מכנה את הדיסק הראשון שלו
בואו נשמור על שפה מכובדת,
מותר לאהוב מוזיקה של היום.
מותר לאהוב מוזיקה של פעם.
צריך לכבד את כל הדעות והאנשים -
@זאלוני כתב ב"די לרדידות!":
@יהודה20 המון מילים גבוהות ונבובות לזה קוראים בעיברית דיבורים כמו חול ואין מה לאכול שאול כהנא נותן בראש לעדת הטיפשים ששרולי גרין ושמוליק סוכות הם הפיבוריט שלהם במוזיקה רמה מינוס אחד כמו שבן דוד מכנה את הדיסק הראשון שלו
בואו נשמור על שפה מכובדת,
מותר לאהוב מוזיקה של היום.
מותר לאהוב מוזיקה של פעם.
צריך לכבד את כל הדעות והאנשים@אפרת-גלבוע המכובדות לא משנה את העובדה המצערת ששאול כהנא פשוט צדק
-
@אפרת-גלבוע המכובדות לא משנה את העובדה המצערת ששאול כהנא פשוט צדק
@זאלוני כתב ב"די לרדידות!":
@אפרת-גלבוע המכובדות לא משנה את העובדה המצערת ששאול כהנא פשוט צדק
גם לצדק יש כמה צדדים.
מדברת בתור אחת ששומעת הכול. -
@זאלוני כתב ב"די לרדידות!":
@אפרת-גלבוע המכובדות לא משנה את העובדה המצערת ששאול כהנא פשוט צדק
גם לצדק יש כמה צדדים.
מדברת בתור אחת ששומעת הכול.@אפרת-גלבוע ודעתך היא שתדבר איתו או נפשי יותר יפה ממכניסי רחמים או קה אכסוף? מעניין
-
@אפרת-גלבוע ודעתך היא שתדבר איתו או נפשי יותר יפה ממכניסי רחמים או קה אכסוף? מעניין
-
@אבי-לוי נכון וכמה מאושר אני שיש לי מספיק מוח ולב להתרגש ולהתחבר למוזיקה החסידית השורשית המוזיקה היפה בתבל
-
@אבי-לוי נכון וכמה מאושר אני שיש לי מספיק מוח ולב להתרגש ולהתחבר למוזיקה החסידית השורשית המוזיקה היפה בתבל
פוסט זה נמחק! -
@זאלוני סתם בשביל הידיעה שלך הרבה מהניגונים החסידיים והשורשיים היפים בתבל כלשונך הטהור, מקורם מניגוני אומות העולם.
-
פוסט זה נמחק!
@מוח-שליט-על-הלב מכבד פשוט מביע את דעתי דמוקרטיה כאן או שטעיתי?
-
@מוח-שליט-על-הלב מכבד פשוט מביע את דעתי דמוקרטיה כאן או שטעיתי?
@זאלוני יש דרך לכל דבר ודי לחכימא ברמיזא
תעשה עריכה או תמחק כי זה מאד לא מכבד -
@אבי-לוי זה כשראו שיר גבוה ומרומם סיפחו וקידשו אותו לא שמלחיני החצירות ישבו להלחין מנגינות גוייות
@זאלוני כתב ב"די לרדידות!":
זה כשראו שיר גבוה ומרומם סיפחו וקידשו אותו לא שמלחיני החצירות ישבו להלחין מנגינות גוייות
לא חשבתי,
סה"כ באתי להראות לך שלא הכל שחור לבן יש גם אפור. -
@זאלוני כתב ב"די לרדידות!":
זה כשראו שיר גבוה ומרומם סיפחו וקידשו אותו לא שמלחיני החצירות ישבו להלחין מנגינות גוייות
לא חשבתי,
סה"כ באתי להראות לך שלא הכל שחור לבן יש גם אפור.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות