דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. "די לרדידות!"

"די לרדידות!"

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
51 פוסטים 15 כותבים 2.0k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יהודה20

    @זאלוני כתב ב"די לרדידות!":

    @יהודה20 אגב בניתי מאגר מסודר של 200 ג'יגה של מוזיקה חסידית בדרייב אם אתה רוצה אשלח לך קישור

    אחינו ממליץ לך דחוף לעבור על התקנון והחוקים של הפורום לפני שההנהלה תחסום אותך..
    אם אתה רוצה אתה יכול לבקש דרך ההנהלה לשלוח הודעה למשתמש והם יחברו ביניכם.

    ז מנותק
    ז מנותק
    זאלוני
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #22
    פוסט זה נמחק!
    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ז זאלוני

      פוסט זה נמחק!

      י מנותק
      י מנותק
      יהודה20
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #23

      @זאלוני כתב ב"די לרדידות!":

      @יהודה20 איך אני עושה את זה

      https://miktzav.com/topic/88/%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D?_=1649607030496

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ז זאלוני

        פוסט זה נמחק!

        אפרת גלבועא מנותק
        אפרת גלבועא מנותק
        אפרת גלבוע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #24

        @זאלוני כתב ב"די לרדידות!":

        @יהודה20 המון מילים גבוהות ונבובות לזה קוראים בעיברית דיבורים כמו חול ואין מה לאכול שאול כהנא נותן בראש לעדת הטיפשים ששרולי גרין ושמוליק סוכות הם הפיבוריט שלהם במוזיקה רמה מינוס אחד כמו שבן דוד מכנה את הדיסק הראשון שלו

        בואו נשמור על שפה מכובדת,
        מותר לאהוב מוזיקה של היום.
        מותר לאהוב מוזיקה של פעם.
        צריך לכבד את כל הדעות והאנשים

        הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

        ז תגובה 1 תגובה אחרונה
        🤦
        1
        • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

          @זאלוני כתב ב"די לרדידות!":

          @יהודה20 המון מילים גבוהות ונבובות לזה קוראים בעיברית דיבורים כמו חול ואין מה לאכול שאול כהנא נותן בראש לעדת הטיפשים ששרולי גרין ושמוליק סוכות הם הפיבוריט שלהם במוזיקה רמה מינוס אחד כמו שבן דוד מכנה את הדיסק הראשון שלו

          בואו נשמור על שפה מכובדת,
          מותר לאהוב מוזיקה של היום.
          מותר לאהוב מוזיקה של פעם.
          צריך לכבד את כל הדעות והאנשים

          ז מנותק
          ז מנותק
          זאלוני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #25

          @אפרת-גלבוע המכובדות לא משנה את העובדה המצערת ששאול כהנא פשוט צדק

          אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ז זאלוני

            @אפרת-גלבוע המכובדות לא משנה את העובדה המצערת ששאול כהנא פשוט צדק

            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבוע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @זאלוני כתב ב"די לרדידות!":

            @אפרת-גלבוע המכובדות לא משנה את העובדה המצערת ששאול כהנא פשוט צדק

            גם לצדק יש כמה צדדים.
            מדברת בתור אחת ששומעת הכול.

            הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

            ז תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

              @זאלוני כתב ב"די לרדידות!":

              @אפרת-גלבוע המכובדות לא משנה את העובדה המצערת ששאול כהנא פשוט צדק

              גם לצדק יש כמה צדדים.
              מדברת בתור אחת ששומעת הכול.

              ז מנותק
              ז מנותק
              זאלוני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              @אפרת-גלבוע ודעתך היא שתדבר איתו או נפשי יותר יפה ממכניסי רחמים או קה אכסוף? מעניין

              אבי לויא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ז זאלוני

                @אפרת-גלבוע ודעתך היא שתדבר איתו או נפשי יותר יפה ממכניסי רחמים או קה אכסוף? מעניין

                אבי לויא מנותק
                אבי לויא מנותק
                אבי לוי
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #28

                @זאלוני טעם וריח אין להתווכח
                כל אחד עם הטעם והחיבור שלו

                למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

                ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • אבי לויא אבי לוי

                  @זאלוני טעם וריח אין להתווכח
                  כל אחד עם הטעם והחיבור שלו

                  ז מנותק
                  ז מנותק
                  זאלוני
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #29

                  @אבי-לוי נכון וכמה מאושר אני שיש לי מספיק מוח ולב להתרגש ולהתחבר למוזיקה החסידית השורשית המוזיקה היפה בתבל

                  אבי לויא מוח שליט על הלבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ז זאלוני

                    @אבי-לוי נכון וכמה מאושר אני שיש לי מספיק מוח ולב להתרגש ולהתחבר למוזיקה החסידית השורשית המוזיקה היפה בתבל

                    אבי לויא מנותק
                    אבי לויא מנותק
                    אבי לוי
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #30

                    @זאלוני סתם בשביל הידיעה שלך הרבה מהניגונים החסידיים והשורשיים היפים בתבל כלשונך הטהור, מקורם מניגוני אומות העולם.

                    למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

                    ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ז זאלוני

                      @אבי-לוי נכון וכמה מאושר אני שיש לי מספיק מוח ולב להתרגש ולהתחבר למוזיקה החסידית השורשית המוזיקה היפה בתבל

                      מוח שליט על הלבמ מנותק
                      מוח שליט על הלבמ מנותק
                      מוח שליט על הלב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #31
                      פוסט זה נמחק!
                      ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אבי לויא אבי לוי

                        @זאלוני סתם בשביל הידיעה שלך הרבה מהניגונים החסידיים והשורשיים היפים בתבל כלשונך הטהור, מקורם מניגוני אומות העולם.

                        ז מנותק
                        ז מנותק
                        זאלוני
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #32

                        @אבי-לוי זה כשראו שיר גבוה ומרומם סיפחו וקידשו אותו לא שמלחיני החצירות ישבו להלחין מנגינות גוייות

                        אבי לויא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                          פוסט זה נמחק!

                          ז מנותק
                          ז מנותק
                          זאלוני
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          @מוח-שליט-על-הלב מכבד פשוט מביע את דעתי דמוקרטיה כאן או שטעיתי?

                          מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ז זאלוני

                            @מוח-שליט-על-הלב מכבד פשוט מביע את דעתי דמוקרטיה כאן או שטעיתי?

                            מוח שליט על הלבמ מנותק
                            מוח שליט על הלבמ מנותק
                            מוח שליט על הלב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #34

                            @זאלוני יש דרך לכל דבר ודי לחכימא ברמיזא
                            תעשה עריכה או תמחק כי זה מאד לא מכבד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ז זאלוני

                              @אבי-לוי זה כשראו שיר גבוה ומרומם סיפחו וקידשו אותו לא שמלחיני החצירות ישבו להלחין מנגינות גוייות

                              אבי לויא מנותק
                              אבי לויא מנותק
                              אבי לוי
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי לוי
                              #35

                              @זאלוני כתב ב"די לרדידות!":

                              זה כשראו שיר גבוה ומרומם סיפחו וקידשו אותו לא שמלחיני החצירות ישבו להלחין מנגינות גוייות

                              לא חשבתי,
                              סה"כ באתי להראות לך שלא הכל שחור לבן יש גם אפור.

                              למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

                              ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אבי לויא אבי לוי

                                @זאלוני כתב ב"די לרדידות!":

                                זה כשראו שיר גבוה ומרומם סיפחו וקידשו אותו לא שמלחיני החצירות ישבו להלחין מנגינות גוייות

                                לא חשבתי,
                                סה"כ באתי להראות לך שלא הכל שחור לבן יש גם אפור.

                                ז מנותק
                                ז מנותק
                                זאלוני
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #36

                                @אבי-לוי האפור במקרה שלנו הוא שחור כהרי החושך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • D מנותק
                                  D מנותק
                                  dani245
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי dani245
                                  #37

                                  אגב לייפר שכתב את הטור תגובה הוא חבר פה בפורום מוזמנים להזמין אותו לדיון @netanelaifer

                                  מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • D dani245

                                    אגב לייפר שכתב את הטור תגובה הוא חבר פה בפורום מוזמנים להזמין אותו לדיון @netanelaifer

                                    מוח שליט על הלבמ מנותק
                                    מוח שליט על הלבמ מנותק
                                    מוח שליט על הלב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #38

                                    @dani245 התחבר לאחרונה 2024

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יהודה20

                                      "די לרדידות!" • גם בשנת 2025 אנו ראויים למוזיקה איכותית וברמה גבוהה | פנייה כואבת לאמנים

                                      אמנם לא נקבע מוות סופי, ולא הוכרזה הלוויה או נתלו מודעות אֶבֵל ולא ישבו שבעה, אבל אין מנוס מלקבוע זאת: המוזיקה החסידית האיכותית והאותנטית - איננה. היא גססה במשך שנים, והשנים האחרונות קבעו את מותה הסופי.
                                      אם בעבר הייתה המוזיקה כנשמה ללא גוף - עיבודים כבדים ומיושנים אך כאלה שנגעו עמוק בנשמה, - היום הכל הפוך. העיבודים חדשניים עם מיטב האפקטים והשדרוגים ששנת 2025 מציעה, אבל אין לב ואין נשמה. רדוד ונמוך כים המלח.
                                      למעֶט האמנים הבודדים השמרנים ביותר (מבלי להיכנס לשמות), המוזיקה העכשווית גורמת לכאבי בטן וחור בראש, שגורמים לנו להתגעגע לשירים של פעם. מה שהכי אבסורדי, מגוחך ומדאיג גם יחד, היא העובדה שאפילו שירי הילדים של פעם היו ברמה יותר גבוהה מהשירים של היום.
                                      טקסטים של AI
                                      והטקסטים, אוי הטקסטים. בעידן המודרני כנראה כבר 'לא נאה' לשיר מילים מהמקורות, (אפשר לדון לכף זכות שכנראה נגמרו המילים מהמקורות ומהכתובים ולא נשאר על מה להלחין..), וכך בשנים האחרונות רוב מוחלט של השירים מבוסס על מילים שכתבו האמנים.
                                      אלא שגם זה בספק. מי שקצת מעמיק (עד כמה שאפשר) במילות השירים, שם לב שרוב הטקסטים חוזרים על עצמם בסדר שונה, אותן מספר 'מילות קוד' שחוזרות על עצמם. כאשר התחושה היא שה-AI בעצמו כתב את השירים, מה שבאמת מסביר הכל.
                                      ההבדל בין שיר פשוט לשיר רדוד
                                      יש הרבה שטועים לחשוב ששיר 'פשוט' ושיר 'רדוד' זה אותו הדבר. בשבוע שעבר ציינו 31 שנים לפטירתו של אבי המוזיקה החסידית האותנטית - רבי שלמה קרליבך זצ"ל. רוב השירים שלו באמת היו פשוטים שכל דרדק יכול היה להכיר ולשיר, אלא שההבדל בין שירים אלו לשירים רדודים הוא שמיים וארץ:
                                      שיר פשוט הוא שיר אמיתי שבהגדרתו הוא לא מורכב בלחן ובתוכן - כי הוא מדויק ומזוקק והוא נוגע ישר בלב ומרומם אותך לגבהים עצומים. לעומת זאת, שיר רדוד הוא שטחי שלא נוגע בלב ולא מרים אותך לשום מקום.
                                      ראש הישיבה שלי תמיד היה אומר לי שלדבר על פוליטיקה זה בזבוז זמן משום שגם אחרי שעה של שיחה לא יוצאים עם שום דבר. גם המוזיקה הרדודה - שמעת שיר פעמיים ושלושה ולא יצאת עם שום דבר. לא התחזקות ולא שמחה, ובוודאי לא רוממות רוחנית.
                                      האויב של המוזיקה האיכותית
                                      אם קצת מנתחים את ההידרדרות, המסקנה שמה שגרם לכך שהאמנים עברו מלהוציא שירים איכותיים ואמיתיים בעלי עם וניחוח יהודי - לשירים מפלסטיק עם תוכן רדוד שרק הקצב שבהם הופך אותם ללהיטים, אלה הן ההמוניות ואובדן הדרך. ונסביר.
                                      ההמוניות: אם בעבר כמות האמנים הייתה מועטה יחסית לכמות האוכלוסייה, ומעטים עסקו בתחום המוזיקה, כיום כל דרדק שבקושי עבר את גיל הבגרות כבר שר תחת כל עץ רענן. במקום יחס של אמן אחד על כל אלף איש המצב התהפך ויש אלף אמנים על איש אחד..
                                      ובשל כך הצורך לבלוט בתעשייה גדל עשרת מונים, ואם האמן לא יוציא שיר פופ מופרע עם קליפ בערבות קירגיסטן עם 250 נגנים חבושים בווסט זהב וכובע קסקט תואם - הוא לא יהיה מספיק מפורסם בשוק.
                                      אובדן הדרך: בניגוד לעבר שהמוזיקה נבעה ממקום אמיתי כדי לרומם ולשמח את עם ישראל, היום השירים משמשים ככרטיס ביקור עבור האמן. נטו אגו ולא דאגה אמיתית לעם ישראל, כאשר המטרה מכוונת להנעת קהל להופעות כדי להגדיל הכנסות. כך יצא שהאמנים מחפשים להוציא שירים לזמנים מסוימים: שיר לזיץ / שיר לחופה / שיר לחגים / שיר לריקודים בעזרת נשים בחתונה, וכן הלאה. אובדן הדרך כבר אמרנו?
                                      הדור רוצה אחרת
                                      הטענה שתמיד חוזרת מצד האמנים היא "זה מה שהדור היום מבקש", ובכן, מדובר בדמגוגיה זולה שגם מוכחת בשטח: השירים היחידים שנשארו ולא התחלפו הם השירים האיכותיים והטובים - שחלקם בני עשרות שנים וליחם לא נס. מנגד, כל הטרנדים החלולים מפלסטיק מתנדפים ברוח ומתחלפים כמו גרביים ואף אחד כבר לא זוכר אותם. כן, גם הדור הצעיר.
                                      אז אנחנו כאן כדי לפנות לכל האמנים ומפיקיהם: בבקשה, תחדלו מהרדידות הזו, גם הדור הצעיר ראוי ליותר מזה: שירים אמיתיים ואיכותיים שנוגעים עמוק בנשמה ומקרבים לריבונו של עולם כמו מוזיקה יהודית ראויה.

                                      מקור: כיכר השבת https://www.kikar.co.il/magazine/t5kg6v

                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                      #39

                                      @יהודה20

                                      אז אנחנו כאן כדי לפנות לכל האמנים ומפיקיהם: בבקשה, תחדלו מהרדידות הזו,
                                      כיום כל דרדק שבקושי עבר את גיל הבגרות כבר שר תחת כל עץ רענן. במקום יחס של אמן אחד על כל אלף איש המצב התהפך ויש אלף אמנים על איש אחד..

                                      מאוד נהנתי לקרוא מה שכתבת --זו אכן בעיה אמיתית למרות שלא הייתי עושה הכללות כי גם יש שירים טובים
                                      נראה לי לצערי שהרמה הנמוכה בגלל שכמו שכתבת כל דרדק נהיה זמר אבל זה באמת מה שהם שיודעים לעשות
                                      ולא ממש מבינים במוזיקה יותר איכותית גם לא יבינו מה אתה מתכוון כי לשיטתם הם --"חבל"ז"
                                      אז מה נגיד להם ? ---שלא יוציאו שירים ? --- אין באמת מה לעשות
                                      יש היום מבול של שירים חדשים אמנים ומפיקים -- וכל אחד יסנן ויוריד לפליליסט שלו מה שהוא אוהב

                                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אילן פא אילן פ

                                        @יהודה20

                                        אז אנחנו כאן כדי לפנות לכל האמנים ומפיקיהם: בבקשה, תחדלו מהרדידות הזו,
                                        כיום כל דרדק שבקושי עבר את גיל הבגרות כבר שר תחת כל עץ רענן. במקום יחס של אמן אחד על כל אלף איש המצב התהפך ויש אלף אמנים על איש אחד..

                                        מאוד נהנתי לקרוא מה שכתבת --זו אכן בעיה אמיתית למרות שלא הייתי עושה הכללות כי גם יש שירים טובים
                                        נראה לי לצערי שהרמה הנמוכה בגלל שכמו שכתבת כל דרדק נהיה זמר אבל זה באמת מה שהם שיודעים לעשות
                                        ולא ממש מבינים במוזיקה יותר איכותית גם לא יבינו מה אתה מתכוון כי לשיטתם הם --"חבל"ז"
                                        אז מה נגיד להם ? ---שלא יוציאו שירים ? --- אין באמת מה לעשות
                                        יש היום מבול של שירים חדשים אמנים ומפיקים -- וכל אחד יסנן ויוריד לפליליסט שלו מה שהוא אוהב

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טומטום
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #40

                                        @אילן-פ אני אוהב בעיקר ישן או זמרים שנולדו בשביל לשיר כבערי וובר שמילי אונגר שלוימי דסקל וכאלה לא כל אחד שמחליט שהוא זמר

                                        אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ט טומטום

                                          @אילן-פ אני אוהב בעיקר ישן או זמרים שנולדו בשביל לשיר כבערי וובר שמילי אונגר שלוימי דסקל וכאלה לא כל אחד שמחליט שהוא זמר

                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #41

                                          @טומטום כתב ב"די לרדידות!":

                                          @אילן-פ אני אוהב בעיקר ישן או זמרים שנולדו בשביל לשיר כבערי וובר שמילי אונגר שלוימי דסקל וכאלה לא כל אחד שמחליט שהוא זמר

                                          אני באופן עקרוני מתחבר לשירים ולא לזמרים -- לכל זמר יש שירים יותר טובים ופחות --ויש לי את הטעם שלי
                                          לא אכפת לי כל כך מי הזמר ומה הסגנון ומוכן לשמוע הכל --רק שיהיה ברמה כמו שכתב @יהודה20
                                          לכן אין לי ציפיות וגם לא אכזבות

                                          ז י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול