דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.6m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @שיר-נולד אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    יש כבר פוסט על חיים ציפל?

    כל דבר לפני שפותחים באתר אפשר לעשות חיפוש גוגל כאן-
    או כללית..כל דבר שרוצים לחפש בפורום.

    e655ce02-18eb-474c-8399-165951d07b62-image.png

    שיר נולדש מנותק
    שיר נולדש מנותק
    שיר נולד
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #834
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מישו 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #835

      הי אני הצטרפתי לא ממזמן ויש לי מספר שאלות ניסתי לחפש אותם פה אבל לא מצאתי אשמח אם תוכלו לענות לי

      • אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
      • לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
        תודה!
      אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מישו 0

        הי אני הצטרפתי לא ממזמן ויש לי מספר שאלות ניסתי לחפש אותם פה אבל לא מצאתי אשמח אם תוכלו לענות לי

        • אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
        • לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
          תודה!
        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'ית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #836

        @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?

        ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
        אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
        קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
        צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..

        @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)

        מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
        כאן-

        7e4764ba-4f74-4c84-b844-f1a4c51017d1-image.png

        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אייצ'יתא אייצ'ית

          @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?

          ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
          אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
          קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
          צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..

          @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)

          מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
          כאן-

          7e4764ba-4f74-4c84-b844-f1a4c51017d1-image.png

          מ מנותק
          מ מנותק
          מישו 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #837

          @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?

          ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
          אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
          קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
          צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..

          @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)

          מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
          כאן-

          7e4764ba-4f74-4c84-b844-f1a4c51017d1-image.png

          אני נכנסת שם וזה מה שכותב לי
          גישה נדחתה
          הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו

          נסו להתחבר.

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מישו 0

            @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?

            ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
            אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
            קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
            צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..

            @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)

            מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
            כאן-

            7e4764ba-4f74-4c84-b844-f1a4c51017d1-image.png

            אני נכנסת שם וזה מה שכותב לי
            גישה נדחתה
            הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו

            נסו להתחבר.

            ה מנותק
            ה מנותק
            הודיה 1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #838

            @מישו-0 תרענן את הדף

            "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ה הודיה 1

              @מישו-0 תרענן את הדף

              מ מנותק
              מ מנותק
              מישו 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישו 0
              #839

              @הודיה-1 לא עוזר ריענון
              כשאני נכנסת במצב לא מחובר, בלי שם משתמש.
              הוא נותן לי להיכנס וכשאני מחוברת לא.
              אולי הסתדר בהמשך בכל אופן תודה על העזרה.

              אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מישו 0

                @הודיה-1 לא עוזר ריענון
                כשאני נכנסת במצב לא מחובר, בלי שם משתמש.
                הוא נותן לי להיכנס וכשאני מחוברת לא.
                אולי הסתדר בהמשך בכל אופן תודה על העזרה.

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #840

                @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @הודיה-1 לא עוזר ריענון

                את המייל שלך אישרת?

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אייצ'יתא אייצ'ית

                  @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @הודיה-1 לא עוזר ריענון

                  את המייל שלך אישרת?

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מישו 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #841

                  @אייצ-ית לא, איך אני מאשרת?

                  אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מישו 0

                    @אייצ-ית לא, איך אני מאשרת?

                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'ית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #842

                    @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @אייצ-ית לא, איך אני מאשרת?

                    כנראה שזו הבעיה.
                    תבדקי במייל בדואר נכנס/ברשתות החברתיות או לחילופין בספאם.
                    הגיע לך שם מייל מהאתר עם לינק שאת צריכה לאשר.
                    אחרי שתאשרי אותו יסתדר לך הכל.

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                      @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @אייצ-ית לא, איך אני מאשרת?

                      כנראה שזו הבעיה.
                      תבדקי במייל בדואר נכנס/ברשתות החברתיות או לחילופין בספאם.
                      הגיע לך שם מייל מהאתר עם לינק שאת צריכה לאשר.
                      אחרי שתאשרי אותו יסתדר לך הכל.

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מישו 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #843

                      @אייצ-ית כשהתחברתי לא שמתי מייל היה כתוב שלא חובה (חשבתי שרואים את זה בפרופיל)
                      אפשר להוסיף עכשיו?

                      אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מישו 0

                        @אייצ-ית כשהתחברתי לא שמתי מייל היה כתוב שלא חובה (חשבתי שרואים את זה בפרופיל)
                        אפשר להוסיף עכשיו?

                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #844

                        @מישו-0 תשלחי פניה לניהול- תסדרי את זה מולם.
                        אל דאגה- לא רואים מיילים, זה אסור פה בשום צורה!!

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ש מנותק
                          ש מנותק
                          שירה 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #845
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • הודיה 2ה מנותק
                            הודיה 2ה מנותק
                            הודיה 2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 2
                            #846

                            שלחתי פנייה לניהול...
                            ואז זה נשלח כאילו העלתי פוסט לכולם
                            אז מידי מחקתי את זה
                            והיה כתוב הפוסט שמחקת יהיה גישה למשתמשים מסוימים..
                            אפשר להבין למה??
                            אני רוצה בסך הכל לשלוח פנייה...

                            אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הודיה 2ה הודיה 2

                              שלחתי פנייה לניהול...
                              ואז זה נשלח כאילו העלתי פוסט לכולם
                              אז מידי מחקתי את זה
                              והיה כתוב הפוסט שמחקת יהיה גישה למשתמשים מסוימים..
                              אפשר להבין למה??
                              אני רוצה בסך הכל לשלוח פנייה...

                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'ית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #847

                              @הודיה-2 אם שלחת את הפניה נכון- לא אמור להיות תקלות.
                              באייקון למעלה תשלחי- תעבדי לפי ההוראות שכתוב שם.

                              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • קול הקוויםק מנותק
                                קול הקוויםק מנותק
                                קול הקווים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #848

                                האם ההנלה היא שכותבת את החתימות?

                                אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • קול הקוויםק קול הקווים

                                  האם ההנלה היא שכותבת את החתימות?

                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'ית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #849

                                  @קול-הקווים לא.
                                  זה תלוי במספר מוניטין.
                                  ניתן לעשות זאת בעריכת פרופיל.

                                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                  קול הקוויםק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                                    @קול-הקווים לא.
                                    זה תלוי במספר מוניטין.
                                    ניתן לעשות זאת בעריכת פרופיל.

                                    קול הקוויםק מנותק
                                    קול הקוויםק מנותק
                                    קול הקווים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #850

                                    @אייצ-ית איך יכול להיות שלפני יומים היה לי חתימה בלי שאני עשיתי אותה והיום הורידו לי אותה .??

                                    נ.ב. למה שאני רוצה לתת לי אז זה כותב לי ההרשות שלך לא ניתנות לביצע פעולה זו (משהו כזה)
                                    ולפני יומים כתבו צריך 15 פוסטים כדי לתת?? (באנגלית)

                                    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • קול הקוויםק קול הקווים

                                      @אייצ-ית איך יכול להיות שלפני יומים היה לי חתימה בלי שאני עשיתי אותה והיום הורידו לי אותה .??

                                      נ.ב. למה שאני רוצה לתת לי אז זה כותב לי ההרשות שלך לא ניתנות לביצע פעולה זו (משהו כזה)
                                      ולפני יומים כתבו צריך 15 פוסטים כדי לתת?? (באנגלית)

                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'ית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #851

                                      @קול-הקווים פחות מבינה בזה. אני מאמינה ש @ntz יוכל לענות לך.

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      קול הקוויםק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        @קול-הקווים פחות מבינה בזה. אני מאמינה ש @ntz יוכל לענות לך.

                                        קול הקוויםק מנותק
                                        קול הקוויםק מנותק
                                        קול הקווים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #852
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #853

                                          לדעתי כדאי למחוק פוסטים ישנים לא מענין פוסטים מלפני שנה וגם לא נוח לגלול עד למטה למטה בקטגוריות עמוסות כדאי לדלל קצת

                                          שירה מעומק הנשמה

                                          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול