אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
הי אני הצטרפתי לא ממזמן ויש לי מספר שאלות ניסתי לחפש אותם פה אבל לא מצאתי אשמח אם תוכלו לענות לי
- אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
- לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
תודה!
@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
כאן-
-
@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
כאן-
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
כאן-
אני נכנסת שם וזה מה שכותב לי
גישה נדחתה
הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בונסו להתחבר.
-
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
כאן-
אני נכנסת שם וזה מה שכותב לי
גישה נדחתה
הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בונסו להתחבר.
-
@הודיה-1 לא עוזר ריענון
כשאני נכנסת במצב לא מחובר, בלי שם משתמש.
הוא נותן לי להיכנס וכשאני מחוברת לא.
אולי הסתדר בהמשך בכל אופן תודה על העזרה. -
@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הודיה-1 לא עוזר ריענון
את המייל שלך אישרת?
-
-
@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית לא, איך אני מאשרת?
כנראה שזו הבעיה.
תבדקי במייל בדואר נכנס/ברשתות החברתיות או לחילופין בספאם.
הגיע לך שם מייל מהאתר עם לינק שאת צריכה לאשר.
אחרי שתאשרי אותו יסתדר לך הכל. -
@אייצ-ית כשהתחברתי לא שמתי מייל היה כתוב שלא חובה (חשבתי שרואים את זה בפרופיל)
אפשר להוסיף עכשיו? -
שלחתי פנייה לניהול...
ואז זה נשלח כאילו העלתי פוסט לכולם
אז מידי מחקתי את זה
והיה כתוב הפוסט שמחקת יהיה גישה למשתמשים מסוימים..
אפשר להבין למה??
אני רוצה בסך הכל לשלוח פנייה... -
האם ההנלה היא שכותבת את החתימות?
-
האם ההנלה היא שכותבת את החתימות?
@קול-הקווים לא.
זה תלוי במספר מוניטין.
ניתן לעשות זאת בעריכת פרופיל. -
@קול-הקווים לא.
זה תלוי במספר מוניטין.
ניתן לעשות זאת בעריכת פרופיל.@אייצ-ית איך יכול להיות שלפני יומים היה לי חתימה בלי שאני עשיתי אותה והיום הורידו לי אותה .??
נ.ב. למה שאני רוצה לתת לי אז זה כותב לי ההרשות שלך לא ניתנות לביצע פעולה זו (משהו כזה)
ולפני יומים כתבו צריך 15 פוסטים כדי לתת?? (באנגלית) -
@אייצ-ית איך יכול להיות שלפני יומים היה לי חתימה בלי שאני עשיתי אותה והיום הורידו לי אותה .??
נ.ב. למה שאני רוצה לתת לי אז זה כותב לי ההרשות שלך לא ניתנות לביצע פעולה זו (משהו כזה)
ולפני יומים כתבו צריך 15 פוסטים כדי לתת?? (באנגלית) -
@קול-הקווים פחות מבינה בזה. אני מאמינה ש @ntz יוכל לענות לך.
פוסט זה נמחק! -
לדעתי כדאי למחוק פוסטים ישנים לא מענין פוסטים מלפני שנה וגם לא נוח לגלול עד למטה למטה בקטגוריות עמוסות כדאי לדלל קצת
-
לדעתי כדאי למחוק פוסטים ישנים לא מענין פוסטים מלפני שנה וגם לא נוח לגלול עד למטה למטה בקטגוריות עמוסות כדאי לדלל קצת
-
@ברוריה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לדעתי כדאי למחוק פוסטים ישנים לא מענין פוסטים מלפני שנה וגם לא נוח לגלול עד למטה למטה בקטגוריות עמוסות כדאי לדלל קצת
על מה את מדברת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות