מהם הגורמים לשינוי שמות משפחה אצל כלל הזמרים?
-
פוסט זה נמחק!
-
@nbhgv
מה הסיבה שהם החליפו? -
@nbhgv
מה הסיבה שהם החליפו?@זמר-וקלידן אמר במהם הגורמים לשינוי שמות משפחה אצל כלל הזמרים?:
@nbhgv
מה הסיבה שהם החליפו?כנראה מאותו סיבה שהחליפו את אשואל...
-
@זמר-וקלידן אמר במהם הגורמים לשינוי שמות משפחה אצל כלל הזמרים?:
@nbhgv
מה הסיבה שהם החליפו?כנראה מאותו סיבה שהחליפו את אשואל...
אני לא חושבת ששמות אשכנזים יותר מקובלים ונכנסים יותר חזק, ואחים שלי בחורי ישיבה והם ממש לא מתחברים לסגנון החסידי אלא רק למזרחי.
ניראה לי שהזמרים שהחליפו את השמות משפחה שלהם הם פשוט משתכנזים שהחברה הספרדית לא קיבלה אותם ולכן הם ניסו להתקבל אצל האשכנזים..... -
אני לא חושבת ששמות אשכנזים יותר מקובלים ונכנסים יותר חזק, ואחים שלי בחורי ישיבה והם ממש לא מתחברים לסגנון החסידי אלא רק למזרחי.
ניראה לי שהזמרים שהחליפו את השמות משפחה שלהם הם פשוט משתכנזים שהחברה הספרדית לא קיבלה אותם ולכן הם ניסו להתקבל אצל האשכנזים..... -
אין הבדל בין אשכנזים לספרדים!!! כולנו יהודים שעובדים את השם בצורות שונות!! לכן זמר שמחליף את שמו לאשכנזי לא נהיה יותר מקובל אלא להיפך החברה הספרדית פולטת אותו.......והמבין יבין.....
-
@מנאששש זה בדיוק מה שניסיתי להסבירר, שכמו שיש בציבור הספרדי כאלו ששומעים חסידי, בדיוק אותו דבר יש ציבור אשכנזי ששומע את הזמרים המזרחים, הספרדים!!! אז אין קטע בהחלפת השמות
-
זה באמת תופעה עצובה כי נוצר מצב שספרדים מחליפים את השמות שלהם בשביל שיקבלו את הילדים שלהם לישיבות ומוסדות לימוד וכנראה אנשים חושבים שיהיו יותר מקובלים עם שם אשכנזי,
כאילו שהשם מראה מה הבן אדם או שאשכנזים עשויים מחומר טוב יותר.
אני בכל אופן חושבת שזה ממש עצוב שהמצב כזה אבל כנראה שזה ישאר ככה עד שהמשיח יבוא! בקרוב ממש. -
זה באמת תופעה עצובה כי נוצר מצב שספרדים מחליפים את השמות שלהם בשביל שיקבלו את הילדים שלהם לישיבות ומוסדות לימוד וכנראה אנשים חושבים שיהיו יותר מקובלים עם שם אשכנזי,
כאילו שהשם מראה מה הבן אדם או שאשכנזים עשויים מחומר טוב יותר.
אני בכל אופן חושבת שזה ממש עצוב שהמצב כזה אבל כנראה שזה ישאר ככה עד שהמשיח יבוא! בקרוב ממש. -
-
-
תנסו לעשות רשימה של זמרים ספרדים חרדיים סתם בשביל הידע הכללי אבל לא את אלו ששינו את שמם מעניין באמת לראות כמה יש .
אם זמר ספרדי מתבייש במוצאו אז ממש לא בסדר מבחינתי כי לדעתי אין לו כלל במה להתבייש במוצא שלו .
לדעתי זמר הספרדי החרדי הגדול בעיני זה מידד טסה הוא זמר מדהים עם קול נעים ואפילו שאני אשכנזיה אני נהנת מהסלסולים שלו יש עוד הרבה רק צריך יותר להכיר אותם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
