האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???
-
זה לא ממש נכון, כי גם בן אדם עם דעה עצמית אוהב את "אפקט ההפתעה" שהוא לא יודע מה הוא הולך לשמוע ופתאום שמים לו את זה ופתאום את זה !!!!
בשביל זה יש סדר אקראי
@גילה אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
זה לא נכון, כי אני אוהבת לשמוע את כל הסגנונות ולהכיר הרבה שירים ואין לי זמן לבחור לעצמי
ואם אני אשמע רק מה שאני אוהבת זה יחפור לי...לא שומעים רק מה שאוהבים.
שומעים הכל ואח"כ מחליטים מה אוהבים. -
אני בכלל לא מבין את הבעיה.
מה זה משנה למה אתה אוהב מוזיקה מסוימת? אם בסופו של דבר אתה אוהב את זה, אז שיהיה בהנאה. (ההנאה לא פוחתת מזה ששיווקו את זה. כמו שההנאה מקוקה קולה לא פוחתת, למרות שהכל שיווק)
ובנוסף גם מי שלא שומע רדיו, מושפע מהסביבה שלו. ממה שהחברים והמשפחה אוהבים. (רוב מוחלט של האנשים) אז בכל מקרה דברים חיצוניים יש פיעו על ההעדפות שלנו. אין שום טעם, ואין סיבה להיתנגד לזה. -
אני בכלל לא מבין את הבעיה.
מה זה משנה למה אתה אוהב מוזיקה מסוימת? אם בסופו של דבר אתה אוהב את זה, אז שיהיה בהנאה. (ההנאה לא פוחתת מזה ששיווקו את זה. כמו שההנאה מקוקה קולה לא פוחתת, למרות שהכל שיווק)
ובנוסף גם מי שלא שומע רדיו, מושפע מהסביבה שלו. ממה שהחברים והמשפחה אוהבים. (רוב מוחלט של האנשים) אז בכל מקרה דברים חיצוניים יש פיעו על ההעדפות שלנו. אין שום טעם, ואין סיבה להיתנגד לזה. -
@igo אנחנו עדיין רוצים לחשוב שיש לנו דעה עצמית.
כי מה שאתה אומר שייך לא רק למוזיקה או אופנה.... -
@מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
אנחנו עדיין רוצים לחשוב שיש לנו דעה עצמית.
אתה מתכוון שאנחנו רוצים לחיות באשליות...
ברוך השם אנחנו בני אדם. ויצורים חברתיים. (ולא פסיכופטים) -
@מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
אנחנו עדיין רוצים לחשוב שיש לנו דעה עצמית.
אתה מתכוון שאנחנו רוצים לחיות באשליות...
ברוך השם אנחנו בני אדם. ויצורים חברתיים. (ולא פסיכופטים) -
@igo לא רק לחשוב שיש לנו דעה עצמית.
אלא לחשוב באמת מחוץ לקופסא בה אנו חיים, או לפחות לנסות.@מנאששש
בבקשה. אז לפני שתחליט איזה חברה של קולה לקנות, תעשה מבחן טעימה עיוורת...
אני פשוט יקנה קוקה קולה..
אבל אני מסכים איתך שמאד נחמד להכיר גם מוזיקה אלטרנטיבית מחוץ למיינסטרים.
רק מה שאני אומר זה שאי אפשר באמת להתחמק מהשפעות חיצוניות. כי כל העולם מפמפם לנו כל הזמן בראש, כדי שנחשוב ונרצה בצורה מסוימת.@תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
אנחנו בני אדם ולא כבשים אנחנו צריכים לעשות כל מאמץ שישאר לנו הדעה העצמית !!!
למה? למה זה טוב? זה מאבק מיותר שלא מוסיף כלום לאיכות חיים. (וגם נועד מראש לכישלון)
-
@igo ודווקא בגלל שאנחנו בני אדם ולא כבשים אנחנו צריכים לעשות כל מאמץ שישאר לנו הדעה העצמית !!!
-
@igo מה שאני סך הכל בא להגיד זה- חברה, תשמרו על הטעם האישי שלכם במוזיקה, אל תתנו לבלבל אותכם, זה הכל!!!
@תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
תשמרו על הטעם האישי שלכם במוזיקה, אל תתנו לבלבל אותכם, זה הכל!!!
כל עוד זה לא נוגד את גדרי ההלכה- מה הבעיה?
@igo אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
מה זה משנה למה אתה אוהב מוזיקה מסוימת? אם בסופו של דבר אתה אוהב את זה, אז שיהיה בהנאה.
אני לגמרי מסכימה עם זה.
לכל אחד יש תפקיד- לשדרנים לגרום לכם לאהוב...ואתם להנות מהמוזיקה. -
מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??@תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??כן, כן.
לא צריך לבכחיש את זה!!
קובעים לנו מה לאהוב, פשוט- דוחפים.... -
@תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??כן, כן.
לא צריך לבכחיש את זה!!
קובעים לנו מה לאהוב, פשוט- דוחפים....@ענק-הענקים-בדורינו אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
קובעים לנו מה לאהוב, פשוט- דוחפים....
מנסים לדחוף- בהחלט!!
לפעמים מצליחים ולפעמים לא! -
@תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??כן, כן.
לא צריך לבכחיש את זה!!
קובעים לנו מה לאהוב, פשוט- דוחפים....לגבי השיר כרחם אב.
אני לא יודעת כמה אהבו את השיר עצמו
זאת אומרת אמרו "וואו איזה שיר מדהים וכו' וכו'"
אבל הרוב אם הם היו שומעים את השיר לפני האסון בו אומרים "אוקיי, יפה, נחמד" לא מעבר..
ולשדרים זה הצטייר בראש כממש מוצלח "המנון האסון"
קיצור לדעתי התחברו למה שעמד מאחורי השיר, פחות לשיר עצמו -
לגבי השיר כרחם אב.
אני לא יודעת כמה אהבו את השיר עצמו
זאת אומרת אמרו "וואו איזה שיר מדהים וכו' וכו'"
אבל הרוב אם הם היו שומעים את השיר לפני האסון בו אומרים "אוקיי, יפה, נחמד" לא מעבר..
ולשדרים זה הצטייר בראש כממש מוצלח "המנון האסון"
קיצור לדעתי התחברו למה שעמד מאחורי השיר, פחות לשיר עצמו@מחשב-נייד כשאת/ה כותב/ת ולשדרים זה הצטייר בראש כממש מוצלח "המנון האסון".
תכתוב/י למנחם טוקר וכו' ......
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות