דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???

האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
124 פוסטים 28 כותבים 8.0k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנאששש

    @תוכי

    זה לא ממש נכון, כי גם בן אדם עם דעה עצמית אוהב את "אפקט ההפתעה" שהוא לא יודע מה הוא הולך לשמוע ופתאום שמים לו את זה ופתאום את זה !!!!

    בשביל זה יש סדר אקראי

    @גילה אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

    זה לא נכון, כי אני אוהבת לשמוע את כל הסגנונות ולהכיר הרבה שירים ואין לי זמן לבחור לעצמי
    ואם אני אשמע רק מה שאני אוהבת זה יחפור לי...

    לא שומעים רק מה שאוהבים.
    שומעים הכל ואח"כ מחליטים מה אוהבים.

    I מנותק
    I מנותק
    IGO
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #37

    @מנאששש
    מי מסוגל לשמוע את הכל, ואז לסנן, ואז לעשות סדר אקראי........

    מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • I IGO

      @מנאששש
      מי מסוגל לשמוע את הכל, ואז לסנן, ואז לעשות סדר אקראי........

      מנאשששמ מנותק
      מנאשששמ מנותק
      מנאששש
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #38

      @igo אני שם סדר אקראי ומקסימום מעביר שיר.

      ברגע שמתחברים למוזיקה,
      הטכניקה באה מעצמה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • תוכית מנותק
        תוכית מנותק
        תוכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #39

        ויש עוד משהוא, יש גם משהוא כיף לשמוע שיר ולדעת שעכשיו שומעים את זה איתך ביחד עוד 10,000 אנשים, זה עושה לך את זה אין מה לעשות!!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • I מנותק
          I מנותק
          IGO
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #40

          אני בכלל לא מבין את הבעיה.
          מה זה משנה למה אתה אוהב מוזיקה מסוימת? אם בסופו של דבר אתה אוהב את זה, אז שיהיה בהנאה. (ההנאה לא פוחתת מזה ששיווקו את זה. כמו שההנאה מקוקה קולה לא פוחתת, למרות שהכל שיווק)
          ובנוסף גם מי שלא שומע רדיו, מושפע מהסביבה שלו. ממה שהחברים והמשפחה אוהבים. (רוב מוחלט של האנשים) אז בכל מקרה דברים חיצוניים יש פיעו על ההעדפות שלנו. אין שום טעם, ואין סיבה להיתנגד לזה.

          מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • I IGO

            אני בכלל לא מבין את הבעיה.
            מה זה משנה למה אתה אוהב מוזיקה מסוימת? אם בסופו של דבר אתה אוהב את זה, אז שיהיה בהנאה. (ההנאה לא פוחתת מזה ששיווקו את זה. כמו שההנאה מקוקה קולה לא פוחתת, למרות שהכל שיווק)
            ובנוסף גם מי שלא שומע רדיו, מושפע מהסביבה שלו. ממה שהחברים והמשפחה אוהבים. (רוב מוחלט של האנשים) אז בכל מקרה דברים חיצוניים יש פיעו על ההעדפות שלנו. אין שום טעם, ואין סיבה להיתנגד לזה.

            מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #41

            @igo אנחנו עדיין רוצים לחשוב שיש לנו דעה עצמית.
            כי מה שאתה אומר שייך לא רק למוזיקה או אופנה....

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            I תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מנאשששמ מנאששש

              @igo אנחנו עדיין רוצים לחשוב שיש לנו דעה עצמית.
              כי מה שאתה אומר שייך לא רק למוזיקה או אופנה....

              I מנותק
              I מנותק
              IGO
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #42

              @מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

              אנחנו עדיין רוצים לחשוב שיש לנו דעה עצמית.

              אתה מתכוון שאנחנו רוצים לחיות באשליות...
              ברוך השם אנחנו בני אדם. ויצורים חברתיים. (ולא פסיכופטים)

              מנאשששמ תוכית 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • I IGO

                @מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                אנחנו עדיין רוצים לחשוב שיש לנו דעה עצמית.

                אתה מתכוון שאנחנו רוצים לחיות באשליות...
                ברוך השם אנחנו בני אדם. ויצורים חברתיים. (ולא פסיכופטים)

                מנאשששמ מנותק
                מנאשששמ מנותק
                מנאששש
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #43

                @igo לא רק לחשוב שיש לנו דעה עצמית.
                אלא לחשוב באמת מחוץ לקופסא בה אנו חיים, או לפחות לנסות.

                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                הטכניקה באה מעצמה.

                I תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • I IGO

                  @מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                  אנחנו עדיין רוצים לחשוב שיש לנו דעה עצמית.

                  אתה מתכוון שאנחנו רוצים לחיות באשליות...
                  ברוך השם אנחנו בני אדם. ויצורים חברתיים. (ולא פסיכופטים)

                  תוכית מנותק
                  תוכית מנותק
                  תוכי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #44

                  @igo ודווקא בגלל שאנחנו בני אדם ולא כבשים אנחנו צריכים לעשות כל מאמץ שישאר לנו הדעה העצמית !!!

                  I תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מנאשששמ מנאששש

                    @igo לא רק לחשוב שיש לנו דעה עצמית.
                    אלא לחשוב באמת מחוץ לקופסא בה אנו חיים, או לפחות לנסות.

                    I מנותק
                    I מנותק
                    IGO
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                    #45

                    @מנאששש
                    בבקשה. אז לפני שתחליט איזה חברה של קולה לקנות, תעשה מבחן טעימה עיוורת...
                    אני פשוט יקנה קוקה קולה..
                    אבל אני מסכים איתך שמאד נחמד להכיר גם מוזיקה אלטרנטיבית מחוץ למיינסטרים.
                    רק מה שאני אומר זה שאי אפשר באמת להתחמק מהשפעות חיצוניות. כי כל העולם מפמפם לנו כל הזמן בראש, כדי שנחשוב ונרצה בצורה מסוימת.

                    @תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                    אנחנו בני אדם ולא כבשים אנחנו צריכים לעשות כל מאמץ שישאר לנו הדעה העצמית !!!

                    למה? למה זה טוב? זה מאבק מיותר שלא מוסיף כלום לאיכות חיים. (וגם נועד מראש לכישלון)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • תוכית תוכי

                      @igo ודווקא בגלל שאנחנו בני אדם ולא כבשים אנחנו צריכים לעשות כל מאמץ שישאר לנו הדעה העצמית !!!

                      I מנותק
                      I מנותק
                      IGO
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #46
                      פוסט זה נמחק!
                      מנאשששמ תוכית 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • I IGO

                        פוסט זה נמחק!

                        מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                        #47

                        @igo זה יעזור לנו להשאר חרדים קצת יותר טובים, ויתר אנושיים.

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • I IGO

                          פוסט זה נמחק!

                          תוכית מנותק
                          תוכית מנותק
                          תוכי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #48

                          @igo אנחנו לא כבשים, בשביל מה הקב"ה שם לנו מוח ושכל אם לא בשביל שנחשוב !!!

                          מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • תוכית תוכי

                            @igo אנחנו לא כבשים, בשביל מה הקב"ה שם לנו מוח ושכל אם לא בשביל שנחשוב !!!

                            מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #49

                            @תוכי סטינו מהנושא.
                            וכידוע שזה פורום מקצועי ואין לדון ב....

                            ברגע שמתחברים למוזיקה,
                            הטכניקה באה מעצמה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • I מנותק
                              I מנותק
                              IGO
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #50

                              הגיע שלב החפירות....

                              תוכית תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • I IGO

                                הגיע שלב החפירות....

                                תוכית מנותק
                                תוכית מנותק
                                תוכי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #51

                                @igo מה שאני סך הכל בא להגיד זה- חברה, תשמרו על הטעם האישי שלכם במוזיקה, אל תתנו לבלבל אותכם, זה הכל!!!

                                אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • תוכית תוכי

                                  @igo מה שאני סך הכל בא להגיד זה- חברה, תשמרו על הטעם האישי שלכם במוזיקה, אל תתנו לבלבל אותכם, זה הכל!!!

                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'ית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #52

                                  @תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                  תשמרו על הטעם האישי שלכם במוזיקה, אל תתנו לבלבל אותכם, זה הכל!!!

                                  כל עוד זה לא נוגד את גדרי ההלכה- מה הבעיה?

                                  @igo אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                  מה זה משנה למה אתה אוהב מוזיקה מסוימת? אם בסופו של דבר אתה אוהב את זה, אז שיהיה בהנאה.

                                  אני לגמרי מסכימה עם זה.
                                  לכל אחד יש תפקיד- לשדרנים לגרום לכם לאהוב...ואתם להנות מהמוזיקה.

                                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • תוכית תוכי

                                    מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
                                    וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
                                    פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??

                                    ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                    ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                    ענק הענקים בדורינו
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #53

                                    @תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                    מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
                                    וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
                                    פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??

                                    כן, כן.
                                    לא צריך לבכחיש את זה!!
                                    קובעים לנו מה לאהוב, פשוט- דוחפים....

                                    אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                                    ג מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                                      @תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                      מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
                                      וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
                                      פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??

                                      כן, כן.
                                      לא צריך לבכחיש את זה!!
                                      קובעים לנו מה לאהוב, פשוט- דוחפים....

                                      ג מנותק
                                      ג מנותק
                                      גילה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #54

                                      @ענק-הענקים-בדורינו אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                      קובעים לנו מה לאהוב, פשוט- דוחפים....

                                      מנסים לדחוף- בהחלט!!
                                      לפעמים מצליחים ולפעמים לא!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                                        @תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                        מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
                                        וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
                                        פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??

                                        כן, כן.
                                        לא צריך לבכחיש את זה!!
                                        קובעים לנו מה לאהוב, פשוט- דוחפים....

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מחשב נייד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #55

                                        @ענק-הענקים-בדורינו

                                        לגבי השיר כרחם אב.
                                        אני לא יודעת כמה אהבו את השיר עצמו
                                        זאת אומרת אמרו "וואו איזה שיר מדהים וכו' וכו'"
                                        אבל הרוב אם הם היו שומעים את השיר לפני האסון בו אומרים "אוקיי, יפה, נחמד" לא מעבר..
                                        ולשדרים זה הצטייר בראש כממש מוצלח "המנון האסון"
                                        קיצור לדעתי התחברו למה שעמד מאחורי השיר, פחות לשיר עצמו

                                        "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                                        ענק הענקים בדורינוע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מחשב נייד

                                          @ענק-הענקים-בדורינו

                                          לגבי השיר כרחם אב.
                                          אני לא יודעת כמה אהבו את השיר עצמו
                                          זאת אומרת אמרו "וואו איזה שיר מדהים וכו' וכו'"
                                          אבל הרוב אם הם היו שומעים את השיר לפני האסון בו אומרים "אוקיי, יפה, נחמד" לא מעבר..
                                          ולשדרים זה הצטייר בראש כממש מוצלח "המנון האסון"
                                          קיצור לדעתי התחברו למה שעמד מאחורי השיר, פחות לשיר עצמו

                                          ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                          ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                          ענק הענקים בדורינו
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #56

                                          @מחשב-נייד כשאת/ה כותב/ת ולשדרים זה הצטייר בראש כממש מוצלח "המנון האסון".
                                          תכתוב/י למנחם טוקר וכו' ......

                                          אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול