דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. נהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי

נהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
84 פוסטים 34 כותבים 3.5k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ג גילה

    @אניומיני אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

    @מחשב-נייד סליחה על השאלה...
    מי זה אבי ומי זה נהוראי?

    אבי עם הפנים הבהירות יחסית
    נהוראי עם הפנים הכהות יחסית

    טליהט מנותק
    טליהט מנותק
    טליה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #38

    @גילה אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

    אבי אשכנזי

    אבי אולי רבע אשכנזי ....

    ג הודיהה 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • טליהט טליה

      @גילה אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

      אבי אשכנזי

      אבי אולי רבע אשכנזי ....

      ג מנותק
      ג מנותק
      גילה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #39

      @טליה התכוונתי חיצונית

      טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ג גילה

        @טליה התכוונתי חיצונית

        טליהט מנותק
        טליהט מנותק
        טליה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #40

        @גילה אהה , אוקיי .. אהבתי את הדרך לזיהויי 😜

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טליהט טליה

          @גילה אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

          אבי אשכנזי

          אבי אולי רבע אשכנזי ....

          הודיהה מנותק
          הודיהה מנותק
          הודיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה
          #41

          @טליה אבי רק רבע אשכנזי???? לא ניראה שיש לו צד ספרדי....
          אבל ממש אהבתי את השילוב שלו עם נהוראי

          "לפעמים המוזיקה אומרת את מה שאנחנו מרגישים"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוכשרת עלמ מוכשרת על

            @ענק-הענקים-בדורינו אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

            יש הרבה אנשים שיש להם קול מעניין אבל זה לא אומר שזה יפה ושהם יודעים לשיר.

            ענין של טעם!!!

            ענק הענקים בדורינוע מנותק
            ענק הענקים בדורינוע מנותק
            ענק הענקים בדורינו
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #42

            @מוכשרת-על אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

            @ענק-הענקים-בדורינו אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

            יש הרבה אנשים שיש להם קול מעניין אבל זה לא אומר שזה יפה ושהם יודעים לשיר.

            ענין של טעם!!!

            משום מה את מאוד אוהבת להשתמש במשפט הזה. לא לכל דבר המשפט הזה מתאים.

            @מנחם-רינמן אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

            @ענק-הענקים-בדורינו מה פתאום פודולינסקי רק צריך לעבוד על הקול שלו יותר

            אין שם מה לעבוד. זה כמו שאני יחשוב שאני זמר, זה לא מתאים לי גם אם אני יעבוד על זה.

            @גילה אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

            @אניומיני אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

            @מחשב-נייד סליחה על השאלה...
            מי זה אבי ומי זה נהוראי?

            אבי עם הפנים הבהירות יחסית
            נהוראי עם הפנים הכהות יחסית

            תכתבי בקיצור- אבי זה האשכנזי. ונהוראי זה התמני.

            @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

            @הודיה אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

            , כי אם הם לא היו שמה מאיפה היו מכירים??!!

            הם הוציאו שירים מפני ..
            נהוראי היה כמעט בכול הרשותות וביויטוב ובכול האתרי מוזיקה החרדים ופחות..
            וגם לאבי יצא לפני הקול הבא את אשת חיל - שיר מהמם 😉

            לדעתי אריאלי הרס לעצמו את השם של זמר שהיה לו לפני לאחר שהוא נכנס להכול הבא, הוא היה יכול להתפרסם בלי זה, הוא כבר שר בכל מיני מקומות - גם ברדיו. וסתם חבל. גם אם הוא חשב שהוא אמור לנצח בהקול הבא זה לא היה עוזר לו בכלום .

            אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

            טליהט ג 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

              @מוכשרת-על אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

              @ענק-הענקים-בדורינו אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

              יש הרבה אנשים שיש להם קול מעניין אבל זה לא אומר שזה יפה ושהם יודעים לשיר.

              ענין של טעם!!!

              משום מה את מאוד אוהבת להשתמש במשפט הזה. לא לכל דבר המשפט הזה מתאים.

              @מנחם-רינמן אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

              @ענק-הענקים-בדורינו מה פתאום פודולינסקי רק צריך לעבוד על הקול שלו יותר

              אין שם מה לעבוד. זה כמו שאני יחשוב שאני זמר, זה לא מתאים לי גם אם אני יעבוד על זה.

              @גילה אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

              @אניומיני אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

              @מחשב-נייד סליחה על השאלה...
              מי זה אבי ומי זה נהוראי?

              אבי עם הפנים הבהירות יחסית
              נהוראי עם הפנים הכהות יחסית

              תכתבי בקיצור- אבי זה האשכנזי. ונהוראי זה התמני.

              @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

              @הודיה אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

              , כי אם הם לא היו שמה מאיפה היו מכירים??!!

              הם הוציאו שירים מפני ..
              נהוראי היה כמעט בכול הרשותות וביויטוב ובכול האתרי מוזיקה החרדים ופחות..
              וגם לאבי יצא לפני הקול הבא את אשת חיל - שיר מהמם 😉

              לדעתי אריאלי הרס לעצמו את השם של זמר שהיה לו לפני לאחר שהוא נכנס להכול הבא, הוא היה יכול להתפרסם בלי זה, הוא כבר שר בכל מיני מקומות - גם ברדיו. וסתם חבל. גם אם הוא חשב שהוא אמור לנצח בהקול הבא זה לא היה עוזר לו בכלום .

              טליהט מנותק
              טליהט מנותק
              טליה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #43

              @ענק-הענקים-בדורינו הוא באמת היה ממש מוכר לפני הקול הבא , אבל אני לא חושבת שהקול הבא עשה לו רע .. הוא רק הועיל לו , וגרם ליותר אנשים להכיר אותו ולהיות יותר מושמע ברדיו וכו'....

              ענק הענקים בדורינוע תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • טליהט טליה

                @ענק-הענקים-בדורינו הוא באמת היה ממש מוכר לפני הקול הבא , אבל אני לא חושבת שהקול הבא עשה לו רע .. הוא רק הועיל לו , וגרם ליותר אנשים להכיר אותו ולהיות יותר מושמע ברדיו וכו'....

                ענק הענקים בדורינוע מנותק
                ענק הענקים בדורינוע מנותק
                ענק הענקים בדורינו
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #44

                @טליה להכיר כן. אבל הקול הבא זה סוג של תווית של אחד שמנסה להיות זמר. לא יודע איך להסביר את זה אבל מסתמא אתם מבינים.
                ויש עוד כאלה, כמו ישי שלר לדוגמא וכדו' וכדו'

                אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                  @מוכשרת-על אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

                  @ענק-הענקים-בדורינו אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

                  יש הרבה אנשים שיש להם קול מעניין אבל זה לא אומר שזה יפה ושהם יודעים לשיר.

                  ענין של טעם!!!

                  משום מה את מאוד אוהבת להשתמש במשפט הזה. לא לכל דבר המשפט הזה מתאים.

                  @מנחם-רינמן אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

                  @ענק-הענקים-בדורינו מה פתאום פודולינסקי רק צריך לעבוד על הקול שלו יותר

                  אין שם מה לעבוד. זה כמו שאני יחשוב שאני זמר, זה לא מתאים לי גם אם אני יעבוד על זה.

                  @גילה אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

                  @אניומיני אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

                  @מחשב-נייד סליחה על השאלה...
                  מי זה אבי ומי זה נהוראי?

                  אבי עם הפנים הבהירות יחסית
                  נהוראי עם הפנים הכהות יחסית

                  תכתבי בקיצור- אבי זה האשכנזי. ונהוראי זה התמני.

                  @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

                  @הודיה אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

                  , כי אם הם לא היו שמה מאיפה היו מכירים??!!

                  הם הוציאו שירים מפני ..
                  נהוראי היה כמעט בכול הרשותות וביויטוב ובכול האתרי מוזיקה החרדים ופחות..
                  וגם לאבי יצא לפני הקול הבא את אשת חיל - שיר מהמם 😉

                  לדעתי אריאלי הרס לעצמו את השם של זמר שהיה לו לפני לאחר שהוא נכנס להכול הבא, הוא היה יכול להתפרסם בלי זה, הוא כבר שר בכל מיני מקומות - גם ברדיו. וסתם חבל. גם אם הוא חשב שהוא אמור לנצח בהקול הבא זה לא היה עוזר לו בכלום .

                  ג מנותק
                  ג מנותק
                  גילה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #45

                  @ענק-הענקים-בדורינו אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

                  @גילה אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

                  @אניומיני אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

                  @מחשב-נייד סליחה על השאלה...
                  מי זה אבי ומי זה נהוראי?

                  אבי עם הפנים הבהירות יחסית
                  נהוראי עם הפנים הכהות יחסית

                  תכתבי בקיצור- אבי זה האשכנזי. ונהוראי זה התמני.

                  כתבתי בתחלה ככה ועשה עריכה אחרי הערה של משהו אחר.....

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                    @טליה להכיר כן. אבל הקול הבא זה סוג של תווית של אחד שמנסה להיות זמר. לא יודע איך להסביר את זה אבל מסתמא אתם מבינים.
                    ויש עוד כאלה, כמו ישי שלר לדוגמא וכדו' וכדו'

                    זברהז מנותק
                    זברהז מנותק
                    זברה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #46

                    @ענק-הענקים-בדורינו אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

                    @טליה להכיר כן. אבל הקול הבא זה סוג של תווית של אחד שמנסה להיות זמר. לא יודע איך להסביר את זה אבל מסתמא אתם מבינים.
                    ויש עוד כאלה, כמו ישי שלר לדוגמא וכדו' וכדו'

                    ומה הוא אם לא מנסה להיות זמר????

                    אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                    אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                    ענק הענקים בדורינוע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • זברהז זברה

                      @ענק-הענקים-בדורינו אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

                      @טליה להכיר כן. אבל הקול הבא זה סוג של תווית של אחד שמנסה להיות זמר. לא יודע איך להסביר את זה אבל מסתמא אתם מבינים.
                      ויש עוד כאלה, כמו ישי שלר לדוגמא וכדו' וכדו'

                      ומה הוא אם לא מנסה להיות זמר????

                      ענק הענקים בדורינוע מנותק
                      ענק הענקים בדורינוע מנותק
                      ענק הענקים בדורינו
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #47

                      @זברה ניקח לדוגמא את המנצח של הקול הבא.
                      אותו אני לא יראה שחתונות, לא רק בגל שאין לו זמן והוא עובד בהיי טק אלא שהוא לא מתאים לזה- זה לא ה.....
                      כך גם עם המנצחים הקודמים: סובר והקודם שמעתם אליהם? אני לא!
                      ואני חושב שתווית של בוגר של הקול הבא היא לא כזו נותנת חשיבות.

                      אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                      זברהז מ יעלהי 3 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                        @זברה ניקח לדוגמא את המנצח של הקול הבא.
                        אותו אני לא יראה שחתונות, לא רק בגל שאין לו זמן והוא עובד בהיי טק אלא שהוא לא מתאים לזה- זה לא ה.....
                        כך גם עם המנצחים הקודמים: סובר והקודם שמעתם אליהם? אני לא!
                        ואני חושב שתווית של בוגר של הקול הבא היא לא כזו נותנת חשיבות.

                        זברהז מנותק
                        זברהז מנותק
                        זברה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
                        #48

                        @ענק-הענקים-בדורינו אני לא ראיתי ת'עונות הקודמות וגם באחרונה ראיתי רק חלקים, אבל מה המנצחים קשורים למתמודדים?
                        וגם אם זה לא 'חשיבות' (מה זה כן חשיבות?) זה בטוח גורם שיותר אנשים יכירו אותך...

                        אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                        אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                        ענק הענקים בדורינוע תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • זברהז זברה

                          @ענק-הענקים-בדורינו אני לא ראיתי ת'עונות הקודמות וגם באחרונה ראיתי רק חלקים, אבל מה המנצחים קשורים למתמודדים?
                          וגם אם זה לא 'חשיבות' (מה זה כן חשיבות?) זה בטוח גורם שיותר אנשים יכירו אותך...

                          ענק הענקים בדורינוע מנותק
                          ענק הענקים בדורינוע מנותק
                          ענק הענקים בדורינו
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #49

                          @זברה נקרא לזה 'מותג'.

                          אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יעלהי מנותק
                            יעלהי מנותק
                            יעלה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #50

                            למי שממש אהב את השיר חתכתי את השיר לצלצול
                            זה שאבי הוא הסולו בפזמון: נהוראי-אריאלי-ואבי-פודולינסקי-מודה-צלצולאני-אקוסטי (1) (1).mp3
                            זה שנהוראי הסולו :נהוראי-אריאלי-ואבי-פודולינסקי-מודה-צלצולאני-אקוסטי (2) (1).mp3

                            כל אחד והטעם שלו...

                            אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                            אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                            (יהושע ריינולדס)

                            שיר נולדש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יעלהי יעלה

                              למי שממש אהב את השיר חתכתי את השיר לצלצול
                              זה שאבי הוא הסולו בפזמון: נהוראי-אריאלי-ואבי-פודולינסקי-מודה-צלצולאני-אקוסטי (1) (1).mp3
                              זה שנהוראי הסולו :נהוראי-אריאלי-ואבי-פודולינסקי-מודה-צלצולאני-אקוסטי (2) (1).mp3

                              כל אחד והטעם שלו...

                              שיר נולדש מנותק
                              שיר נולדש מנותק
                              שיר נולד
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #51

                              @יעלה וואו מושלם!!
                              תודה רבה!
                              שניהם אלופים..
                              אהבתי את הרעיון 😂

                              ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                              הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                              יעלהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שיר נולדש שיר נולד

                                @יעלה וואו מושלם!!
                                תודה רבה!
                                שניהם אלופים..
                                אהבתי את הרעיון 😂

                                יעלהי מנותק
                                יעלהי מנותק
                                יעלה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #52

                                @שיר-נולד חתכתי את זה ככה כי גם אצלנו בבית יש כאלה שאוהבית יותר את הביצוע של נהוראי ויש את של אבי אז חתכתי ככה לתועלת כולם

                                אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                                אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                                (יהושע ריינולדס)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                                  @זברה ניקח לדוגמא את המנצח של הקול הבא.
                                  אותו אני לא יראה שחתונות, לא רק בגל שאין לו זמן והוא עובד בהיי טק אלא שהוא לא מתאים לזה- זה לא ה.....
                                  כך גם עם המנצחים הקודמים: סובר והקודם שמעתם אליהם? אני לא!
                                  ואני חושב שתווית של בוגר של הקול הבא היא לא כזו נותנת חשיבות.

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מנחם רינמן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #53

                                  @ענק-הענקים-בדורינו ממש ממש לא הוא מתאים מאוד להיות המנצח

                                  ענק הענקים בדורינוע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מנחם רינמן

                                    @ענק-הענקים-בדורינו ממש ממש לא הוא מתאים מאוד להיות המנצח

                                    ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                    ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                    ענק הענקים בדורינו
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #54

                                    @מנחם-רינמן לא אמרתי שלא

                                    אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                                      @מנחם-רינמן לא אמרתי שלא

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מנחם רינמן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #55

                                      @ענק-הענקים-בדורינו אלא מה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                                        @זברה ניקח לדוגמא את המנצח של הקול הבא.
                                        אותו אני לא יראה שחתונות, לא רק בגל שאין לו זמן והוא עובד בהיי טק אלא שהוא לא מתאים לזה- זה לא ה.....
                                        כך גם עם המנצחים הקודמים: סובר והקודם שמעתם אליהם? אני לא!
                                        ואני חושב שתווית של בוגר של הקול הבא היא לא כזו נותנת חשיבות.

                                        יעלהי מנותק
                                        יעלהי מנותק
                                        יעלה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #56

                                        @ענק-הענקים-בדורינו אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

                                        ואני חושב שתווית של בוגר של הקול הבא היא לא כזו נותנת חשיבות.

                                        תלוי למי
                                        אצל משה קליין זה כן משהו שהוא התפרסם בו ומנחם טוקר לא שוכח לציין את זה בכל מקום אפשרי
                                        יש כאלה שרק בזכות התוכנית אנחנו מכירים
                                        אם אתה ההיתה שומע על משהו בשם אבי פודולינסקי הייתה שומע את המוזיקה שלו בתור זמר אנונימי?

                                        אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                                        אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                                        (יהושע ריינולדס)

                                        ענק הענקים בדורינוע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יעלהי יעלה

                                          @ענק-הענקים-בדורינו אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:

                                          ואני חושב שתווית של בוגר של הקול הבא היא לא כזו נותנת חשיבות.

                                          תלוי למי
                                          אצל משה קליין זה כן משהו שהוא התפרסם בו ומנחם טוקר לא שוכח לציין את זה בכל מקום אפשרי
                                          יש כאלה שרק בזכות התוכנית אנחנו מכירים
                                          אם אתה ההיתה שומע על משהו בשם אבי פודולינסקי הייתה שומע את המוזיקה שלו בתור זמר אנונימי?

                                          ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                          ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                          ענק הענקים בדורינו
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #57

                                          @יעלה משה קליין התפרסם לא בזכות הקול הבא אלא בזכות הפרסומת של טוקר.

                                          אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                                          מוכשרת עלמ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול