דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. טיפים לכתיבה
  4. שאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.

שאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים לכתיבה
496 פוסטים 56 כותבים 60.3k צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שיר נולדש שיר נולד

    חבל שאין אפשרות שתשמעו גם את הלחן של כל שיר,
    זה חלק מהיופי של השיר...

    טיטוט מנותק
    טיטוט מנותק
    טיטו
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #67

    @שיר-נולד אני ממש בדיליי אבל גמאני חושב שחייב לשמוע את הלחן של שירים שנכתבים פה כי זה שירים שאתה רואה שנכתבו מהלב אז הלחן אמור להיות ממש טוב

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • טיטוט טיטו

      @שיר-נולד אני ממש בדיליי אבל גמאני חושב שחייב לשמוע את הלחן של שירים שנכתבים פה כי זה שירים שאתה רואה שנכתבו מהלב אז הלחן אמור להיות ממש טוב

      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'ית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #68

      @טיטו כדאי שתצטט את מה שאתה מגיב עליו...

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שיר נולדש שיר נולד

        חבל שאין אפשרות שתשמעו גם את הלחן של כל שיר,
        זה חלק מהיופי של השיר...

        טיטוט מנותק
        טיטוט מנותק
        טיטו
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #69

        @שיר-נולד אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

        חבל שאין אפשרות שתשמעו גם את הלחן של כל שיר,
        זה חלק מהיופי של השיר...

        על זה

        אני לא עצמי.
        תכף אשוב...

        שיר נולדש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טיטוט טיטו

          @שיר-נולד אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

          חבל שאין אפשרות שתשמעו גם את הלחן של כל שיר,
          זה חלק מהיופי של השיר...

          על זה

          שיר נולדש מנותק
          שיר נולדש מנותק
          שיר נולד
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #70

          @טיטו נכון!!
          אבל יש כאלה שכותבים בלי לחן..
          אגב אני יותר מלחינה מאשר כותבת
          או מדביקה לחנים על שירים בשביל הכייף שלי...

          ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
          הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שיר נולדש שיר נולד

            @טיטו נכון!!
            אבל יש כאלה שכותבים בלי לחן..
            אגב אני יותר מלחינה מאשר כותבת
            או מדביקה לחנים על שירים בשביל הכייף שלי...

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #71

            @שיר-נולד אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

            אבל יש כאלה שכותבים בלי לחן..

            אני למשל- לרוב כותבת בלי לחן.
            הלוואי היה לי את כישרון ההלחנה...

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              @שיר-נולד אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

              אבל יש כאלה שכותבים בלי לחן..

              אני למשל- לרוב כותבת בלי לחן.
              הלוואי היה לי את כישרון ההלחנה...

              טיטוט מנותק
              טיטוט מנותק
              טיטו
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #72

              אני לא חושב שצריך כישרון אלא פשוט לקרוא כמה פעמים את השיר ומתי שהוא כבר יוצא לחן ואם זה ממש באותו רגע או ברגע של קושי או משבר זה לחן ממש יפה בדר"כ

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              אייצ'יתא יעלהי 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • טיטוט טיטו

                אני לא חושב שצריך כישרון אלא פשוט לקרוא כמה פעמים את השיר ומתי שהוא כבר יוצא לחן ואם זה ממש באותו רגע או ברגע של קושי או משבר זה לחן ממש יפה בדר"כ

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #73

                @טיטו כאחד מלחין זה נראה לך קל, שהשראה "עושה לך את זה מהר"...
                בדיוק כמו שאני יבוא למשהי שלא כותבת ויגיד לה-"תסתכלי על השמים ושניה את כותבת שיר"...
                להלחין זה כישרון! תודו עליו, אני הייתי רוצה מאוד😉

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                שיר נולדש תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • אייצ'יתא אייצ'ית

                  @טיטו כאחד מלחין זה נראה לך קל, שהשראה "עושה לך את זה מהר"...
                  בדיוק כמו שאני יבוא למשהי שלא כותבת ויגיד לה-"תסתכלי על השמים ושניה את כותבת שיר"...
                  להלחין זה כישרון! תודו עליו, אני הייתי רוצה מאוד😉

                  שיר נולדש מנותק
                  שיר נולדש מנותק
                  שיר נולד
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #74

                  @אייצ-ית וגם כתיבה זה כשרון על!😀

                  ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                  הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • טיטוט טיטו

                    אני לא חושב שצריך כישרון אלא פשוט לקרוא כמה פעמים את השיר ומתי שהוא כבר יוצא לחן ואם זה ממש באותו רגע או ברגע של קושי או משבר זה לחן ממש יפה בדר"כ

                    יעלהי מנותק
                    יעלהי מנותק
                    יעלה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #75

                    @טיטו אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

                    אני לא חושב שצריך כישרון אלא פשוט לקרוא כמה פעמים את השיר ומתי שהוא כבר יוצא לחן ואם זה ממש באותו רגע או ברגע של קושי או משבר זה לחן ממש יפה בדר"כ

                    אם זה היה יוצא לכולם ככה ברגע כל העולם היה מלא בלחנים
                    יש מלחינים גדולים מאוד שמספרים שלפעמים הם ממש מחפשים לחן לשיר הרבה זמן והם לא מצליחים להלחין שום דבר

                    אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                    אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                    (יהושע ריינולדס)

                    אייצ'יתא טיטוט 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • יעלהי יעלה

                      @טיטו אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

                      אני לא חושב שצריך כישרון אלא פשוט לקרוא כמה פעמים את השיר ומתי שהוא כבר יוצא לחן ואם זה ממש באותו רגע או ברגע של קושי או משבר זה לחן ממש יפה בדר"כ

                      אם זה היה יוצא לכולם ככה ברגע כל העולם היה מלא בלחנים
                      יש מלחינים גדולים מאוד שמספרים שלפעמים הם ממש מחפשים לחן לשיר הרבה זמן והם לא מצליחים להלחין שום דבר

                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'ית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #76

                      @יעלה אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

                      יש מלחינים גדולים מאוד שמספרים שלפעמים הם ממש מחפשים לחן לשיר הרבה זמן והם לא מצליחים להלחין שום דבר

                      לא חושבת שאין להם לחן-
                      פשוט הם רוצים לחן מושקע..ברמה.. לא משהו בסטנדרט.
                      יכול להיות להם בסיס בשניות- אבל השיפוץ שלו דורש השקעה..

                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                      יעלהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        @יעלה אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

                        יש מלחינים גדולים מאוד שמספרים שלפעמים הם ממש מחפשים לחן לשיר הרבה זמן והם לא מצליחים להלחין שום דבר

                        לא חושבת שאין להם לחן-
                        פשוט הם רוצים לחן מושקע..ברמה.. לא משהו בסטנדרט.
                        יכול להיות להם בסיס בשניות- אבל השיפוץ שלו דורש השקעה..

                        יעלהי מנותק
                        יעלהי מנותק
                        יעלה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #77

                        @אייצ-ית הגיוני מאוד
                        אני לא יודעת איך מלחינים לחן הידע שלי על מלחינים ולחנים זה משמיעת ראיונות וכו'

                        אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                        אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                        (יהושע ריינולדס)

                        שיר נולדש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יעלהי יעלה

                          @טיטו אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

                          אני לא חושב שצריך כישרון אלא פשוט לקרוא כמה פעמים את השיר ומתי שהוא כבר יוצא לחן ואם זה ממש באותו רגע או ברגע של קושי או משבר זה לחן ממש יפה בדר"כ

                          אם זה היה יוצא לכולם ככה ברגע כל העולם היה מלא בלחנים
                          יש מלחינים גדולים מאוד שמספרים שלפעמים הם ממש מחפשים לחן לשיר הרבה זמן והם לא מצליחים להלחין שום דבר

                          טיטוט מנותק
                          טיטוט מנותק
                          טיטו
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #78

                          @יעלה מי שמחפש בחיים לא יצא לו משו טוב כי זה לא בא מהלב ומי שכן אולי זה כישרון אבל בכללי לכל אחד יש את זה רק שאפחד לא קם וכותב אני מהרגע שהתחלתי לכתוב אני לא מפסיק אבל לפני זה בחיים לא הייתי חושב שיהיה לי סיכוי לכתוב שיר אני חושב שזה ררק עיניין של לנסות פעם אחת עדיף ברגע של משבר ותמיד יוצא משו ומי שהתווכח איתי על זה כבר כתב כמה שירי והוא מעריך אותי על זה ולחן זה כמו שתגידו לי שמישו שמנגן על פסנתר אבל לא יאלתר נראלי שזה קצת טו מאצ כי זה בא לבד
                          לפעמים יכול להיות שאתם מלחינים משו אבל לא שמים לב לזה וככה זה נשכח מהר אבל ברגע שיש קטע אפילו של חמש שניות אפשר סוף להוציא מזה שיר שלם כי יצרת בסיס גם אם בטעות

                          אני לא עצמי.
                          תכף אשוב...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • יעלהי יעלה

                            @אייצ-ית הגיוני מאוד
                            אני לא יודעת איך מלחינים לחן הידע שלי על מלחינים ולחנים זה משמיעת ראיונות וכו'

                            שיר נולדש מנותק
                            שיר נולדש מנותק
                            שיר נולד
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #79

                            @יעלה חלק לחנים גם יכולים להיות
                            חלקיקים משירים שונים שמתנגנים לך בראש
                            ואת מחברת ויוצרת שילוב מעניין ושונה
                            (אבל זה כבר לא ממש שלך הלחן..)
                            לדוג', השיר של משה קליין-שיר פשוט- השיר והלחן ממש טוב-
                            אבל בקטע באמצע השיר זה ממש הזכיר לי שיר שונה לגמרי (הלחן ז''א)

                            ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                            הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                            טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שיר נולדש שיר נולד

                              @יעלה חלק לחנים גם יכולים להיות
                              חלקיקים משירים שונים שמתנגנים לך בראש
                              ואת מחברת ויוצרת שילוב מעניין ושונה
                              (אבל זה כבר לא ממש שלך הלחן..)
                              לדוג', השיר של משה קליין-שיר פשוט- השיר והלחן ממש טוב-
                              אבל בקטע באמצע השיר זה ממש הזכיר לי שיר שונה לגמרי (הלחן ז''א)

                              טיטוט מנותק
                              טיטוט מנותק
                              טיטו
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #80

                              @שיר-נולד בדרך כלל לחן יוצא לפי הסגנון מוזיקה ששמעת באותו תקופה כלומר אם אני ישמע שירים מזרחיים אז יצא לחן בסגנון הזה וכן גאז רוק פופ היפ הופ וכו'

                              אני לא עצמי.
                              תכף אשוב...

                              מוכשרת עלמ שיר נולדש 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • טיטוט טיטו

                                @שיר-נולד בדרך כלל לחן יוצא לפי הסגנון מוזיקה ששמעת באותו תקופה כלומר אם אני ישמע שירים מזרחיים אז יצא לחן בסגנון הזה וכן גאז רוק פופ היפ הופ וכו'

                                מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת על
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                #81

                                @טיטו
                                איזה שירים מטורפים!
                                בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

                                אני נפעמת מכושר הביטוי. (נגמר לי הלייקים. סורי)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • טיטוט טיטו

                                  @שיר-נולד בדרך כלל לחן יוצא לפי הסגנון מוזיקה ששמעת באותו תקופה כלומר אם אני ישמע שירים מזרחיים אז יצא לחן בסגנון הזה וכן גאז רוק פופ היפ הופ וכו'

                                  שיר נולדש מנותק
                                  שיר נולדש מנותק
                                  שיר נולד
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #82

                                  @טיטו צודק!
                                  ואתה ממש כישרון !!
                                  גם כותב וגם מלחין
                                  קראתי את השיר האחרון ונפעמתי..
                                  אולי תוציא שירים, תקדם את הכישרון ,חבל..

                                  ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                  הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נשמה יהודית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשמה יהודית
                                    #83
                                    פוסט זה נמחק!
                                    אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • נ נשמה יהודית

                                      פוסט זה נמחק!

                                      אינספריישןא מנותק
                                      אינספריישןא מנותק
                                      אינספריישן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #84

                                      @נשמה-יהודית לא, זה מהמם!
                                      זה כל הקטע שם, החזרתיות.
                                      ברור שלהשאיר כך.
                                      תגידי לה שיש הרבה סגנונות כתיבה, וזה אחד היפים. @אינספריישן אמרה...

                                      מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • אינספריישןא אינספריישן

                                        @נשמה-יהודית לא, זה מהמם!
                                        זה כל הקטע שם, החזרתיות.
                                        ברור שלהשאיר כך.
                                        תגידי לה שיש הרבה סגנונות כתיבה, וזה אחד היפים. @אינספריישן אמרה...

                                        נ מנותק
                                        נ מנותק
                                        נשמה יהודית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשמה יהודית
                                        #85
                                        פוסט זה נמחק!
                                        אינספריישןא אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        3
                                        • נ נשמה יהודית

                                          פוסט זה נמחק!

                                          אינספריישןא מנותק
                                          אינספריישןא מנותק
                                          אינספריישן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #86

                                          @נשמה-יהודית דיברה אלייך בחלום הלילה רוח ממערב...
                                          גמני לא למדתי, כן יודעת שקיים מושג של חזרתיות מדגישה.

                                          מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול