-
@אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.
@צוריאל-רוטנמר רוב השירים שלו שבלשון נקבה זה על אישתו ועיניינים
חוץ מאל תעזבי ידיים שזה על מעשייה של רבי נחמן -
@אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.
@צוריאל-רוטנמר שכל אחד יעשה את השיקולים שלו איזה שיר ראוי לשמוע את איזה לא
מי ששומע את השירים שלו לוקח בחשבון שזה סגנון כזה.... -
@צוריאל-רוטנמר רוב השירים שלו שבלשון נקבה זה על אישתו ועיניינים
חוץ מאל תעזבי ידיים שזה על מעשייה של רבי נחמן@סודי-ביותרררררררר מעניין שהשיר הזה פתוח בנטפרי!
-
@אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
@אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.
השיר תלויים באהבה הוא שיר שמדבר כללית- שכל אדם תלוי באהבה.
אני לא רואה בזה שום דבר רע.
אין אדם בעולם שיכול לחיות בלי להיות אהוב.
כל אדם חייב להיות חביב על הסביבה שלו. אהבה זה לא רק דבר שלילי. -
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
@אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.
השיר תלויים באהבה הוא שיר שמדבר כללית- שכל אדם תלוי באהבה.
אני לא רואה בזה שום דבר רע.
אין אדם בעולם שיכול לחיות בלי להיות אהוב.
כל אדם חייב להיות חביב על הסביבה שלו. אהבה זה לא רק דבר שלילי.@אייצ-ית אבל תלוי על מי השיר
-
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
@אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.
השיר תלויים באהבה הוא שיר שמדבר כללית- שכל אדם תלוי באהבה.
אני לא רואה בזה שום דבר רע.
אין אדם בעולם שיכול לחיות בלי להיות אהוב.
כל אדם חייב להיות חביב על הסביבה שלו. אהבה זה לא רק דבר שלילי.@אייצ-ית ולדוג' השיר אתה הולך איתי, איך אתה מגדיר אותו?
-
@אייצ-ית אבל תלוי על מי השיר
@סודי-ביותרררררררר אמר בעקיבא - דיון:
@אייצ-ית אבל תלוי על מי השיר
זה שאדם בוחר למי להקדיש את השיר זה כבר משהו אחר.
שימי לב למילים של השיר- הוא לא מפנה אותם כלפי אף אחד. ההפך...@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
@אייצ-ית ולדוג' השיר אתה הולך איתי, איך אתה מגדיר אותו?
אם נלך על המשמעות של השיר הזה- ככה הוא כתב-
"האהבה שאני מתפלל עליה, היא כזו שמחבקת את כל החלקים שבחיים", אומר עקיבא, "אהבה, ששמחה ברגע הזה ולא מפחדת מהקמטים שהזמן עוד יביא. כזו שמסתכלת לאתגרים בלבן של העיניים שמרגישים בה בית, כזו שמביאה נחמה אמיתית".אני חושבת שאם נלך על ההסבר הפשוט של כל שיר שלו הוא יכול להישמע גרוע. אם בודקים אחורה- רוב השירים שלו סבבה.
אין המ לדון בזה עוד, דנו על זה כל כך רבות. פשוט תעלה למעלה.
אין לי עניין לחזור שוב על מה שנכתב שם.
שורה תחתונה-
הוא לא זמר חרדי! הוא אומר את זה גם...
אז גם אם השירים שלו פתוחים בנטפרי-אתם לא חייבים או צריכים לשמוע. אחרי הכל "נטפרי" לא רבנים... -
@סודי-ביותרררררררר אמר בעקיבא - דיון:
@אייצ-ית אבל תלוי על מי השיר
זה שאדם בוחר למי להקדיש את השיר זה כבר משהו אחר.
שימי לב למילים של השיר- הוא לא מפנה אותם כלפי אף אחד. ההפך...@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
@אייצ-ית ולדוג' השיר אתה הולך איתי, איך אתה מגדיר אותו?
אם נלך על המשמעות של השיר הזה- ככה הוא כתב-
"האהבה שאני מתפלל עליה, היא כזו שמחבקת את כל החלקים שבחיים", אומר עקיבא, "אהבה, ששמחה ברגע הזה ולא מפחדת מהקמטים שהזמן עוד יביא. כזו שמסתכלת לאתגרים בלבן של העיניים שמרגישים בה בית, כזו שמביאה נחמה אמיתית".אני חושבת שאם נלך על ההסבר הפשוט של כל שיר שלו הוא יכול להישמע גרוע. אם בודקים אחורה- רוב השירים שלו סבבה.
אין המ לדון בזה עוד, דנו על זה כל כך רבות. פשוט תעלה למעלה.
אין לי עניין לחזור שוב על מה שנכתב שם.
שורה תחתונה-
הוא לא זמר חרדי! הוא אומר את זה גם...
אז גם אם השירים שלו פתוחים בנטפרי-אתם לא חייבים או צריכים לשמוע. אחרי הכל "נטפרי" לא רבנים...@אייצ-ית נטפרי מאושר על ידי הרבנים וזה החיסמה הכי אדוקה שיש על גבי היקום.
ומתי הוא אמר את מה שכתבת? -
@אייצ-ית נטפרי מאושר על ידי הרבנים וזה החיסמה הכי אדוקה שיש על גבי היקום.
ומתי הוא אמר את מה שכתבת?@צוריאל-רוטנמר אם כל כך מפריע לכם ששירים כאלו פתוחים בנטפרי שהיא באמת החסימה הכי טובה ואדוקה אפשר פשוט לדווח להם שיחסמו את הקבצים שמפריעים....
-
@צוריאל-רוטנמר אם כל כך מפריע לכם ששירים כאלו פתוחים בנטפרי שהיא באמת החסימה הכי טובה ואדוקה אפשר פשוט לדווח להם שיחסמו את הקבצים שמפריעים....
@מ-ב אני פשוט אומר שאם קובץ כזה פתוח בנטפרי סימן שאין בו בעיה.
-
@מ-ב אני פשוט אומר שאם קובץ כזה פתוח בנטפרי סימן שאין בו בעיה.
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
@מ-ב אני פשוט אומר שאם קובץ כזה פתוח בנטפרי סימן שאין בו בעיה.
רבנים לא מאשרים את כל מה שהולך ברשת של נטפרי. בדיוק כמו שהם לא מאשרים את כל הדברים הגרועים שהולכים בין גברים לנשים גם בחסימות הכי אדוקות שיש.
ככה שכל דבר צריך להתאים למצב.
ויותר מזה-
רבנים יוצאים נגד האינטרנט כללית. אם הם אישרו אינטרנט זה נטפרי- לעבודה וכד'...
זה שהגישה פרוצה יותר- לא מתיר לשמוע או לעשות בכל מה שהולך ברשת "המסוננת"... -
השיר תלויים באהבה נראה שנלקח מאיזה מדרש או מקור תנכי תחילתו הארמית תנכית מי שלא שם לב למילים יכול לראות בקישור המצורף קליפ מילים לשיר.
https://youtu.be/2JzZT66FYms@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
אני פשוט אומר שאם קובץ כזה פתוח בנטפרי סימן שאין בו בעיה.
ממש לא נכון מי הם אלו שבנטפרי שיחליטו מה נכון וראוי לנו לראות ולשמוע?
זה שהרבנים מפקחים זה לא אומר שכל התכנים הפתוחים מתאימים לכולם!!!!!יש כאלו שלא שומעים את עקיבא ועוד זמרים בסגנון מבחינה עקרונית אז פתאום הם יתירו לעצמם לשמוע כי התוכן הזה פתוח בנטפרי?????
בנטפרי התוכן אומנם פתוח אבל כל אחד עושה את שיקוליו האישים אם ראוי שהוא ישמע
-
המילים של השיר של עקיבא "תלויים באהבה" מקורם בזוהר הק' בתוספת מילים של ר' ישראל דוב אודסר זצ"ל
מי שרוצה לראות את המילים של השיר וכן את כל המילים של השירם של עקיבא מוזמן להוריד את החוברת של האלבם אל תעזבי ידיים - חוברת.pdf -
המילים של השיר של עקיבא "תלויים באהבה" מקורם בזוהר הק' בתוספת מילים של ר' ישראל דוב אודסר זצ"ל
מי שרוצה לראות את המילים של השיר וכן את כל המילים של השירם של עקיבא מוזמן להוריד את החוברת של האלבם אל תעזבי ידיים - חוברת.pdf -
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????
גם על אשתו ויש שיר אל תעזבי ידים שמבוסס על מעשית בת המלך שזה נראה לי מתורת ר' נחמן
@יעלה אמר בעקיבא - דיון:
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????
גם על אשתו ויש שיר אל תעזבי ידים שמבוסס על מעשית בת המלך שזה נראה לי מתורת ר' נחמן
לכל מי שחושב שזה באמת מתוך המשל של ר' נחמן ומאמין לו
אז שיפתח סיפור ראשון בסיפורי מעשיות ויספר לי איפה כתוב כל מה שהוא אומר בשיר,
אין כאלה מילים בשיר וגם אם זה מבוסס הוא שינה את המהות של השיר שר' נחמן התכוון אליו!!!!!! -
@יעלה אמר בעקיבא - דיון:
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????
גם על אשתו ויש שיר אל תעזבי ידים שמבוסס על מעשית בת המלך שזה נראה לי מתורת ר' נחמן
לכל מי שחושב שזה באמת מתוך המשל של ר' נחמן ומאמין לו
אז שיפתח סיפור ראשון בסיפורי מעשיות ויספר לי איפה כתוב כל מה שהוא אומר בשיר,
אין כאלה מילים בשיר וגם אם זה מבוסס הוא שינה את המהות של השיר שר' נחמן התכוון אליו!!!!!! -
@מ-ד ברור שהוא התכוון בשיר הזה לדברים אחרים ונתן את סיפור הכיסוי של "מעשה מבת מלך" של ר' נחמן מברסלב.ובכל מקרה כמו שכבר אמרו כאן:עקיבא הוא לא זמר חרדי !!!!
-
הוא מתבסס על החיפוש של השליח של המלך אחרי הבת מלך שברחה מהארמון וזה משל לחיפוש אחרי הנשמה (אם קראת את הסיפור בפנים)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות