-
@מ-ב אני פשוט אומר שאם קובץ כזה פתוח בנטפרי סימן שאין בו בעיה.
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
@מ-ב אני פשוט אומר שאם קובץ כזה פתוח בנטפרי סימן שאין בו בעיה.
רבנים לא מאשרים את כל מה שהולך ברשת של נטפרי. בדיוק כמו שהם לא מאשרים את כל הדברים הגרועים שהולכים בין גברים לנשים גם בחסימות הכי אדוקות שיש.
ככה שכל דבר צריך להתאים למצב.
ויותר מזה-
רבנים יוצאים נגד האינטרנט כללית. אם הם אישרו אינטרנט זה נטפרי- לעבודה וכד'...
זה שהגישה פרוצה יותר- לא מתיר לשמוע או לעשות בכל מה שהולך ברשת "המסוננת"... -
השיר תלויים באהבה נראה שנלקח מאיזה מדרש או מקור תנכי תחילתו הארמית תנכית מי שלא שם לב למילים יכול לראות בקישור המצורף קליפ מילים לשיר.
https://youtu.be/2JzZT66FYms@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
אני פשוט אומר שאם קובץ כזה פתוח בנטפרי סימן שאין בו בעיה.
ממש לא נכון מי הם אלו שבנטפרי שיחליטו מה נכון וראוי לנו לראות ולשמוע?
זה שהרבנים מפקחים זה לא אומר שכל התכנים הפתוחים מתאימים לכולם!!!!!יש כאלו שלא שומעים את עקיבא ועוד זמרים בסגנון מבחינה עקרונית אז פתאום הם יתירו לעצמם לשמוע כי התוכן הזה פתוח בנטפרי?????
בנטפרי התוכן אומנם פתוח אבל כל אחד עושה את שיקוליו האישים אם ראוי שהוא ישמע
-
המילים של השיר של עקיבא "תלויים באהבה" מקורם בזוהר הק' בתוספת מילים של ר' ישראל דוב אודסר זצ"ל
מי שרוצה לראות את המילים של השיר וכן את כל המילים של השירם של עקיבא מוזמן להוריד את החוברת של האלבם אל תעזבי ידיים - חוברת.pdf -
המילים של השיר של עקיבא "תלויים באהבה" מקורם בזוהר הק' בתוספת מילים של ר' ישראל דוב אודסר זצ"ל
מי שרוצה לראות את המילים של השיר וכן את כל המילים של השירם של עקיבא מוזמן להוריד את החוברת של האלבם אל תעזבי ידיים - חוברת.pdf -
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????
גם על אשתו ויש שיר אל תעזבי ידים שמבוסס על מעשית בת המלך שזה נראה לי מתורת ר' נחמן
@יעלה אמר בעקיבא - דיון:
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????
גם על אשתו ויש שיר אל תעזבי ידים שמבוסס על מעשית בת המלך שזה נראה לי מתורת ר' נחמן
לכל מי שחושב שזה באמת מתוך המשל של ר' נחמן ומאמין לו
אז שיפתח סיפור ראשון בסיפורי מעשיות ויספר לי איפה כתוב כל מה שהוא אומר בשיר,
אין כאלה מילים בשיר וגם אם זה מבוסס הוא שינה את המהות של השיר שר' נחמן התכוון אליו!!!!!! -
@יעלה אמר בעקיבא - דיון:
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????
גם על אשתו ויש שיר אל תעזבי ידים שמבוסס על מעשית בת המלך שזה נראה לי מתורת ר' נחמן
לכל מי שחושב שזה באמת מתוך המשל של ר' נחמן ומאמין לו
אז שיפתח סיפור ראשון בסיפורי מעשיות ויספר לי איפה כתוב כל מה שהוא אומר בשיר,
אין כאלה מילים בשיר וגם אם זה מבוסס הוא שינה את המהות של השיר שר' נחמן התכוון אליו!!!!!! -
@מ-ד ברור שהוא התכוון בשיר הזה לדברים אחרים ונתן את סיפור הכיסוי של "מעשה מבת מלך" של ר' נחמן מברסלב.ובכל מקרה כמו שכבר אמרו כאן:עקיבא הוא לא זמר חרדי !!!!
-
הוא מתבסס על החיפוש של השליח של המלך אחרי הבת מלך שברחה מהארמון וזה משל לחיפוש אחרי הנשמה (אם קראת את הסיפור בפנים)
-
סליחה בתור בן אדם פשוט ששומע שיר אין לי זמן לשיעורי בית! וכך זה לכולנו אני מאמינה....אם עקיבא היה רוצה שיבינו שזה על מעשיה של ר' נחמן הוא היה כותב שיר יותר עדין או לא יודעת מה...לא חסרות דרכים.....
-
@יוסי-לוי אמר בעקיבא - דיון:
@מ-ב נכון, אבל בגלל זה כששומעים שיר צריך להבין על מה מדבר השיר (לעשות קצת שעורי בית...)
לא נראה לי שעל כל שיר שאתה שומע אתה עושה שיעורי בית
קצת נשמע לי מופרך ולא מציאותיזה לא הגיוני לבדוק כל שיר מאיפה המקור שלו במיוחד שיש הרבה שירים שאנשים כותבים מתוך ליבם ....
-
@מ-ב עקיבא תמיד לפני השיר מסביר על מה השיר מדבר וגם שיצא השיר הזה היה כתוב בקומוניקט (ברקע על השיר המצורף לכל שיר שיוצא) שהשיר מבוסס על מעשה מאבדת בת מלך של ר' נחמן מברסלב
-
@יוסי-לוי אמר בעקיבא - דיון:
@מ-ב נכון, אבל בגלל זה כששומעים שיר צריך להבין על מה מדבר השיר (לעשות קצת שעורי בית...)
לא נראה לי שעל כל שיר שאתה שומע אתה עושה שיעורי בית
קצת נשמע לי מופרך ולא מציאותיזה לא הגיוני לבדוק כל שיר מאיפה המקור שלו במיוחד שיש הרבה שירים שאנשים כותבים מתוך ליבם ....
-
@יוסי-לוי אמר בעקיבא - דיון:
@מ-ב נכון, אבל בגלל זה כששומעים שיר צריך להבין על מה מדבר השיר (לעשות קצת שעורי בית...)
לא נראה לי שעל כל שיר שאתה שומע אתה עושה שיעורי בית
קצת נשמע לי מופרך ולא מציאותיזה לא הגיוני לבדוק כל שיר מאיפה המקור שלו במיוחד שיש הרבה שירים שאנשים כותבים מתוך ליבם ....
-
@מ-ב אמר בעקיבא - דיון:
אם אתם רוצים לומר לי שהבנתם את המשמעות בלי לקרוא את הרקע אז שאפו מה אני אגיד לכם.....
לא אמרתי שהבנתי את הרקע
אבל עדין לא במקום של לבדוק בדיוק מה הרקע של השיר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות