-
@יעלה אמר בעקיבא - דיון:
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????
גם על אשתו ויש שיר אל תעזבי ידים שמבוסס על מעשית בת המלך שזה נראה לי מתורת ר' נחמן
לכל מי שחושב שזה באמת מתוך המשל של ר' נחמן ומאמין לו
אז שיפתח סיפור ראשון בסיפורי מעשיות ויספר לי איפה כתוב כל מה שהוא אומר בשיר,
אין כאלה מילים בשיר וגם אם זה מבוסס הוא שינה את המהות של השיר שר' נחמן התכוון אליו!!!!!! -
@מ-ד ברור שהוא התכוון בשיר הזה לדברים אחרים ונתן את סיפור הכיסוי של "מעשה מבת מלך" של ר' נחמן מברסלב.ובכל מקרה כמו שכבר אמרו כאן:עקיבא הוא לא זמר חרדי !!!!
-
הוא מתבסס על החיפוש של השליח של המלך אחרי הבת מלך שברחה מהארמון וזה משל לחיפוש אחרי הנשמה (אם קראת את הסיפור בפנים)
-
סליחה בתור בן אדם פשוט ששומע שיר אין לי זמן לשיעורי בית! וכך זה לכולנו אני מאמינה....אם עקיבא היה רוצה שיבינו שזה על מעשיה של ר' נחמן הוא היה כותב שיר יותר עדין או לא יודעת מה...לא חסרות דרכים.....
-
@יוסי-לוי אמר בעקיבא - דיון:
@מ-ב נכון, אבל בגלל זה כששומעים שיר צריך להבין על מה מדבר השיר (לעשות קצת שעורי בית...)
לא נראה לי שעל כל שיר שאתה שומע אתה עושה שיעורי בית
קצת נשמע לי מופרך ולא מציאותיזה לא הגיוני לבדוק כל שיר מאיפה המקור שלו במיוחד שיש הרבה שירים שאנשים כותבים מתוך ליבם ....
-
@מ-ב עקיבא תמיד לפני השיר מסביר על מה השיר מדבר וגם שיצא השיר הזה היה כתוב בקומוניקט (ברקע על השיר המצורף לכל שיר שיוצא) שהשיר מבוסס על מעשה מאבדת בת מלך של ר' נחמן מברסלב
-
@יוסי-לוי אמר בעקיבא - דיון:
@מ-ב נכון, אבל בגלל זה כששומעים שיר צריך להבין על מה מדבר השיר (לעשות קצת שעורי בית...)
לא נראה לי שעל כל שיר שאתה שומע אתה עושה שיעורי בית
קצת נשמע לי מופרך ולא מציאותיזה לא הגיוני לבדוק כל שיר מאיפה המקור שלו במיוחד שיש הרבה שירים שאנשים כותבים מתוך ליבם ....
-
@יוסי-לוי אמר בעקיבא - דיון:
@מ-ב נכון, אבל בגלל זה כששומעים שיר צריך להבין על מה מדבר השיר (לעשות קצת שעורי בית...)
לא נראה לי שעל כל שיר שאתה שומע אתה עושה שיעורי בית
קצת נשמע לי מופרך ולא מציאותיזה לא הגיוני לבדוק כל שיר מאיפה המקור שלו במיוחד שיש הרבה שירים שאנשים כותבים מתוך ליבם ....
-
@מ-ב אמר בעקיבא - דיון:
אם אתם רוצים לומר לי שהבנתם את המשמעות בלי לקרוא את הרקע אז שאפו מה אני אגיד לכם.....
לא אמרתי שהבנתי את הרקע
אבל עדין לא במקום של לבדוק בדיוק מה הרקע של השיר -
@מ-ב אמר בעקיבא - דיון:
אם אתם רוצים לומר לי שהבנתם את המשמעות בלי לקרוא את הרקע אז שאפו מה אני אגיד לכם.....
לא אמרתי שהבנתי את הרקע
אבל עדין לא במקום של לבדוק בדיוק מה הרקע של השיר -
@מ-ב לדעתי בכל שיר ולא משנה של מי, צריך לקרוא את הרקע על השיר כדי לקבל תמונה שלימה על השיר
-
@מ-ב לדעתי בכל שיר ולא משנה של מי, צריך לקרוא את הרקע על השיר כדי לקבל תמונה שלימה על השיר
-
@מ-ד ברור שהוא התכוון בשיר הזה לדברים אחרים ונתן את סיפור הכיסוי של "מעשה מבת מלך" של ר' נחמן מברסלב.ובכל מקרה כמו שכבר אמרו כאן:עקיבא הוא לא זמר חרדי !!!!
@מ-ב אמר בעקיבא - דיון:
ונתן את סיפור הכיסוי של "מעשה מבת מלך" של ר' נחמן מברסלב.ובכל מקרה כמו שכבר אמרו כאן:עקיבא הוא לא זמר חרדי !!!!
מצטער לאכזב אך עקיבא הוא זמר דתי לגמרי, והשיר אל תעזבי ידיים הוא שיר דתי שמספר על מעשה מבת מלך של רבי נחמן ואם מישהו רוצה לקטלג אותו כלא דתי, אז שיבושם לו...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות