דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. האם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?

האם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
99 פוסטים 27 כותבים 3.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב ברוריה

    @אליהו-קוגן יש גם מקהלה מקנדה של דודי קאליש שהוציאו עכשיו אלבום לא זוכרת איך קוראים להם (חסידי בעלזא)

    חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #53

    @ברוריה אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:

    @אליהו-קוגן יש גם מקהלה מקנדה של דודי קאליש שהוציאו עכשיו אלבום לא זוכרת איך קוראים להם (חסידי בעלזא)

    שלמרות שזאת הקהילה שלי (בירושלים לא בקנדה🤤 ) לא הבנתי ת'קטע של המקהלה הזאת וממש אבל מממש לאה תחברתי אליה

    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

    ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

      @ברוריה אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:

      @אליהו-קוגן יש גם מקהלה מקנדה של דודי קאליש שהוציאו עכשיו אלבום לא זוכרת איך קוראים להם (חסידי בעלזא)

      שלמרות שזאת הקהילה שלי (בירושלים לא בקנדה🤤 ) לא הבנתי ת'קטע של המקהלה הזאת וממש אבל מממש לאה תחברתי אליה

      ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #54

      @חסיד-אוטנטי יש שם ילד אחד שממש צועק לרמקול תסתכל בתוכנית שהיתה עם מנחם טוקר ודודי קאליש מוצ"ש חי

      שירה מעומק הנשמה

      חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ברוריהב ברוריה

        @חסיד-אוטנטי יש שם ילד אחד שממש צועק לרמקול תסתכל בתוכנית שהיתה עם מנחם טוקר ודודי קאליש מוצ"ש חי

        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #55

        @ברוריה אוי זה פשוט היה נורא [טוב הופעה ראשונה וזה וחותמת לך שאין לו מושג מי זה מנחם טוקר ומה זה מוצש חי]

        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אילניתא אילנית

          לא , אני לא חושבת . פשוט לילידים יש לפעמים מתיקות כובשת שאין במבוגרים . ילד סוחף אחריו חיבה יותר ממבוגר . זה הסיפור ...

          ג מנותק
          ג מנותק
          גילה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #56

          @אילנית אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:

          לא , אני לא חושבת . פשוט לילידים יש לפעמים מתיקות כובשת שאין במבוגרים . ילד סוחף אחריו חיבה יותר ממבוגר . זה הסיפור ...

          זה הענין שילד שר זה אולי חמוד,
          אבל כתשובה לשאלת הדיון תשובתי היא לא
          וכמובן זה ענין של טעם

          רונית קוגןר אילניתא 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • ג גילה

            @אילנית אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:

            לא , אני לא חושבת . פשוט לילידים יש לפעמים מתיקות כובשת שאין במבוגרים . ילד סוחף אחריו חיבה יותר ממבוגר . זה הסיפור ...

            זה הענין שילד שר זה אולי חמוד,
            אבל כתשובה לשאלת הדיון תשובתי היא לא
            וכמובן זה ענין של טעם

            רונית קוגןר מנותק
            רונית קוגןר מנותק
            רונית קוגן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #57

            @גילה יפה ולא יפה זה עניין יחסי.

            אברהם חיים גרין לעומת מוטי שטיינמיץ יותר יפה? תלוי!
            יוסי לטקס לעומת מוטי אילוביטש? תלוי!

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • רונית קוגןר רונית קוגן

              @גילה יפה ולא יפה זה עניין יחסי.

              אברהם חיים גרין לעומת מוטי שטיינמיץ יותר יפה? תלוי!
              יוסי לטקס לעומת מוטי אילוביטש? תלוי!

              ג מנותק
              ג מנותק
              גילה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #58

              @אליהו-קוגן
              ברור ענין יחסי ולא עניתי אחד לאחד אלא בכללי....
              והדגשתי שזה ענין של טעם
              כי בשבילי יותר יפה מבוגרים
              וזכותך וזכות כל בן אדם אחר לאהוב אחרת..

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ג גילה

                @אילנית אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:

                לא , אני לא חושבת . פשוט לילידים יש לפעמים מתיקות כובשת שאין במבוגרים . ילד סוחף אחריו חיבה יותר ממבוגר . זה הסיפור ...

                זה הענין שילד שר זה אולי חמוד,
                אבל כתשובה לשאלת הדיון תשובתי היא לא
                וכמובן זה ענין של טעם

                אילניתא מנותק
                אילניתא מנותק
                אילנית
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #59

                @גילה כן , אבל כשילד שר , יש בו מתיקות כובשת שנמצאת רק אצל ילדים , ובכמות גבוהה ...

                "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                #משפטשאהבתי.

                סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • אילניתא אילנית

                  @גילה כן , אבל כשילד שר , יש בו מתיקות כובשת שנמצאת רק אצל ילדים , ובכמות גבוהה ...

                  סודי ביותרס מנותק
                  סודי ביותרס מנותק
                  סודי ביותר
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #60

                  @אילנית גם כשהילד טיפה מזייף סולחים לו על זה
                  כשזמר טיפה מזייף וואי וואי🤤
                  בדיוק בגלל זה!!

                  "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                  אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • סודי ביותרס סודי ביותר

                    @אילנית גם כשהילד טיפה מזייף סולחים לו על זה
                    כשזמר טיפה מזייף וואי וואי🤤
                    בדיוק בגלל זה!!

                    אילניתא מנותק
                    אילניתא מנותק
                    אילנית
                    כתב מקצב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #61

                    @סודי-ביותרררררררר בדיוק . לילדים הכל נסלח , נשכח וגם טעויותיהם מעלות חיוך של הבלגה . בהחלט פריוילגיה ששמורה רק לקטנים !

                    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                    #משפטשאהבתי.

                    סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אילניתא אילנית

                      @סודי-ביותרררררררר בדיוק . לילדים הכל נסלח , נשכח וגם טעויותיהם מעלות חיוך של הבלגה . בהחלט פריוילגיה ששמורה רק לקטנים !

                      סודי ביותרס מנותק
                      סודי ביותרס מנותק
                      סודי ביותר
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #62

                      @אילנית אגבב ישי לפידות אמר במג'יק קאס
                      שהסיבה שיש הרבה (יחסית) ילדי פלא במגזר החרדי, בגלל שבמגזר החרדי נשים לא שרות אז הילדים ממלאים את מקומן
                      במגזר הכללי ממש נדיר למצוא ילד זמר קטן שמופיע ומוציא שירים.
                      עכשיו כשאני מסתכלת על התופעה הזאת ככה אני לא מבינה מה נסגר עם אנשים להריץ ילדים להופעות ולהקלטות

                      "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                      רונית קוגןר אילניתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • סודי ביותרס סודי ביותר

                        @אילנית אגבב ישי לפידות אמר במג'יק קאס
                        שהסיבה שיש הרבה (יחסית) ילדי פלא במגזר החרדי, בגלל שבמגזר החרדי נשים לא שרות אז הילדים ממלאים את מקומן
                        במגזר הכללי ממש נדיר למצוא ילד זמר קטן שמופיע ומוציא שירים.
                        עכשיו כשאני מסתכלת על התופעה הזאת ככה אני לא מבינה מה נסגר עם אנשים להריץ ילדים להופעות ולהקלטות

                        רונית קוגןר מנותק
                        רונית קוגןר מנותק
                        רונית קוגן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #63

                        @סודי-ביותרררררררר דיסקים של ילדים זה משהו שנמצא בעיקר במוזיקה החסידית העכשויית.
                        באוטנטית לא נראלי שיש ילד עם אלבום או סינגל רשמי

                        תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • סודי ביותרס סודי ביותר

                          @אילנית אגבב ישי לפידות אמר במג'יק קאס
                          שהסיבה שיש הרבה (יחסית) ילדי פלא במגזר החרדי, בגלל שבמגזר החרדי נשים לא שרות אז הילדים ממלאים את מקומן
                          במגזר הכללי ממש נדיר למצוא ילד זמר קטן שמופיע ומוציא שירים.
                          עכשיו כשאני מסתכלת על התופעה הזאת ככה אני לא מבינה מה נסגר עם אנשים להריץ ילדים להופעות ולהקלטות

                          אילניתא מנותק
                          אילניתא מנותק
                          אילנית
                          כתב מקצב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #64

                          @סודי-ביותרררררררר צודקת . אני כאמא לא חושבת שהייתי מסכימה חהכניס את הילד שלי לקלחת המטורפת הזו .

                          "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                          #משפטשאהבתי.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • רונית קוגןר רונית קוגן

                            @סודי-ביותרררררררר דיסקים של ילדים זה משהו שנמצא בעיקר במוזיקה החסידית העכשויית.
                            באוטנטית לא נראלי שיש ילד עם אלבום או סינגל רשמי

                            תהילושת מנותק
                            תהילושת מנותק
                            תהילוש
                            כתב מקצב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #65

                            @אליהו-קוגן אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:

                            באוטנטית לא נראלי שיש ילד עם אלבום או סינגל רשמי

                            מידד טסה. יונתן שינפלד. עוזיה צדוק. להמשיך?

                            סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • תהילושת תהילוש

                              @אליהו-קוגן אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:

                              באוטנטית לא נראלי שיש ילד עם אלבום או סינגל רשמי

                              מידד טסה. יונתן שינפלד. עוזיה צדוק. להמשיך?

                              סודי ביותרס מנותק
                              סודי ביותרס מנותק
                              סודי ביותר
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #66

                              @תהילוש הוא התכוון מוזיקה חסידית אוטנטית

                              "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אוהבת מוזיקהא מנותק
                                אוהבת מוזיקהא מנותק
                                אוהבת מוזיקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #67

                                יכולות יותר טובות, וקול צרצרני
                                למבוגרים קול יותר יפה(תלוי טעם)

                                ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אוהבת מוזיקהא אוהבת מוזיקה

                                  יכולות יותר טובות, וקול צרצרני
                                  למבוגרים קול יותר יפה(תלוי טעם)

                                  ת מנותק
                                  ת מנותק
                                  תמר מהמרכז
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #68

                                  @אוהבת-מוזיקה לדעתי מבוגרים עדיפים פי מאה,

                                  1. בגלל שהקול שלהם יותר בשל והם יודעים איך להשתמש בו, הרבה פעמים ילדי פלא עולים לטונים מטורפים וצורחים כי זה נראה יפה, אבל לדעתי יש עומק דווקא בנמוכים.
                                  2. בגלל שהם מתייחסים בבגרות לתוכן של השירים. שמעתי ילד פלא מסוים ששר "ברכת הבנים", ובאמת הוא חמוד, אבל זה הצחיק אותי כי הרגשתי שהוא לא חושב על המילים מספיק, מה ילד מבין בזה בכלל?

                                  מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אינספריישןא אינספריישן

                                    מבוגרים שרים יפה וילדים שרים טהור.

                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'ית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #69

                                    @אינספריישן אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:

                                    מבוגרים שרים יפה וילדים שרים טהור.

                                    זה כל ההבדל!!
                                    אם אנחנו מתחברים לשיר של ילד, זה נטו מהטוהר והתמימות שהוא משדר גם א הוא לא רוצה...
                                    אבל- משו נוסף,

                                    @תמר-מהמרכז אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:

                                    בגלל שהם מתייחסים בבגרות לתוכן של השירים.

                                    זה כל כ נכון! בתור מבוגר שמבין מה הא שר..אך לא הייתי מכלילה.
                                    כי כן יש ילדים שעברו דבר ושתיים..ויש ילדים שמאוד עמוקים...
                                    נדיר- אבל קיים.

                                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      @אינספריישן אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:

                                      מבוגרים שרים יפה וילדים שרים טהור.

                                      זה כל ההבדל!!
                                      אם אנחנו מתחברים לשיר של ילד, זה נטו מהטוהר והתמימות שהוא משדר גם א הוא לא רוצה...
                                      אבל- משו נוסף,

                                      @תמר-מהמרכז אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:

                                      בגלל שהם מתייחסים בבגרות לתוכן של השירים.

                                      זה כל כ נכון! בתור מבוגר שמבין מה הא שר..אך לא הייתי מכלילה.
                                      כי כן יש ילדים שעברו דבר ושתיים..ויש ילדים שמאוד עמוקים...
                                      נדיר- אבל קיים.

                                      ת מנותק
                                      ת מנותק
                                      תמר מהמרכז
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #70

                                      @אייצ-ית ברור, גם יש שירים מסוימים שמתאים דווקא לילדים לשיר, כמו שיר של ילד לאבא וכו', ואז זה הרבה יותר מרגש... בכלל בכל דבר יש יוצא מן הכלל, אני כתבתי מה אני חושבת בד"כ.

                                      מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #71

                                        האם אתם זוכרים את עמית ליסטוונד כשהיה ילד פלא איך הוא שר? לא אהבתי אותו למרות שפה ושם היו לו קטעים יפים אבל זהו הוא ממש כל הזמן צרח ולא יכולתי לשמוע אותו פשוט מזעזע לא מבינה למה מפיקים או אלה שמלמדים את הילדי פלא לא מכונים אותם איך לשיר בלי שיצרמו באוזניים זה מאוד חשוב. אז שלא יעלו מידי גבוהה זה לא קריטי.

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ברוריהב ברוריה

                                          האם אתם זוכרים את עמית ליסטוונד כשהיה ילד פלא איך הוא שר? לא אהבתי אותו למרות שפה ושם היו לו קטעים יפים אבל זהו הוא ממש כל הזמן צרח ולא יכולתי לשמוע אותו פשוט מזעזע לא מבינה למה מפיקים או אלה שמלמדים את הילדי פלא לא מכונים אותם איך לשיר בלי שיצרמו באוזניים זה מאוד חשוב. אז שלא יעלו מידי גבוהה זה לא קריטי.

                                          ת מנותק
                                          ת מנותק
                                          תמר מהמרכז
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #72

                                          @ברוריה נכון, הם חושבים שאם הם יצרחו זה יהיה יפה, אבל אני דווקא אוהבת את הנמוכים של הילדים, יש שיר אחד שאני תמיד שומעת רק את הבתים ובפזמונים אני עוברת שיר, כי שם הוא מתחיל לצרוח... אבל אולי יש כאלו שאוהבים את הצרחות האלו, בגלל שזה דבר שיש רק לילדים שהם יכולים להגיע לכזה גובה של שירה.

                                          מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                          רונית קוגןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול