האם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?
-
@גילה יפה ולא יפה זה עניין יחסי.
אברהם חיים גרין לעומת מוטי שטיינמיץ יותר יפה? תלוי!
יוסי לטקס לעומת מוטי אילוביטש? תלוי! -
@אילנית אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:
לא , אני לא חושבת . פשוט לילידים יש לפעמים מתיקות כובשת שאין במבוגרים . ילד סוחף אחריו חיבה יותר ממבוגר . זה הסיפור ...
זה הענין שילד שר זה אולי חמוד,
אבל כתשובה לשאלת הדיון תשובתי היא לא
וכמובן זה ענין של טעם -
@אילנית גם כשהילד טיפה מזייף סולחים לו על זה
כשזמר טיפה מזייף וואי וואי
בדיוק בגלל זה!! -
@אילנית גם כשהילד טיפה מזייף סולחים לו על זה
כשזמר טיפה מזייף וואי וואי
בדיוק בגלל זה!! -
@סודי-ביותרררררררר בדיוק . לילדים הכל נסלח , נשכח וגם טעויותיהם מעלות חיוך של הבלגה . בהחלט פריוילגיה ששמורה רק לקטנים !
@אילנית אגבב ישי לפידות אמר במג'יק קאס
שהסיבה שיש הרבה (יחסית) ילדי פלא במגזר החרדי, בגלל שבמגזר החרדי נשים לא שרות אז הילדים ממלאים את מקומן
במגזר הכללי ממש נדיר למצוא ילד זמר קטן שמופיע ומוציא שירים.
עכשיו כשאני מסתכלת על התופעה הזאת ככה אני לא מבינה מה נסגר עם אנשים להריץ ילדים להופעות ולהקלטות -
@אילנית אגבב ישי לפידות אמר במג'יק קאס
שהסיבה שיש הרבה (יחסית) ילדי פלא במגזר החרדי, בגלל שבמגזר החרדי נשים לא שרות אז הילדים ממלאים את מקומן
במגזר הכללי ממש נדיר למצוא ילד זמר קטן שמופיע ומוציא שירים.
עכשיו כשאני מסתכלת על התופעה הזאת ככה אני לא מבינה מה נסגר עם אנשים להריץ ילדים להופעות ולהקלטות@סודי-ביותרררררררר דיסקים של ילדים זה משהו שנמצא בעיקר במוזיקה החסידית העכשויית.
באוטנטית לא נראלי שיש ילד עם אלבום או סינגל רשמי -
@אילנית אגבב ישי לפידות אמר במג'יק קאס
שהסיבה שיש הרבה (יחסית) ילדי פלא במגזר החרדי, בגלל שבמגזר החרדי נשים לא שרות אז הילדים ממלאים את מקומן
במגזר הכללי ממש נדיר למצוא ילד זמר קטן שמופיע ומוציא שירים.
עכשיו כשאני מסתכלת על התופעה הזאת ככה אני לא מבינה מה נסגר עם אנשים להריץ ילדים להופעות ולהקלטות -
@סודי-ביותרררררררר דיסקים של ילדים זה משהו שנמצא בעיקר במוזיקה החסידית העכשויית.
באוטנטית לא נראלי שיש ילד עם אלבום או סינגל רשמי -
@אליהו-קוגן אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:
באוטנטית לא נראלי שיש ילד עם אלבום או סינגל רשמי
מידד טסה. יונתן שינפלד. עוזיה צדוק. להמשיך?
@תהילוש הוא התכוון מוזיקה חסידית אוטנטית
-
יכולות יותר טובות, וקול צרצרני
למבוגרים קול יותר יפה(תלוי טעם) -
יכולות יותר טובות, וקול צרצרני
למבוגרים קול יותר יפה(תלוי טעם)@אוהבת-מוזיקה לדעתי מבוגרים עדיפים פי מאה,
- בגלל שהקול שלהם יותר בשל והם יודעים איך להשתמש בו, הרבה פעמים ילדי פלא עולים לטונים מטורפים וצורחים כי זה נראה יפה, אבל לדעתי יש עומק דווקא בנמוכים.
- בגלל שהם מתייחסים בבגרות לתוכן של השירים. שמעתי ילד פלא מסוים ששר "ברכת הבנים", ובאמת הוא חמוד, אבל זה הצחיק אותי כי הרגשתי שהוא לא חושב על המילים מספיק, מה ילד מבין בזה בכלל?
-
מבוגרים שרים יפה וילדים שרים טהור.
@אינספריישן אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:
מבוגרים שרים יפה וילדים שרים טהור.
זה כל ההבדל!!
אם אנחנו מתחברים לשיר של ילד, זה נטו מהטוהר והתמימות שהוא משדר גם א הוא לא רוצה...
אבל- משו נוסף,@תמר-מהמרכז אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:
בגלל שהם מתייחסים בבגרות לתוכן של השירים.
זה כל כ נכון! בתור מבוגר שמבין מה הא שר..אך לא הייתי מכלילה.
כי כן יש ילדים שעברו דבר ושתיים..ויש ילדים שמאוד עמוקים...
נדיר- אבל קיים. -
@אינספריישן אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:
מבוגרים שרים יפה וילדים שרים טהור.
זה כל ההבדל!!
אם אנחנו מתחברים לשיר של ילד, זה נטו מהטוהר והתמימות שהוא משדר גם א הוא לא רוצה...
אבל- משו נוסף,@תמר-מהמרכז אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:
בגלל שהם מתייחסים בבגרות לתוכן של השירים.
זה כל כ נכון! בתור מבוגר שמבין מה הא שר..אך לא הייתי מכלילה.
כי כן יש ילדים שעברו דבר ושתיים..ויש ילדים שמאוד עמוקים...
נדיר- אבל קיים.@אייצ-ית ברור, גם יש שירים מסוימים שמתאים דווקא לילדים לשיר, כמו שיר של ילד לאבא וכו', ואז זה הרבה יותר מרגש... בכלל בכל דבר יש יוצא מן הכלל, אני כתבתי מה אני חושבת בד"כ.
-
האם אתם זוכרים את עמית ליסטוונד כשהיה ילד פלא איך הוא שר? לא אהבתי אותו למרות שפה ושם היו לו קטעים יפים אבל זהו הוא ממש כל הזמן צרח ולא יכולתי לשמוע אותו פשוט מזעזע לא מבינה למה מפיקים או אלה שמלמדים את הילדי פלא לא מכונים אותם איך לשיר בלי שיצרמו באוזניים זה מאוד חשוב. אז שלא יעלו מידי גבוהה זה לא קריטי.
-
האם אתם זוכרים את עמית ליסטוונד כשהיה ילד פלא איך הוא שר? לא אהבתי אותו למרות שפה ושם היו לו קטעים יפים אבל זהו הוא ממש כל הזמן צרח ולא יכולתי לשמוע אותו פשוט מזעזע לא מבינה למה מפיקים או אלה שמלמדים את הילדי פלא לא מכונים אותם איך לשיר בלי שיצרמו באוזניים זה מאוד חשוב. אז שלא יעלו מידי גבוהה זה לא קריטי.
@ברוריה נכון, הם חושבים שאם הם יצרחו זה יהיה יפה, אבל אני דווקא אוהבת את הנמוכים של הילדים, יש שיר אחד שאני תמיד שומעת רק את הבתים ובפזמונים אני עוברת שיר, כי שם הוא מתחיל לצרוח... אבל אולי יש כאלו שאוהבים את הצרחות האלו, בגלל שזה דבר שיש רק לילדים שהם יכולים להגיע לכזה גובה של שירה.
-
@ברוריה נכון, הם חושבים שאם הם יצרחו זה יהיה יפה, אבל אני דווקא אוהבת את הנמוכים של הילדים, יש שיר אחד שאני תמיד שומעת רק את הבתים ובפזמונים אני עוברת שיר, כי שם הוא מתחיל לצרוח... אבל אולי יש כאלו שאוהבים את הצרחות האלו, בגלל שזה דבר שיש רק לילדים שהם יכולים להגיע לכזה גובה של שירה.
רוב הפליליסט שלי מורכב משירי ילדים, אני שומעת בעיקר ילדי פלא ומצאתי רק שיר אחד שבו הילדים נשמעים צרחניה.
-
רוב הפליליסט שלי מורכב משירי ילדים, אני שומעת בעיקר ילדי פלא ומצאתי רק שיר אחד שבו הילדים נשמעים צרחניה.
@אליהו-קוגן אולי כל אחד מגדיר צרחניה בצורה אחרת...
-
רוב הפליליסט שלי מורכב משירי ילדים, אני שומעת בעיקר ילדי פלא ומצאתי רק שיר אחד שבו הילדים נשמעים צרחניה.
-
@גילה אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:
@אליהו-קוגן ממש מוזר..........
זה לכאורה אמור להיות הפוך
מה אמור להיות הפוך?
-
לא יודעת מה איתכם אבל לדעתי ילד פלא לרוב שווה צרצר פלא
רוב רובם של הילדים מתחילים לשיר לפני שהקול שלהם מתייצב וכשהוא מתייצב אז הם כבר בר מיצווה או יותר ומפסיקים לשיר (ישיבות וכו)
אצל יונתן שינפלד לדוג אם תראו הסרטות שלו מימי הקינדרלעך לא תבינו מאיפה נופל עליכם הצרצר הזה
ואח"כ באלבומים שלו כשהוא היה גדול יותר (13 14 15) הוא נשמע הרבה יותר טוב והרבה פחות צרצר
תסתכלו על הסרטות של גרינבוים עכשיו ולפני שנה ותגידו מתי הוא נשמע יותר טוב@אחות-קטנה אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:
לא יודעת מה איתכם אבל לדעתי ילד פלא לרוב שווה צרצר פלא
רוב רובם של הילדים מתחילים לשיר לפני שהקול שלהם מתייצב וכשהוא מתייצב אז הם כבר בר מיצווה או יותר ומפסיקים לשיר (ישיבות וכו)
אצל יונתן שינפלד לדוג אם תראו הסרטות שלו מימי הקינדרלעך לא תבינו מאיפה נופל עליכם הצרצר הזה
ואח"כ באלבומים שלו כשהוא היה גדול יותר (13 14 15) הוא נשמע הרבה יותר טוב והרבה פחות צרצר
תסתכלו על הסרטות של גרינבוים עכשיו ולפני שנה ותגידו מתי הוא נשמע יותר טובאיזו הכללה מזעזעת.....
ממש לא כל ילדיי הפלא הם שווים ל'צרצר פלא'....
עם קצת יותר ספציפיות - תביני כמה את טועה.זה שיונתן שינפלד היה נשמע לך ככה - זה לא אומר שהוא לכולם היה נשמע באותה מידה.
הקול שלו היה צלול מאד. אמנם קצת יותר מדיי דק - אבל לא כאן הבעיה!עובדתית שהוא פרץ גבולות בהיותו צעיר - ועכשיו- בקושי שומעים עליו....
וקחי לדוגמא את ילדי הקינדרלעך - כולם שם צרצרים? אויש נו....
יהונתן בן עזרא צרצר?
עילאי וניתאי צרצרים? הם הרי עוד לא הגיעו לשלב ההתבגרות שלהם, לא?....ויש עוד מלא דוגמאות שיסתרו את התיאורייה שלך.
חוצמיזה שכמו שאמרה @אינספריישן:
מבוגרים שרים יפה וילדים שרים טהור.
וזה שובה הרבה הרבה לבבות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות