מעריצים זמרים או לא
-
אמרתי שלא ? שזה קל לא להעריץ זמר ? שלא צריך לעבוד על זה ? להפך .
אבל כן . כחרדים אנחנו מוחנכים ( וזה אגב לא רק עניין של חינוך ) שאת גדולי ישראל יש להעריץ וכל השאר - זמרים , שחקנים ושלל אומנים יש לאהוב , להעריך . אבל ממש ממש לא להעריץ !
להגיד לך שזה קל - לא נראה לי ...
להגיד שזה הכרחי - בהחלט !
מאחלת לכולנו באמת רק להעריך ! -
@צור באו לא נעבוד על עצמנו אנחנו כן מעריצים אולי לא מוכנים לעודות בזה אבל....
@מנחם-רינמן אמר במעריצים זמרים או לא:
@צור באו לא נעבוד על עצמנו אנחנו כן מעריצים אולי לא מוכנים לעודות בזה אבל....
אל תכליל אחרים. אתה יכול נטו להעיד על עצמך!
ואני יכולה להעיד על עצמי שאני לא מעריצה שום זמר בעולם..או סלב. לא המקום שלי... -
@מנחם-רינמן אמר במעריצים זמרים או לא:
@צור באו לא נעבוד על עצמנו אנחנו כן מעריצים אולי לא מוכנים לעודות בזה אבל....
אל תכליל אחרים. אתה יכול נטו להעיד על עצמך!
ואני יכולה להעיד על עצמי שאני לא מעריצה שום זמר בעולם..או סלב. לא המקום שלי... -
@אייצ-ית בדיוק , וככה צריך להיות המקום של כולנו . אגב , לא רק זמרים . בד"כ כל אחד מעריץ אנשים מהתחום שמעניין אותו , ועל כך צריך לעבוד .
יש כאלה שזה בא להם בקלות - כמוך ...
ויש כאלה שעובדים על זה . אבל עבודה צריך בוודאי !@אילנית
לרוב האנשים יש דברים שהם יכולים לשלוט בהם,
מה אנחנו חיות? מי שייש לו שכל ורגשות אומנם זה יכול להיות קשה אבל אפשרי.
מי שחושב שלא יכול נותן לעצמו הנחות.
ולגבי הערצה אני לא מעריצה אפשא לאהוב יצירות גנון אבל לא עד כדי רדיפה מסביב לשעון אחרי הזמר מה עשה, איך מה כמה למה.
בקיצור אפשר לא להעריץ כי אפשר לשלוט ברגשותינו (למרות שזה קשה) -
@אילנית
לרוב האנשים יש דברים שהם יכולים לשלוט בהם,
מה אנחנו חיות? מי שייש לו שכל ורגשות אומנם זה יכול להיות קשה אבל אפשרי.
מי שחושב שלא יכול נותן לעצמו הנחות.
ולגבי הערצה אני לא מעריצה אפשא לאהוב יצירות גנון אבל לא עד כדי רדיפה מסביב לשעון אחרי הזמר מה עשה, איך מה כמה למה.
בקיצור אפשר לא להעריץ כי אפשר לשלוט ברגשותינו (למרות שזה קשה) -
@אוהבת-מוזיקה שוב , אמרתי שזה קל ? עובדים על עצמנו ועובדים קשה , בשביל שזה יקרה !
@אילנית סליחה עשיתי תגובה לשרשור בטעות עליך זה לא ספציפי לך זה לכולם.
-
@אייצ-ית בדיוק , וככה צריך להיות המקום של כולנו . אגב , לא רק זמרים . בד"כ כל אחד מעריץ אנשים מהתחום שמעניין אותו , ועל כך צריך לעבוד .
יש כאלה שזה בא להם בקלות - כמוך ...
ויש כאלה שעובדים על זה . אבל עבודה צריך בוודאי !@אילנית בהרגשה כלפיי הזמר אי אפשר לשלוט
אבל כן אפשר לשלוט במעשים שמבטאים את זה
כמו לרדוף אחרי אותו אחד להטריד אותו וכו' -
@אילנית בהרגשה כלפיי הזמר אי אפשר לשלוט
אבל כן אפשר לשלוט במעשים שמבטאים את זה
כמו לרדוף אחרי אותו אחד להטריד אותו וכו' -
@סודי-ביותרררררררר נכון . אבל אפשר גם לעבוד ולשלוט על הרגשות שלנו . זה קשה , אפילו מאוד , אבל זה חשוב .
@אילנית אי אפשר!!
הערצת פעם זמר?
אני בתור מישהי שקרה לי כבר פעם יודעת שזה לא נשלט
אבל מה שכן זה עובר עם הזמן -
@אילנית אי אפשר!!
הערצת פעם זמר?
אני בתור מישהי שקרה לי כבר פעם יודעת שזה לא נשלט
אבל מה שכן זה עובר עם הזמן@סודי-ביותרררררררר אמר במעריצים זמרים או לא:
אבל מה שכן זה עובר עם הזמן
בדיוק!
אני זוכרת שמחקתי את כול השירים מהנגן. והכרחתי את עצמי לשמוע מישהי/ו אחר/ת-ו-כלום... לא החזיק מעמד. ואז היתי צריכה לשחזר את כוווול השרים חזרה, עד היום אין לי את כולם...
-
@אילנית אי אפשר!!
הערצת פעם זמר?
אני בתור מישהי שקרה לי כבר פעם יודעת שזה לא נשלט
אבל מה שכן זה עובר עם הזמן -
@סודי-ביותרררררררר אמר במעריצים זמרים או לא:
אבל מה שכן זה עובר עם הזמן
בדיוק!
אני זוכרת שמחקתי את כול השירים מהנגן. והכרחתי את עצמי לשמוע מישהי/ו אחר/ת-ו-כלום... לא החזיק מעמד. ואז היתי צריכה לשחזר את כוווול השרים חזרה, עד היום אין לי את כולם...
@תהילוש אני ניסיתי לחשוב על אות\ה אחד\ת דברים רעים כדי שאני לא יהיה מסוגלת לשמוע אותו\ה
ולא עזר
רק הזמן עושה את שלו -
@תהילוש אני ניסיתי לחשוב על אות\ה אחד\ת דברים רעים כדי שאני לא יהיה מסוגלת לשמוע אותו\ה
ולא עזר
רק הזמן עושה את שלו -
@תהילוש אני ניסיתי לחשוב על אות\ה אחד\ת דברים רעים כדי שאני לא יהיה מסוגלת לשמוע אותו\ה
ולא עזר
רק הזמן עושה את שלו -
@סודי-ביותרררררררר אני ניסיתי לפשט אותו בשבילי . הוא בסך הכל בן אדם עם כשרון , זה הכל . לא יותר מזה , לא אדם נעלה ומרומם , בסך הכל מוכשר בתחום מסוים . זה מאוד עזר !
@אילנית תאמיני לי שגם אני ניסיתי
זה גם ממש תלוי באיזה רמה -
@סודי-ביותרררררררר אני ניסיתי לפשט אותו בשבילי . הוא בסך הכל בן אדם עם כשרון , זה הכל . לא יותר מזה , לא אדם נעלה ומרומם , בסך הכל מוכשר בתחום מסוים . זה מאוד עזר !
@אילנית מסכימה
כי הרי להגיד עליודברים רעים את יודעת בתת מודע שזה לא נכון,הוא בסך הכל בן אדם עם כישרונות אין בעיה לאהוב את שיריו, סגנונו וכו..
לא לאסור על עצמינו וללכת על קיצוניות לנסות לאט לאט ובצורה שונה, אנחנו שתינו שווים אותו דבר וכו...
לכל אחד יש את זה על דברים אחרים ועובדים על זה. -
@אילנית תאמיני לי שגם אני ניסיתי
זה גם ממש תלוי באיזה רמה@סודי-ביותרררררררר צודקת , יש את השבוע , שבועיים בו "גיליתי " אותו ואז רמת ההערצה שלי אליו היתה מוגזמת , וחלף זמן , והוא עשה את שלו , האמת שהזמן הוא באמת הפתרון הכי טוב לדברים האלה . אבל גם זה עזר לי , חשבתי , מיהו ? סך הכול אדם שקיבל סיעתא דשמיא מהקב"ה , וגם אני יכולה להגיע לרמה הזו יום אחד אם מאוד ארצה ואתאמץ .
טוב , אני רואה שאפשר לפתוח פה ספר לטיפים איך להחלץ מההערצה מוגזמת
. -
@סודי-ביותרררררררר צודקת , יש את השבוע , שבועיים בו "גיליתי " אותו ואז רמת ההערצה שלי אליו היתה מוגזמת , וחלף זמן , והוא עשה את שלו , האמת שהזמן הוא באמת הפתרון הכי טוב לדברים האלה . אבל גם זה עזר לי , חשבתי , מיהו ? סך הכול אדם שקיבל סיעתא דשמיא מהקב"ה , וגם אני יכולה להגיע לרמה הזו יום אחד אם מאוד ארצה ואתאמץ .
טוב , אני רואה שאפשר לפתוח פה ספר לטיפים איך להחלץ מההערצה מוגזמת
.@אילנית
קוראים לזה תסבוך -
@אילנית
קוראים לזה תסבוך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות