מעריצים זמרים או לא
-
@אילנית אי אפשר!!
הערצת פעם זמר?
אני בתור מישהי שקרה לי כבר פעם יודעת שזה לא נשלט
אבל מה שכן זה עובר עם הזמן@סודי-ביותרררררררר אמר במעריצים זמרים או לא:
אבל מה שכן זה עובר עם הזמן
בדיוק!
אני זוכרת שמחקתי את כול השירים מהנגן. והכרחתי את עצמי לשמוע מישהי/ו אחר/ת-ו-כלום... לא החזיק מעמד. ואז היתי צריכה לשחזר את כוווול השרים חזרה, עד היום אין לי את כולם...
-
@אילנית אי אפשר!!
הערצת פעם זמר?
אני בתור מישהי שקרה לי כבר פעם יודעת שזה לא נשלט
אבל מה שכן זה עובר עם הזמן -
@סודי-ביותרררררררר אמר במעריצים זמרים או לא:
אבל מה שכן זה עובר עם הזמן
בדיוק!
אני זוכרת שמחקתי את כול השירים מהנגן. והכרחתי את עצמי לשמוע מישהי/ו אחר/ת-ו-כלום... לא החזיק מעמד. ואז היתי צריכה לשחזר את כוווול השרים חזרה, עד היום אין לי את כולם...
@תהילוש אני ניסיתי לחשוב על אות\ה אחד\ת דברים רעים כדי שאני לא יהיה מסוגלת לשמוע אותו\ה
ולא עזר
רק הזמן עושה את שלו -
@תהילוש אני ניסיתי לחשוב על אות\ה אחד\ת דברים רעים כדי שאני לא יהיה מסוגלת לשמוע אותו\ה
ולא עזר
רק הזמן עושה את שלו -
@תהילוש אני ניסיתי לחשוב על אות\ה אחד\ת דברים רעים כדי שאני לא יהיה מסוגלת לשמוע אותו\ה
ולא עזר
רק הזמן עושה את שלו -
@סודי-ביותרררררררר אני ניסיתי לפשט אותו בשבילי . הוא בסך הכל בן אדם עם כשרון , זה הכל . לא יותר מזה , לא אדם נעלה ומרומם , בסך הכל מוכשר בתחום מסוים . זה מאוד עזר !
@אילנית תאמיני לי שגם אני ניסיתי
זה גם ממש תלוי באיזה רמה -
@סודי-ביותרררררררר אני ניסיתי לפשט אותו בשבילי . הוא בסך הכל בן אדם עם כשרון , זה הכל . לא יותר מזה , לא אדם נעלה ומרומם , בסך הכל מוכשר בתחום מסוים . זה מאוד עזר !
@אילנית מסכימה
כי הרי להגיד עליודברים רעים את יודעת בתת מודע שזה לא נכון,הוא בסך הכל בן אדם עם כישרונות אין בעיה לאהוב את שיריו, סגנונו וכו..
לא לאסור על עצמינו וללכת על קיצוניות לנסות לאט לאט ובצורה שונה, אנחנו שתינו שווים אותו דבר וכו...
לכל אחד יש את זה על דברים אחרים ועובדים על זה. -
@אילנית תאמיני לי שגם אני ניסיתי
זה גם ממש תלוי באיזה רמה@סודי-ביותרררררררר צודקת , יש את השבוע , שבועיים בו "גיליתי " אותו ואז רמת ההערצה שלי אליו היתה מוגזמת , וחלף זמן , והוא עשה את שלו , האמת שהזמן הוא באמת הפתרון הכי טוב לדברים האלה . אבל גם זה עזר לי , חשבתי , מיהו ? סך הכול אדם שקיבל סיעתא דשמיא מהקב"ה , וגם אני יכולה להגיע לרמה הזו יום אחד אם מאוד ארצה ואתאמץ .
טוב , אני רואה שאפשר לפתוח פה ספר לטיפים איך להחלץ מההערצה מוגזמת
. -
@סודי-ביותרררררררר צודקת , יש את השבוע , שבועיים בו "גיליתי " אותו ואז רמת ההערצה שלי אליו היתה מוגזמת , וחלף זמן , והוא עשה את שלו , האמת שהזמן הוא באמת הפתרון הכי טוב לדברים האלה . אבל גם זה עזר לי , חשבתי , מיהו ? סך הכול אדם שקיבל סיעתא דשמיא מהקב"ה , וגם אני יכולה להגיע לרמה הזו יום אחד אם מאוד ארצה ואתאמץ .
טוב , אני רואה שאפשר לפתוח פה ספר לטיפים איך להחלץ מההערצה מוגזמת
.@אילנית
קוראים לזה תסבוך -
@אילנית
קוראים לזה תסבוך -
@אילנית אמר במעריצים זמרים או לא:
כאב ראש !
לאו דווקא
תלוי באיזה רמה
אם זה ברמה קלה אז זה יכול להיות אפילו נחמד
אבל אם זה ברמה קשה וואי וואי לא מקנא באנשים האלה
וב"ה שלא הגעתי למקומות כאלה!!! -
@אילנית אמר במעריצים זמרים או לא:
כאב ראש !
לאו דווקא
תלוי באיזה רמה
אם זה ברמה קלה אז זה יכול להיות אפילו נחמד
אבל אם זה ברמה קשה וואי וואי לא מקנא באנשים האלה
וב"ה שלא הגעתי למקומות כאלה!!! -
@סודי-ביותרררררררר אני ניסיתי לפשט אותו בשבילי . הוא בסך הכל בן אדם עם כשרון , זה הכל . לא יותר מזה , לא אדם נעלה ומרומם , בסך הכל מוכשר בתחום מסוים . זה מאוד עזר !
@אילנית אני חושבת שזה נורא תלוי למה את קוראת הערצה, כי אני למשל סימנתי שאני מעריצה לא כי אני מעריצה את האישיות של הזמר, אני בכלל לא מכירה אותו אישית, אבל אני למשל מעריצה את הרגש שיש לו בשירה, והייתי שמחה אם גם לי היה כל כך הרבה רגש, אבל לא מעריצה אותו עצמו בתור אדם.
-
@אילנית אני חושבת שזה נורא תלוי למה את קוראת הערצה, כי אני למשל סימנתי שאני מעריצה לא כי אני מעריצה את האישיות של הזמר, אני בכלל לא מכירה אותו אישית, אבל אני למשל מעריצה את הרגש שיש לו בשירה, והייתי שמחה אם גם לי היה כל כך הרבה רגש, אבל לא מעריצה אותו עצמו בתור אדם.
-
@תמר-מהמרכז זה בדיוק העניין .
אהבה - להעריך את שיריו , קולו, סגנונו וכולי .
הערצה - אהבה אותו בתור אדם ( לא כזמר מוצלח ) . -
-
@תמר-מהמרכז זה בדיוק העניין .
אהבה - להעריך את שיריו , קולו, סגנונו וכולי .
הערצה - אהבה אותו בתור אדם ( לא כזמר מוצלח ) .@אילנית את צודקת, יש בזה משהו, אז עכשיו יש קול אחד בסקר שהוא לא נכון אז לא להתייחס אליו...
-
@זברה
התגובה שלך נכונה ממש, מסכימה מאד.
ומוסיפה על זה,
שבעיני, גם אם קיימת הערצה כי סוף סוף אנחנו בני אדם אנושיים וקשה לשלוט ברגשות,
ברגע שרמת השיח בסביבה, בחינוך ואפילו ביננו לבין עצמנו, לא חורגת מגבול הטעם הטוב, אז הכל בסדר:)
בעיני, אם אדם לכשעצמו מאד מאד מחבב זאנר מסוים או זמר מסוים, וזה לא גורם לא לאבד תצפון, ולא חורג מגבול הטעם הטוב, אין בכך כל רע.
אך כאן מתחיל ויכוח: מה נקרא לא חורג מגבול הטעם הטוב???סתם. באמת צריך לבחון את הדבירם באופן יחסי, כלפי עצמנו, מה מקרב אותנו למטרות אמיתיות ומה מרחיק.
ו - אם כבר, בואו נדבר על הערצה של זמרים / אמנים, לאו דווקא חרדים:(
שזה הרבה יותר גרוע בעיניצפיתי ביצירות של מרסין, גיטריסט פולני מטורף, ו---- מעריצה. טוב לא אותו, אלא את היכולת והביצוע והרמה המטורפת, יואו!!!
אבל זה לא גורם לי לכלום חוץ מלשלוף תווים ישנים של יצירות שלי ולנסות לחקות אותו (זה בסדר, לא הצלחתי)
כמובן שלא למעקב אובססיבי אחר החיים שלו וגם לא אחר הקריירה המוזיקלית שלו... אז הכל טוב... קצת חלישות הדעת ורמות חדשות לשאוף אליהן מבחינה מוזיקלית... -
@martinez ואם זה חורג מגבול הטעם הטוב?
מה תעשי?
מי שאומר שיש גבול, אני רק מעריך לא מעריץ
או שהוא בחיים לא הרגיש את זה
או שהוא טומן ראשו בחול..@yael אמר במעריצים זמרים או לא:
או שהוא בחיים לא הרגיש את זה
אכן במקרה שלי לא הרגשתי את זה, כך שאולי קל לי לדבר ואני לא מבינה לגמרי את התחושות.
ובכל אופן, אני סבורה שגם בנאדם שמרגיש הערצה שחורגת מגבול הטעם הטוב, יכול בהחלט לשלוט בכך שזה לא יביא אותו להתנהגות לא הולמת, או למעשים לא רציונליים.ועוד משהו - בד"כ הערצה ברמה של היסחפות, או "התמכרות" - לא רק לאלכוהול - אלא גם לזמר מסוים, יושבת על ריק, על חלל כלשהו שמבקש להתמלא
ברגע שממלאים את החלל בעשייה משמעותית, ובסיפוק אמיתי לנשמה, אין מקום בעיני להתמכרות, אלא להערכה, תחביב ולא רמעבר
אבל שוב, גילוי נאות: אני לא כותבת מתוך ניסיון בנושא, כך שיתכן ואני טועה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות