הקול הבא 4
-
בוא נגיד שאנחנו לא מכירות כל אחד שהוציא סינגל... ויש הרבה כאלו.
אז למה לא מעניין?
בתכניות חיצוניות, רובם כבר בתעשייה והוציאו שיר או שניים וזה עדיין סופר מעניין.@מוכשרת-על אמר בהקול הבא 4:
בתכניות חיצוניות, רובם כבר בתעשייה והוציאו שיר או שניים וזה עדיין סופר מעניין.
אבל הם לא מוכרים! פה היה נשמע שזה זמרים מוכרים שיתמודדו...
וגם סתם ככה אני חושבת שזה חבל שרק כאלה שהוציאו סינגל יכלו להשתתף...
יש כאלה עם כשרונות מטורפים שזה יכל להיות ממש הזדמנות בשבילם
(וגם רוב הסנגלים שיצאו בזמן האחרון לא הייתי מעבירה אותם באודישן ראשון...) -
יכול להיות שלא יהיה הקול הבא???
כי מנחם טוקר אמר שאחרי חנוכה מתחיל תוכנית אלוף המוזיקה בזמן אוויר גם בווידיאו
ועכשיו קודם כל זה בטלפון שואלים שאלות ומי שהכי הטוב יבוא לאולפן והיה עונה שלמה והזוכה יקבל פרס גדול
מעניין… -
יכול להיות שלא יהיה הקול הבא???
כי מנחם טוקר אמר שאחרי חנוכה מתחיל תוכנית אלוף המוזיקה בזמן אוויר גם בווידיאו
ועכשיו קודם כל זה בטלפון שואלים שאלות ומי שהכי הטוב יבוא לאולפן והיה עונה שלמה והזוכה יקבל פרס גדול
מעניין…@חיפאי אבל מה עם מוצש חי? למרות שזו חשיבה מעולה
-
@חיפאי אבל מה עם מוצש חי? למרות שזו חשיבה מעולה
@חסיד-אוטנטי זהו שאני לא יודע מוזר קצת…
-
@shmuli אמר בהקול הבא 4:
@חיפאי הולך להיות אכלה תוכנית לא היתה רוצה לראותזמרים גדולים מתחרים
מאיפה הידע?
-
@shmuli אמר בהקול הבא 4:
@חיפאי הולך להיות אכלה תוכנית לא היתה רוצה לראותזמרים גדולים מתחרים
מאיפה הידע?
@חיפאי תגידו, מה הקטע עם הקול הבא 4? שכחו ממנו? שלא יעשו את הבדיחה הלא מצחיקה עם מג'יק קאס, כולם מחכים והבטיחו שאחרי סוכות!
-
@חיפאי תגידו, מה הקטע עם הקול הבא 4? שכחו ממנו? שלא יעשו את הבדיחה הלא מצחיקה עם מג'יק קאס, כולם מחכים והבטיחו שאחרי סוכות!
@תמר-מהמרכז הם הבטיחו, אבל ל הבטיחו לקיים

-
@חיפאי תגידו, מה הקטע עם הקול הבא 4? שכחו ממנו? שלא יעשו את הבדיחה הלא מצחיקה עם מג'יק קאס, כולם מחכים והבטיחו שאחרי סוכות!
@תמר-מהמרכז אמר בהקול הבא 4:
@חיפאי תגידו, מה הקטע עם הקול הבא 4? שכחו ממנו? שלא יעשו את הבדיחה הלא מצחיקה עם מג'יק קאס, כולם מחכים והבטיחו שאחרי סוכות!
משהו מוזר במיוחד…
-
@תמר-מהמרכז הם הבטיחו, אבל ל הבטיחו לקיים

@שירה-0 אצל טוקר גם אם הוא היה מבטיח לקיים הייתי לוקחת את זה בעירבון מוגבל...... אוף!
-
@שירה-0 אצל טוקר גם אם הוא היה מבטיח לקיים הייתי לוקחת את זה בעירבון מוגבל...... אוף!
-
יכול להיות שלא יהיה הקול הבא???
כי מנחם טוקר אמר שאחרי חנוכה מתחיל תוכנית אלוף המוזיקה בזמן אוויר גם בווידיאו
ועכשיו קודם כל זה בטלפון שואלים שאלות ומי שהכי הטוב יבוא לאולפן והיה עונה שלמה והזוכה יקבל פרס גדול
מעניין…@חיפאי אמר בהקול הבא 4:
יכול להיות שלא יהיה הקול הבא???
כי מנחם טוקר אמר שאחרי חנוכה מתחיל תוכנית אלוף המוזיקה בזמן אוויר גם בווידיאו
ועכשיו קודם כל זה בטלפון שואלים שאלות ומי שהכי הטוב יבוא לאולפן והיה עונה שלמה והזוכה יקבל פרס גדול
מעניין…וחוץ מזה הבטיחו הקול הבא! לא אלוף המוזיקה הבא אבל אתם יודעים אצל טוקר זה בנורמה 'שר החסד' איפה? גם המלחינים הבטיח נו.. נו....
-
הם לא ביטלו את זה בוודאות זה נידחה לעוד כמה זמן כי מציאות שחספו כבר שיש מגעים עם כמה זמרים בחו''ל להיות שופטים בתחרות אז קצת סבלנות ובסוף זה יצוץ בענק בלי שיותר מדי ישאלו מתי מתי
-
הם לא ביטלו את זה בוודאות זה נידחה לעוד כמה זמן כי מציאות שחספו כבר שיש מגעים עם כמה זמרים בחו''ל להיות שופטים בתחרות אז קצת סבלנות ובסוף זה יצוץ בענק בלי שיותר מדי ישאלו מתי מתי
@בן-מנחם מתי חשפו את זה?
-
@בן-מנחם מתי חשפו את זה?
@תמר-מהמרכז אמרו לא לשאול מתי

-
@תמר-מהמרכז אמרו לא לשאול מתי

@מנחם-רינמן אמרו לא לשאול יותר מידי מתי, אבל לא משנה... תכלס, לא שמעתי שאומרים את זה בזמן אויר, זה היה יותר נשמע שמתעלמים מזה, אז מעניין אותי מתי אמרו ש-
@בן-מנחם אמר בהקול הבא 4:
יש מגעים עם כמה זמרים בחו''ל להיות שופטים בתחרות
-
@מנחם-רינמן אמרו לא לשאול יותר מידי מתי, אבל לא משנה... תכלס, לא שמעתי שאומרים את זה בזמן אויר, זה היה יותר נשמע שמתעלמים מזה, אז מעניין אותי מתי אמרו ש-
@בן-מנחם אמר בהקול הבא 4:
יש מגעים עם כמה זמרים בחו''ל להיות שופטים בתחרות
@תמר-מהמרכז יש לי כמה מקומות שדיברו על זה גם מהרשתות החברתיות וכו אבל מה זה משנה הכשו לא מדברים מתי זה ואז זה יגיעה בהפתעה בעזרת ה'

-
@תמר-מהמרכז יש לי כמה מקומות שדיברו על זה גם מהרשתות החברתיות וכו אבל מה זה משנה הכשו לא מדברים מתי זה ואז זה יגיעה בהפתעה בעזרת ה'

@בן-מנחם אני לא בטוח
-
@בן-מנחם אני לא בטוח
@מנחם-רינמן אז לא אני לא מכריך אף אחד רק אני אומר מה שראיתי ושמעתי ....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות