דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. "הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"

"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
1.0k פוסטים 202 כותבים 143.7k צפיות 22 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב ברוריה

    @אילנית אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

    @מנחם-רינמן טוב, אם היה את אברהם פריד ואביב גפן בדואט - כבר כל השערים לכל דכפין פתוחים ...

    כן זה ממש היה מוזר והייתי ממש בהלם כשזה קרה מה אין לו בושה להופיע עם כזה בן אדם? כאילו נגמרו כל האופציות האחרות ממש קידוש השם (במרכאות)

    סודי ביותרס מנותק
    סודי ביותרס מנותק
    סודי ביותר
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #176

    @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

    @אילנית אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

    @מנחם-רינמן טוב, אם היה את אברהם פריד ואביב גפן בדואט - כבר כל השערים לכל דכפין פתוחים ...

    כן זה ממש היה מוזר והייתי ממש בהלם כשזה קרה מה אין לו בושה להופיע עם כזה בן אדם? כאילו נגמרו כל האופציות האחרות ממש קידוש השם (במרכאות)

    סטיה מהנושא
    תעברי לנושא על אברהם פריד
    זה יהיה דיון ארוך😁

    "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מנחם רינמן

      פוסט זה נמחק!

      ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #177

      @מנחם-רינמן אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

      @ברוריה לא נכון זה השליחות שלו

      ואין גבול בשליחות? הוא לא מפחד ממה יחשבו עליו בפרט אולי אנשים שחזרו בתשובה וכל זה

      שירה מעומק הנשמה

      סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • סודי ביותרס סודי ביותר

        @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

        @אילנית אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

        @מנחם-רינמן טוב, אם היה את אברהם פריד ואביב גפן בדואט - כבר כל השערים לכל דכפין פתוחים ...

        כן זה ממש היה מוזר והייתי ממש בהלם כשזה קרה מה אין לו בושה להופיע עם כזה בן אדם? כאילו נגמרו כל האופציות האחרות ממש קידוש השם (במרכאות)

        סטיה מהנושא
        תעברי לנושא על אברהם פריד
        זה יהיה דיון ארוך😁

        מ מנותק
        מ מנותק
        מנחם רינמן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #178
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מנחם רינמן

          פוסט זה נמחק!

          מישימ מנותק
          מישימ מנותק
          מישי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #179

          @מנחם-רינמן איזו שליחות בדיוק?
          סורי אבל גם לי זה ממש צרם ולקח לי הרבה זמן עד שחזרתי לשמוע את פריד (א"א בכלל לא...)

          אם אחיה את הטוב - הטוב יחזיר לי חיים.
          (משה פלד - לשנות)

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ברוריהב ברוריה

            @מנחם-רינמן אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

            @ברוריה לא נכון זה השליחות שלו

            ואין גבול בשליחות? הוא לא מפחד ממה יחשבו עליו בפרט אולי אנשים שחזרו בתשובה וכל זה

            סודי ביותרס מנותק
            סודי ביותרס מנותק
            סודי ביותר
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי סודי ביותר
            #180

            @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

            @מנחם-רינמן אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

            @ברוריה לא נכון זה השליחות שלו

            ואין גבול בשליחות? הוא לא מפחד ממה יחשבו עליו בפרט אולי אנשים שחזרו בתשובה וכל זה

            זה חלק מהעיניין שליח הוא לא צריך לחשוב איך יסתכלו עליו ומה ידברו עליו הוא פשוט עושה את השליחות שלו
            (ואני אומרת את זה בתור חבדניקית)

            "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

            ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מישימ מישי

              @מנחם-רינמן איזו שליחות בדיוק?
              סורי אבל גם לי זה ממש צרם ולקח לי הרבה זמן עד שחזרתי לשמוע את פריד (א"א בכלל לא...)

              מ מנותק
              מ מנותק
              מנחם רינמן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #181
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ברוריהב ברוריה

                @אילנית אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                @מנחם-רינמן טוב, אם היה את אברהם פריד ואביב גפן בדואט - כבר כל השערים לכל דכפין פתוחים ...

                כן זה ממש היה מוזר והייתי ממש בהלם כשזה קרה מה אין לו בושה להופיע עם כזה בן אדם? כאילו נגמרו כל האופציות האחרות ממש קידוש השם (במרכאות)

                תהילושת מנותק
                תהילושת מנותק
                תהילוש
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #182

                @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                @אילנית אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                @מנחם-רינמן טוב, אם היה את אברהם פריד ואביב גפן בדואט - כבר כל השערים לכל דכפין פתוחים ...

                כן זה ממש היה מוזר והייתי ממש בהלם כשזה קרה מה אין לו בושה להופיע עם כזה בן אדם? כאילו נגמרו כל האופציות האחרות ממש קידוש השם (במרכאות)

                כנראה שהוא עשה את השיקולים שלו.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • סודי ביותרס סודי ביותר

                  @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                  @מנחם-רינמן אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                  @ברוריה לא נכון זה השליחות שלו

                  ואין גבול בשליחות? הוא לא מפחד ממה יחשבו עליו בפרט אולי אנשים שחזרו בתשובה וכל זה

                  זה חלק מהעיניין שליח הוא לא צריך לחשוב איך יסתכלו עליו ומה ידברו עליו הוא פשוט עושה את השליחות שלו
                  (ואני אומרת את זה בתור חבדניקית)

                  ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #183

                  @סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                  @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                  @מנחם-רינמן אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                  @ברוריה לא נכון זה השליחות שלו

                  ואין גבול בשליחות? הוא לא מפחד ממה יחשבו עליו בפרט אולי אנשים שחזרו בתשובה וכל זה

                  זה חלק מהעיניין שליח הוא לא צריך לחשוב איך יסתכלו עליו ומה ידברו עליו הוא פשוט עושה את השליחות שלו

                  אולי בחבד יתיחסו לזה ככה אבל כלל האנשים יחשבו אחרת יתכן לא?

                  שירה מעומק הנשמה

                  מ תהילושת 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ברוריהב ברוריה

                    @אילנית אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                    @מנחם-רינמן טוב, אם היה את אברהם פריד ואביב גפן בדואט - כבר כל השערים לכל דכפין פתוחים ...

                    כן זה ממש היה מוזר והייתי ממש בהלם כשזה קרה מה אין לו בושה להופיע עם כזה בן אדם? כאילו נגמרו כל האופציות האחרות ממש קידוש השם (במרכאות)

                    סודי ביותרס מנותק
                    סודי ביותרס מנותק
                    סודי ביותר
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי סודי ביותר
                    #184

                    @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                    ממש קידוש השם (במרכאות)

                    שום מרכאות!!!
                    נגרם מיזה קידוש ה' ענקקק!!!!!

                    "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ברוריהב ברוריה

                      @סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                      @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                      @מנחם-רינמן אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                      @ברוריה לא נכון זה השליחות שלו

                      ואין גבול בשליחות? הוא לא מפחד ממה יחשבו עליו בפרט אולי אנשים שחזרו בתשובה וכל זה

                      זה חלק מהעיניין שליח הוא לא צריך לחשוב איך יסתכלו עליו ומה ידברו עליו הוא פשוט עושה את השליחות שלו

                      אולי בחבד יתיחסו לזה ככה אבל כלל האנשים יחשבו אחרת יתכן לא?

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מנחם רינמן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #185
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • ברוריהב ברוריה

                        @סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                        @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                        @מנחם-רינמן אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                        @ברוריה לא נכון זה השליחות שלו

                        ואין גבול בשליחות? הוא לא מפחד ממה יחשבו עליו בפרט אולי אנשים שחזרו בתשובה וכל זה

                        זה חלק מהעיניין שליח הוא לא צריך לחשוב איך יסתכלו עליו ומה ידברו עליו הוא פשוט עושה את השליחות שלו

                        אולי בחבד יתיחסו לזה ככה אבל כלל האנשים יחשבו אחרת יתכן לא?

                        תהילושת מנותק
                        תהילושת מנותק
                        תהילוש
                        כתב מקצב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #186

                        @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                        @סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                        @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                        @מנחם-רינמן אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                        @ברוריה לא נכון זה השליחות שלו

                        ואין גבול בשליחות? הוא לא מפחד ממה יחשבו עליו בפרט אולי אנשים שחזרו בתשובה וכל זה

                        זה חלק מהעיניין שליח הוא לא צריך לחשוב איך יסתכלו עליו ומה ידברו עליו הוא פשוט עושה את השליחות שלו

                        אולי בחבד יתיחסו לזה ככה אבל כלל האנשים יחשבו אחרת יתכן לא?

                        @סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                        סטיה מהנושא
                        תעברי לנושא על אברהם פריד
                        זה יהיה דיון ארוך

                        נראה שכבר ענו לך!

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • תהילושת תהילוש

                          @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                          @סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                          @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                          @מנחם-רינמן אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                          @ברוריה לא נכון זה השליחות שלו

                          ואין גבול בשליחות? הוא לא מפחד ממה יחשבו עליו בפרט אולי אנשים שחזרו בתשובה וכל זה

                          זה חלק מהעיניין שליח הוא לא צריך לחשוב איך יסתכלו עליו ומה ידברו עליו הוא פשוט עושה את השליחות שלו

                          אולי בחבד יתיחסו לזה ככה אבל כלל האנשים יחשבו אחרת יתכן לא?

                          @סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                          סטיה מהנושא
                          תעברי לנושא על אברהם פריד
                          זה יהיה דיון ארוך

                          נראה שכבר ענו לך!

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מנחם רינמן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #187

                          @תהילוש מה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ד מנותק
                            ד מנותק
                            דיזיין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #188

                            סטופפפ
                            פשוט תפתחו דיון,
                            לא חבל שזה כאן?

                            אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                            ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ד דיזיין

                              סטופפפ
                              פשוט תפתחו דיון,
                              לא חבל שזה כאן?

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מנחם רינמן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #189

                              @דיזיין למה זה קשור לדואטים

                              תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מנחם רינמן

                                @דיזיין למה זה קשור לדואטים

                                תהילושת מנותק
                                תהילושת מנותק
                                תהילוש
                                כתב מקצב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #190

                                @מנחם-רינמן אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                                @דיזיין למה זה קשור לדואטים

                                קשור לאברהם פריד, ולא לכותרת.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • סודי ביותרס מנותק
                                  סודי ביותרס מנותק
                                  סודי ביותר
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #191

                                  עברנו לפה
                                  https://miktzav.com/topic/2085/%D7%94%D7%93%D7%95%D7%90%D7%98-%D7%A9%D7%9C-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%93-%D7%A2%D7%9D-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91-%D7%92%D7%A4%D7%9F

                                  "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • י יוסי לוי

                                    חיים ישראל ואברהם פריד
                                    ישי ריבו ונפתלי קמפה

                                    NBHGVN מנותק
                                    NBHGVN מנותק
                                    NBHGV
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #192

                                    @יוסי-לוי אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                                    חיים ישראל ואברהם פריד

                                    הם הוציאו מחרוזת צמאה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שיר נולדש שיר נולד

                                      קובי ברומר עם מאיר גרין
                                      אוהד עם משה קליין
                                      משה לוק עם עומר אדם
                                      דוד בן ארזה עם נתנאל בר יוחאי
                                      וכו' וכו ' ח ח

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שמחה הגיטריסט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #193

                                      @שיר-נולד אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                                      קובי ברומר עם מאיר גרין
                                      אוהד עם משה קליין
                                      משה לוק עם עומר אדם
                                      דוד בן ארזה עם נתנאל בר יוחאי
                                      וכו' וכו ' ח ח

                                      לקובי ברומר ומאיר גרין יש שיר בשם 'אתה שבך'

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #194

                                        קובי ברומר & חנן בן ארי!!

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • טיטוט טיטו

                                          אני הייתי רוצה את משה קליין וקובי ברומר בשיר של ולא במשאפ
                                          ואולי את חנן בן ארי וישי ריבו או חנן ועקיבא

                                          TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #195

                                          @טיטו אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                                          אני הייתי רוצה את משה קליין וקובי ברומר בשיר של ולא במשאפ

                                          יש להם קאבר משותף לשיר "לבחור נכון". ביוצוע ממש יפה

                                          טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול