דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. "הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"

"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
1.0k פוסטים 202 כותבים 143.7k צפיות 22 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב ברוריה

    @אילנית אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

    @מנחם-רינמן טוב, אם היה את אברהם פריד ואביב גפן בדואט - כבר כל השערים לכל דכפין פתוחים ...

    כן זה ממש היה מוזר והייתי ממש בהלם כשזה קרה מה אין לו בושה להופיע עם כזה בן אדם? כאילו נגמרו כל האופציות האחרות ממש קידוש השם (במרכאות)

    סודי ביותרס מנותק
    סודי ביותרס מנותק
    סודי ביותר
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי סודי ביותר
    #184

    @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

    ממש קידוש השם (במרכאות)

    שום מרכאות!!!
    נגרם מיזה קידוש ה' ענקקק!!!!!

    "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ברוריהב ברוריה

      @סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

      @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

      @מנחם-רינמן אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

      @ברוריה לא נכון זה השליחות שלו

      ואין גבול בשליחות? הוא לא מפחד ממה יחשבו עליו בפרט אולי אנשים שחזרו בתשובה וכל זה

      זה חלק מהעיניין שליח הוא לא צריך לחשוב איך יסתכלו עליו ומה ידברו עליו הוא פשוט עושה את השליחות שלו

      אולי בחבד יתיחסו לזה ככה אבל כלל האנשים יחשבו אחרת יתכן לא?

      מ מנותק
      מ מנותק
      מנחם רינמן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #185
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • ברוריהב ברוריה

        @סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

        @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

        @מנחם-רינמן אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

        @ברוריה לא נכון זה השליחות שלו

        ואין גבול בשליחות? הוא לא מפחד ממה יחשבו עליו בפרט אולי אנשים שחזרו בתשובה וכל זה

        זה חלק מהעיניין שליח הוא לא צריך לחשוב איך יסתכלו עליו ומה ידברו עליו הוא פשוט עושה את השליחות שלו

        אולי בחבד יתיחסו לזה ככה אבל כלל האנשים יחשבו אחרת יתכן לא?

        תהילושת מנותק
        תהילושת מנותק
        תהילוש
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #186

        @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

        @סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

        @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

        @מנחם-רינמן אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

        @ברוריה לא נכון זה השליחות שלו

        ואין גבול בשליחות? הוא לא מפחד ממה יחשבו עליו בפרט אולי אנשים שחזרו בתשובה וכל זה

        זה חלק מהעיניין שליח הוא לא צריך לחשוב איך יסתכלו עליו ומה ידברו עליו הוא פשוט עושה את השליחות שלו

        אולי בחבד יתיחסו לזה ככה אבל כלל האנשים יחשבו אחרת יתכן לא?

        @סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

        סטיה מהנושא
        תעברי לנושא על אברהם פריד
        זה יהיה דיון ארוך

        נראה שכבר ענו לך!

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • תהילושת תהילוש

          @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

          @סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

          @ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

          @מנחם-רינמן אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

          @ברוריה לא נכון זה השליחות שלו

          ואין גבול בשליחות? הוא לא מפחד ממה יחשבו עליו בפרט אולי אנשים שחזרו בתשובה וכל זה

          זה חלק מהעיניין שליח הוא לא צריך לחשוב איך יסתכלו עליו ומה ידברו עליו הוא פשוט עושה את השליחות שלו

          אולי בחבד יתיחסו לזה ככה אבל כלל האנשים יחשבו אחרת יתכן לא?

          @סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

          סטיה מהנושא
          תעברי לנושא על אברהם פריד
          זה יהיה דיון ארוך

          נראה שכבר ענו לך!

          מ מנותק
          מ מנותק
          מנחם רינמן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #187

          @תהילוש מה?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ד מנותק
            ד מנותק
            דיזיין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #188

            סטופפפ
            פשוט תפתחו דיון,
            לא חבל שזה כאן?

            אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
            ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ד דיזיין

              סטופפפ
              פשוט תפתחו דיון,
              לא חבל שזה כאן?

              מ מנותק
              מ מנותק
              מנחם רינמן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #189

              @דיזיין למה זה קשור לדואטים

              תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנחם רינמן

                @דיזיין למה זה קשור לדואטים

                תהילושת מנותק
                תהילושת מנותק
                תהילוש
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #190

                @מנחם-רינמן אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                @דיזיין למה זה קשור לדואטים

                קשור לאברהם פריד, ולא לכותרת.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • סודי ביותרס מנותק
                  סודי ביותרס מנותק
                  סודי ביותר
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #191

                  עברנו לפה
                  https://miktzav.com/topic/2085/%D7%94%D7%93%D7%95%D7%90%D7%98-%D7%A9%D7%9C-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%93-%D7%A2%D7%9D-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91-%D7%92%D7%A4%D7%9F

                  "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • י יוסי לוי

                    חיים ישראל ואברהם פריד
                    ישי ריבו ונפתלי קמפה

                    NBHGVN מנותק
                    NBHGVN מנותק
                    NBHGV
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #192

                    @יוסי-לוי אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                    חיים ישראל ואברהם פריד

                    הם הוציאו מחרוזת צמאה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שיר נולדש שיר נולד

                      קובי ברומר עם מאיר גרין
                      אוהד עם משה קליין
                      משה לוק עם עומר אדם
                      דוד בן ארזה עם נתנאל בר יוחאי
                      וכו' וכו ' ח ח

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמחה הגיטריסט
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #193

                      @שיר-נולד אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                      קובי ברומר עם מאיר גרין
                      אוהד עם משה קליין
                      משה לוק עם עומר אדם
                      דוד בן ארזה עם נתנאל בר יוחאי
                      וכו' וכו ' ח ח

                      לקובי ברומר ומאיר גרין יש שיר בשם 'אתה שבך'

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #194

                        קובי ברומר & חנן בן ארי!!

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • טיטוט טיטו

                          אני הייתי רוצה את משה קליין וקובי ברומר בשיר של ולא במשאפ
                          ואולי את חנן בן ארי וישי ריבו או חנן ועקיבא

                          TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #195

                          @טיטו אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                          אני הייתי רוצה את משה קליין וקובי ברומר בשיר של ולא במשאפ

                          יש להם קאבר משותף לשיר "לבחור נכון". ביוצוע ממש יפה

                          טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • TALYT TALY

                            @טיטו אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                            אני הייתי רוצה את משה קליין וקובי ברומר בשיר של ולא במשאפ

                            יש להם קאבר משותף לשיר "לבחור נכון". ביוצוע ממש יפה

                            טיטוט מנותק
                            טיטוט מנותק
                            טיטו
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #196

                            @taly אני מתכוון שיר מקורי ולא קאבר

                            אני לא עצמי.
                            תכף אשוב...

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • טיטוט טיטו

                              @taly אני מתכוון שיר מקורי ולא קאבר

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אניומיני
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #197

                              קובי ברומר התוסס
                              עם מוטי שטיינמץ ה(שקט)

                              ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אניומיני

                                קובי ברומר התוסס
                                עם מוטי שטיינמץ ה(שקט)

                                ת מנותק
                                ת מנותק
                                תמר מהמרכז
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #198

                                @אניומיני אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                                קובי ברומר התוסס
                                עם מוטי שטיינמץ ה(שקט)

                                נראה לך שזה יסתדר ביחד??

                                מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ת תמר מהמרכז

                                  @אניומיני אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

                                  קובי ברומר התוסס
                                  עם מוטי שטיינמץ ה(שקט)

                                  נראה לך שזה יסתדר ביחד??

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אניומיני
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #199

                                  @תמר-מהמרכז לנסות תמיד אפשר
                                  אין אדם שלא יכול - הוא לא רוצה
                                  כח הרצוןןןןן

                                  ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אניומיני

                                    @תמר-מהמרכז לנסות תמיד אפשר
                                    אין אדם שלא יכול - הוא לא רוצה
                                    כח הרצוןןןןן

                                    ת מנותק
                                    ת מנותק
                                    תמר מהמרכז
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #200

                                    @אניומיני אם כבר אז ברומר ורולי דיקמן... (כח הרצון 😉 ) פשוט נראה לי שהקול של מוטי שטיינמץ מידי קטיפתי בשביל ברומר, אבל אי אפשר לדעת עד שהם ינסו את זה.

                                    מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                    א אילניתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ת תמר מהמרכז

                                      @אניומיני אם כבר אז ברומר ורולי דיקמן... (כח הרצון 😉 ) פשוט נראה לי שהקול של מוטי שטיינמץ מידי קטיפתי בשביל ברומר, אבל אי אפשר לדעת עד שהם ינסו את זה.

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אניומיני
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #201

                                      @תמר-מהמרכז ממש לא!
                                      שתיהם תוססים

                                      אולי יואלי דיקמן עם מוטי

                                      ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א אניומיני

                                        @תמר-מהמרכז ממש לא!
                                        שתיהם תוססים

                                        אולי יואלי דיקמן עם מוטי

                                        ת מנותק
                                        ת מנותק
                                        תמר מהמרכז
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #202

                                        @אניומיני סתם, נו זה היה בצחוק... כי אמרת כוח הרצון אז זה הזכיר לי את רולי, אבל אולי באמת יואלי עם קובי היה יכול להתאים.

                                        מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ת תמר מהמרכז

                                          @אניומיני אם כבר אז ברומר ורולי דיקמן... (כח הרצון 😉 ) פשוט נראה לי שהקול של מוטי שטיינמץ מידי קטיפתי בשביל ברומר, אבל אי אפשר לדעת עד שהם ינסו את זה.

                                          אילניתא מנותק
                                          אילניתא מנותק
                                          אילנית
                                          כתב מקצב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #203

                                          @תמר-מהמרכז אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
                                          פשוט נראה לי שהקול של מוטי שטיינמץ מידי קטיפתי בשביל ברומר, אבל אי אפשר לדעת עד שהם ינסו את זה.

                                          דווקא בגלל זה, הקול הדוקר של קובי עם הקול המלטף של מוטי - יצא שלוב מנצח 😊

                                          "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                          #משפטשאהבתי.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול